ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Εσείς πού θα διαθέτατε 30.000 ευρώ; -Η δημοτική αρχή ξέρει…!

…Εσείς πού θα διαθέτατε 30.000 ευρώ;

Εγκαίνια του νέου δημοτικού καταστήματος και διυλιστηρίου νερού…

Η κορδέλα …μήπως θα είναι από μετάξι, το ψαλίδι χρυσό και τα χειροκροτήματα με χρέωση ανά παλαμάκι;

Το νέο δημαρχείο φαίνεται ότι δεν θα εγκαινιαστεί απλώς, …θα κάνει πρεμιέρα!

Οι δημότες βέβαια μάλλον θα αναρωτιούνται αν τόσα χρήματα θα μπορούσαν να πιάσουν περισσότερο τόπο στις ανάγκες και τα προβλήματα της καθημερινότητας! Μία καθημερινότητα που δείχνει να είναι στον “αυτόματο πιλότο” (σκουπίδια, δρόμοι…κτλ)

Η γιορτή κρατάει μία μέρα. Τα προβλήματα του δήμου όλο τον χρόνο.

…Καλή η φιέστα, καλύτερη η λογοδοσία…

Η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη και ο ίδιος ο δήμαρχος τα θεωρούν φυσιολογικά όλα αυτά;

Μέρος από τη σχετική απόφαση:

………

Ε.Σ