ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Η ΟΠΚΕ συνέλαβε 48χρονο με λίγο χασίς

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, σήμερα και πρώτες πρωινές ώρες, στο Ξυλόκαστρο, από αστυνομικούς της Β’ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 48χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».