Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση από τον δημοτικό σύμβουλο Κορινθίων Ν. Σταυρέλη:

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση από τον δημοτικό σύμβουλο Κορινθίων Ν. Σταυρέλη:

Δείτε την ανακοίνωση από το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας:


ΣΣ. …Για να δούμε τι θα κάνουν στο εξής οι δήμαρχοι της Κορινθίας!
Κ.Ν
«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 2.7.2020 έως και χθες ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.
Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν εξήντα 60 άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Ξεκίνησε σήμερα ο έλεγχος στο δίκτυο ύδρευσης Σαρωνικού και Σολυγείας από τον εργολάβο κ.Σωτηρόπουλο προκειμένου, όπου διαπιστωθούν κακοτεχνίες στις σωληνώσεις να αποκατασταθούν επιτρέποντας την απρόσκοπτη υδροδότηση των περιοχών. « Κάνουμε αυτό που είναι σωστό σήμερα» είπε ο Δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος.
«Μετά την καταγραφή των εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης της περιοχής ήρθα σε συνεννόηση με τον εργολάβο που έχει κατασκευάσει το έργο της δικτύωσης ,και παρ ότι έχει περάσει η προθεσμία που ο δήμος θα μπορούσε να διεκδικήσει αποζημιώσεις για κακοτεχνίες, δέχτηκε ο κ.Σωτηρόπουλος με δικά του έξοδα και συνεργεία να ελέγξουμε τις σωλήνες μια προς μια σε όλη τη διαδρομή και να αντικατασταθούν όσες χρειάζεται.
Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση από το δήμο και από την πλευρά του εργολάβου» σημείωσε ο Δήμαρχος από το σημείο έναρξης των ελέγχων στα Λουτρά διαβεβαιώνοντας τους πολίτες πως ο έλεγχος θα φτάσει έως και το Σοφικό, όλο το ορεινό κομμάτι που παρουσιάζει προβλήματα, ώστε να επέλθει οριστική λύση.
«Είναι αρκετά τα χιλιόμετρα και μεγάλο το κόστος όμως είναι απαραίτητο να γίνει.Έχουμε μειώσει την πίεση του νερού για να αποφύγουμε το σπάσιμο των σωληνώσεων και η παροχή ύδατος να είναι απρόσκοπτη. Σε κάποια υψηλά σημεία λόγω της χαμηλής πίεσης υπάρχει πρόβλημα, προσπαθούμε όμως για την λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία των πολιτών.»
Στην περιοχή έχουν εκτελέσει εργασίες και άλλοι εργολάβο, ο Δήμος θα πράξει ανάλογα και σε αυτές τις περιπτώσεις. Οι παρεμβάσεις που ξεκίνησαν σήμερα θα οδηγήσουν στην οριστική λύση».
ΣΣ. Σωστά χειρίζεται το θέμα η δημοτική αρχή του Β. Νανόπουλου. Μόνο έτσι θα λυθούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται…
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρθηκε μεταξύ άλλων: “Η καθοριστική παρέμβαση του Δημάρχου Κορινθίων Βασίλη Νανόπουλου, η πενταετής παραχώρηση του κατάλληλου χώρου από το δήμο στην Πυροσβεστική Υπηρεσία και η στενή συνεργασία με την τοπική ηγεσία της Πυροσβεστικής τους τελευταίους μήνες, οδήγησαν στην πραγμάτωση ενός ονείρου για την περιοχή της Σολυγείας, την λειτουργία του Εποχικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου στο Σοφικό!
Στα χθεσινά εγκαίνια το παρόν έδωσαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος, η ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, Ο Υπουργός Χρίστος Δήμας, Οι Βουλευτές Νίκος Ταγαράς ,Μαριλένα Σούκουλη και Γιώργος Ψυχογιός, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Αναστάσιος Γκιολής ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα, ο Διοικητής Μηχανικού ΓΕΣ υποστράτηγος Ανδρέα Κωνσταντίνου, οΤαξίαρχος της Α.Δ Κορινθίας Χαράλαμπος Τετράδης, οι Στρατιωτικές Αρχές, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι, οι εθελοντικές ομάδες οι οποίες όλα αυτά τα χρόνια προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στην περιοχή”.

Σχόλιο korinthiannews.gr
…Ήταν κάτι το τόσο σοβαρό για να βρεθούν τόσα πολιτικά πρόσωπα και ένστολοι στην περιοχή; Δηλαδή όταν κάποια στιγμή γίνουν τα εγκαίνια της κατασκευής του φράγματος στον Ασωπό …θα κατέβει όλη η βουλή, …η ηγεσία της ΕΛΑΣ …και των ενόπλων δυνάμεων στην Κορινθία;
Μιλάμε ΑΠΛΑ για τα εγκαίνια του εποχικού πυροσβεστικού κλιμακίου στο Σοφικό!!! …Λες και έγινε το φοβερό έργο που έλυσε όλα τα προβλήματα των κατοίκων στην περιοχή της Σολυγείας!
Μήπως με κάτι τέτοια βρίσκουν την ευκαιρία κάποιοι για εμφάνιση (με φωτογραφίες …κτλ);
Το ότι η Κόρινθος έχει γεμίσει μετανάστες …δεν το βλέπει …και δεν μιλάει κανείς!
Κάτι τέτοια βλέπουμε και …απορούμε για το που βαδίζουμε!
Δείτε τις φωτογραφίες:







Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:
«Η Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα, σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε μία ακόμη ζωντανή μετάδοση, που θα πραγματοποιηθεί μέσα από το Μουσείο της Αρχαίας Κορίνθου, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας, με τίτλο “Τα μνημεία της Αρχαίας Κορίνθου και οι ανθρώπινες ιστορίες τους: Εκπαιδευτικές Δράσεις και Προοπτικές“.
Η διάλεξη αυτή πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός κύκλου ζωντανών μεταδόσεων που πραγματοποιεί με μεγάλη επιτυχία, η Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα, με σκοπό την διαρκή επαφή και ευαισθητοποίηση το κοινού.
Στην συζήτηση θα συμμετέχουν η Παναγιώτα Κασίμη, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κορινθίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και η Δρ. Ιουλία Τζώνου, Αναπληρώτρια Διευθύντρια των Ανασκαφών Κορίνθου της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών.
Θα μας μιλήσουν για την έντονη αρχαιολογική και ερευνητική δραστηριότητα στην Αρχαία Κόρινθο, τόσο από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας, όσο και από την Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών, η οποία δημιουργεί ανοιχτούς ορίζοντες για εκπαιδευτική δράση με αντικείμενο το μνημειακό πλούτο και τις ιστορίες των ανθρώπων που τον δημιούργησαν. Σκοπός τους είναι να θέσουν ερωτήματα για τη διαχείριση αυτής της εκπαιδευτικής διάστασης.
Για ποιο λόγο πρέπει να υπάρξει αυτή η διαχείριση, με ποιο σκοπό, πως και σε ποιους απευθύνονται οι εκπαιδευτικές δράσεις. Θα μας θέσουν τους προβληματισμούς τους, και θα προσδιορίσουν ποια είναι τα εμπόδια, καθώς και τι χρειάζεται να γίνει για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες. Τέλος, θα συζητήσουν τις δράσεις που έχουν πραγματοποιήσει μέσα από πολυσχιδείς συνεργασίες σε μια ευρεία θεματική.
Η διάλεξη απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό, ενώ είναι πολύ σημαντικό να λάβουμε και τις δικές σας προτάσεις μέσω της διαδραστικής συζήτησης που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος της παρουσίασης».

Σε σχόλιό του αναγνώστης μας αναφέρει: «Θα ήθελα να γίνει μία αναφορά με την καθαριότητα στο δήμο Βέλου Βόχας. Προς τη θάλασσα υπάρχουν κάτι αυλάκια που μαζεύουν τα νερά από τις βροχές. Αυτά έχουν πάρα πολλά σκουπίδια και ψόφια ζώα, με συνέπεια να λιμνάζουν τα νερά. Υπάρχουν στο σημείο πολλά κουνούπια και βατράχια! …Τι να ελπίζουμε άραγε;»

ΣΣ. Οι υπεύθυνοι το δήμο γνωρίζουν κάτι σχετικό; Δήμαρχε τίθεται θέμα δημόσιας υγείας; Παρακολουθούμε το θέμα…
(φωτο αρχείου)
Κ.Ν
Μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση από την περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρεται:

ΣΣ. Σταθερός ο αριθμός των κρουσμάτων του κορονοϊού στην Κορινθία για αρκετές μέρες. Υπήρξε μία γρήγορη αύξηση κάποια στιγμή αλλά ευτυχώς τα κρούσματα περιορίστηκαν…
Κ.Ν
Έγιναν τα εγκαίνια της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο- Αίγιο (Ροδοδάφνη), συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων. Το τρένο θα κάνει επιπλέον στάσεις εκτελώντας αυτό το δρομολόγιο. Το αποτέλεσμα είναι να παίρνουν αξία οι περιοχές όπου κάνει στάση το τρένο
Πιο αναλυτικά το έργο εξυπηρετεί τρεις νέους, σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς: Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου, και έξι στάσεις: Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.

Από το υπουργείο υποδομών και μεταφορών αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Για ένα έργο- σταθμό έκανε λόγο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στα εγκαίνια της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο- Αίγιο (Ροδοδάφνη), συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων.
Στην τελετή εγκαινίων μίλησε επίσης ο Υφυπουργός Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ενώ το παρών έδωσαν ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, κ. Νίκος Σταθόπουλος.
«Τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα κόμμα. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Με τις δικές του θυσίες, με τους δικούς του κόπους και για το δικό του μέλλον γίνονται πραγματικότητα», τόνισε ο κ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι το έργο αυτό ξεκίνησε το 2006 και μετά από 14 χρόνια, διαφορετικές συμβάσεις και πολλά προβλήματα, έφτασε επιτέλους στην ολοκλήρωσή του.
Σημείωσε ότι το συγκεκριμένο έργο, ήταν ένα από τα πρώτα σοβαρά προβλήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες, ήδη πριν το τέλος του 2019 το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε περατωθεί και απέμεναν για τη λειτουργία του οι αναγκαίες τελικές δοκιμές, οι οποίες θα είχαν ήδη ολοκληρωθεί από τα τέλη Μαρτίου και η γραμμή θα είχε δοθεί σε λειτουργία πριν το Πάσχα, αν δεν είχε μεσολαβήσει η πανδημία του κορονοϊού και τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπισή της.
«Το σημαντικό είναι ότι ένα έργο που είχε πάρει επικίνδυνη τροπή, τελικά ολοκληρώθηκε αισίως. Και κυρίως, καταφέραμε να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο της δημοσιονομικής διόρθωσης και να διασφαλίσουμε για τη χώρα μας την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση ύψους 240 εκατομμυρίων ευρώ», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας ότι για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις ενέργειες που υπολείπονταν μέχρι και την λειτουργία δρομολογίων, το οποίο τηρήθηκε απολύτως.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι το έργο αυτό, είναι άλλο ένα σε μια μακρά σειρά έργων που μπόρεσαν να γίνουν πραγματικότητα χάρις στη χρηματοδοτική συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους έχει καλυφθεί από κοινοτικούς πόρους, αρχικά από το Ταμείο Συνοχής και στη συνέχεια, στην ακόμα πιο καθοριστική περίοδο για την κατασκευή του, από το ΕΣΠΑ.
Τρεις νέοι σταθμοί και έξι στάσεις
Το έργο Κιάτο- Ροδοδάφνη αφορά μια διπλή σιδηροδρομική γραμμή, υψηλής ταχύτητας και ασφάλειας, συνολικού μήκους περίπου 71 χιλιομέτρων.
Εξυπηρετεί τρεις νέους, σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς: Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου, και έξι στάσεις: Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Έχει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων περίπου, καθώς και 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους άνω των 2 χιλιομέτρων, 13 cut & cover, 18 σιδηροδρομικές γέφυρες και 60 ανισόπεδες διαβάσεις. Διαθέτει τα πιο σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, που εκτός των άλλων εξασφαλίζουν και τη λειτουργία της γραμμής με απόλυτη ασφάλεια για όλους.
Αίγιο- Αθήνα σε 2 ώρες και 20 λεπτά, με λιγότερο από 20 ευρώ
Από την πλευρά του ο κ.Κεφαλογιάννης επισήμανε ότι ο επιβάτης που μπαίνει στον Προαστιακό στο Αίγιο, βρίσκεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά στην Αθήνα. Και όχι μόνο: Μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι του και σε σύντομο χρόνο να φθάσει, είτε στο αεροδρόμιο, είτε στο λιμάνι του Πειραιά.
«Έτσι λοιπόν, δεν συνδέεται απλώς η Αχαΐα με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας. Συνδέεται η Αχαΐα με την Αθήνα, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και το λιμάνι του Πειραιά. Και μάλιστα, το ταξίδι αυτό με το τρένο γίνεται σύντομα, άνετα, οικονομικά και με ασφάλεια», τόνισε ο Υφυπουργός Μεταφορών.
«Με έξι ζεύγη δρομολογίων καθημερινά και εισιτήριο που στοιχίζει λιγότερο από 20 ευρώ, ο επιβάτης του τρένου μπορεί να φθάσει από εδώ, τη Ροδοδάφνη, στο κέντρο της πρωτεύουσας, στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και στο πρώτο λιμάνι της χώρας» πρόσθεσε ο κ. Κεφαλογιάννης, σημειώνοντας ότι επιπλέον, φθάνοντας ο επιβάτης στην Αθήνα, έχει άμεση πρόσβαση στα υπόλοιπα μέσα συγκοινωνίας και μπορεί να πάει μέσα σε λίγα λεπτά σε όποια περιοχή της πρωτεύουσας επιθυμεί.
«Με την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή, οι ταχύτητες των τρένων θα αυξηθούν κατακόρυφα και η διάρκεια του ταξιδιού θα μειωθεί κατά πολύ. Επίσης, δεν θα είναι αναγκαία η μετεπιβίβαση στο Κιάτο», υπογράμμισε επίσης ο κ.Κεφαλογιάννης, τονίζοντας: «Με την επέκταση της γραμμής υψηλών ταχυτήτων του Προαστιακού στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, η Βόρεια Πελοπόννησος αποκτά μια σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση…».
Κ.Ν
Από τον εμπορικό σύλλογο Ξυλοκάστρου αναφέρεται:


