Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη ανήλικος ΡΟΜΑ (15χρονος) ενώ αναζητούνται οι συνεργοί του καθώς έκλεψαν από επιχείρηση στο Ζευγολατιό μία δεξαμενή νερού! Συνελήφθη και η μητέρα του 15χρονου…
Από την αστυνομία αναφέρεται:”Συνελήφθη, τη Δευτέρα το βράδυ, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Κορινθίας, ανήλικος ημεδαπός, γιατί όπως προέκυψε ο ανωτέρω, μαζί με άγνωστους συνεργούς του, λίγο νωρίτερα, αφαίρεσαν από επιχείρηση, δεξαμενή νερού.
Επιπλέον, όπως προέκυψε, ο συλληφθείς στερούταν δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Τέλος, για την ίδια υπόθεση, κατηγορείται 39χρονη ημεδαπή, μητέρα του ανηλίκου, για παραμέληση της εποπτείας του. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου – Βόχας”.
Κ.Ν

