Αρχική Blog Σελίδα 1668

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο πρόεδρος που έχασε την πλειοψηφία …σε χρόνο ρεκόρ!!! -Νέα ανακοίνωση “κόλαφος” από τον Κουκουλάκη -Του ζητάει να παραιτηθεί…

Δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε πως εξακολουθεί να παραμένει στη θέση του προέδρου του επιμελητηρίου Κορινθίας ο Π. Πιτσάκης ο οποίος σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να χάσει …τους στενούς του συνεργάτες …και την πλειοψηφία!!!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Πιτσάκης θα γράψει ιστορία ως πρόεδρος (από σπόντα) στο επιμελητήριο Κορινθίας που έχασε τόσο γρήγορα την πλειοψηφία και που σχεδόν όλοι του έλεγαν να παραιτηθεί!

Τι έχει συμβεί και τι έχει γραφτεί επι θητείας του Πιτσάκη ως πρόεδρο (από σπόντα) στο επιμελητήριο Κορινθίας δεν περιγράφεται!

Πόσο γρήγορα δικαιώθηκε ο Σ. Μουρίκης σε αυτά που έλεγε από την αρχή για τον Πιτσάκη, ότι είναι ακατάλληλος για τη θέση του προέδρου…κτλ! Θεωρούμε ούτε ο Μουρίκης περίμενε να δικαιωθεί τόσο γρήγορα!!!

Και τελευταία έρχεται άλλη μία ανακοίνωση “κόλαφος” για τον Πιτσάκη από τον Σ. Κουκουλάκη (ο οποίος για μεγάλο σχετικά χρονικό διάστημα στήριζε τον Πιτσάκη στη θέση του προέδρου)

Απολαύστε την ανακοίνωση του Σ. Κουκουλάκη:

“Πριν ένα χρόνο ακριβώς, ζητούσα δημόσια και με την ιδιότητα του β’ Αντιπροέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας τη σύγκληση του Διοικητικού Συμβουλίου σε συνεδρίαση, με θέμα την αποκατάσταση (από τον Πρόεδρο) της απρεπούς, άδικης και άνευ προηγουμένου κίνησης αποκλεισμού μελών του Δ.Σ. από εκδήλωση.

Κατήγγειλα τότε (και εξακολουθώ) κάθε συμπεριφορά που αποκλείει και δεν συνθέτει.

Αυτή η “εκδικητική” κίνηση του Προέδρου, ήταν η σοβαρότερη ίσως αφορμή μέχρι τότε, ώστε με την εμπειρία των 14 χρόνων της επιμελητηριακής πορείας μου, ο φόβος μου για μια προδιαγεγραμμένη πορεία θεσμικής παρακμής του Επιμελητηρίου, να γίνει δυστυχώς βεβαιότητα.


Προσπάθησα μέχρι σήμερα και με δημόσιες παρεμβάσεις και στα όργανα διοίκησης (όπως και οι συνάδελφοί μου από τις παρατάξεις του Π. Λουζιώτη και του Σ. Μουρίκη αλλά και οι Π.Αγραφιώτης και Ε.Κωνσταντίνου με τους οποίους είμαστε οι 3 από τους 4 εκλεγμένους της παράταξης Νέα Πορεία) να αποτρέψω ή να συμβάλλω στην αποφυγή μιας τέτοιας εξέλιξης αλλά δυστυχώς η βεβαιότητά μου δικαιώθηκε.

Από μια σειρά συμπεριφορών, κινήσεων και «αποφάσεων» του Προέδρου, που ήταν μακριά από τις έννοιες της συλλογικότητας της συνοχής και της ενότητας. Από κινήσεις που ορίστηκαν από την προσωπική ατζέντα του Προέδρου. Με πυροτεχνήματα που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματική αποστολή μας ως θεσμικό όργανο σε επίπεδο χρησιμότητας και παραγωγικότητας.

Με δεδομένο πλέον, όπως αποδείχθηκε και στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ., ότι ο ίδιος έχει χάσει την πλειοψηφία του κορυφαίου οργάνου, η αδυναμία του να διοικήσει αντιπροσωπεύοντας και εκφράζοντας τον θεσμό είναι πλέον πασιφανής, ενώ αυτό σημαίνει και σημαντικά σοβαρό πρακτικό πρόβλημα για το Επιμελητήριο.

Η πρόσφατη επίσης εξέλιξη με την παραίτηση του ταμία της Αναπτυξιακής, Πέτρου Αγραφιώτη, για λόγους συναφείς με τα παραπάνω, κυρίως όμως λόγω προβληματικών πρακτικών στην λειτουργία της Εταιρείας, που εκτιμούμε ότι θα οδηγήσουν την Αναπτυξιακή του Επιμελητηρίου σε σοβαρές περιπέτειες, είναι χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατεί.

Αντί λοιπόν ο Πρόεδρος (και οι λίγοι που τον στηρίζουν εντός και εκτός επιμελητηρίου, με τους εκτός να γίνονται τελευταία και σύμβουλοί του λόγω …εμπειρίας) να ασχολείται για παράδειγμα με το πως θα αποκλείσει εμένα από …θεσμικές συναντήσεις, ή πρόσφατα με την αντικατάστασή μου στη Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (για την οποία θα αποφασίσει το μόνο αρμόδιο όργανο, το Δ.Σ. και όχι η ολιγομελής κλίκα που έχει διαμορφωθεί στη Διοικητική Επιτροπή), ας κατανοήσει ότι οι…τελευταίοι 6….από τους 21 δεν μπορούν να διοικήσουν το Επιμελητήριο, ούτε συμβολικά, κυρίως όμως ούτε πρακτικά. Και θα αποδειχθεί άμεσα.

Μπορεί να είναι δυσάρεστο για τον ίδιο και προς αυτό τον κατανοώ -ποτέ η διαπίστωση της αποτυχίας δεν είναι ευχάριστη – αλλά η αγάπη και η υπευθυνότητα για το Επιμελητήριο Κορινθίας και τα χιλιάδες μέλη μας, απαιτούν υπέρβαση του εγώ και ρεαλισμό. Ας διευκολύνει τη διοίκηση και λειτουργία του θεσμού,υποβάλλοντας το συντομότερο την παραίτησή του”.

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Β. Τσιώτος: “Λυπάμαι -Δημιουργήθηκε μία κατάσταση χωρίς νόημα -Να αποσύρετε την παραίτησή σας”

Επανερχόμαστε σε ανάρτηση της Δευτέρας όπου αναφέραμε μεταξύ άλλων: “Αυτά τα οποία συνέβησαν ώστε να παραιτηθεί ο Σ. Γκόλγαρης από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης είναι πολύ σοβαρά και σίγουρα κάποιοι πρέπει να δώσουν εξηγήσεις. Πρώτος από όλους ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης Β. Τσιώτος!!!…”

Η απάντηση ήρθε σήμερα από τον δήμαρχο. Ήπια και εύστοχη, θα την χαρακτηρίζαμε, ώστε να συνεχίσουν όλοι μαζί την προσπάθεια για την περαιτέρω ανάδειξη του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης.

Η επιστολή του δημάρχου Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης Β. Τσιώτου προς τον Σ. Γκόλγκαρη είναι η εξής:

“Αξιότιμε κ. Γκόλγκαρη,

Λυπούμαι βαθύτατα διότι ένα ζήτημα το οποίο θα έπρεπε να έχει λυθεί σε δευτερόλεπτα μεταξύ συνεργατών, στέκεται αφορμή δημιουργίας μιας δυσάρεστης για όλους μας κατάστασης χωρίς ουσιαστικό νόημα. Για την εξέλιξη αυτή αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί.

Γνωρίζετε πολύ καλά την προσπάθεια την οποία καταβάλουμε τόσο εσείς , όσο και οι συνεργάτες μου και εγώ, ώστε το Δημοτικό Ωδείο να λειτουργήσει με την οργάνωση που του αξίζει, αναδεικνύοντας και στηρίζοντας έτσι την εξαιρετική δουλειά την οποία κάνετε εσείς και οι υπόλοιποι καθηγητές του Ωδείου.

Γνωρίζετε επίσης άριστα το πλήθος των προβλημάτων μπροστά στα οποία βρεθήκαμε σαν νέα Δημοτική Αρχή, λόγω έλλειψης διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης του Ωδείου την προηγούμενη δημοτική περίοδο. Τα προβλήματα αυτά σε καμία περίπτωση δεν αφορούν το καλλιτεχνικό σας έργο, όπως σας επεσήμανα από την πρώτη στιγμή. Απόδειξη αυτού αποτέλεσε η ξεκάθαρη πρόθεσή μας να συνεχίσουμε την συνεργασία με εσάς και την υπόλοιπη καλλιτεχνική ομάδα του Ωδείου.

Όσον αφορά το επίμαχο Δελτίο Τύπου αποτελεί προφανώς μια ανακοίνωση του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης και όχι του καλλιτεχνικού διευθυντή του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής ανέλυσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο προστέθηκε σε μια απλή νύξη των προβλημάτων τα οποία παραλάβαμε, προβλήματα λειτουργικά τα οποία δεν αφορούν  σε καμία περίπτωση το καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό μέρος της λειτουργίας του Ωδείου.

Καμία λοιπόν παραποίηση, καμία προσβολή , καμία συκοφαντία, απλά μια αποτύπωση της πραγματικότητας την οποία καλούμαστε να διαχειριστούμε.

Τέλος για το θέμα δημιουργίας παραρτήματος του Ωδείου στο Ξυλόκαστρο το οποίο μας θέσατε, σας ξεκαθάρισα παρουσία όλων των συνεργατών μου την απόφασή μου. Η δημιουργία του εν λόγω παραρτήματος να εξετασθεί μόνο αφού το Δημοτικό Ωδείο Ευρωστίνης αναπτυχθεί όπως του αξίζει.

Έχοντας λοιπόν ξεκαθαρίσει και δημόσια αναλυτικά την κατάσταση, ελπίζω ότι η συζήτηση «για ένα αδειανό πουκάμισο» θα λάβει τέλος και με πνεύμα καλής συνεργασίας , αφού αποσύρετε την παραίτησή σας, θα συνεχίσουμε όλοι μαζί την προσπάθεια για την περαιτέρω ανάδειξη του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης προς όφελος της πολιτιστικής ανάπτυξης της περιοχής.

Να υποχωρείτε στα μεγάλα ζητήματα αν νοιώθετε ότι και εσείς και ο συνομιλητής σας, κατά κάποιον τρόπο, έχετε δίκιο. Και υποχωρήστε στις μικρές διαφωνίες, έστω και αν γνωρίζετε καλά ότι εσείς έχετε δίκιο.

Αβραάμ Λίνκολν

Με Τιμή

ΤΣΙΩΤΟΣ ΒΛΑΣΙΟΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ…”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σπείρα αθίγγανων είχε ρημάξει στις κλοπές τους Κορίνθιους σε τέσσερις μήνες!

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, δεκατέσσερις περιπτώσεις κλοπών και αποπειρών κλοπών, στην Κόρινθο.

Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορούνται δύο αθίγγανοι, ηλικίας 20 και 22 ετών, αντίστοιχα, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπές, που περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς τους.

Όπως αναφέρεται από την αστυνομία κατά το χρονικό διάστημα από την 28.12.2018 έως την 10.4.2019, στην Κόρινθο, διέπραξαν δώδεκα περιπτώσεις κλοπών και δύο περιπτώσεις αποπειρών κλοπών σε οικίες.

Από την παραπάνω εγκληματική τους δράση είχαν αφαιρέσει χρήματα, χρυσαφικά, κινητά τηλέφωνα, καθώς και ένα όχημα, το οποίο βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του…”.

Κ.Ν


Συνελήφθη 43χρονη στα Εξαμίλια με ηρωίνη

0

«Συνελήφθη την Κυριακή το μεσημέρι, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 43χρονη, γιατί κατείχε μικροποσότητα ηρωίνης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΙΑΤΟ: Ο δραπέτης των φυλακών “έκοβε” βόλτες στο Κρυονέρι…

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την περασμένη εβδομάδα στο Κρυονέρι του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Αστυνομικούς Τμήματος Σικυωνίων, ένας 40χρονος δραπέτης φυλακών.

Ο 40χρονος είχε αποδράσει στις 2 Οκτωβρίου 2019 και πρώτες πρωινές ώρες από το Αγροτικό Κατάστημα Κράτησης Ενηλίκων Τίρυνθας. Αστυνομικοί του Κιάτου, ύστερα από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων, εντόπισαν τον 40χρονο στο Κρυονέρι και τον συνέλαβαν…

Κ.Ν

Η Θ. Λειτουργία στον Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου Νεάπολης Κιάτου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στον Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου Νεάπολης Κιάτου μετέβη την Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο οποίος πλαισιούμενος από τον Αιδεσ. Πρωτ. π. Αθανάσιο Κοντογιάννη, τον Εφημέριο του Ι. Ναού Αιδεσ. Πρωτ. π. Σάββα Φιλίππου και τον Διάκονο π. Γεώργιο Μαρινάκη, τέλεσε την Θ. Λειτουργία…».

ΝΕΜΕΑ: Επίσκεψη στους αγρότες που “χτυπήθηκαν” από το χαλάζι

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή της ΝΔ Χ. Δήμα αναφέρεται: “Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αρμόδιος για θέματα Έρευνας και Τεχνολογίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας επισκέφτηκε τα χωριά του Καστράκι και Δάφνη του Δήμου Νεμέας, συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Νεμέας, τον Αντιδήμαρχο και τους προέδρους των κοινοτήτων Νεμέας, Καστρακίου και Δάφνης, που επλήγησαν σοβαρά από την έντονη χαλαζόπτωση.

Ο κ. Δήμας αφού βρέθηκε στα σημεία που χτυπήθηκαν περισσότερο από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, συνομίλησε με τους κατοίκους και τους παραγωγούς για τον ΕΛΓΑ, αλλά και για τις επιπτώσεις που προκαλεί η Κλιματική Αλλαγή.

Πιο συγκεκριμένα, στην τοποθέτηση του τόνισε τα πολύ μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελαιοπαραγωγοί, για δεύτερη συνεχή χρονιά σε πολλές περιοχές του Νομού Κορινθίας”.

ΣΣ. Το θέμα είναι να μην μένουμε μόνο στις επισκέψεις! …Να υπάρχει και κάτι ουσιαστικό στους αγρότες που επλήγησαν από την χαλαζόπτωση!

Κ.Ν

Συνεδριάζει η κοινότητα Λουτρακίου- Περαχώρας

0

Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Στηρίζουμε την προσπάθεια για την θεραπεία του μικρού Ραφαήλ!

Γίνονται προσπάθειες και από Κορίνθιους για τον μικρό Παναγιώτη-Ραφαήλ ώστε να γίνει η θεραπεία του

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η προσπάθεια πρέπει να στηριχτεί όσο γίνεται από πιο πολλούς.

Ο καθένας μας, όπως μπορεί, αξίζει να προσφέρει!

Δείτε τι δημοσιεύτηκε στο facebook από το Διασωστικό Σώμα Κορίνθου Πήγασος:

Επίσης δείτε και την παρακάτω ανακοίνωση από κατάστημα:

Κ.Ν