Αρχική Blog Σελίδα 125

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το “Χαμόγελο του Παιδιού” αναζητά κατάλληλο υποψήφιο για να καλύψει τη θέση του…

0

Από το Χαμόγελο του Παιδιού ανακοινώνεται:

Το Χαμόγελο του Παιδιού αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια για να καλύψει τη θέση του/της Κοινωνικού Λειτουργού στο Κέντρο Άμεσης Κοινωνικής και Ιατρικής Επέμβασης στην Κόρινθο.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες

  • Κοινωνική, συμβουλευτική και υλική υποστήριξη οικογενειών
  • Λήψη κοινωνικού ιστορικού
  • Συνεργασία με υπηρεσίες κρατικές ή μη με στόχο την ολιστική υποστήριξη της οικογένειας
  • Κατ’ οίκον επισκέψεις
  • Συμβουλευτική υποστήριξη στη Γραμμή 1056 και 116111 και διαχείριση έκτακτων περιπτώσεων των Γραμμών 1056 και 116000 στην ευρύτερη περιοχή
  • Διαχείριση παραπομπών ιατρικών περιστατικών τόσο από Δημόσιους Φορείς, όσο και από την ίδια την οικογένεια ή το ευρύτερο συγγενικό περιβάλλον του παιδιού που νοσεί
  • Συμβολή στη διοργάνωση όλων των δράσεων του οργανισμού που απαιτούνται για την έγκαιρη συγκέντρωση των απαραίτητων ειδών για τη στήριξη των οικογενειών
  • Αξιολόγηση  και εκπαίδευση υποψήφιων εθελοντών και διοχέτευση στις δράσεις του οργανισμού της περιοχής εμβέλειας
  • Ατομική συνάντηση συμβουλευτικής με εθελοντές και κατευθύνσεις
  • Συντονισμός εταιρικού και οικογενειακού εθελοντισμού

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων

  • Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) και άδεια άσκησης επαγγέλματος
  • Επαγγελματική ικανότητα και σχετική προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών
  • Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Microsoft Office, Excel, Internet, PowerPoint)
  • Άριστη ικανότητα συγγραφής επιστολών προς φορείς, υπηρεσίες και χορηγούς
  • Άδεια οδήγησης

Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες

  • Ικανότητα αντίληψης, προγραμματισμού και ελέγχου
  • Υψηλή προσαρμοστικότητα
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων
  • Ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας
  • Συναισθηματική ανθεκτικότητα  
  • Ενδέχεται να ζητηθούν από τους υποψηφίους συστατικές επιστολές.
  • Σε συνέντευξη θα κληθούν όσοι διαθέτουν τα απαραίτητα τυπικά προσόντα που αναγράφονται παραπάνω.
  • Τα στοιχεία που υποβάλετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο από Το Χαμόγελο του Παιδιού και θα διαγραφούν μετά την πάροδο 6 μηνών.

Διαδικασία υποβολής αίτησης

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους  σημείωμα στο e- mail: [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό 506″.

“Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι η Κορινθία δεν θα δεχθεί να βρεθεί ξανά στο περιθώριο ή στην ουρά διεκδικήσεων”, αναφέρουν οι αγρότες! 

Από τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα  Κορινθίας αναφέρεται:

“Η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα  Κορινθίας δηλώνει με σαφήνεια ότι παραμένει προσηλωμένη στην ενότητα του αγροτικού κόσμου και στη συλλογική διεκδίκηση όλων των αγροτικών μπλόκων της χώρας.

Αναγνωρίζουμε την πρόσκληση της κυβέρνησης για διάλογο και είμαστε ανοιχτοί να συμμετέχουμε σε ουσιώδεις και ισότιμες διαπραγματεύσεις, χωρίς όμως να επιτρέψουμε σε κανέναν να υπονομεύσει τα δίκαια αιτήματα της Κορινθίας.

Έχοντας αποστείλει τις θέσεις και τα αιτήματά μας τόσο στην Πανελλαδική Συντονιστική, όσο και στην πολιτική ηγεσία και στον Πρωθυπουργό λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της περιοχής μας, θέλουμε να καταστήσουμε απολύτως σαφές ότι η Κορινθία δεν θα δεχθεί να βρεθεί ξανά στο περιθώριο ή στην ουρά διεκδικήσεων. 

Έχουν περάσει πολλά χρόνια ατελέσφορων διαπραγματεύσεων, συναντήσεων, ανακοινώσεων και γνωστοποιήσεων που άφησαν τον νομό μας πίσω και αυτή τη φορά η επιβίωση των οικογενειών μας είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας.

Με πνεύμα αλληλεγγύης, ξεκάθαρη φωνή και διάθεση ειλικρινούς διαλόγου, δηλώνουμε ότι θα υπερασπιστούμε τα δίκαιά μας με σεβασμό προς όλους, χωρίς να επιτρέψουμε να χαρακτηριστούμε ως διασπαστές ή υποκινητές διχόνοιας. Η Κορινθία διεκδικεί ισότιμη θέση στο τραπέζι των συζητήσεων και δεν θα επιτρέψει να εκμεταλλευτεί κανείς τον αγώνα της.

Σε αυτό το πνεύμα παραμένουμε ανοιχτοί σε έναν ουσιαστικό διάλογο με την κυβέρνηση, ενισχύοντας τον τρόπο με τον οποίο θα διεξαχθούν οι διαπραγματεύσεις. Δεν απορρίπτουμε τον διάλογο, αλλά απαιτούμε να γίνει με όρους δικαιοσύνης και ισοτιμίας προς όφελος του τόπου μας και των παραγωγών μικρού κλήρου και δυναμικότητας”.

Στη Νεμέα ο μητροπολίτης Κορίνθου (φωτο)

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Την Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Παύλος λειτούργησε στον Ι. Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στη Νεμέα Κορινθίας.

Στη Θ. Λειτουργία παρέστη συμπροσευχόμενος ο Ηγούμενος της ιστορικής Ιεράς Μονής Κοιμήσεως της Θεοτόκου Βράχου Νεμέας Πανοσ. Αρχιμ. π. Θεόκλητος Φραγκιουδάκης και αφού είχαν ολοκληρώσει την Θ. Λειτουργία στις ενορίες τους, προσήλθαν ο Αρχιερατικός Επίτροπος Νεμέας και Κλεωνών Αιδέσ. Πρωτ/ρος π Αθανάσιος Αλτανόπουλος, ο Αιδεσ. Οικονόμος – Σταυροφόρος π. Δημήτριος Ζούζιας, Εφημέριος του Ι. Ναού Αγίου Νικολάου Αηδονίων και ο Αιδεσ. π. Γεώργιος Καρδάσης, Εφημέριος του Ι. Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Αρχαίων Κλεωνών.

Προ της απολύσεως, ο Εφημέριος του Ι. Ναού π. Ευάγγελος καλωσόρισε τον Ποιμενάρχη μας στην πρώτη Του Θ. Λειτουργία, μετά την ενθρόνισή Του, στην ιστορική Νεμέα.

Ο Ποιμενάρχης μας στο κήρυγμά του ανέλυσε την Ευαγγελική περικοπή, επισημαίνοντας ότι «ο Κύριος μας προσκαλεί σε ένα δείπνο όπου η Εκκλησία μας το παρέχει πλουσιοπάροχα σε όλους τους Βαπτισμένους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Κάθε Κυριακή και σε κάθε Θ. Λειτουργία ο Χριστός προσφέρεται θυσιαστικά για όλους εμάς, προκειμένου να έλθουμε σε κοινωνία μαζί Του και να λάβουμε το Τίμιο Σώμα και το Άχραντο Αίμα Του».  Ο Μητροπολίτης μας υπογράμμισε τη σημασία της «ἑνότητας τῆς πίστεως» μας και της δοξολογίας του Τριαδικού Θεού «ἐν ἑνὶ στόματι καὶ μιᾷ καρδίᾳ».

Μετά το πέρας της Θεία Λειτουργίας, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας επισκέφθηκε την Ιερά Μονή Παναγίας του Βράχου και τις ενορίες Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και Αγίου Γεωργίου Νεμέας, Αγίου Νικολάου Αηδονίων, Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αρχαίων Κλεωνών και Αγίου Δημητρίου του χωριού Άγιος Βασίλειος…»

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Πότε επιτέλους θα κατασκευαστούν οι κόμβοι έξω από το Mare West”;

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Κορινθίας Ι. Σιάτο ανακοινώνεται:

Πότε επιτέλους θα κατασκευαστούν οι κόμβοι έξω από το Mare West;

Καταθέτω θέμα στην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου για τη συνεχιζόμενη και αδικαιολόγητη αδράνεια της Περιφερειακής Αρχής αναφορικά με τα έργα οδικής ασφάλειας στο ύψος του εμπορικού κέντρου Mare West, στο 5ο χλμ. της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου–Πατρών.

Τον Σεπτέμβριο του 2024 είχα καταθέσει επερώτηση για τα συνεχή και σοβαρά τροχαία ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο, όπου οδηγοί προβαίνουν σε παράνομες αναστροφές και παραβιάζουν τη διπλή διαχωριστική γραμμή για να εισέλθουν στο εμπορικό κέντρο, με αποτέλεσμα επανειλημμένα και εξαιρετικά επικίνδυνα τροχαία περιστατικά. Η κατάσταση αυτή είναι γνωστή εδώ και χρόνια και δεν επιδέχεται άλλες δικαιολογίες.

Η Περιφερειακή Αρχή απάντησε εντός Περιφερειακού Συμβουλίου μετά από πέντε μήνες, και δεσμεύτηκε ότι τα έργα θα ξεκινούσαν στις αρχές Φεβρουαρίου 2025 και θα ολοκληρώνονταν έως το τέλος 2025.

Σήμερα, βρισκόμαστε ήδη στις τελευταίες μέρες του 2025 και δεν έχει ξεκινήσει απολύτως τίποτα. Ούτε ελήφθησαν έστω κάποια προσωρινά μέτρα που είχαμε προτείνει.

Η Περιφερειακή Αρχή Πτωχού δεν μπορεί να υλοποιήσει ακόμα και τα απολύτως αυτονόητα.

Ενώ γνωρίζει τον κίνδυνο, ενώ είχε δεσμευτεί με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, επέλεξε να μην κάνει τίποτα, μετατρέποντας έναν επικίνδυνο οδικό κόμβο σε καθημερινή παγίδα για οδηγούς και δικυκλιστές.

Υπενθυμίζω ότι η σχετική σύμβαση για το έργο υπογράφτηκε τον Μάιο του 2023 από τον τότε Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Νίκα  . Ήταν μια σύμβαση προϋπολογισμού 4,5 εκατ. ευρώ, με χρόνο ολοκλήρωσης 15 μηνών.

Σήμερα βρισκόμαστε πολύ πέραν αυτού του ορίου.

Για αυτό , καταθέτω το θέμα στη συνεδρίαση λογοδοσίας για να ζητήσω ξεκάθαρες απαντήσεις όπως: γιατί δεν τηρήθηκε το χρονοδιάγραμμα, ποιος ευθύνεται για την ακινησία του έργου, πόσες παρατάσεις έχουν δοθεί στον ανάδοχο και γιατί δεν έχει ληφθεί ούτε ένα προσωρινό μέτρο οδικής ασφάλειας σε ένα σημείο όπου κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.

Η Περιφερειακή Αρχή Πτωχού οφείλει ξεκάθαρες απαντήσεις στους πολίτες της Κορινθίας για την αναντιστοιχία λόγων και έργων.

Γιάννης Σιάτος

Περιφερειακός Σύμβουλος Κορινθίας

Πρώτα η Πελοπόννησος”

Σχεδόν μία εβδομάδα μετά πληροφορήθηκαν στο δήμο Σικυωνίων την επιτυχία του δημοτικού σχολείου Καλλιάνων και έβγαλαν ανακοίνωση!

Επανερχόμαστε σε ανάρτηση της περασμένης εβδομάδας: Η 1η θέση που κατέκτησε το δημοτικό σχολείο Καλλιάνων Κορινθίας

Περίπου μία εβδομάδα μετά την επιτυχία του δημοτικού σχολείου Καλλιάνων, από το δήμο Σικυωνίων έβγαλαν σήμερα ανακοίνωση!

Η ανακοίνωση από το δήμο Σικυωνίων:

«Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια πληροφορηθήκαμε την κατάκτηση της 1ης θέσης Πανελλαδικά στην κατηγορία «Καλύτερη Φωτογραφία», ανάμεσα σε 383 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, στην Πανελλήνια Σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για την ΕΙΡΗΝΗ».

Η διάκριση αυτή, η οποία επιβεβαιώνει την συνέπεια και την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται στο σχολείο, τιμά την περιοχή μας και προάγει με τον καλύτερο τρόπο τις πανανθρώπινες αξίες της ειρήνης, του αθλητισμού και της συνεργασίας.

Συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες για την έμπνευση και τη δημιουργικότητά τους, τους εκπαιδευτικούς για την καθοδήγηση και τον ζήλο τους, καθώς και τους γονείς για τη διαρκή στήριξη.

Το Δημοτικό Σχολείο Καλλιάνων αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για ολόκληρο τον Δήμο Σικυωνίων. Θα είμαστε πάντα δίπλα σε κάθε προσπάθεια που αναδεικνύει την παιδεία και τις αξίες του τόπου μας».

ΣΣ. Άραγε ο δήμος Σικυωνίων …πόσο κοντά είναι τόσο στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα αλλά και στις άλλες σχολικές μονάδες του δήμου; (για υπενθύμιση δείτε και την πρόσφατη σχετική ανάρτηση: ΚΙΑΤΟ: Τα σχολεία …στο αυτόματο επι θητείας Σταματόπουλου! (βίντεο)

Κλείνει αύριο ο δήμος Κορινθίων -Ποιοι εξαιρούνται!

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Ο Δήμος Κορινθίων συμμετέχει στη συμβολική κινητοποίηση της ΚΕΔΕ

Κλείνει την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου ο Δήμος Κορινθίων –

ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ 

Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου, με απόφαση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, οι Δήμοι σε όλη τη χώρα προχωρούμε σε συμβολικό κλείσιμο των Δημοτικών Καταστημάτων και των Υπηρεσιών μας, την ημέρα ψήφισης του Κρατικού Προϋπολογισμού 2026.

Ο Δήμος Κορινθίων συμμετέχει σε αυτή τη δράση, όχι απέναντι στους πολίτες, αλλά ακριβώς για αυτούς και για τον λόγο αυτό αύριο 16 Δεκεμβρίου 2025 οι υπηρεσίες του Δήμου θα παραμείνουν κλειστές, με ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

Η κινητοποίηση της ΚΕΔΕ έχει ξεκάθαρο μήνυμα. Οικονομικά ισχυροί Δήμοι, σημαίνει Δήμοι που μπορούν να είναι πραγματικά δίπλα στον πολίτη. Δήμοι με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, με σταθερούς πόρους, με αρμοδιότητες που συνοδεύονται από τα απαραίτητα μέσα».

Τις πύλες του ανοίγει από σήμερα το Χριστουγεννιάτικο χωριό του δήμου Κορινθίων -Μέχρι πότε θα είναι ανοιχτό

«Τις πύλες του για τους μικρούς δημότες ανοίγει από σήμερα, 15 Δεκεμβρίου 2025, το Χριστουγεννιάτικο Χωριό του Δήμου Κορινθίων και καλεί μικρούς και μεγάλους να ζήσουν τη μαγεία των γιορτών, μέχρι και τις 4 Ιανουαρίου 2026. Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό θα φιλοξενηθεί σε δύο σημεία που χτυπά η καρδιά της Κορίνθου: στο κέντρο της πόλης, στην Πλατεία Παναγή Τσαλδάρη, και στον Συνοικισμό, στην Πλατεία Ηλιόπουλου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών, οι μικροί μας φίλοι θα απολαμβάνουν ένα πλούσιο πρόγραμμα γεμάτο δράση, παιχνίδι και δημιουργία, με:

  • ανιματέρ και face painting
  • καρουζέλ, φουσκωτά και τρενάκι
  • θεατρικά δρώμενα, μουσική και χορό
  • δημιουργικές χειροτεχνίες

Ξεχωριστές εκδηλώσεις θα δώσουν τον δικό τους τόνο στις γιορτινές ημέρες:

  • στις 16 Δεκεμβρίου, στις 6:30 μμ, τα κάλαντα και τα τραγούδια της Παραδοσιακής Χορωδίας του Δήμου Κορινθίων
  • στις 18 Δεκεμβρίου, στις 6:00 μμ, το θεατρικό δρώμενο «Το κορίτσι με τα σπίρτα» από την ομάδα ΑΝΕΜΗ
  • στις 19 Δεκεμβρίου, στις 6:00 μμ, χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες για παιδιά από τον ΝΟΣΤΟ

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους και οι ώρες λειτουργίας θα είναι:

  • στις 15, 16, 17, 18, 19, 22, 23 Δεκεμβρίου και 1 Ιανουαρίου, από τις 17:00 – 21:00
  • στις 24 έως 31 Δεκεμβρίου, από τις 10:00 – 14:00
  • στις 20, 21, 25, 26, 27, 28, 29, 30 Δεκεμβρίου και 2, 3, 4 Ιανουαρίου, από τις 10:00 – 14:00 και από τις 17:00 – 21:00

Ο Δήμος Κορινθίων και η Διεύθυνση Πολιτισμού καλούν τους δημότες και τους επισκέπτες να περπατήσουν στην στολισμένη Κόρινθο, να αφεθούν στο κλίμα των ημερών και να θυμηθούν πως τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο ημερομηνίες. Είναι στιγμές. Και αυτές τις στιγμές, φέτος, η πόλη τις χαρίζει απλόχερα στα παιδιά.

Γιατί τα Χριστούγεννα ανήκουν πρώτα στα παιδιά. Στα μάτια που φωτίζονται μπροστά σε ένα καρουζέλ, στα χέρια που γεμίζουν ζαχαρωτά, στα αυτιά που ακούνε χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Εκεί που η φαντασία παίρνει τον πρώτο λόγο και η πόλη γίνεται σκηνικό παραμυθιού», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΚΙΑΤΟ: Ακόμα και για το νερό της Στυμφαλίας δυσκολεύονται να απαντήσουν! -…Τι είπαν 2 αντιδήμαρχοι! (βίντεο)

Όταν η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου στο δήμο Σικυωνίων δεν είναι σε θέση να δώσει σαφέστατες απαντήσεις για το τι γίνεται με το νερό της Στυμφαλίας …τότε τι να συζητήσει κανείς μετά!

Ήδη δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά από τις τοποθετήσεις κάποιων αντιδημάρχων, …ο ένας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι δεν γνωρίζει …και ο άλλος ότι «υπάρχει χάος και όλα γίνονται καλή τη πίστη»!

Κάτι τέτοια βλέπουν οι κάτοικοι στη Στυμφαλία αλλά και οι δημότες σε όλο το δήμο για το πως χειρίζεται κάποια ΣΟΒΑΡΑ θέματα η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου και…

Από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων αναφέρεται:

“Τι ειπώθηκε και τι δεν απαντήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο για το νερό της Στυμφαλίας

Σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σικυωνίων, κατά τη συζήτηση θέματος που αφορούσε τη χορήγηση ή μη άδειας εμπορίας πόσιμων υδάτων σε εταιρεία εμφιάλωσης που δραστηριοποιείται στη Στυμφαλία, αναδείχθηκαν σοβαρά ζητήματα διαφάνειας και επαρκούς ελέγχου.

Ο Δημήτρης Πιστεύος έθεσε τα αυτονόητα ερωτήματα:

-ποια ποσότητα νερού εμπορεύεται η εταιρεία και ποια είναι τα έσοδα του Δήμου από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

-Από την πλευρά της δημοτικής αρχής, ωστόσο, δεν δόθηκαν σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Στο ερώτημα αν τα έσοδα καταλήγουν σε γενικό κωδικό ή σε κωδικό που αποδίδει ανταποδοτικά οφέλη στη Στυμφαλία, η απάντηση ήταν ότι «καταχωρούνται σε κωδικό του Δήμου και δεν αποτελούν ανταποδοτικότητα».

Ο επικεφαλής της παράταξής μας επέμεινε με νέο ερώτημα:

-υπάρχει μηχανισμός ελέγχου που να παρακολουθεί τις ποσότητες νερού που εμφιαλώνονται και να τις αντιστοιχίζει με αυτές που εμπορεύεται η εταιρεία;

-Η απάντηση του αρμόδιου αντιδημάρχου ήταν ότι ο Δήμος δεν μπορεί να το κάνει και ότι δεν γνωρίζει αν η υπηρεσία διαθέτει τη σχετική δυνατότητα.

Η παραδοχή αυτή, σε συνδυασμό με τη δήλωση άλλου αντιδημάρχου ότι «υπάρχει χάος και όλα γίνονται καλή τη πίστη», δημιουργεί εύλογο προβληματισμό.

Δείχνει ότι η διαχείριση ενός τόσο κρίσιμου φυσικού πόρου γίνεται χωρίς σαφές πλαίσιο ελέγχου και χωρίς επαρκείς διαδικασίες λογοδοσίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχα ερωτήματα τέθηκαν και σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, από τον δημοτικό σύμβουλο της παράταξής μας, Ανδρέα Τσέκο, με σχετικό θέμα στην ημερήσια διάταξη, χωρίς και πάλι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από τη δημοτική αρχή.

Η Στυμφαλία αποτελεί πηγή ζωής για τον Δήμο Σικυωνίων και την ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας.

Δεν μπορεί, ιδιαίτερα σε δύσκολους καιρούς, ο φυσικός της πλούτος να αξιοποιείται χωρίς ξεκάθαρους κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς ουσιαστικά οφέλη για τους κατοίκους της.

Η διαφάνεια στη διαχείριση του νερού δεν είναι επιλογή — είναι υποχρέωση”.

Κ.Ν