Επανερχόμαστε σε προηγούμενη ανάρτησή μας όπου μεταξύ άλλων αναφέραμε:
“Ντου” της αστυνομίας σε μαγαζιά στο Κιάτο! Αποκλεισμένο το κέντρο της πόλης!
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr πρόκειται για εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης για υπόθεση ναρκωτικών (πχ. κοκαΐνης).
Αστυνομικοί του Α.Τ Σικυωνίων έβγαζαν αργά το απόγευμα της Τετάρτης (περίπου στις 20:00) από μαγαζιά άτομα με χειροπέδες!
Πρόκειται για ακόμα μία επιτυχία των αστυνομικών του ΑΤ Σικυωνίων…”.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες της korinthiannaews.gr κατασχέθηκαν από κατάστημα το οποίο ετοιμάζεται (δεν έχει τεθεί ακόμα σε λειτουργία) περίπου 40 γραμμάρια κοκαΐνης!!!
Αξιοσημείωτο ότι τα 2 άτομα, ένας Έλληνας και ένας Αλβανός είχαν “στρατολογήσει” ΑΝΗΛΙΚΟ Έλληνα για τη διακίνηση των ναρκωτικών ουσιών!
Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ και ο Έλληνας συνελήφθησαν και αναζητείται ο Αλβανός…
Κ.Ν

