Αρχική Blog Σελίδα 161

ΚΙΑΤΟ: …Τι συμβαίνει με τον πρόεδρο του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων»; -Σοβαρά ερωτήματα για την ανεξαρτησία και την αξιοπιστία του θεσμού…

-“Νέα μεθοδευμένη προσπάθεια της δημοτικής αρχής και της παράταξης του δημάρχου Σπύρου Σταματόπουλου, να αποπροσανατολίσουν τους δημότες…

Σημειώνουμε ότι ο Πρόεδρος του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων» είναι έμμισθος ειδικός συνεργάτης του Δημάρχου, γεγονός που εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την ανεξαρτησία και την αξιοπιστία του θεσμού. Η πλήρης ταύτιση του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων με την παράταξη του Δημάρχου, καθώς και η έκδοση δύο ανακοινώσεων, αποδεικνύουν ότι πρόκειται για συντονισμένη επικοινωνιακή επιχείρηση σπίλωσης…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην παρακάτω ανακοίνωση από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων!

Το παραπάνω ας το λάβουν υπόψη οι δημότες! Γιατί το θέμα αυτό με τον πρόεδρο του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων» όντως δημιουργεί πλέον …πολλά ερωτηματικά!

Και επειδή οι δημότες …τα έχουν δει όλα με τη δημοτική αρχή του Σ. Σταματόπουλου γενικά πριν διαβάσουν το οτιδήποτε αφορά το δήμο Σικυωνίων καλό θα είναι να είναι περισσότερο υποψιασμένοι!

Διαβάστε τώρα τις 2 παρακάτω ανακοινώσεις…

Από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται:

“Όταν η Δημοτική Αρχή επιλέγει την πόλωση αντί της θεσμικής σοβαρότητας

Με έκπληξη και έντονο προβληματισμό παρακολουθούμε τη νέα μεθοδευμένη προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής και της παράταξης του Δημάρχου, Σπύρου Σταματόπουλου, να αποπροσανατολίσουν τους δημότες από τα κρίσιμα ζητήματα του τόπου.

Την επομένη ενός ιδιαίτερα σημαντικού Δημοτικού Συμβουλίου που αφορούσε, μεταξύ άλλων, την πυρκαγιά της 22ας Ιουλίου, η παράταξη του Δημάρχου επέλεξε να στραφεί κατά της μειοψηφίας, επινοώντας ένα προβοκατόρικο αφήγημα «bullying» και στοχοποιώντας, ανώνυμα και αναίτια, γυναίκες δημοτικούς συμβούλους της παράταξής μας..

Η πλήρης ταύτιση του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων με την παράταξη του Δημάρχου, καθώς και η έκδοση δύο ανακοινώσεων, αποδεικνύουν ότι πρόκειται για συντονισμένη επικοινωνιακή επιχείρηση σπίλωσης.

Σημειώνουμε ότι ο Πρόεδρος του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων» είναι έμμισθος ειδικός συνεργάτης του Δημάρχου, γεγονός που εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την ανεξαρτησία και την αξιοπιστία του θεσμού.

Η τοξικότητα που καλλιεργούν οι πρακτικές αυτές δεν πλήττει την μειοψηφία, αλλά πλήττει το κύρος των θεσμών και τον κοινωνικό ιστό του Δήμου.

Η εργαλειοποίηση θεσμών και η χρήση προπαγανδιστικών τεχνασμάτων για πολιτική σκοπιμότητα αποτελεί επικίνδυνη διολίσθηση που διχάζει την κοινωνία και προσβάλλει τη δημοκρατία.

Η Επόμενη Μέρα:

• Καταδικάζει κάθε μορφή προσωπικής στοχοποίησης και προβοκάτσιας.

• Απορρίπτει την τοξικότητα και τον πολιτικό εκφοβισμό.

-Η Δημοκρατία δεν λειτουργεί με στημένες εντάσεις και προπαγανδιστικά τεχνάσματα.

-Η κοινωνία των Σικυωνίων απαιτεί ενότητα, ήθος και πολιτική σοβαρότητα κι αυτό θα υπηρετήσουμε με συνέπεια”.

Διαβάστε τώρα και την ανακοίνωση από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΕΩΝ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ:

“Μηδενική ανοχή σε εκφοβισμό ανηλίκων

Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Δήμου Σικυωνίων καταδικάζει με αδιαπραγμάτευτη αυστηρότητα τη συμπεριφορά που εκδηλώθηκε μετά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 30 Οκτωβρίου 2025. Δημοτική σύμβουλος της μειοψηφίας απευθύνθηκε σε ανήλικους συμπολίτες μας, με προσβλητικές και υβριστικές αναφορές στους γονείς τους, μπροστά σε κοινό και ενώπιον δύο μελών του Δ.Σ. Νέων. Η ενέργεια αυτή αποτελεί ωμή παραβίαση του σεβασμού που απαιτεί η δημόσια θέση και πλήττει ευθέως την ψυχική ακεραιότητα των παιδιών.

Η χρήση προσβλητικής γλώσσας και η στοχοποίηση ανηλίκων συνιστούν σοβαρό πλήγμα στη θεσμική τάξη και τη δημοκρατική λειτουργία. Κάθε αιρετός φέρει υποχρέωση να προστατεύει τους πολίτες, να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και να λειτουργεί ως πρότυπο ευπρέπειας και υπευθυνότητας. 

Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων απαιτεί άμεση αντίδραση και αναδεικνύει την αναγκαιότητα επιβολής πειθαρχικών μέτρων.

Ζητούμε τη δημόσια συγγνώμη της αιρετού προς τους ανήλικους συμπολίτες μας αλλά και ευρύτερα προς την κοινωνία. Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων θα προχωρήσει σε περαιτέρω ενέργειες για τη διαφύλαξη της αξιοπρεπούς παρουσίας των Νέων και των δημοκρατικών θεσμών. 

Οι νέοι της περιοχής στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα: δεν μένουμε αμέτοχοι, υπερασπιζόμαστε κάθε νέο και απαιτούμε σεβασμό, αξιοπρέπεια και δικαιοσύνη σε κάθε δημόσια διαδικασία”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τι βρήκαν …και τι ΔΕΝ βρήκαν ΠΑΛΙ σε νέα αστυνομική επιχείρηση στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Κορινθίων και Ευρώτα.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κορινθίας και Λακωνίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν-14- άτομα, προσήχθησαν -7- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τέλος, στο πλαίσιο των επιχειρήσεων στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -17- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε: Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Συλλήψεις ξανά και ξανά για κλοπές ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ όπως διαβάζουμε και παραπάνω στη νέα ανακοίνωση από την αστυνομία!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Υπουργέ οι πολίτες πλέον μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς μετά από αυτές τις αστυνομικές επιχειρήσεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;

Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνέλαβαν 45χρονο με “σοκολάτα”

0

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Α1΄ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 45χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα  κατεργασμένης κάνναβης «σοκολάτα», η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Άλλη μία παγκόσμια αθλητική διοργάνωση στο δήμο -800 αθλητές από 40 χώρες–«Όλες οι μεγάλες διοργανώσεις που έχουμε πραγματοποιήσει δεν θα ήταν δυνατές χωρίς τη στήριξη του δημάρχου…» -Τι ανέφερε ο δήμαρχος…

Άλλη μία παγκόσμια αθλητική διοργάνωση στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ!

800 αθλητές από 40 χώρες

Πιο συγκεκριμένα…

«Με το βλέμμα στραμμένο στον κόσμο του αθλητισμού, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων φιλοξενεί από την 1η έως τις 9 Νοεμβρίου 2025 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μη Ολυμπιακών Στυλ Πάλης, μια διοργάνωση–ορόσημο που συγκεντρώνει 800 αθλητές από 40 χώρες και πραγματοποιείται για πρώτη φορά παγκοσμίως με το νέο ενιαίο φορμάτ της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης (UWW).

Η μεγάλη αθλητική γιορτή διεξάγεται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Πάλης (UWW) και την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων και φορέα υλοποίησης την εταιρεία Sportcamp.

Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, κ Γιώργος Γκιώνης, εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνειά του για τη φιλοξενία μιας τόσο μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης στον Δήμο, τονίζοντας ότι η εμπιστοσύνη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας προς το Λουτράκι δεν είναι τυχαία. «Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια καλωσορίζουμε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μη Ολυμπιακών Στυλ Πάλης στο Λουτράκι. Ο Δήμος μας έχει αποδείξει διαχρονικά ότι διαθέτει την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τις εγκαταστάσεις για να φιλοξενεί με επιτυχία διοργανώσεις παγκόσμιας εμβέλειας, προσφέροντας στους αθλητές ιδανικές συνθήκες και στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία αθλητισμού, πολιτισμού και φιλοξενίας.»

Αναφερόμενος στη στρατηγική του Δήμου για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού, πρόσθεσε: «Η φιλοξενία διοργανώσεων αυτού του βεληνεκούς συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ενισχύει την τοπική οικονομία, ενώ ταυτόχρονα, προβάλλει διεθνώς τον Δήμο μας ως κορυφαίο προορισμό αθλητισμού και ευεξίας. Ευχαριστώ θερμά την Παγκόσμια και την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία, καθώς και όλους όσοι εργάστηκαν για την επιτυχία αυτής της μεγάλης αθλητικής γιορτής.»

Ο Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης, κ. Ρουζίεφ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την άριστη συνεργασία και την εξαιρετική οργάνωση, σημειώνοντας ότι «η επιλογή του Λουτρακίου δεν είναι τυχαία. Εδώ συναντά κανείς επαγγελματισμό, εμπειρία και εξαιρετικές συνθήκες. Αναμένουμε περίπου 800 συμμετοχές από όλο τον κόσμο και είμαστε βέβαιοι πως η διοργάνωση θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.»

Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πάλης, κ. Κωνσταντίνος Θάνου, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή για τη διαχρονική στήριξη: «Όλες οι μεγάλες διοργανώσεις που έχουμε πραγματοποιήσει στο Λουτράκι δεν θα ήταν δυνατές χωρίς τη στήριξη του Δημάρχου και της ομάδας του. Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού και στην αξιοποίηση του αθλητισμού ως εργαλείου εξωστρέφειας και προβολής.»

Ο Διευθυντής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης αναφέρθηκε στη σημασία της Ελλάδας για την παγκόσμια ιστορία του αθλήματος, υπογραμμίζοντας: «Η Ελλάδα είναι η γενέτειρα της πάλης και του Παγκρατίου. Το Παγκράτιο δεν είναι απλώς ένα άθλημα, αλλά ένας τρόπος ζωής που συνδέει σώμα, πνεύμα και πολιτισμό. Η συνεργασία με την Ελλάδα και το Λουτράκι είναι θεμελιώδης για την εξέλιξη και αναγνώριση των μη Ολυμπιακών στυλ πάλης.»

Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, κ. Αθανάσιος Παπαθανασίου, τόνισε ότι ο Δήμος βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για τη διοργάνωση, επισημαίνοντας πως «με σωστό προγραμματισμό και στρατηγική αποδεικνύουμε πως το Λουτράκι μπορεί να φιλοξενεί διεθνείς διοργανώσεις υψηλού επιπέδου και να πρωταγωνιστεί 12 μήνες τον χρόνο. Όλος ο Δήμος έχει κινητοποιηθεί για να υποστηρίξει αυτό το μεγάλο γεγονός.»

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μη Ολυμπιακών Στυλ Πάλης αποτελεί μια διοργάνωση που συνδυάζει τον αθλητισμό με τον πολιτισμό, την ιστορία και τη διεθνή συνεργασία. Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, με τη μακρά παράδοσή του στην οργάνωση μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων, επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τη θέση του στον παγκόσμιο αθλητικό χάρτη», αναφέρεται από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ

ΚΙΑΤΟ: 46χρονος είχε στην κατοχή του αναδιπλούμενο σουγιά…

0

«Συνελήφθη την Πέμπτη το απόγευμα, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Α3 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 46χρονος, γιατί στην κατοχή του, βρέθηκε αναδιπλούμενος σουγιάς, με  μήκος λάμας -6- εκατοστά, ο οποίος κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνέλαβαν 2 άτομα που έκλεβαν ρεύμα

0

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 17.10.2025 έως και την Πέμπτη ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν 16 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΒΡΑΧΑΤΙ: 17χρονος και 19χρονος είχαν στην κατοχή τους 12,55 γραμμάρια χασίς!

0

“Συνελήφθησαν, την περασμένη Τετάρτη το βράδυ, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Δυτικής Ελλάδας, 2 άτομα, ηλικίας 17 και 19 ετών, αντίστοιχα,  γιατί σε έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή τους συνολική ποσότητα κάνναβης βάρους -12,55- γραμμαρίων καθώς και τρίφτης κάνναβης τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου-Βόχας», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνέλαβαν 29χρονη με 5 ναρκωτικά χάπια

0

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Δυτικής Ελλάδας, 29χρονη, γιατί κατείχε -5- ναρκωτικά δισκία, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι 7 διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.