“Φουλ τις μηχανές για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του τρένου στο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο ως τη Ροδοδάφνη έχει βάλει η ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με τον μέχρι σήμερα προγραμματισμό, στις 10 Απριλίου 2020 προγραμματίζεται η έναρξη δρομολογίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα οποία ελλείψει ηλεκτροκίνησης θα γίνονται με αλλαγή μηχανής σε ντίζελ, όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας.
Στην παρούσα φάση, εκτελείται ο σχεδιασμός δρομολογίων, που σύμφωνα με πληροφορίες θα περιλαμβάνει 3 ή 4 δρομολόγια ημερησίως. Ο χρόνος μετάβασης από τη Νερατζιώτισσα έως το Διακοφτό εκτιμάται στις 2 ώρες, ενώ τα δρομολόγια πιθανότατα να πυκνώσουν κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Στο τμήμα Κιάτο-Λυκοποριά το τρένο θα πιάνει ταχύτητες ως 200 χλμ./ώρα, ενώ ως τη Ροδοδάφνη Αιγίου η μέγιστη ταχύτητα θα είναι 150 χλμ./ώρα.
Το έργο εξυπηρετεί τους νεοκατασκευασθέντες τρεις Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και τις έξι Στάσεις Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο tovima.gr