Αρχική Blog Σελίδα 1576

Αστυνομικοί συνέλαβαν μετανάστες μέσα στην ανοιχτή δομή της Κορίνθου…

(15:10)

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr σήμερα αργά το μεσημέρι στην ανοικτή δομή των μεταναστών στην Κόρινθο (δηλαδή μέσα στο χώρο του πρώην στρατοπέδου Κορίνθου) βρέθηκαν αστυνομικοί και συνέλαβαν δύο μετανάστες οι οποίοι λίγη ώρα πιο πριν είχαν εμπλακεί σε φασαρία! Επικοινωνήσαμε με την αστυνομία αλλά μέχρι και αυτή την ώρα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και μία παλαιότερη ανάρτηση με τον τίτλο: Μετά την συμπλοκή των μεταναστών στο κέντρο οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου! -…Οι πολιτικοί τι κάνουν;

Κ.Ν

42χρονος Κορίνθιος έκαψε μοτοσικλέτα την οποία…

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, 42χρονος Κορίνθιος, γιατί αφαίρεσε δίκυκλη μοτοσικλέτα από την Κόρινθο, την οποία και έκαψε, με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς. Προανάκριση διενεργεί η ασφάλεια Κορίνθου.

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

Τι στέλνει ο δήμος Κορινθίων σε αυτούς που βρίσκονται στον Έβρο…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Ο Δήμος Κορινθίων με απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής, ως ελάχιστη χειρονομία ευγνωμοσύνης στον αγώνα των αστυνομικών, στρατιωτών και εθνοφυλάκων οι οποίοι φυλάγουν τα σύνορά μας μέσα στο κρύο, συγκεντρώνει για αποστολή την Πέμπτη το πρωί στον Έβρο σταφίδα, ξηρούς καρπούς και σοκολατοειδή.

Καλούνται οι πολίτες που επιθυμούν να προσφέρουν τα παραπάνω είδη να τα παραδώσουν στο Δημαρχείο σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη τις ώρες 09:00-15:00».

…Το σκίτσο της ημέρας!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έστησαν ψησταριά έξω από το δημαρχείο!

(ΡΕΠΟΡΤΕΡ)

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του ανακριτή Καλαμάτας για ληστεία…

«Συνελήφθη, την Παρασκευή το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 35χρονος αλλοδαπός, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή Καλαμάτας, για ληστεία», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Παρότι ειδοποιήθηκε δεν έδωσε το παρόν η διευθύντρια του σχολείου προκαλώντας ερωτηματικά!

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Με τους γονείς των παιδιών του 1ου Νηπιαγωγείου Κορίνθου συναντήθηκε το πρωί της Πέμπτης ο Δήμαρχος Κορινθίων. Την συνάντηση ζήτησε ο ίδιος ο Δήμαρχος προκειμένου δια ζώσης και όχι δια του τύπου όπως οι γονείς επέλεξαν να κάνουν με την δημόσια επιστολή τους, να δώσει τις απαντήσεις που ζητήθηκαν περί της αίθουσας προκατ που έχει τοποθετηθεί στο εν λόγω σχολείο για την κάλυψη των αναγκών του.

Στην συνάντηση έδωσαν το παρόν τόσο ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ.Αλέξανδρος Αντωνίου όσο και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ.Νεκτάριος Σπηλιόπουλος ο οποίος έχει «τρέξει»το ζήτημα από τον Οκτώβριο μήνα. Δεν παρέστη, παρ ότι ενημερώθηκε και εκλήθη η Διευθύντρια του Σχολείου προκαλώντας ερωτηματικά.

Οι γονείς εξέφρασαν την αγωνία τους και ζήτησαν την άμεση παρέμβαση του κ.Δημάρχουώστε τα παιδιά να μαθητεύουν σε συνθήκες που δεν υποβαθμίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης τους και δεν απειλούν την υγεία τους.

Ο κ.Δήμαρχος ενημέρωσε τους γονείς πως το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο δήμο, σε νηπιαγωγεία και βρεφονηπιακούς είναι μεγάλο και εντάθηκε μετά την αυθαίρετη απόφαση του προηγούμενου Αντιδημάρχου να εντάξει το δήμο στην δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.

Αντιμετωπίζεται σε πρώτη φάση με την δημιουργία ενός πολυδύναμου συγκροτήματος στην περιοχή της Αγίας Άννας αλλά και με δυο ακόμα τα οποία δρομολογούνται με τις Κτιριακές Υποδομές του Δημοσίου. Για το 1ο Νηπιαγωγείο η λύση της προκάτ αίθουσας είναι προσωρινή και μόνο για την χρονιά που είναι σε εξέλιξη. Για τη νέα θα αναζητηθεί χώρος ο οποίος θα ενοικιαστεί.

Από τον κ.Δήμαρχο δόθηκε εντολή άμεσα να προχωρήσουν οι κάτωθι ενέργειες:

  • Απομάκρυνση μπάζων από τον αύλιο χώρο
  • Δημιουργία, παρακείμενα της αίθουσας προκατ, τουαλέτας για την εξυπηρέτηση των νηπίων
  • Καθαριότητα της αίθουσας
  • Μεταφορά του εξοπλισμού που είναι απαραίτητος
  • Εκ νέου παρέμβαση της υπηρεσίας για το ζήτημα με τις κάμπιες στα δέντρα

«Την επόμενη Δευτέρα 9 του μηνός ο ίδιος θα έρθω στο σχολείο για να διαπιστώσω την λειτουργία της αίθουσας» σημείωσε απευθυνόμενος στους γονείς, ζητώντας και την δική τους παρουσία».

ΣΣ. Διαβάζουμε παραπάνω ότι παρότι ειδοποιήθηκε δεν έδωσε το παρόν η διευθύντρια του σχολείου προκαλώντας ερωτηματικά! Είναι …λίγο περίεργη η στάση της διευθύντριας!

Κ.Ν

Αυξημένη η κίνηση στην Ε.Ο Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος των Αγίων Θεοδώρων…

0

“Μετ’ εμποδίων πραγματοποιήθηκε η επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου.

Συγκεκριμένα, την Δευτέρα αργά το απόγευμα αυξημένη ήταν η κίνηση στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, στο ρεύμα εισόδου, στο ύψος των Αγίων Θεοδώρων, της Κινέτας και των Μεγάρων…” αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

ΒΡΑΧΑΤΙ: Εκκρεμούσε σε βάρος του απόφαση του πλημμελειοδικείου Κορίνθου, για κλοπή…

«Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, 31χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Κορίνθου, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.

Από τις 48 συλλήψεις οι δύο έγιναν στην Κορινθία…

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 26.2.2020 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν σαράντα οκτώ άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία