Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στο Λουτράκι και στον εκεί πανηγυρίζοντα ιστορικό Ι. Προσκυνηματικό Ναό του Αγίου Αποστόλου Ανδρέου τελέσθηκε την Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2022, Αρχιερατική Θ. Λειτουργία υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου, πλαισιουμένου από τους Πανοσ. Αρχιμ. π. Αρκάδιο Ραζνύ, τους Εφημερίους του Ι. Ναού Τιμίου Προδρόμου Λουτρακίου, στην δικαιοδοσία του οποίου ανήκει ο Ι. Ναός του Αγ. Ανδρέου, Αιδεσ. π. Πέτρο Καγιούλη, π. Δημήτριο Σουσούνη, π. Ιωάννη Δρίτσα και τους Διακόνους π. Δαμασκηνό Γεννηματά και π. Χρήστο Χίλια.
Στο κήρυγμα του ο Ποιμενάρχης μας επεσήμανε ότι ο Χριστός με την Σταυρική του Θυσία δεν δημιούργησε μια «δομή» με κοσμικά και υλικά κριτήρια, αλλά αντιθέτως προσφέροντας το Σώμα και το Αίμα Του δημιούργησε μια υπερκόσμια «δομή», που αναγεννά και ανακαινίζει τον άνθρωπο, δίδοντας του την δυνατότητα να ξεπερνά τον θάνατο και να κατευθύνεται προς την αιώνιο Ζωή και την αθανασία.
Το έργο αυτό κλήθηκαν να υπηρετήσουν οι Απόστολοι, απεσταλμένοι του μόνου Σωτήρα και Λυτρωτή Ιησού Χριστού, προκειμένου να κηρύξουν την Βασιλεία των Ουρανών. Οι Απόστολοι και οι Άγιοι ποτέ δεν επιτέλεσαν θαύματα από μόνοι τους αλλά πάντοτε εις το όνομα του Ιησού Χριστού.
Στις μέρες μας ζούμε, ακούμε και βλέπουμε ανθρώπους που φέρουν το «Αποστολικό αξίωμα» να το καταχρώνται δημιουργώντας δομές και επιτελώντας «θαύματα», ξεχνώντας όμως ότι τα θαύματα επιτελούνται από τον Κύριο μας και δια του Κυρίου μας. Η «προσωπική Εκκλησία» και τα «συγκοινωνούντα δοχεία» της με οποιοδήποτε τρόπο και αν έχουν συσταθεί δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις αρχαίες αιρέσεις, καθώς αποτελούν εγκατάλειψη, διαστρέβλωση και εκμετάλλευση της διδασκαλίας του Χριστού, θυμίζοντας μας έντονα τον αποστολικό Δημά.
Μετά το πέρας της Θείας Λατρείας ο Σεβ. Μητροπολίτης μας τέλεσε και την εις Πρωτοπρεσβύτερο Χειροθεσία του π. Ιωάννη Δρίτσα, Εφημερίου του Ι. Ναού Τιμίου Προδρόμου Λουτρακίου και υπευθύνου του Ι. Προσκυνήματος, τον οποίο επαίνεσε για την ολοκλήρωση των πανεπιστημιακών του σπουδών και την παρακολούθηση τριών μεταπτυχιακών προγραμμάτων, νουθετώντας τον ταυτόχρονα ότι οι Απόστολοι, ως «πανεπιστήμονες» της Πίστεως, την όποια μόρφωση κατείχαν την έθεταν στην διακονία της Πίστεως και επομένως της Εκκλησίας.
Σήμερα κατευθυνόμαστε πολυπλεύρως να απαξιώνουμε την Πίστη μας στο όνομα τάχα της μορφώσεως, επικαλούμενοι ότι η επιστήμη είναι το άπαν και όλα τα υπόλοιπα έπονται, ενώ ο ιδανικός συνδυασμός τους είναι αυτός που ευαρεστεί τον Θεό και αναπαύει τον άνθρωπο. Ευχήθηκε δε ο Άγιος Ανδρέας, τον Ναό του Οποίου του ανέθεσε να επιμελείται, να φωτίζει και να χαριτώνει τόσο αυτόν όσο και την οικογένειά του.
Ολοκλήρωσε την ομιλία του ο Σεβασμιώτατος προτρέποντας τους Ιερείς να εργάζονται με αγάπη προκειμένου να οδηγήσουν τους ανθρώπους προς την αληθινή Διδασκαλία του Χριστού και θυσιαζόμενοι γι’ αυτούς αλλά και μιμούμενοι τους Αγίους Αποστόλους να επιτελούν τον υψηλό προορισμό τους, ενώ δεν παρέλειψε να επαινέσει τους ευλαβείς προσκυνητές που παρά την αδιάκοπη και έντονη βροχόπτωση, παρέστησαν τιμώντας την μνήμη του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα…».