Αρχική Blog Σελίδα 147

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Τι ανέφερε για την Κόρινθο και τους σεισμούς ο καθηγητής Ε. Λέκκας

«Μία σημαντική είδηση στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κορινθίων έβγαλε η χτεσινή 4η Επιστημονική Διάλεξη, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 2ου έτους του Δημοτικού Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Η διάλεξη ήταν αφιερωμένη στην ιστορική αναδρομή των σεισμών της Κορίνθου και στην ενημέρωση των Κορίνθιων πάνω στους σημερινούς προβληματισμούς της επιστημονικής κοινότητας, για το φυσικό αυτό φαινόμενο. 

Συγκεκριμένα, ο Δήμος Κορινθίων και το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών υπόγραψαν Προγραμματική Σύμβαση για το έργο: «ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ – ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ «ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ 2» ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ».

Η Προγραμματική Σύμβαση έχει σκοπό «την αποφυγή των ανθρώπινων απωλειών και τη μείωση των επιπτώσεων σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, στον ιδιαίτερο χώρο του Δήμου, με έμφαση στα εξής αντικείμενα:

(α) διαμόρφωση, εναρμόνιση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και βελτιστοποίηση των Γενικών Σχεδίων Πολιτικής Προστασίας,

(β) ανάλυση γεωδυναμικών κινδύνων (σεισμοί, κατολισθήσεις, ρευστοποιήσεις, tsunami),

(γ) εκτίμηση τρωτότητας κρίσιμων υποδομών από τους προαναφερθέντες κινδύνους,

(δ) εκτίμηση διακινδύνευσης από γεωδυναμικούς κινδύνους,

(ε) εξειδικευμένα επιχειρησιακά σχέδια εστιάζοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής έρευνας,

(στ) ενημέρωση και εκπαίδευση στελεχών του Δήμου και εθελοντών Πολιτικής Προστασίας, και

(ζ) ενημέρωση, ευαισθητοποίηση γενικού πληθυσμού και ειδικών ομάδων του για τους φυσικούς κινδύνους…».

Ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, ευχαριστώντας τον καθηγητή Ευθύμιο Λέκκα -ο οποίος θα είναι ο υπεύθυνος για την υλοποίηση της πράξης της Προγραμματικής Σύμβασης- σημείωσε ότι μετά την έρευνα και την απόδοση των συμπερασμάτων της στον Δήμο Κορινθίων, θα μπορεί να χαραχτεί μία πιο καθαρή γραμμή γύρω από την εφαρμογή της Πολιτικής Προστασίας. «Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τους σεισμούς, μπορούμε, όμως να πάρουμε εκείνα τα μέτρα τα οποία θα μας βοηθήσουν να μειώσουμε τις επιπτώσεις τους», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σταυρέλης.

Σε ό,τι αφορά την Επιστημονική Διάλεξη, ο κ. Λέκκας, Ομότιμος Καθηγητής Δυναμικής, Τεκτονικής, Εφαρμοσμένης Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ εξήγησε με πολύ καθαρό τρόπο ότι πρέπει να σεβόμαστε τους σεισμούς και τους κινδύνους τους, αλλά να μην τους φοβόμαστε. Σημείωσε πως η Ελλάδα, καίτοι σεισμογενής, είναι σε καλύτερο επίπεδο από τις περισσότερες άλλες σεισμογενείς χώρες. «Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να στοχεύσουμε στην προετοιμασία και στην οργάνωση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ειδικά για την Κόρινθο -και υποστηρίζοντας την προοπτική της  Προγραμματικής Σύμβασης- σημείωσε ότι θα μας δώσει τα κατάλληλα εργαλεία για να υλοποιήσουμε έναν αρτιότερο και πιο σύγχρονο σχεδιασμό αντισεισμικής προστασίας. Ανέφερε ακόμα πως η Κόρινθος, λόγω του αντισεισμικού κανονισμού του 1982, με τον οποίο κατασκευάστηκαν τα σπίτια μετά τον σεισμό των Αλκυονίδων, είναι σε ένα πολύ καλό επίπεδο ασφάλειας των σπιτιών», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΚΙΑΤΟ- ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Πάλι τα ίδια! -Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ αφορούσαν ΞΑΝΑ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ! -…Τίποτα άλλο ΣΟΒΑΡΟ δεν βρέθηκε!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους – Μυκηνών, Ναυπλιέων, Βέλου – Βόχας, Σικυωνίων, Καλαμάτας και Οιχαλίας.

Οιεπιχειρήσειςυλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας, Κορινθίας και Μεσσηνίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν-26- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -10- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

Εκτιμάται μόνο η ηλικία του άντρα που βρέθηκε νεκρός μέσα στο κανάλι του Ισθμού!

0

“Τις πρωινές ώρες της Τετάρτης, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Ισθμίων για την ύπαρξη σορού άνδρα, αγνώστων λοιπών στοιχείων, εντός της διώρυγας Κορίνθου.

Αμέσως, στο σημείο μετέβησαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής από ξηράς καθώς και ένα Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΛΣ), το οποίο εντόπισε και ανέσυρε τη σορό.

Ο άνδρας (ηλικίας 60-65 ετών και ύψους περίπου 1,63), διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό νοσοκομείο Κορινθίου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Ισθμίων του Λιμεναρχείου Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πελοποννήσου”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Δύο Έλληνες νεαροί εντοπίστηκαν στον οικισμό Άρη Ισθμίων να πουλούν ναρκωτικά! -Από που είναι οι δράστες- Τι έκαναν με το που είδαν τους αστυνομικούς!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr δύο Έλληνες νεαροί εντοπίστηκαν στον οικισμό Άρη Ισθμίων να πουλούν ναρκωτικά!

Με το που είδαν τους αστυνομικούς προσπάθησαν να φύγουν.

Εντοπίστηκε πρώτα ο 18χρονος που είναι κάτοικος στο Καλαμάκι Ισθμίων

Την επόμενη μέρα εντοπίστηκε και ο 25χρονος που είναι κάτοικος Αγ. Θεοδώρων

Πιο αναλυτικά από την αστυνομία ανακοινώνεται:

«Συνελήφθησαν, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου, σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 2 άτομα , ηλικίας 18 και 25 ετών, αντίστοιχα, γιατί τη Δευτέρα το βράδυ, σε τοπική κοινότητα του δήμου Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων ,κατελήφθησαν να προβαίνουν σε πώληση ναρκωτικών ουσιών, ενώ στη θέα των αστυνομικών, τράπηκαν σε φυγή, ο 18χρονος επιβιβαζόμενος σε όχημα, ενώ ο 25χρονος πεζός.

Ακολούθως, οι αστυνομικοί σε κοντινή απόσταση, ακινητοποίησαν τον 18χρονο,στην κατοχή του οποίου, βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης, ενώ ο 25χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη, την Τρίτη τις πρωινές ώρες.  Επιπλέον, κατασχέθηκαν 2 κινητά τηλέφωνα, ως μέσα διευκόλυνσης αξιόποινων πράξεων».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Το πρόστιμο που επιβλήθηκε σε ξενοδοχείο-Τι διαπιστώθηκε…

Η απόφαση που δημοσιεύτηκε από την περιφέρεια Πελοποννήσου:

(φωτο αρχείου)

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνελήφθη σε αστυνομική επιχείρηση στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ ένα άτομο για εμπόριο ανθρώπων

0

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη το πρωί και το απόγευμα, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Βόρειας Κυνουρίας, Κορινθίων και Σπάρτης.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αρκαδίας, Κορινθίας και Λακωνίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν-24- άτομα, προσήχθησαν -8- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -5- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:

  • -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • -1- άτομο, για στέρηση δελτίου ταυτότητας και
  • -1- άτομο, για εμπορία ανθρώπων.

Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων, στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -7- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

Συνελήφθη Τούρκος μέσα στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου!!! – Ο λόγος που διώκεται με ερυθρά αγγελία της Interpol…

Συνελήφθη Τούρκος μέσα στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου ο οποίος διώκεται με ερυθρά αγγελία της Interpol Τουρκίας.

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, εντός του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α.) Κορίνθου, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου, 28χρονος αλλοδαπός, ο οποίος διώκεται με Ερυθρά Αγγελία της Interpol Τουρκίας.

Ειδικότερα, σε βάρος του εκκρεμούσε Ερυθρά Αγγελία της Interpol Τουρκίας, σύμφωνα με την οποία κατηγορείται για εμπόριο ή προμήθεια ναρκωτικών και διεγερτικών ουσιών, πράξεις που έλαβαν χώρα την 1.6.2019 στην Τουρκία.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Ναυπλίου».

Κ.Ν