Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, την Τετάρτη το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Α3 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.)Κορινθίας, 23χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα, τρίφτη και τσιγαριλίκι κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».

