Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
«Το πρωί της Τρίτης 9 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Παύλος υποδέχθηκε στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως την Βουλευτή Κορινθίας κα. Μαρία – Ελένη Σούκουλη – Βιλιάλη, όπου σε εγκάρδιο κλίμα συζήτησαν θέματα που αφορούν την Κορινθία και τις ανάγκες των πολιτών.
Εν συνεχεία ο Σεβασμιώτατος συναντήθηκε με τους Οσιολογιωτάτους π. Θεολόγο και π. Θεόκτιστο εκ της Ι. Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους, ενώ ακολούθως, τον Σεβασμιώτατο επισκέφθηκαν ο προϊστάμενος της Αδελφότητας Θεολόγων «Ο ΣΩΤΗΡ» Πανοσ. Αρχιμ. π. Αστέριος Χατζηνικολάου, συνοδευόμενος από τον κ. Βασίλειο Αραπατσάνη.
Τέλος τον Σεβασμιώτατο επισκέφθηκαν ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Κορινθίων κ. Βασίλειος Νανόπουλος και ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων κ. Αναστάσιος Ταγαράς.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος ευχαρίστησε θερμά άπαντες για την ευγενική τους επίσκεψη, προσφέροντάς τους τις καθιερωμένες ευλογίες – δώρα και τους ευχήθηκε για την εορτή των Χριστουγέννων», αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου.
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Η Ιερά πανήγυρη του Οσίου Πατρός ημών Παταπίου τελέσθηκε κι εφέτος στην εορτάζουσα ομώνυμη Ιερά Μονή στα Γεράνεια όρη, στο Λουτράκι.
Το εσπέρας της παραμονής, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Παύλος χοροστάτησε στον πανηγυρικό εσπερινό, πλαισιούμενος υπό πλειάδος Ιερέων και Διακόνων.
Στο κήρυγμά Του, ο Σεβασμιώτατος αφορμώμενος από την προτροπή του υμνογράφου να προσέλθουμε στην Ιερά Μονή του Οσίου Παταπίου για να προσκυνήσουμε το άφθαρτο ιερό Του σκήνωμα,επεσήμανε ότι «όλοι,Άρχοντες, Κλήρος και Λαός συναχθήκαμε για να τιμήσουμε τον μεγάλο Όσιο, ο οποίος μας υπενθυμίζει τον αγιασμό ως προοπτικής της ζωής μας. Ακολουθώντας το παράδειγμα των Αγίων μας, καλούμαστε να γίνουμε κατοικητήριο του Παναγίου Πνεύματος. Ο βίος του Οσίου Παταπίου φέρει στη σκέψη του καθενός μας ότι ο μοναδικός δρόμος για την σωτηρία μας βρίσκεται εντός τηςΑγίας μας Εκκλησίας».
Το πρωί της κυριωνύμου ημέρας ετελέσθη Πανηγυρικός Όρθρος και εν συνέχεια δυσαρχιερατική Θ. Λειτουργία,προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Παύλου και συλλειτουργούντος του βοηθού Επισκόπου και Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως μας Θεοφιλεστάτου αγίου Κεγχρεών κ. Αγαπίου.
Τον Θείο λόγο κήρυξε ο Θεοφ. Επίσκοπος κ. Αγάπιος, ενώ ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Παύλος ευχαρίστησε την Καθηγουμένη της Ι. Μονής Γερόντισσα Χρυσοβαλάντη και την υπ᾽ αυτήν Ι. Αδελφότητα καθώς και τον Καθηγούμενο της Σταυροπογιακής και Συνοδικής Ιεράς Μονής Οσίου Συμεών του Νέου Θεολόγου Αττικήςπ. Συμεών Αναστασίουκαι την υπ᾽ αυτόν Ι. Αδελφότητα, οι οποίοι κόσμησαν τα ιεροψαλτικά αναλόγια.
Επιπλέον ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στη Βουλευτή Κορινθίας κα. Μαρία – Ελένη ΣούκουληΒιλιάλη, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κορινθίας κ. Αναστάσιο Γκιολή, το Δήμαρχο Λουτρακίου – Περαχώρας και Αγ. Θεοδώρων κ. Γεώργιο Γκιώνη, το Διοικητή Σχολής Μηχανικού Συνταγματάρχη κ. Νικόλαο Κορίτση, τον Αστυνομικό Διευθυντή Κορινθίας κ. Ιωάννη Αθανασόπουλο,τη Διοικήτρια του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου κα. Μάρθα Μυστακίδουκαι τον πιστό λαό, που προσέτρεξαν να προσκυνήσουν και να λάβουν την ευλογία του Οσίου Πατρός Παταπίου».
“Έστησαν μπουζούκια με Κακοσαίο οι αγρότες στο μπλόκο του Κιάτου
Την ώρα που οι κινητοποιήσεις των αγροτών και των κτηνοτρόφων της χώρας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, κάποιοι πιο… μερακλήδες αποφάσισαν να δώσουν μία άλλη νότα στον αγώνα τους.
Στο μπλόκο του Κιάτου, οι διαδηλωτές έστησαν αυτοσχέδια μπουζούκια μέσα σε φορτηγό, με τραπέζια γεμάτα μπουκάλια αλκοόλ. Με σύνθημα «η φτώχεια θέλει καλοπέραση» και τραγούδια του Γιώργου Κακοσαίου, οι αγρότες έδωσαν ένα… διαφορετικό στίγμα στη διαμαρτυρία τους…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο protothema.gr
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».