«Συνελήφθη, την Τετάρτη το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ.) Κορίνθου, 44χρονος αλλοδαπός, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.
Αγ. Θεόδωροι: …Δεν παίζονται! Πέταξαν ζωντανές κότες μέσα σε κάδο απορριμμάτων!
Μέχρι και κότες ζωντανές πέταξαν στα σκουπίδια.
“Ένα ακόμη περιστατικό κακοποίησης ζώου έρχεται να δει το φως της δημοσιότητας μαρτυρώντας πως η ανθρώπινη κτηνωδία δεν έχει όρια.
Το θλιβερό συμβάν σημειώθηκε στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων όπου βρέθηκαν σε κάδο απορριμμάτων τέσσερις κότες.
Μάλιστα ο ιδιοκτήτης τους, όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης, φρόντισε να δέσει τα πτηνά από τα πόδια πρωτού τα πετάξει στα σκουπίδια.
Ευτυχώς οι τέσσερις κότες εντοπίσθηκαν εγκαίρως από περίοικους και ελευθερώθηκαν”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ.
Ποιοι δείχνουν ενδιαφέρον για τη γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο!
“Ενδιαφέρον εκφράζουν οι Ιταλοί διαχειριστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επαναδρομολόγηση τρένου στη γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο, αλλά και φορτηγών συρμών στην γραμμή μέχρι την Τρίπολη.
Την σημαντική αυτή εξέλιξη μετέφερε στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, σε επικοινωνία που είχε μαζί του την Τετάρτη, σύμφωνα με τις Αργολικές Ειδήσεις.
Ο Π. Νίκας ενημερώθηκε, ειδικότερα από τον Κ. Σπηλιόπουλο μετά τη συνάντηση που ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ πραγματοποίησε με στελέχη του ιταλικού κρατικού ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane (FDS), ο οποίος έχει εξαγοράσει το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού).
Συγκεκριμένα, ο Κ. Σπηλιόπουλος μετέφερε στον περιφερειάρχη, ότι όσον αφορά τις άγονες γραμμές εκφράστηκε εκ μέρους των συνομιλητών του μεγάλο ενδιαφέρον για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο, αλλά και της δρομολόγησης φορτηγών τρένων μέχρι την Τρίπολη, με δεδομένη και την πρόθεση της Περιφέρειας να συμβάλει οικονομικά στο εν λόγω εγχείρημα.
Παράλληλα, ο Κ. Σπηλιόπουλος επισήμανε και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του πρωθυπουργού για την εν λόγω προοπτική.
«Σίγουρα πρόκειται για μια θετική εξέλιξη, φαίνεται ιδιαίτερα ελπιδοφόρο αυτό το ενδιαφέρον» σχολίασε ο περιφερειάρχης, ο οποίος γνωστοποίησε ότι σύντομα προγραμματίζεται συνάντησή του με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο Π. Νίκας υπενθύμισε ότι η επιδίωξη της υπ’ αυτόν περιφερειακής αρχής για την σταδιακή επαναλειτουργία του τρένου στο δίκτυο της Πελοποννήσου αποτελεί άμεση προτεραιότητα και συνδέεται άμεσα με την επιθυμία της να διαφυλάξει το περιβάλλον, δεδομένου ότι το τρένο αποτελεί από τα πλέον οικολογικά μέσα μαζικής μετακίνησης”, αναφέρθηκε στο topontiki.gr
Αγ. Θεόδωροι: Πλέον ξέρουν και τους δύο δολοφόνους της 73χρονης…
“Ταυτοποιήθηκαν οι δύο δράστες της δολοφονίας της 73χρονης στους Αγίους Θεοδώρους, οι οποίοι για να κλέψουν μια αλυσίδα από τον λαιμό της άτυχης γυναίκας, δεν δίστασαν να την πατήσουν με το αυτοκίνητό τους και να τη σκοτώσουν μπροστά στα μάτια του γιου της και του άνδρα της. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΑΣ, πρόκειται για έναν 35χρονο και έναν 30χρονο Ρομά.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο 30χρονος φέρεται να ήταν ο οδηγός του μοιραίου οχήματος που παρέσυρε και σκότωσε την 73χρονη, ενώ στη θέση του συνοδηγού βρισκόταν ο 35χρονος, ο οποίος φέρεται να ήταν και αυτός που φώναξε στην ηλικιωμένη να βγει έξω από το σπίτι της.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο 30χρονος είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές για κλοπές και ληστείες, ενώ στις έρευνες που έχουν γίνει σε καταυλισμούς Ρομά δεν έχει εντοπιστεί.
Oι αστυνομικοί εντόπισαν την Τρίτη σε καταυλισμό Ρομά στον Βλυχό Μεγάρων ένα ύποπτο όχημα, παρόμοιο με αυτό των δραστών. Το όχημα μεταφέρθηκε στα εγκληματολογικά εργαστήρια, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι το ίδιο με αυτό στο οποίο επέβαιναν οι δύο δράστες που σκότωσαν με άγριο τρόπο την 73χρονη…”, αναφέρθηκε στο skai.gr
Συνελήφθη πλησίον του καταυλισμού των αθίγγανων στα Εξαμίλια…
Συνελήφθη, την Τρίτη το πρωί, πλησίον του καταυλισμού των αθίγγανων στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε, 36χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα ηρωίνης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου.
ΣΣ. Τα ναρκωτικά στο συγκεκριμένο σημείο …δίνουν και παίρνουν σε σχεδόν καθημερινή βάση!
Κ.Ν
…Πόσα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα συνέβησαν τον Νοέμβριο στους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας!
«Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Νοεμβρίου 2019, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.
Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν 30 τροχαία ατυχήματα με 36 παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
- 5 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με 5 νεκρούς.
- 1 σοβαρό τροχαίο ατύχημα με 1 σοβαρά τραυματία.
- 24 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 30 ελαφρά τραυματίες…», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων από την αστυνομία
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: “Ο μαθητευόμενος μάγος” -Είσοδος ελεύθερη…
Δείτε την πρόσκληση που αναρτήθηκε στη σελίδα του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης:

Ημερίδα του έργου «e-Sisifos: Ψηφιακό Χρονολόγιο της Κορινθιακής Λαογραφίας»
Σε δελτίο τύπου από την Rap Media αναφέρεται: “Ενημερωτική Ημερίδα του έργου e-Sisifos: Ψηφιακό Χρονολόγιο της Κορινθιακής Λαογραφίας
Στις 10 Δεκεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Μικρό Θέατρο του Δημαρχείου Κορίνθου ημερίδα του έργου «e-Sisifos: Ψηφιακό Χρονολόγιο της Κορινθιακής Λαογραφίας», με στόχο την ενημέρωση για την εξέλιξη των διαδικασιών και των πεπραγμένων του έργου.
Την έναρξη της ημερίδας έκανε ο συντονιστής του έργου αλλά και εκπρόσωπος της Rap Media, κ.Ραψωματιώτης Δημήτρης με ένα σύντομο χαιρετισμό, ενώ χαιρέτισαν και οι εκπρόσωποι των φορέων που είναι εταίροι στο πρόγραμμα, η κα Τσακίρη Δέσποινα, Επιστημονική Υπεύθυνη και Καθηγήτρια του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και η κα Νικολέττα Γεωργογιάννη, εκπρόσωπος της Best Cybernetics.
Ένα σύντομο χαιρετισμό έκανε και ο Δήμαρχος Κορινθίων, κ.Νανόπουλος Βασίλης, τονίζοντας την σημαντικότητα της δράσης και τις συνέργειες με τις δράσεις του Δήμου στο πολιτισμό.
Ακολούθησε παρουσία των όσων έχουν γίνει από τους τρεις εταίρους του προγράμματος. Ο κ.Μάκης Ζώντος και ο κ.Παναγιώτης Κουκουζέλης, εκπρόσωποι της Best Cybernetics, έκαναν μια σύντομη παρουσίαση της Διαδικτυακής πύλης, του mobile app και της e-Learning πλατφόρμας, η κα Καψάλη Δέσποινα, εκπρόσωπος της Rap Media, αναφέρθηκε στα όσα έκανε η ομάδα της Rap Media στο «ταξίδι» αυτό της αναζήτησης πηγών πληροφόρησης αλλά και στην προσωπική επαφή με όσους άπτονται με την λαογραφία. Τόνισε επίσης την αγαστή συνεργασία μεταξύ των εταίρων με στόχο την καλύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου.
Τέλος τον λόγο πήρε η κα Ξέστερνου Μαρία, καθηγήτρια στο Τμήμα Φιλολογίας, που παρουσίασε τη μέχρι τώρα δράση του Πανεπιστημίου και έδωσε την ιδιαίτερη χροιά του e-Learning που προετοιμάζεται και θα παρουσιαστεί σε επόμενη εκδήλωση.
Το κλείσιμο της ημερίδας έγινε από την κα Αθηνά Κόρκα- Κώνστα, Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας και Πολιτισμού, η οποία δήλωσε ενθουσιασμένη από τη παρουσίαση και τα μέχρι τώρα παραδοτέα του προγράμματος, αναφέρθηκε στη μεγάλη χρησιμότητα του και στην χρήση του από τις δράσεις της Περιφέρειας και τόνισε ότι θα έχει την αμέριστη συμπαράστασή της το πρόγραμμα αυτό.
Οι εταίροι του e-Sisifos έχουν θέσει πολύ δυνατά θεμέλια με την υλοποίηση αυτών των εφαρμογών τα οποία βελτιώθηκαν και έγιναν καλύτερα με την συμμετοχή όλων όσων αγαπούν την λαογραφία της Κορινθίας προκειμένου να στεγάσουν ένα πολύ σημαντικό υλικό για τον τόπο μας.
Τώρα είναι η σειρά όλων όσων αγαπούν και θέλουν να βάλουν και το δικό τους λιθαράκι να ανεβάσουν λαογραφικό υλικό στην πλατφόρμα του e-Sisifos, με την δική τους υπογραφή, ώστε να το αφήσουν παρακαταθήκη και στις επόμενες γενιές”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σοβαρός τραυματισμός αθλήτριας…
“Παρά το ότι ο ΑΣΠ Κόρινθος βρέθηκε μπροστά με 1-0 σετ, πραγματοποιώντας καλή εμφάνιση κόντρα στην Λαμία στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Pre League Γυναικών, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη με το τελικό 1-3 να αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο στο δεύτερο, όσο και στο τρίτο σετ, τα κορίτσια του Αρη Ανδρεόπουλου το πάλεψαν αρκετά και όλα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες.

Η αναμέτρηση στιγματίστηκε εκ του αποτελέσματος από τον σοβαρό τραυματισμό της Μαριάννας Μαργαρίτη, η οποία δεν κατάλαβε την σοβαρότητα καθώς ήταν ζεστή και οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε την Δευτέρα επιβεβαίωσαν το χειρότερο δυνατό σενάριο για την ομάδα μας. Υπέστη ρήξη χιαστού και χάνει το υπόλοιπο της σεζόν.
Ο κ. Ανδρεόπουλος έχει πλέον να διαχειριστεί μια αρκετά δύσκολη κατάσταση, καθώς είχε προηγηθεί ο σοβαρός τραυματισμός της Στέλλας Λαγουδάκη.
Οι “ερυθρόλευκες” συνεχίζουν την προσπάθεια παραμονής στην Pre League και για την 10η αγωνιστική θα αντιμετωπίσουν εκτός έδρας τον ΦΟ Βριλησσίων.ΑΣΠ Κόρινθος – ΑΟ Λαμίας 2013 1-3 (27-25, 19-25, 21-25, 06-25)
ΑΣΠ ΚΟΡΙΝΘΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιώτα, Λιουτίκοβα, Αλατζάκη, Παναγοπούλου, Πατουχέα, Αποστολάκη / Μαργαρίτη (λ), Βακάλογλου, Ελευθερίου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από τον ΑΣΠ Κόρινθος (βόλεϊ γυναικών)

