Αρχική Blog Σελίδα 1575

Δείτε τα σημεία με δωρεάν Wi-Fi στο δήμο Σικυωνίων…

Από τον συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλου αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“Εγκαταστάθηκε δωρεάν Wifi με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση

Εγκαθίσταται το δίκτυο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα WiFi4EU στο
δήμο Σικυωνίων παρέχοντας τη δυνατότητα σε δημότες και επισκέπτες να έχουν
δωρεάν WiFi στους πολυσύχναστους δημόσιους χώρους.

Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την “Κοινωνία του Gigabit,
2025” η Ευρωπαϊκή Ένωση κάλεσε τους δήμους της χώρας να υποβάλλουν πρόταση
ένταξης στο πρόγραμμα WiFi for Europe.

Ο δήμος Σικυωνίων ήταν από τους πρώτους που υπέβαλε και η πρότασή του έγινε
αποδεκτή με χρηματοδότηση 15.000 ευρώ η οποία καλύπτει το κόστος εξοπλισμού
και εγκατάστασης.

Τα σημεία με δωρεάν Wi-Fi στο δήμο Σικυωνίων είναι η Πλατεία Ελευθερίας, το
Λιμάνι του Κιάτου, ο πεζόδρομος της Κλεισθένους από την Alpha Bank έως το
Πολιτιστικό Κέντρο, η πλατεία Μιαούλη και το Κλειστό Γυμναστήριο.


Σημειωτέον ότι τα δίκτυα που χρηματοδοτούνται από το WiFi4EU εκτός από
δωρεάν θα είναι χωρίς διαφημίσεις και χωρίς συλλογή προσωπικών δεδομένων…”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ενημέρωση για την προστασία από τον καρκίνο του μαστού…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Ο Δήμος Κορινθίων σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας σας προσκαλεί, με αφορμή την ημέρα εορτασμού της γυναίκας, στην ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Ενημέρωση για την προστασία από τον καρκίνο του μαστού που απειλεί τη ζωή και την υγεία ανδρών και γυναικών».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020 και ώρα 18:00 μ.μ στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Κορίνθου.

Το θέμα θα αναπτύξει η Δρ. Λυδία Ιωαννίδου – Μουζάκα, Καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Γυναικολόγος – Χειρουργός-Μαστολόγος-Ογκολόγος ,Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας,Διευθυντής της Ελληνικής Σχολής Μαστολογίας ,Εθνικός Εκπρόσωπος της Ελλάδας στην ECIBC (EuropeanCommissionInitiativeonBreastCancer) για τη σύνταξη των κατευθυντηρίων οδηγιών στη διάγνωσηκαι τον  πληθυσμιακό έλεγχο του καρκίνου του μαστού ,Εκπρόσωπος του ΠΙΣ στη UEMS για τη χειρουργική εκπαίδευση στον καρκίνο του  μαστού.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη».

…Επιτέλους! -Ο δήμος Σικυωνίων παίρνει θέση για το αιολικό πάρκο!

(00:45)

Επιτέλους! Ο δήμος Σικυωνίων παίρνει θέση για το αιολικό πάρκο! Με αρκετή καθυστέρηση βέβαια σήμερα το πρώτο θέμα στην ημερήσια διάταξη του ΔΣ είναι το ψήφισμα για το αιολικό πάρκο.

Ένα θέμα για το οποίο ο δήμος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης έχει αποφασίσει εδώ και αρκετές μέρες (δείτε τη σχετική ανάρτηση με τίτλο: “Θύελλα” αντιδράσεων για τις ανεμογεννήτριες στη Ζήρεια! -Ο δήμος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αντιδρά! -Στο Κιάτο όμως…)

Δείτε παρακάτω όλα τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Σικυωνίων:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η Θ. Λειτουργία στον Ι.Ν του Απ. Παύλου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Την Κυριακή, 1η Μαρτίου 2020 και στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Απ. Παύλου στην Κόρινθο, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος χοροστάτησε στον Α’ Κατανυκτικό Εσπερινό, της «Συγγνώμης», όπως συνηθίζεται να αποκαλείται, καθώς κατά την διάρκειά του οι Πιστοί, προκειμένου άξια να διανύσουν το στάδιο των αγώνων της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, ζητούν και δίνουν την αμοιβαία συγχώρηση ο ένας στον άλλο, ώστε με καθαρή συνείδηση, ειρηνικοί και συμφιλιωμένοι να εισέλθουν σε αυτή.

Τον σεπτό Ποιμενάρχη μας πλαισίωσαν ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο Πανοσ. Αρχιμ. π. Άνθιμος Παπαλεξόπουλος, Ιεροκήρυξ της Ι. Μητροπόλεως μας και Καθηγούμενος της Ι. Μονής Παναγίας «Πάντων Χαρά» Καλετζίου, οι Ιερείς του Ι. Ναού, ως και άπαντες οι Κληρικοί της πόλεως της Κορίνθου…».

Βρέθηκε στην Κορινθία για να πετάξει χαρταετό αλλά…

0

“Με πολύ καλή παρέα πέρασε την Καθαρά Δευτέρα το ζεύγος Μπόμπα-Τανιμανίδη, κάνοντας ένα ευχάριστο ταξίδι στην λίμνη της Βουλιαγμένης στο Λουτράκι.

Με φόντο το καταπράσινο τοπίο και τα κρυστάλλινα νερά πέταξαν χαρταετό μαζί με πολλούς καλούς φίλους μεταξύ των οποίων ήταν και Γιώργος Λιανός με τη σύντροφό του, Κωνσταντίνα Καραλέξη.

Ως επισφράγιση της εκδρομής πήραν αναμνηστικές φωτογραφίες και μία από αυτές ανέβασε και στον λογαριασμό της στο Instagram η Χριστίνα, πληροφορώντας μας ότι το πέταγμα του χαρταετού έγινε μετά μεγάλης δυσκολίας, όπως και η παρακάτω λήψη.

“Τον αετό δεν καταφέραμε να τον σηκώσουμε με μεγάλη επιτυχία, αλλά με πολύ προσπάθεια καταφέραμε και βγάλαμε μια γκρουπ φωτό … σοβαρή δεν τη λες, αλλά κάτι κάναμε! Από εμάς καλή Σαρακοστή”, έγραψε στη λεζάντα”, αναφέρθηκε στο znews.gr.

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Απολυμαίνουν τα σχολεία λόγω του κοροναϊού…

Σε ανακοίνωση από το δήμο Βέλου Βόχας αναφέρεται:

“Σε προληπτικές απολυμάνσεις, λόγω του κοροναϊού, σε σχολεία, παιδικούς σταθμούς, δημοτικά κτίρια, κλειστά γυμναστήρια, ΚΑΠΗ έχει προχωρήσει ο Δήμος Βέλου Βόχας και θα ολοκληρωθούν μέσα στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Επίσης όλα τα σχολεία εφοδιάζονται με όλα τα απαραίτητα απολυμαντικά υλικά σύμφωνα και με τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας.

Οι προληπτικές απολυμάνσεις των σχολικών συγκροτημάτων γίνονται με τη μέριμνα του Δήμου και των σχολικών επιτροπών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι υπηρεσίες του Δήμου είναι σε ετοιμότητα και θα λάβουν οποιοδήποτε μέτρο χρειαστεί για την προστασία των πολιτών, με βάση τις οδηγίες από τους αρμόδιους φορείς”.

Η Θ. Λειτουργία στον Ι. Ναό του Αγ. Φανουρίου Λουτρακίου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στον προσκυνηματικό Ι. Ναό του Αγ. Φανουρίου Λουτρακίου λειτούργησε την Κυριακή της Τυρινής, 1η Μαρτίου 2020, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος όπου και ετέλεσε το ετήσιο Μνημόσυνο της Βασιλικής Σταμούλη.

Στον λόγο του προς τους ευσεβείς πιστούς ανέλυσε την Ευαγγελική περικοπή τονίζοντας ότι οι Χριστιανοί εισέρχονται στο στάδιο των αρετών, αγωνιζόμενοι να κρατήσουν τον νου τους μακριά από τις προσβολές των λογισμώνκαι το σώμα τους μακριά από την αμαρτία, προκειμένου να βιώσουν τα Άγια Πάθη και την Αγία Ανάσταση του Κυρίου μας με τον πλέον πνευματικό τρόπο.

Αναφέρθηκε δε και στους Πρωτόπλαστους, οι οποίοι παρενέβησαν την εντολή του Θεού για νηστεία, με αποτέλεσμα την εξορία τους από τον Παράδεισο, τονίζοντας ότι η νηστεία θα μας οδηγήσει κοντά στον Χριστό…».

ΔΕΡΒΕΝΙ: Ολιγόωρος νυχτερινός αποκλεισμός της κυκλοφορίας…

0

Δείτε την ανακοίνωση από την Ολυμπία Οδό:

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν όλα τα δημοτικά σχολεία…

Από το δήμο Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης αναφέρεται: “Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε, η έκθεση της HELMEPA με θέμα: «Βουτιά στον Ωκεανό», που έγινε στο θέατρο «Άγγελος Σικελιανός» και απευθυνόταν σε μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 5-12 ετών.

Την έκθεση διοργάνωσε ο Δήμος Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης με πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Ελίνας Μενούνου, σε συνεργασία με την HELMEPA(Ελληνική ένωση προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος) και τον ΝΗΡΈΑ(΄Ένωση προστασίας φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος Κορινθιακού και Πατραϊκού κόλπου).

Στο κάλεσμά μας ανταποκρίθηκαν όλα τα Δημοτικά σχολεία του τόπου μας (Καμαρίου,Δερβενίου,1ο,2ο,3ο Δημοτικά Ξυλοκάστρου), ακόμη και των ορεινών περιοχών (Πύργου, Μάνας, Ρίζας).

Έτσι,δόθηκε η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες να πραγματοποιήσουν μια «βουτιά» στον απέραντο ωκεανό για να γνωρίσουν καλύτερα αυτόν και τα πλάσματα του, να συνειδητοποιήσουν το σημαντικό τους ρόλο στη διατήρηση της ζωής και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν από την ανθρώπινη αμέλεια και αδιαφορία…”.