Δείτε την πρόσκληση:

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Θερμή ευχαριστήρια επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2020, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας κ. Χρήστος Βλαχοπάνος, συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο κ. Πίπιλο Χρήστο και τον Γραμματέα κ. Δημήτριο Λιάκο, στα γραφεία της Ι. Μητροπόλεως μας, όπου είχαν κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο.
Σκοπός της επισκέψεως τους ήταν να ευχαριστήσουν τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας για την συνεχή και αμέριστη στήριξή του στην Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας και στις οικογένειές τους και δραττόμενοι της ευκαιρίας συζήτησαν μαζί του για υπηρεσιακά, κοινωνικά και φιλανθρωπικά ζητήματα της τρέχουσας επικαιρότητας.
Ο σεπτός Ποιμενάρχης μας εξέφρασε την ικανοποίησή του στο Προεδρείο των Αστυνομικών του Νομού μας για την ευγενική επίσκεψή τους, δεσμεύθηκε να βρίσκεται πάντοτε αρωγός στο πολύ σημαντικό έργο τους και ευχήθηκε ο Κύριος να τους σκεπάζει και να τους προστατεύει από κάθε κακό, τόσο αυτούς όσο και τις οικογένειές τους».
“Εκτός κινδύνου εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Κορίνθου η 17χρονη που μαχαιρώθηκε από τη μητέρα της.
Στο πλευρό της μαθήτριας, που φέρει τραύμα στην κοιλιά, βρίσκεται ο πατέρας της.
«Ευτυχώς που πρόλαβα το παιδί. Άνοιξε την πόρτα και η Ε… όρμησε μέσα έχοντας το μαχαίρι στην τσέπη της. Δεν το είχα δει. Είχα πάει να πάρω την μικρή γιατί μάλωναν διαρκώς και έντονα», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο πατέρας της 17χρονης.
«Ό,τι είναι να κάνω για το παιδί μου θα το κάνω. Με τη μητέρα της δεν παντρεύτηκα όμως η Δ… είναι παιδί μου. Μαζί μου ζούσε τα τελευταία τρία χρόνια. Εκείνη θέλησε να πάει στη μάνα της. Της είχε λείψει η παρουσία της», δήλωσε.
«Μακάρι το κράτος να καταλάβει ότι αυτή η γυναίκα δεν μπορεί να συμπαρασταθεί στο παιδί. Εγώ θα προσπαθήσω να κρατήσω την Δ… μακριά της. Να οδηγηθεί στη φυλακή και εκεί να μείνει», σχολίασε ο πατέρας”, αναφέρθηκε στη neaselida.gr.
Δείτε το βίντεο από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1:
Απόλυτη επιβεβαίωση της korinthiannews.gr σε μεσημεριανή ανάρτηση όπου αναφέραμε μεταξύ άλλων: «Σύμφωνα με τελευταίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ πληροφορίες της korinthiannews.gr η αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν συλλάβει τον ληστή που μπήκε σε σπίτι δικηγόρων στην Κόρινθο πριν από λίγες μέρες. Πολύ πιθανό κατα τη διάρκεια της ημέρας να τον έχουν συλλάβει και ο δράστης είναι Αλβανος…».
Ο δράστης τελικά συνελήφθη σήμερα και όπως γράψαμε είναι Αλβανός
Το γράφουμε ξανά ότι πρόκειται για άλλη μία ακόμα σημαντική επιτυχία της αστυνομικής διεύθυνσης Κορινθίας. Είναι γεγονός ότι από τη μέρα που ανέλαβε το “τιμόνι” στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας ο Χ. Τετράδης έχουν βγει σημαντικές υποθέσεις!
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “Ο αδίστακτος κακοποιός μπήκε στο σπίτι γνωστής δικηγόρου στην Κόρινθο και απειλούσε να την σκοτώσει…”
Κ.Ν
Από τον δημοτικό σύμβουλο Σικυωνίων Β. Χουσελά λάβαμε και τις παρακάτω φωτογραφίες που δείχνουν την …φοβερή κατάσταση που βρίσκεται το γήπεδο στο Καίσαρι!!!
Δείτε τις φωτογραφίες:


…Θαυμάστε λοιπόν το υπερσύγχρονο γήπεδο ποδοσφαίρου για ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ στο Καίσαρι!!!
…Αυτό είναι το ενδιαφέρον της δημοτικής αρχής του Σταματόπουλου για τους αθλητικούς χώρους που ήδη υπάρχουν στο δήμο Σικυωνίων …και τώρα σκέφτονται να κάνουν και ολυμπιακό στάδιο στο Κιάτο!!!
Σε ότι αφορά το ολυμπιακό στάδιο που λέει η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου απάντησε σε προηγούμενη ανάρτηση ο Β. Χουσελάς! Μία ανάρτηση που σχολιάστηκε καθώς έγινε αναφορά για ψέματα και …αέρα κοπανιστό!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “Το ολυμπιακό στάδιο στο Κιάτο, το ψέμα της δημοτικής αρχής και …ο αέρας ο κοπανιστός!”
Ο Β. Χουσελάς …πήρε φόρα για να εκθέσει την δημοτική αρχή του Σταματόπουλου σε ότι αφορά τους αθλητικούς χώρους, στέλνοντας φωτογραφίες που …μιλούν από μόνες τους! Μας έστειλε και άλλη φωτογραφία “περιποιημένου” γηπέδου στο δήμο Σικυωνίων που θα δημοσιεύσουμε σε άλλη ανάρτηση!
Κ.Ν
Ο νέος διοικητής του νοσοκομείου Κορίνθου Γρ. Καρπούζης μία μέρα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του επισκέφτηκε τον δεσπότη Κορίνθου…
Η ανακοίνωση από τον νέο διοικητή στο νοσοκομείο Κορίνθου Γρ. Καρπούζη:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την χθεσινή ανάρτηση με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Καρπούζης ανέλαβε διοικητής –Η Καλομοίρη «εξαφανίστηκε»! -Τι ανέφερε ο νέος διοικητής…”
Κ.Ν
Από τη ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΕΩΝ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ (συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων) αναφέρεται:
“Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Σικυωνίων όσοι πολίτες έχουν διαπιστώσει να
υπάρχει λάθος στους λογαριασμούς ΔΕΗ (ή άλλων παρόχων ηλεκτρικής
ενέργειας), στην αναγραφή των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων τους που
βρίσκονται στα όρια του δήμου Σικυωνίων μπορούν μέχρι 31/3/2020 να το
διορθώσουν.
Συγκεκριμένα κάτοικοι και ιδιοκτήτες ακινήτων του δήμου Σικυωνίων και από
τις τρεις Δημοτικές Ενότητες (Σικυωνίων, Φενεού, Στυμφαλίας) που έχουν
διαπιστώσει ότι στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας γράφονται λάθος
τετραγωνικά για τα ακίνητά τους, μπορούν να απευθυνθούν στην οικονομική
υπηρεσία του δήμου για διόρθωση.
Μαζί τους πρέπει να έχουν Αντίγραφο του Ε9 έτους 2019 και Αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΕΗ ή άλλου πάροχου). Οι πολίτες που θα ακολουθήσουν την παραπάνω διαδικασία θ’ απαλλαγούν από τυχόν πρόστιμα και αναδρομικά τέλη μέχρι και την 31/12/2019.
Πληροφορίες:
2742360137-138-139 (ΔΕ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ),
2747360222 (ΔΕ ΣΤΥΜΦΑΛΙΑΣ),
2747360120-124 (ΔΕ ΦΕΝΕΟΥ)
Προσοχή: Μετά την παρέλευση της προθεσμίας (31/03/2020) θα γίνουν
διασταυρώσεις στοιχείων μεταξύ Ε9 και λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειες και
εφόσον διαπιστωθούν ανακρίβειες θα επιβληθούν από τις αρμόδιες αρχές,
πρόστιμα και αναδρομικά τέλη για τα τελευταία δέκα χρόνια”.
Από τον Όμιλο Εταιρειών Παναγιώτη και Δημήτρη Ραψωματιώτη αναφέρεται σε επιστολή:
“Την αναστολή λειτουργίας όλων των μονάδων διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών, κομποστοποίησης και γενικότερα απορριμμάτων, είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε ότι θα πραγματοποιήσουμε, αν οι πολιτικοί δεν πάρουν δημόσια θέση για τη χρησιμότητα μας ή μη.
Κυρίες, Κύριοι,
Αν είμαστε χρήσιμοι, γιατί προσφέρουμε λύση σε αυτή την μεταβατική περίοδο, στηρίξτε μας, και μην προσπαθείτε πίσω από την πλάτη μας να λέτε και να κάνετε άλλα ή άθελα σας να εξυπηρετείτε τα παιχνίδια αυτών που προσπαθούν να μας εκβιάσουν.
Αν δεν χρειαζόμαστε, ΑΦΗΣΤΕ!!! μας να κλείσουμε τις μονάδες μας.
Σχεδόν από ενάμιση χρόνο πριν, έχουμε στείλει έγγραφα, ακόμα και εξώδικα σε υπηρεσίες και πολιτικούς, με κοινοποιήσεις στους εισαγγελείς και ζητάμε το αυτονόητο.
“ Ή θα μας αφήσετε να κλείσουμε ή θα μας προστατέψετε να δουλέψουμε σωστά.”
Δυστυχώς όμως η ανεπάρκεια ορισμένων, η διπλοπρόσωπη αντιμετώπιση και η αποφυγή με κάθε τρόπο των ευθυνών τους, ανασύρει καθετί παλιό, που όμως έχει κριθεί ακόμα και στα δικαστήρια, δηλώνοντας σε δημοσιογράφους ακόμα και ανακρίβειες, και οι δημοσιογράφοι χωρίς να έχουν καν την δική μας άποψη, μεταφέρουν τις δηλώσεις ή τις πηγές, γράφοντας ό,τι τους λένε, χωρίς να τα διασταυρώνουν, χωρίς να είναι ολοκληρωμένα αυτά που τους λένε, με την απαραίτητη βέβαια υπερβολή που “πουλάει”, ώστε σπιλώνονται προσωπικότητες, σπιλώνονται επαγγελματίες.
Δυστυχώς αυτή τη στιγμή που πρέπει να τρέχουμε, να προλάβουμε να σώσουμε όσο το δυνατόν την περιουσία μας και την κατάσταση που έχει προκληθεί στο περιβάλλον, μετά από την, όχι τυχαία, αλλά αντιθέτως προφανή κίνηση δολιοφθοράς στις εγκαταστάσεις μας σε βάρος των επιχειρήσεων του ομίλου μας, είμαι υποχρεωμένος και την δήλωση αυτή να κάνω και να απευθυνθώ πλέον σε ανώτατο επίπεδο της πολιτικής και των Υπουργείων.
Είμαι υποχρεωμένος, τώρα να ζητήσω ειλικρινή και ξεκάθαρη θέση. Αν πάρουμε την απαραίτητη στήριξη και υπάρχει πραγματική συνεργασία με τους Δήμους, τις υπηρεσίες και την Περιφέρεια θα συνεχίσουμε την λειτουργία μας μέχρι την οριστική ανάληψη της ευθύνης από την ολοκληρωμένη διαχείριση που προωθείται από την Περιφέρεια. Έτσι τότε να συνεχίσουμε καθαρά και μόνο με την ανακύκλωση. Διαφορετικά θα ζητήσω να μας επιτρέψουν να κλείσουμε όλες τις μονάδες μας και να σταματήσουμε τη συνεργασία με τους Δήμους ανά την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις τοπικές κοινωνίες και Αρχές που θα υποστούν αναγκαστικά τις δυσμενείς συνέπειες από την έλλειψη αποτελεσματικής λύσης ως προς τη διαχείριση των αποβλήτων τους.
Για τον Όμιλο Εταιρειών Παναγιώτη και Δημήτρη Ραψωματιώτη,
Ραψωματιώτης Δημήτρης“

(15:05)
Σύμφωνα με τελευταίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ πληροφορίες της korinthiannews.gr η αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν συλλάβει τον ληστή που μπήκε σε σπίτι δικηγόρων στην Κόρινθο πριν από λίγες μέρες. Πολύ πιθανό κατα τη διάρκεια της ημέρας να τον έχουν συλλάβει και ο δράστης είναι Αλβανος.
Άλλη μία ακόμα σημαντική επιτυχία της αστυνομικής διεύθυνσης Κορινθίας. Είναι γεγονός ότι από τη μέρα που ανέλαβε το “τιμόνι” στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας ο Χ. Τετράδης έχουν βγει σημαντικές υποθέσεις

Με το θέμα της ληστείας των δικηγόρων ασχοληθήκαμε σε χθεσινή ανάρτηση όπου αναφέραμε:
“Ο αδίστακτος κακοποιός μπήκε στο σπίτι γνωστής δικηγόρου στην Κόρινθο και απειλούσε να την σκοτώσει. Το περιστατικό έγινε το βράδυ της 7ης Ιανουαρίου και ο κακοποιός επιχείρησε να εισβάλλει ξανά στο σπίτι 5 ημέρες μετά! Πως περιγράφει η ίδια στο newsit.gr τα όσα έζησε στα χέρια του ληστή.
Τετ α τετ με τον ληστή ήρθε μέσα στο ίδιο της το σπίτι στην περιοχή της Αγίας Άννας, γνωστή δικηγόρος στην Κόρινθο, με τον δράστη να την έχει ακινητοποιήσει και να την απειλεί πως θα την σκοτώσει, σε περίπτωση που φωνάξει και ξυπνήσει ο σύζυγος της που βρισκόταν ακριβώς δίπλα της.
Όπως αποκαλύπτει στο newsit.gr η δικηγόρος, η οποία μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία των αστυνομικών ερευνών επιθυμεί να κρατήσει την ανωνυμία της, για 45 ολόκληρα λεπτά αισθανόταν πως ζούσε στην κόλαση.
«Τρομακτική η εμπειρία που βίωσα. Ήμουν στο κρεβάτι εκείνη την ώρα μαζί με τον σύζυγο μου, όταν άκουσα θόρυβο από το σαλόνι. Υπολόγισα ότι ο δράστης ήταν μέσα στο σπίτι για αρκετή ώρα. Αυτό πέρα από την αγωνία μου επιβεβαιώνεται και από τα βίντεο που έχουν καταγραφεί από κάμερες διπλανού σπιτιού».
Σύμφωνα με την δικηγόρο ο ληστής φορούσε κουκούλα και την απείλησε σε άπταιστα ελληνικά. Διηγείται στο newsit.gr: «Ήταν αποφασισμένος διότι δεν τον ενδιέφερε που έκανε θόρυβο καθόλου στους χώρους του σπιτιού. Κατάφερε και άνοιξε τα εξώφυλλα και στη συνέχεια παραβίασε ένα από τα τετράγωνα τζάμια που υπάρχουν στις μπαλκονόπορτες κοντά στο χερούλι και μπήκε μέσα. Αυτό το διαπίστωσα μετά που κατάφερα να σηκωθώ νομίζοντας ότι έχει φύγει».
Και συνεχίζει: «Η απειλή για την ζωή μου ήταν καταφανέστατη γιατί με είχε ακινητοποιήσει στο κρεβάτι. Μπήκε στο δωμάτιο φορούσε κουκούλα με πλησίασε γιατί κατάλαβε ότι είχα ξυπνήσει και είχα ανησυχία και μου είπε “μη φωνάξεις σε σκότωσα”. Τρελάθηκα δεν ήξερα τι να κάνω. Συνέχισα να παρακολουθώ τις κινήσεις του κλαίγοντας και έχοντας έντονη ταχυκαρδία νόμιζα ότι θα πάθω έμφραγμα εκείνη την ώρα».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη στις 7 Ιανουαρίου, ενώ το ίδιο ακριβώς πρόσωπο προσπάθησε να μπει ξανά στο σπίτι των δικηγόρων λίγες μέρες μετά. «Αφαίρεσε κοσμήματα αξίας, πολύτιμα πράγματα και χρήματα που βρήκε μπροστά του, αλλά και από τις τσέπες των ρούχων του άνδρα μου και την τσάντα μου.
Αυτό συνέβη στις 7 Ιανουαρίου, ενώ προσπάθησε να μπει ξανά στις 12 Ιανουαρίου το ίδιο άτομο. Σύμφωνα με τα όσα έχει καταγράψει η κάμερα την δεύτερη φορά, προσπάθησε να μπει από το ίδιο παράθυρο που αν και είδε πως υπάρχει αλυσίδα, ωστόσο προσπάθησε να το παραβιάσει. Έκανε θόρυβο, ξύπνησα αν και δεν κοιμάμαι πια, κατάλαβα πως κάποιος ήταν, με αποτέλεσμα να φύγει μη καταφέρνοντας να μπει μέσα στο σπίτι αυτή τη φορά. Αν έμπαινε και τον έβλεπα δεν ξέρω τι μπορεί να μου είχε συμβεί», αναφέρθηκε στο newsit.gr...”
Από τον πρώην περιφερειακό σύμβουλο Λάκη Παπαφωτίου αναφέρεται μεταξύ άλλων σε δελτίο τύπου: «Δυστυχώς η επίσκεψη του Πρωθυπουργού της Ελλάδος κ. Μητσοτάκη στην Αμερική και τα ουσιαστικά αποτελέσματα της συνάντησης με τον Πρόεδρο των Η.Π.Α. κ. Τραμπ, υπήρξαν ατυχή και κατώτερα των προσδοκιών. Μια συνάντηση χωρίς στρατηγική, χωρίς καλή προετοιμασία, με πολλά κενά, γκρίζες ζώνες και χωρίς εθνική συνεννόηση…».

ΣΣ. Πλέον ο Κορίνθιος Λάκης σχολιάζει και τις συναντήσεις που έχει ο πρωθυπουργός της χώρας με τον πλανητάρχη;
…Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο Λάκης!
Μήπως ο Λάκης “βαρέθηκε” να ασχολείται μόνο με θέματα που αφορούν την περιφέρεια …και το έχει πάει πλέον σε άλλο επίπεδο;
(ΤΑΡΖΑΝ)