Σε άρθρο του ο Δ. Καραπατάς αναφέρει:
“ΕΩΣ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΧΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ, ΑΠΟ ΤΑ
«ΤΣΑΛΙΜΑΚΙΑ » ΓΚΙΩΝΗ
Την ώρα που σε όλη την περιφέρεια της χώρας επικρατεί ξεσηκωμός των
τοπικών κοινωνιών, που ως αιχμή του δόρατος έχουν τις παρεμβάσεις ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ, σχετικά με την νέα σύμβαση, που πρόκειται να
υπογράψει, μέχρι το τέλος του μήνα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με
την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τα επιδοτούμενα σιδηροδρομικά δρομολόγια (ΥΓΟΣ) ώστε οι
τοπικές κοινωνίες, να εξασφαλίσουν συχνή σιδηροδρομική συγκοινωνία για τα
επόμενα 10 + 5 χρόνια, το Λουτράκι, έχει την μεγάλη ατυχία, να έχει
Δήμαρχο, χωρίς θεσμική υπευθυνότητα και επαγρύπνηση , ο οποίος, αφού για
χρόνια ολόκληρα απέδειξε πως διακατέχεται από ισχυρή εχθρικότητα
για την κατασκευή του έργου του προαστιακού, τώρα με την αδικαιολόγητη
ολιγωρία του, *πάει να χτυπήσει το εν λόγω έργο στο μαλακό υπογάστριο,
εγκαταλείποντας το, με αραιά δρομολόγια.
Αφού, αντί να κινηθεί μέσα στις ράγες του καθήκοντος και της
νομιμότητας, κάνοντας, θεσμική παρέμβαση στο Υπουργείο Μεταφορών, με την τεκμηριωμένη πολιτικοτεχνοκρατική επιστολή που του κατέθεσε ο γράφων, ώστε το Λουτράκι να εξασφαλίσει για τα επόμενα 10 +5 χρόνια, πυκνό πλέγμα σιδηροδρομικών
δρομολογίων, με την Αθήνα, τον Πειραιά και το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος
Βενιζέλος, ο Γιώργος Γκιώνης, δείχνει μέχρι αυτή την στιγμή, να κινείται
και πάλι ανεξέλεγκτα στην λάθος τροχιά, αφού αντί της πολιτικής παρέμβασης
στο υπουργείο, κάθεται και δίνει αποπροσανατολιστικές συνεντεύξεις, ώστε να
δραπετεύσει από τις ευθύνες των ακατανόητων επιλογών του, οι οποίες
άρχισαν και πάλι να δείχνουν την ετερογονία των προσωπικών σκοπών , με την
οποία προσεγγίζει σημαντικά θέματα του Λουτρακίου, ο δήμαρχος!
Υποστηρίζοντας εντελώς αβάσιμα και με θολογενικότητες, πώς δήθεν η
ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μία ιδιωτική Εταιρεία, η οποία όταν θα έχει κόσμο το Λουτράκι θα βάζει
δρομολόγια, όταν δεν θα έχει, δεν θα βάζει
Με απλά λόγια ο δήμαρχος υποστηρίζει εντελώς αυθαίρετα, ότι η συγκεκριμένη
ιδιωτική εταιρεία λειτουργεί τις παρεχόμενες σιδηροδρομικές υπηρεσίες της
χώρας χωρίς κρατικό έλεγχο, κάνοντας ότι θέλει !
Διαβάστε τώρα, το παρακάτω δημοσίευμα από το ΈΘΝΟΣ, με το οποίο γίνονται
σκόνη και θρύψαλα για άλλη μια φορά, όλες οι πομφόλυγες Γκιώνη!
Καθώς η ιταλική ΤΡΕΝΟΣΕ, (μέλος των FS) η οποία λειτουργεί και τον
προαστιακό σιδηρόδρομο, είναι απόλυτα ελεγχόμενη από το ελληνικό
κράτος, διαμέσου της νέας σύμβασης που θα υπογράψει σε λίγες μέρες, με το αρμόδιο υπουργείο και της οριστικής επικύρωσης αυτής, από το Ελεγκτικό Συνέδριο!
Αφού η ιταλική εταιρεία, αν θέλει να εισπράττει τα 50 κρατικά εκ ευρώ ανά
χρόνο ή τα 500 εκ ευρώ για τα επόμενα 10 χρόνια, θα πρέπει απαρέγκλιτα να
πραγματοποιεί όλα ΤΑ επιδοτούμενα δρομολόγια που προβλέπονται από
την Νέα Σύμβαση των Υ. Γ. Ο. Σ, στην οποία συμπεριλαμβάνονται και τα
δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου!
Δρομολόγια που σημειωτέον, για πρώτη φορά θωρακίζονται με την θέσπιση
ρήτρας κατά τα Ευρωπαϊκά πρότυπα
Ακολουθεί ολόκληρο το δημοσίευμα του “Έθνους” το οποίο υποβάλλει σε ένα νέο
στριπτίζ αλήθειας τον Γιώργο Γκιώνη :
«Στα τέλη του μήνα λήγει και η δεύτερη παράταση της σύμβασης του Ελληνικού
Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκτέλεση των δρομολογίων άγονης γραμμής
έναντι 50 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο, η οποία, πάντως, έχει μάλλον αφήσει
αλγεινές εντυπώσεις στις τοπικές κοινωνίες, καθώς πολλά απ΄αυτά τα
δρομολόγια παραμένουν έως και σήμερα συχνά ανεκτέλεστα.
Η νέα σύμβαση θα εξασφαλίζει στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια 15ετία συνέχειας με
την ετήσια «προικοδότηση», την οποία όμως επισημαίνει στο ethnos.gr ο
γενικός γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης
Ξιφαράς, θα πρέπει να την … κερδίσουν.
Η νέα σύμβαση θα είναι μεν για 10 συν 5 έτη με την ίδια αποζημίωση, αλλά με
μία πολύ διαφορετική λογική: αυτή των εκτελεσμένων τρενοχιλιομέτρων και
έναν πολύ αυστηρό μηχανισμό παρακολούθησης της υλοποίησής της.
Παράλληλα θα συμφωνηθεί η ολοκλήρωση επενδύσεων για νέα τρένα, για την
αναβάθμιση των ψηφιακών συστημάτων και τη συντήρηση του υφιστάμενου
τροχαίου εξοπλισμού. Πρακτικά, ένα μεγάλο κομμάτι της σύμβασης θα γυρνά
είτε στο Δημόσιο είτε σε επενδύσεις», σημειώνει ο κ. Ξιφαράς.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί
πλην κάποιων λεπτομερειών και τις προσεχείς ημέρες αναμένεται η σύμβαση να
σταλεί για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Αυτό στο οποίο δίνεται ιδιαίτερη σημασία είναι ο μηχανισμός παρακολούθησης
του εκτελεσμένου έργου. Στην περίπτωση που το συμφωνηθέν έργο δεν
εκτελείται, θα προβλεφθούν ρήτρες. Η φιλοσοφία είναι ότι για δρομολόγια, τα
οποία δεν εκτελέστηκαν με υπαιτιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκτός της μη πληρωμής
του αναλογούντος αντιτίμου, θα καθοριστούν και πρόσθετες χρηματικές ποινές.
Στόχος είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τηρεί τη σύμβαση με τη μεγαλύτερη δυνατή
ακρίβεια, καθώς σε διαφορετική περίπτωση αυτό θα έχει αντίκτυπο και στα
έσοδά της. »
-Σημειωτέον πως για την προπεριγραφείσα ολιγωρία του Γιώργου Γκιώνη,
έχουν ενημερωθεί με διαδικτυακά μηνύματα και αλλεπάλληλες τηλεφωνικές
συνομιλίες, από τον γράφοντα, οι αντιδημάρχοι πολιτισμού και Αγίων Θεοδώρων
Σάκης Παπαθανασίου και Σπύρος Ράτης αντίστοιχα, καθώς και ο γενικός
γραμματέας του δήμου Γιάννης Μαυροειδης ώστε να πιέσουν το Δήμαρχο να
τηρήσει τη νομιμότητα και να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των Δημοτών”.