“Ντου” της αστυνομίας σε μαγαζιά στο Κιάτο! Αποκλεισμένο το κέντρο της πόλης!
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr πρόκειται για εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης για υπόθεση ναρκωτικών (πχ. κοκαΐνης …κτλ).
Αστυνομικοί του Α.Τ Σικυωνίων έβγαζαν αργά το απόγευμα της Τετάρτης (περίπου στις 20:00) από μαγαζιά άτομα με χειροπέδες!
Πρόκειται για ακόμα μία επιτυχία των αστυνομικών του ΑΤ Σικυωνίων και θα είναι το θέμα συζήτησης τις επόμενες μέρες!
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…
Κ.Ν

