Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της τροχαίας Κορίνθου, 46χρονος Πακιστανός,γιατί επέδειξε πλαστή άδεια ικανότητας οδήγησης, προκειμένου να προβεί σε ένσταση τροχονομικής παράβασης. Προανάκριση διενεργεί η ασφάλεια Κορίνθου.
Επανερχόμαστε σε χθεσινή ανάρτηση όπου αναφέραμε: “Τραγωδία στα Στύλια του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης από τον θάνατο του 66χρονου Γ. Μιχαλόπουλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr o άτυχος 66χρονος το πρωί πήγε στο αγρόκτημα αλλά το όχημά του κύλησε στην κατηφόρα και τον “στρίμωξε” σε ένα δέντρο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του. Την προανάκριση διενεργεί το ΑΤ Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης“.
Το δελτίο τύπου της αστυνομίας
«Χθες το πρωί, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης Κορινθίας, Ι.Χ.Φ. όχημα 66χρονου, ενώ βρισκόταν εντός αγροτεμαχίου από άγνωστη αιτία παρέσυρε τον 66χρονο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης».
ΣΣ. Θυμηθείτε μόνο τι ανέφερε προεκλογικά ο Γεωργιάδης και πόσο στήριζε τον Π. Καλλίρη για υποψήφιο δήμαρχο Κορινθίων! …Απλά τώρα θα χαιρετάει τον Νανόπουλο!
Από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο ΕΟΣ Κορίνθου, την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020, διοργανώνει εξόρμηση στα Όνεια Όρη, που περιλαμβάνει δραστηριότητες πεζοπορίας και ποδηλασίας.
Οι δυο ομάδες θα ξεκινήσουν από τον χώρο αναψυχής, Ανάληψη Εξαμιλίων. Η ομάδα της πεζοπορίας θα ακολουθήσει μονοπάτι που οδηγεί στην κορυφογραμμή, περνώντας από το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία και την ομώνυμη κορυφή και θα συνεχίσει μέχρι τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης.
Η διαδρομή είναι περίπου 11 χλμ, κυρίως σε πευκοδάσος, περιλαμβάνει κομμάτια αρχαίου μονοπατιού, με όμορφη θέα στην Ανατολική Κορινθία και στον Σαρωνικό…”
Σε δελτίο τύπου της “Νέας Πελοποννήσου” και του Πέτρου Τατούλη αναφέρεται:
«Π.Τατούλης: «Να μην σκεφτούν να φτιάξουν γκέτο από τον Ισθμό και κάτω»
Δεδομένης της εκπνοής του χρόνου του μέλιτος της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη και μεσούσης της επικοινωνιακής καμπάνιας που συνεχίζεται ανερυθρίαστα με ολέθριες συνέπειες για την καταπονεμένη χώρα και τους πολίτες της, συνιστώ στους αρμόδιους να μην σκεφτούν καθόλου την δημιουργία γκέτο εγκλεισμού μεταναστών / προσφύγων στην Πελοπόννησο.
Χωρίς καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς την συναίνεση των τοπικών Αρχών και χωρίς σχεδιασμό από κοινού, το εγχείρημα είναι καταδικασμένο να πεθάνει τη στιγμή της γέννησής του. Τα δοκιμασμένα από παλιά και αποτυχημένα γκέτο που είναι απέναντι από κάθε σύγχρονη λογική, οι επιτάξεις σε λογικές νεοκομμουνισμού, και η νεοφασιστική νοοτροπία μιας επιτελικής διοίκησης που εκφράζει την βούληση μιας «Ενός Ανδρός Αρχής» είναι οι πολλές όψεις του ίδιου σκουριασμένου νομίσματος.
Η
χώρα γυρίζει σελίδα. Και οδεύει ολοταχώς προς τα πίσω. Στην παλιά κανονικότητα,
εκείνη που έφερε τα μνημόνια και διατάραξε τις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα
στους πολίτες και την πολιτική. Υπάρχουν ωστόσο ακμαίοι και αρραγείς φύλακες
και θύλακες εγρήγορσης.
ΥΓ: Τελικά, ποιος είναι πιο φασίστας; Εκείνος που αρθρώνει τον ακραίο και μισαλλόδοξο πολιτικό λόγο ή εκείνος που τον ανέχεται στην λογική μην χάσει καμιά ψήφο; Ο δεύτερος: είναι και φασίστας και αριβίστας».
Από τον ΕΛΓΑ αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Κρατικές Οικονομικές Ενισχύσεις, συνολικού ύψους 2.077.587,93 ευρώ, κατέβαλλε ο ΕΛ.Γ.Α., στις 12-02-2020, σε 829 δικαιούχους παραγωγούς των Προγραμμάτων Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων «Ετήσιο 2016», «Πυρκαγιές 2016» «Ετήσιο 2017», «Πυρκαγιές 2017», που ολοκλήρωσαν την αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες γεωργικές τους εκμεταλλεύσεις.
Σημειώνεται ότι σημαντικό μέρος των καταβαλλόμενων ποσών αφορά την καταβολή ενισχύσεων για την απώλεια παραγωγής στην καλλιέργεια αμυγδάλων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, για ζημιές που εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα «Ετήσιο 2017».
Οι Κορίνθιοι αγρότες, όπως φαίνεται και στον παραπάνω πίνακα, θα μοιραστούν το χρηματικό ποσό των 4.203,17 ευρώ…
Από τον συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Πρόεδρος της Επιτροπής Νεολαίας, Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΚΕΔΕ εκλέχθηκε ο δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος μετά από αρχαιρεσίες στο Διοικητικό της Ένωσης.
Η πρόταση του προέδρου της ΚΕΔΕ και δημάρχου Τρικκαίων, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, έγινε ομόφωνα δεκτή και ο Σπύρος Σταματόπουλος θα είναι ο νέος πρόεδρος της παραπάνω Επιτροπής για την τρέχουσα δημοτική θητεία.
Στην Επιτροπή, η οποία διατυπώνει γνώμη και εισήγηση προς το ΔΣ και Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ συμμετέχουν εκτός του προέδρου και του αντιπροέδρου, 19 ακόμη μέλη, αιρετοί από διάφορους δήμους της χώρας. Κοινός στόχος όλων είναι η διαμόρφωση θέσεων και πλαισίων διαχείρισης σημαντικών θεμάτων Παιδείας, Νεολαίας και Θρησκευμάτων.
Η εκλογή του είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο για το δήμο Σικυωνίων και το νομό Κορινθίας, αλλά για το σύνολο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αφού είναι ο μοναδικός εκπρόσωπός της στις επιτροπές της ΚΕΔΕ…”.
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την αστυνομία μας ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι την Τρίτη μία νεαρή γυναίκα, 29 ετών, από την Αλβανία αλλά διαμένει στην Κόρινθο, περιλούστηκε με βενζίνη για να αυτοκτονήσει αλλά τελικά κατάφερε να την σταματήσει ο Έλληνας σύντροφός της. Η κοπέλα σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου…