Από την αστυνομια ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, την Κυριακή το βράδυ, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.)/Α.Τ. Λουτρακίου, 22χρονος, γιατί κατείχε τσιγαριλίκι κάνναβης, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου».

