“Τεράστια απώλεια εσόδων για τη «χρυσή» επιχείρηση, που έφτασε σε σημείο να δανείζεται 2.500.000 ευρώ για τη μισθοδοσία του προσωπικού και ενώ στον ορίζοντα δεν διαφαίνεται σύντομα η επαναλειτουργία της
Ανυπολόγιστες οικονομικές συνέπειες και δυσφήμηση για τη χώρα μας προκαλεί το γεγονός ότι η Διώρυγα της Κορίνθου παραμένει κλειστή από τον Ιανουάριο του 2021. Το μέλλον δεν προδιαγράφεται ευοίωνο, καθώς αποτελεί κυβερνητική απόφαση η οποία επισφραγίστηκε από την παρουσία του πρωθυπουργού, τον Απρίλιο, να παραμείνει κλειστή τουλάχιστον έως τον Ιούνιο του 2022, εφόσον βέβαια τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα που τέθηκαν από τους υπευθύνους. Ηδη, η μέχρι πρότινος κερδοφόρα εταιρία υποχρεώθηκε σε υπέρογκο δανεισμό για να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, ενώ και η τοπική κοινωνία έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή της.
Η Διώρυγα αποτελεί σημαντικό διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών, καθώς είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας, και αντίστροφα.
Ενδεικτικά, η απόσταση από την Πάτρα έως τον Πειραιά μέσω της Διώρυγας είναι 100 ναυτικά μίλια, ενώ με τη Διώρυγα κλειστή ένα σκάφος είναι υποχρεωμένο να κάνει τον περίπλου της Πελοποννήσου και να διανύσει 295 ναυτικά μίλια…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο newsbreak.gr