Από το “κίνημα διάσωσης κι επαναλειτουργίας σιδηροδρόμου Πελοποννήσου” αναφέρεται:
«Για να μην υπάρχουν αυταπάτες
Προχθές στο Ναύπλιο, παρουσία του Πρωθυπουργού, πολλών υπουργών, του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου και λοιπών κυβερνητικών παραγόντων, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα την Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη για την Αργολίδα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ο Περιφερειάρχης παρουσίασε το αναπτυξιακό του όραμα για την περιοχή κι αναφέρθηκε στην βιώσιμη ανάπτυξη και την ανθεκτικότητα τις δυνατότητες του πρωτογενούς τομέα τη διαχείριση των υδάτινων πόρων την προστασία από τους κλιματικούς κινδύνους κτλ.
Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, «παρουσίασε τη στρατηγική για την οδική ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου, επισημαίνοντας τη σημασία έργων όπως η σύνδεση Δερβενακίων-Άργους-Ναυπλίου, που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση. Επεσήμανε επίσης τις προοπτικές για τον τουρισμό και τον πολιτισμό, τονίζοντας την αξία της Αργολίδας ως κέντρο ανάπτυξης και επενδύσεων στον βιώσιμο τουρισμό και τον πολιτισμό».
Κι ενώ, πέραν των άλλων, για άλλη μια φορά προβάλλεται η προτεραιότητα και η στόχευση της κυβέρνησης στην αναβάθμιση των οδικών υποδομών δεν υπάρχει καμιά αναφορά για την πολύπαθη υπόθεση του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου. Κι αυτό παρότι επί της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής της Πελοποννήσου έγινε τόσος λόγος και υποτίθεται μάλιστα ότι είχαν εξασφαλιστεί και 15 εκατομ. ευρώ με τη συναίνεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάταξη της γραμμής στο τμήμα Κορίνθου- Άργους – Ναυπλίου.
Κι αφού γίνεται λοιπόν τόσος λόγος για «βιώσιμη» ανάπτυξη και για ανάλογου χαρακτήρα τουρισμό κτλ. αγνοείται προκλητικά ο ρόλος του σιδηροδρόμου και του τραίνου ως υποκατάστατου του αυτοκινήτου. Αγνοείται, ειδικά για την Αργολίδα, η μεγάλη σημασία της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσής της με το διεθνές αεροδρόμιο των Αθηνών, με την ίδια την Αθήνα και τον Πειραιά αλλά και με την Κόρινθο, την Πάτρα κι άλλες πόλεις. Παραβλέπεται το τεράστιο πρόβλημα, η απελπιστική κατάσταση και η υποβάθμιση του Ναυπλίου και του Άργους από την ασφυκτική κυκλοφοριακή συμφόρηση ειδικά σε συγκεκριμένες ημέρες μεγάλης επισκεψιμότητας. Αγνοούνται τα παραδείγματα και οι τεκμηριωμένες προτάσεις που προωθούνται ακόμα κι από το εξωτερικό όπως του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης κλπ. για την τεράστια δυνατότητα πολύπλευρης αξιοποίησης ειδικά του ιστορικού σιδηροδρόμου Πελοποννήσου.
Επιβεβαιώνεται έτσι για άλλη μια φορά ότι τα παραπάνω όχι μόνο δεν αποτελούν κυβερνητική προτεραιότητα αλλά δεν περιλαμβάνονται καν στο αναπτυξιακό όραμα για την Πελοπόννησο. Επιβεβαιώνεται ότι οι κυβερνώντες δεν θέλουν να διδαχτούν τίποτα από την υποτιθέμενη αναπτυξιακή πανάκεια των πανάκριβων αυτοκινητόδρομων που έχουν καταστήσει σε αυτό την χρεωκοπημένη Ελλάδα πρωταγωνίστρια στην Ευρώπη ενώ ταυτόχρονα η χώρα μας έχει καταστεί θλιβερός ουραγός στο σιδηρόδρομο.
Κι αφού ούτε για το τμήμα Κορίνθου – Ναυπλίου που συγκεντρώνει όλες τις θετικές προϋποθέσεις δεν γίνεται καμιά κουβέντα, γίνεται απόλυτα αντιληπτό πώς αντιμετωπίζεται και η υπόλοιπη ραγδαία καταστρεφόμενη γραμμή μέχρι την Καλαμάτα. Είναι η γραμμή με τις μνημειώδεις αρχιτεκτονικές υποδομές κλπ, για την ανακαίνιση της οποίας δαπανήθηκαν μάλιστα 80 εκατομμύρια Ευρώ πριν από μια 20ετία τα οποία πέφτουν πλέον στο βρόντο! Ας καταστραφεί το γρηγορότερο. «Δεν μας ενδιαφέρει!» Αυτό είναι το σιωπηρά εκκωφαντικό αλλά κραυγαλέο μήνυμα της προχθεσινής εκδήλωσης στο ιστορικό κτήριο του Βουλευτικού.
Ο καθένας ας αναλάβει λοιπόν τις ευθύνες του έναντι της Ιστορίας».