ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Τι θα γίνει σε περίπτωση που κάποιος πολίτης έχει υποβάλει πολλαπλές αιτήσεις…

Από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ αναφέρεται: «Ξεκινάει την Τρίτη 1η Μαρτίου 2022 η υποβολή αιτήσεων μέσω Θυρίδας (https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses/leukes-periohes) για την υπαγωγή των δικαιούχων στο μητρώο των “Λευκών Περιοχών”, οι οποίες δεν καλύπτονται από κανένα πομπό και δε λαμβάνουν το ψηφιακό σήμα της Digea, σύμφωνα με την ΚΥΑ 2539/τεύχος Β’/14.06.2021.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα ολοκληρωθεί  την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022.

Δικαιούχοι του έργου είναι οι μόνιμοι κάτοικοι των Περιοχών Εκτός Τηλεοπτικής Κάλυψης (“Λευκές Περιοχές”), οι οποίες για τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων είναι:

-Κοινότητα Λουτρακίου – Περαχώρας: Αγία Σωτήρα, Αλκυόνα, Περαχώρα, Σχίνος

-Κοινότητα Πισίων: Οικισμοί Βαμβακές, Μαυρολίμνη, Σχίνος

Για την υποβολή της αίτησης ηλεκτρονικά, ο ενδιαφερόμενος θα χρειαστεί:

-τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης το Taxisnet

-τον αριθμό παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της μόνιμης κατοικίας

-την ηλεκτρονική διεύθυνση (email)

-τους αριθμούς του σταθερού και του κινητού τηλεφώνου

Για την υποβολή της αίτησης σε ΚΕΠ, ο ενδιαφερόμενος θα χρειαστεί:

-Το δελτίο της αστυνομικής σας ταυτότητας

-Τον ενδεκαψήφιο αριθμό Παροχής Ηλεκτρικής Ενέργειας

Οι εισερχόμενες αιτήσεις (incoming, pending) οφείλουν να αξιολογηθούν και σε περίπτωση έγκρισής τους να καταχωριστούν στο Πληροφοριακό Σύστημα του έργου για την διεκπεραίωσή τους από τους Παρόχους των τηλεοπτικών υπηρεσιών.

Τονίζεται ότι για κάθε ενδιαφερόμενο πρέπει να υπάρχει μία και μόνο μία εγκεκριμένη αίτηση του στη Θυρίδα. Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης έχει υποβάλει πολλαπλές αιτήσεις, τότε όλες εκτός από μία – εφόσον πληρούνται τα απαραίτητα κριτήρια – οφείλουν να απορρίπτονται.

Λεπτομερείς οδηγίες για τη διαχείριση των αιτήσεων μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://thyrides-kep.services.gov.gr/Manual_thyrides_kep_lefkes_perioxes.pdf

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πρόβλημα αντιμετωπίζετε μπορείτε να επικοινωνείτε Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών στο τηλέφωνο 215215-7840 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση [email protected]».