Έχει κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένη η αντιπολίτευση στο δήμο Κορινθίων! Πετύχαν μεγάλη νίκη στην αρχή της εβδομάδας στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Κορινθίων!
Η αντιπολίτευση πέρασε το θέμα για ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας, ένα θέμα το οποίο ΔΕΝ ψήφισε(!!!) η παράταξη του δημάρχου Ν. Σταυρέλη!!!
…Αλλά ο δήμαρχος υπέστη την ΠΡΩΤΗ του ήττα στο δημοτικό συμβούλιο. Έχασε για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και έτσι η δημοτική συγκοινωνία που τόσο ανάγκη έχουν οι Κορίνθιοι πολίτες, πέρασε από την αντιπολίτευση!!!

Οι Κορίνθιοι πολίτες πολίτες βλέπουν και κρίνουν τα όσα συμβαίνουν με τη δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη!
Για υπενθύμιση δείτε και τη χθεσινή μας ανάρτηση: “ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το κάστρο έπεσε! –Η ΠΡΩΤΗ φορά που ο Σταυρέλης έχασε την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο! -Ο ίδιος o Σταυρέλης ανακοίνωσε ότι βλέπει μία ομάδα ενωμένη …εναντίον του!!!”

Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:
Ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Κορινθίων! Μειοψήφησε η παράταξη του δημάρχου κ Σταυρέλη .
Την ίδρυση της δημοτικής συγκοινωνίας στο δήμο Κορινθίων για την εξυπηρέτηση και την ανακούφιση εκατοντάδων πολιτών που καθημερινά χρησιμοποιούν τον προαστιακό σιδηρόδρομο και δεν έχουν τη δυνατότητα να μεταβούν από και προς τον σταθμό της Κορίνθου με την χρήση αστικής συγκοινωνίας θέσαμε το 1/3 των δημοτικών συμβούλων – και οι 3 παρατάξεις της αντιπολίτευσης – στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο, ζητώντας να αξιοποιηθούν τα δυο λεωφορεία που αποδόθηκαν ως δωρεά στο δήμο μας για τον σκοπό αυτό από το Βαρδινογιάννειο ίδρυμα.
Καταθέσαμε τη σύμβαση δωρεάς με την motor oil που υπέγραψε ως δήμαρχος ο Βασιλης Νανοπουλος 29.8.2023 με σκοπό τη δημοτική συγκοινωνία όπως αναφέρεται στο άρθρο 1.2.
Υπενθυμίσαμε ακόμα πως υπογράψαμε τον Αύγουστο του 2023 σύμβαση με την MOTOR OIL για δυο αυτά λεωφορεία και για την συγκεκριμένη χρήση , το μεν πρώτο με δρομολόγιο «Προαστιακός – Κόρινθος- Νοσοκομείο -Ποσειδωνία – Νεάπολη – Καλλιθέα» το δε 2ο στην γραμμή «Πάρκινγκ Αγίου Νικολάου – Κέντρο Κορίνθου» για την αποδέσμευση θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης και εξυπηρέτηση των πελατών των καταστημάτων.
Καταθέσαμε στο σώμα την γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου της ΚΕΔΕ κ. Παναγιώτη Ζυγούρη σχετικά με το νομικό πλαίσιο και την δυνατότητα ίδρυσης δημοτικής συγκοινωνίας στο δήμο Κορινθίων την οποίαν ζητήσαμε και λάβαμε ως δημοτική αρχή το 2023 καθώς και την απάντηση του τότε αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας πως δεν υπάρχει υφιστάμενη γραμμή η οποία να εξυπηρετεί την συγκεκριμένη γραμμή.
Τα δυο αυτά λεωφορεία που δόθηκαν για την συγκεκριμένη χρήση, παραμένουν αναξιοποίητα, βρίσκονται εδώ και 1,5 έτος στο πάρκινγκ του ΚΤΕΛ στο Λέχαιο.

“Ο Δήμος Κορινθίων οφείλει, σε αυτές τις συνθήκες οικονομικής κρίσης, να δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο και να προχωρήσει στην ίδρυση της δημοτικής συγκοινωνίας ώστε να πάψουμε να βλέπουμε συμπολίτες μας, φοιτητές αλλά και επισκέπτες, σε συνθήκες καύσωνα ή αυξημένου κρύου, να περπατούν στην διαδρομή Προαστιακός – Κόρινθος και Κόρινθος – Προαστιακός μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν ταξί”, ανέφερε στην εισήγηση του ο επικεφαλής της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Βασίλης Νανόπουλος ζητώντας την έγκριση δια ονομαστικής ψηφοφορίας.
Την αναγκαιότητα της γραμμής υποστήριξαν με τοποθετήσεις και επιστολές προς το δημοτικό συμβούλιο ο σύλλογος εκπαιδευτικών Α’ Βάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, ο σύλλογος εργαζομένων Νοσοκομείου Κορίνθου, ο εμπορικός σύλλογος Κορίνθου.
Ολόκληρη η εισήγηση – τοποθέτηση, η δευτερολογία του επικεφαλής της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ καθώς και η ψηφοφορία επι του θέματος, στο παρακάτω βίντεο:
Ο κ.Δήμαρχος επέλεξε, για πολλοστή φορά, στην απάντηση του αντί να απαντήσει επι της ουσίας στο θέμα που απασχολεί εκατοντάδες πολίτες να επιτεθεί στην δημοτική αρχή της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ , αποκαλύπτοντας πως ακόμα και σήμερα, δυστυχώς, δεν έχει συνειδητοποιήσει πως διοικεί και πως ευθύνη του είναι να πράττει και όχι να αντιπολιτεύεται την προηγούμενη δημοτική αρχή, τις παρατάξεις και τους συμβούλους που δεν συμφωνούν μαζί του.
Επικαλούμενος διαφόρων ειδών κωλύματα έδειξε για ακόμα μια φορά πως δεν αντιλαμβάνεται ούτε την ανάγκη της κοινωνίας να συνδεθεί η πόλη με τον προαστιακό με λειτουργική γραμμή ούτε οτι η γραμμή αυτή θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης και του δήμου.
Η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου- αντιπολίτευση και ανεξάρτητοι σύμβουλοι , αντιλαμβανόμενη και την ανάγκη και την αξία του έργου, με την διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας, αποφάσισε την ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας με ψήφους 18 υπέρ και 17 κατά. Μειοψήφησε η παράταξη του κ Σταυρέλη ψηφίζοντας ΚΑΤΑ στην ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας.
Οι παρατάξεις που στήριξαν και ψήφισαν την ίδρυση δεν επιτέλεσαν παρά το καθήκον και το χρέος τους, αυτό οφείλει να πράξει και ο κ. Δήμαρχος που σύμφωνα με τη νομοθεσία οφείλει να εκτελέσει την απόφαση που ελήφθη.
Οι πολίτες κρίνουν”.
Κ.Ν