Αρχική Blog Σελίδα 167

“Βουίζει” ο τόπος με τις εξελίξεις σε ότι αφορά το ΕΛΤΑ στο Κιάτο! -Η δημοτική αρχή κρατάει ως τώρα …σιγή ιχθύος! -…Περιμένει να έρθει πρώτα το λουκέτο;

Μετά την ανάρτηση από το taygetosnews.gr για το λουκέτο που ίσως έρθει τις επόμενες μέρες σχετικά με το κατάστημα του Ταχυδρομείου στο Κιάτο έρχεται και η παρακάτω ανακοίνωση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού που αναφέρει ότι το σχεδιαζόμενο κλείσιμο του καταστήματος ΕΛΤΑ Κιάτου συνιστά ένα ακόμα χτύπημα στη λειτουργία κρίσιμων δημόσιων υπηρεσιών στο νομό Κορινθίας!

Προκαλεί επίσης τεράστια εντύπωση πως η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου δεν είναι ακόμα “στα κάγκελα” για το σοβαρό αυτό θέμα που απασχολεί τους κατοίκους της περιοχής! …Τόσο χαλαρά παίρνουν το θέμα; Και το κυριότερο τι έχουν κάνει ως τώρα για να αποτραπεί ΑΛΛΗ μία τόσο δυσάρεστη εξέλιξη για την περιοχή τους;

Η Κορινθία έχει και 2 υπουργούς …αλλά από την άλλη κλείνουν οι υπηρεσίες η μία μετά την άλλη (στο νομό)

Σε ότι αφορά τους Κορίνθιους πολιτικούς της ΝΔ Δήμα, Ταγαρά και Σούκουλη …το αυτονόητο ως τώρα (τουλάχιστον για εμάς που τους παρακολουθούμε χρόνια), …κρατούν δηλαδή σιγή ιχθύος!

…Και κάπως έτσι κλείνουν η μία μετά την άλλη οι υπηρεσίες στο Κιάτο αλλά και στην Κορινθία!

Είπαμε αυτούς τους πολιτικούς έχουν οι Κορίνθιοι να τους εκπροσωπούν στη βουλή, του “ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ” για να είναι αρεστοί στον πρωθυπουργό …και να διατηρούν τις καρέκλες τους! Ανάστημα ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ να σηκώσει για όλα …τα περίεργα που συμβαίνουν κατα καιρούς στην Κορινθία!

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού μεταξύ άλλων αναφέρεται:

«Το σχεδιαζόμενο κλείσιμο του καταστήματος ΕΛΤΑ Κιάτου συνιστά ένα ακόμα χτύπημα στη λειτουργία κρίσιμων δημόσιων υπηρεσιών στον Νομό Κορινθίας, αλλά και στην καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών.

Πρόκειται για ένα κατάστημα που δεν προσφέρει μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες αλλά καλύπτει και άλλες σημαντικότατες συναλλαγές, τραπεζικές, εργόσημα και άλλες ειδικά για ηλικιωμένους και ανθρώπους χωρίς εύκολη πρόσβαση σε ψηφιακά μέσα. Σε έναν Δήμο που αποτελεί το δεύτερο αστικό κέντρο της Κορινθίας, με κρίσιμες υπηρεσίες, η παρουσία του καταστήματος ΕΛΤΑ δεν είναι “πλεονάζουσα” αλλά απαραίτητη.

Ειδικά, όταν πριν λίγο καιρό και κατά απαράδεκτο τρόπο έκλεισε το κατάστημα ΕΛΤΑ στη Γκούρα, που εξυπηρετούσε τον Φενεό και για το οποίο είχαμε παρέμβει πολλαπλώς για να αποτραπεί, αλλά «φωνή βοώντος εν τη ερήμω»

Δεν είναι οι μόνες περιπτώσεις που οι πολίτες της Κορινθίας βιώνουν τέτοιες απαξιωτικές αποφάσεις. Προηγήθηκαν τα λουκέτα και η απαξίωση σε Δερβένι, Άσσο, Σοφικό, Χιλιομόδι και άλλα σημεία του Νομού. Ακόμα και καταστήματα που τυπικά λειτουργούν, όπως του Ξυλοκάστρου, έχουν μείνει με ελάχιστο προσωπικό και εξυπηρέτηση που αγγίζει τα όρια της εγκατάλειψης. Κοινός παρονομαστής: η σιωπηλή, μεθοδευμένη συρρίκνωση του δικτύου των ΕΛΤΑ από την κυβέρνηση, προκειμένου να διευκολυνθεί το πέρασμα υπηρεσιών σε ιδιώτες. Μάλιστα, έχουν απολυθεί το τελευταίο διάστημα δεκάδες άνθρωποι που εργάζονταν ως ενοικιαζόμενοι στη διανομή σε όλη την Κορινθία και οι μόνιμοι γίνονται «μπαλάκι» ή συνταξιοδοτούνται ή εξωθούνται σε εθελούσια έξοδο.

Η Νέα Δημοκρατία, από το 2019 μέχρι σήμερα, υλοποιεί μια πολιτική συστηματικής απαξίωσης των δημόσιων υποδομών, ιδίως στην Περιφέρεια. Και, μάλιστα, τη στιγμή που για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία λαμβάνει κάθε χρόνο υψηλές ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις (!!!) για την υποχρέωση καθολικής κάλυψης που έχουν τα ΕΛΤΑ με το δίκτυό τους. Το ΕΛΤΑ, ένας οργανισμός με ιστορικό ρόλο και κοινωνική αποστολή, εκφυλίζεται σταθερά, αφήνοντας πίσω του τεράστια κενά εξυπηρέτησης. Και, βέβαια, το κόστος το επωμίζονται οι πολίτες: σε χρόνο, σε μετακινήσεις, σε αυξημένα τέλη μια χρεώσεις στους ιδιώτες.

Η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει πως όλα αυτά είναι “αναγκαίες αναδιαρθρώσεις”. Όμως στην πράξη, η Κορινθία –και όχι μόνο– βιώνει την πλήρη εγκατάλειψη των τοπικών κοινωνιών, ιδίως των πιο ευάλωτων: ηλικιωμένων, επαγγελματιών μικρών περιοχών, αγροτών, κτηνοτρόφων, κατοίκων απομακρυσμένων χωριών αντιμετωπίζονται ως πολίτες β’ κατηγορίας.

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ να σταματήσουν αυτό τον κατήφορο. Καλούμε τους κυβερνητικούς βουλευτές και Υπουργούς της ΝΔ, την Αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ Βαθμού, τους φορείς και τους Συλλόγους του Δήμου Σικυωνίων και όλων των Δήμων  της Κορινθίας να πάρουν θέση και να εναντιωθούν στη διάλυση της περιουσίας του ελληνικού λαού που είναι τα ΕΛΤΑ και οι υπηρεσίες τους.

Η λειτουργία του ΕΛΤΑ Κιάτου και όλων των καταστημάτων το Νομού μας πρέπει να διασφαλιστούν και να ενισχυθούν, όχι να ξηλωθούν και να καταργηθούν. Όχι άλλα λουκέτα στην Κορινθία! Όχι άλλη απαξίωση των δημόσιων υπηρεσιών και δομών! Όχι άλλη ερήμωση των πόλεων και κυρίως των χωριών μας… Η υπεράσπιση των αναγκών των πολιτών είναι υποχρέωση όλων μας…»

Κλείνουν ΚΑΙ το ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ στο Κιάτο;

Σε ανάρτηση στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

“Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες του «ΤΑΥΓΕΤΟΥ»  κλείνει τις επόμενες μέρες  ΚΑΙ το ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ στο Κιάτο.

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και αναμένεται να προκαλέσει πολύ θόρυβο καθώς, αν συμβεί αυτό, κλείνει ακόμα μία μεγάλη υπηρεσία στην περιοχή

Οι αρμόδιοι να πάρουν θέση για το τι ακριβώς συμβαίνει…”

ΣΣ.Η δημοτική αρχή και ο ίδιος ο δήμαρχος Σ. Σταματόπουλος …έχουν ακούσει κάτι σχετικό; Και αν ναι τι έχουν κάνει ως τώρα;

Γιατί δεν μπορεί να κλείνουν κάθε τόσο η μία υπηρεσία μετά την άλλη στο δήμο Σικυωνίων …και όλοι να μένουν απαθείς!

…Τι ακριβώς κάνουν εκεί στην αντιπολίτευση στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ; -…Τι συνέβη πάλι!

…Τι ακριβώς κάνουν εκεί στην αντιπολίτευση στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ;

Η λογοδοσία της δημοτικής αρχής του Γ. Γκιώνη τελικά ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί λόγω έλλειψης θεμάτων!!!

Η αντιπολίτευση δεν φρόντισε να καταθέσει θέματα προς συζήτηση; Δεν υπάρχουν θέματα γι αυτούς; Τα βλέπουν όλα καλά …ή δεν πρόλαβαν;

Κάτι τέτοια βλέπουν και οι δημότες και…

Η ανακοίνωση από το δήμο στους δημοτικούς συμβούλους:

Οι δρόμοι της Κορίνθου γέμισαν χρώματα, χαμόγελα και αθλητές κάθε ηλικίας… (φωτο)

«Με εξαιρετική επιτυχία και συμμετοχή πλήθους αθλητών από πολλά μέρη της Ελλάδας, πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας το 2ο City Race Κόρινθος, ένα δρομικό γεγονός που πλέον καθιερώνεται ως θεσμός.

Οι δρόμοι της Κορίνθου γέμισαν χρώματα, χαμόγελα και αθλητές κάθε ηλικίας, σε ένα τριπλό αγωνιστικό πρόγραμμα φτιαγμένο σε ευρωπαϊκά πρότυπα, που ανέδειξε τη δυναμική της πόλης και τη δύναμη του αθλητισμού να ενώνει.

Ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στην άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης, επισημαίνοντας πως «η Κόρινθος έχει τις δυνατότητες να φιλοξενεί αθλητικές διοργανώσεις υψηλού επιπέδου και να προβάλλεται σε όλη τη χώρα μέσα από αυτές».

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στη σημαντική συμβολή του συλλόγου «Εφυραίοι Ωκύποδες» και του προέδρου του Παύλου Τζαναβάρα, καθώς και στον Α.Σ. Σίσυφος Κορίνθου, που λειτούργησε ως τεχνικός σύμβουλος των αγώνων.

Ο Δήμος Κορινθίων ευχαριστεί όλους τους εθελοντές και τα διασωστικά σώματα για τη συμμετοχή και την αφοσίωσή τους, καθώς και την Αστυνομία και την Τροχαία Κορίνθου για την άψογη συνεργασία και τη συμβολή τους στην ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων

ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Δημιουργούν αναθηματικό μνημείο -Τα ονόματα των 29…


«Το Σάββατο 1η Νοεμβρίου, στις 11.30 το πρωί, στο παλιό Ηρώο (στην οδό Κυψέλου) της Αρχαίας Κορίνθου, θα πραγματοποιηθεί η τελετή αποκαλυπτηρίων του αναθηματικού μνημείου που ο Δήμος Κορινθίων αφιέρωσε στους 29 Αρχαιοκορίνθιους, τους οποίους συνέλαβε η Γκεστάπο στην διάρκεια της Κατοχής και τους έστειλε για καταναγκαστική εργασία, σε χυτήρια μετάλλων των Ναζί, στην Αυστρία.

Οι 29 Αρχαιοκορίνθιοι είχαν έναν Σταυρό τον οποίο έκαναν τάμα να δωρίσουν στους Αγίους Αναργύρους, αν κατάφερναν να επιστρέψουν. Πάνω στον σταυρό είχαν χαράξει τα ονόματά τους, σε ανάμνηση των μαρτυρίων τους. Από τους 29 επέστρεψαν οι 28. Ένας από αυτούς, ο Φάνης Κεφάλας, δεν επέστρεψε ποτέ, αλλά ούτε και έμαθε ποτέ κανείς ποια ήταν η τύχη του.

80 χρόνια μετά, ο Δήμος Κορινθίων, με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και ικανοποιώντας το αίτημα της τοπικής κοινωνίας δημιουργεί στην Αρχαία Κόρινθο ένα αναθηματικό μνημείο, με τα ονόματα των 29 συμπολιτών μας, δηλαδή των:

  1. Βενετσάνου Αναστάσιου,
  2. Γιαμπουράνη Αναστάσιου,
  3. Γεώργα Κονδύλη – Αικατερίνης,
  4. Δημάκου Ευάγγελου,
  5. Κονδύλη Γεώργιου του Μιχαήλ,
  6. Κόντη Παύλου,
  7. Κριεμπάρδη Κωνσταντίνου,
  8. Λύκου Αθανάσιου,
  9. Μήτρου Γεώργιου,
  10. Μήτρου Δημήτριου,
  11. Μαρινού Γεώργιου,
  12. Μεταξά Ιωάννη,
  13. Μπλάνου Γεώργιου,
  14. Μπακαλή Νικόλαου,
  15. Μακρή – Σταμάτη Αγγελικής,
  16. Νέζη Αναστάσιου,
  17. Νώτη Γεώργιου,
  18. Παπαϊωάννου Ευάγγελου,
  19. Πίτσου Αναστάσιου,
  20. Πίτσου Παναγιώτη,
  21. Ρουμελιώτη Κωνσταντίνου,
  22. Σαραμαντή Κωνσταντίνου,
  23. Σούκουλη Βασίλειου,
  24. Σούκουλη Δημήτρη,
  25. Στάρφα Αναστάσιου,
  26. Στάρφα Γεώργιου,
  27. Στάρφα Νικήτα,
  28. Τσιμπούρη Ευάγγελου,
  29. Κεφάλα Φάνη (Δεν επέστρεψε)», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη τους για τον θάνατο του Σ. Νικολάου

“Ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη τους για τον θάνατο του Σπύρου Νικολάου.

Ο Σπύρος Νικολάου, αρχιτέκτονας μηχανικός, γεννήθηκε στους Αγίους Θεοδώρους και υπήρξε δραστήριο μέλος της τοπικής κοινωνίας, με μακρά πορεία στην αυτοδιοίκηση. Διετέλεσε δημοτικός σύμβουλος Αγίων Θεοδώρων και πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, προσφέροντας σημαντικά στην ανάπτυξη και πρόοδο του τόπου.

Η μνήμη του και η προσφορά του στον τόπο μας θα μείνει αξέχαστη.

Τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του”, αναφέρεται από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο συνδυασμός του Τατούλη τώρα ρωτάει τη νυν περιφερειακή αρχή για τη διάβρωση ενώ…

Επανερχόμαστε σε ανάρτηση της περασμένης εβδομάδας: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Ακόμα μία παράταση στο πρόβλημα της διάβρωσης! -Η απόφαση…

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

“Ο συνδυασμός του Τατούλη ασχολείται τώρα με τη διάβρωση στην Κορινθία και ρωτάει την νυν περιφερειακή αρχή του Πτωχού!

Είδαμε όμως πόσο σοβαρά λύθηκε το πρόβλημα της διάβρωσης ειδικά στη Δυτική Κορινθία τα τόσα χρόνια που ήταν περιφερειάρχης ο Π. Τατούλης!

Ποια σημαντικά έργα έγιναν επι θητείας Τατούλη ώστε να μην κινδυνεύουν σήμερα άνθρωποι και περιουσίες ειδικά στη Δυτική Κορινθία;

Απαντήστε πρώτα εσείς σε αυτό …και μετά προχωρήστε στο παρακάτω δελτίο τύπου!

Από την άλλη η περιφερειακή αρχή του Πτωχού …δείχνει και αυτή να “παρακολουθεί” το θέμα της διάβρωσης, μαζί με τους Κορίνθιους πολιτικούς υπουργούς και με μία κυβέρνηση δική τους!

Από το συνδυασμό του Π. Τατούλη ανακοινώνεται:

«ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΚΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ»

Είναι σε όλους γνωστό η παρουσία μεγάλων προβλημάτων από την διάβρωση των ακτών. Περίοπτη θέση κατέχουν οι ακτές της βόρειας Πελοποννήσου και ειδικότερα η ακτογραμμή της Π.Ε. Κορινθίας.

Κατά την προηγούμενη δεκαετία, από την τότε Περιφερειακή Αρχή, και παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες στην χώρα έγιναν σοβαρές παρεμβάσεις προστασίας ακολουθώντας διάφορες μεθόδους (λιθορριπές, τοποθέτηση συρματοκιβωτίων, κατασκευή πασαλότοιχων με ιδιαίτερα επιτυχή αποτελέσματα.

Ενδεικτικά παρεμβάσεις έγιναν στις περιοχές του Δερβενίου, Λυκοποριάς, Ξυλοκάστρου, Μελισσίου, Κ. Διμηνιού, Νεράτζας, στην περιοχή του Σχοίνου και αλλού.

Δυστυχώς όμως το πρόβλημα της διάβρωσης των ακτών συνεχώς επιδεινώνεται με αποτέλεσμα να έχουν καταστραφεί τμήματα της Π.Ε. οδού κυρίως εντός του δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης και να κινδυνεύουν και άλλες δημόσιες οδικές υποδομές αλλά και ιδιωτικές περιουσίες.

Υπάρχουν παραλίες οι οποίες χωρίς ίχνος υπερβολής έχουν εξαφανιστεί τελείως. Υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό που αναδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος και πλέον είναι πολύ πυκνές οι διαμαρτυρίες των κατοίκων και τα αιτήματα για άμεσες παρεμβάσεις.

Η Περιφερειακή Αρχή οφείλει να αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις για καθοριστικές επεμβάσεις ώστε να υπάρξει προστασία των ακτών των δημόσιων υποδομών και των ιδιωτικών περιουσιών.

Ερωτάται η Περιφερειακή Αρχή:

  • Ποιες είναι οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα από την ίδια και αν κρίνονται ικανοποιητικές ή όχι;
  • Ποιες είναι οι ενέργειες και οι διεκδικήσεις που προτίθενται να ακολουθήσουν και ποιο το αντίστοιχο χρονοδιάγραμμα;
  • Θεωρεί προτεραιότητα την αντιδιαβρωτική προστασία και αν ναι, υπάρχει μελετητική ωριμότητα;
  • Είναι έτοιμη να απαντήσει στα εύλογα αιτήματα των κατοίκων και ποιες οι αντίστοιχες δεσμεύσεις;”

Η επιστολή των εμπόρων από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία και Μεσσηνία στους υπουργούς οικονομίας και ανάπτυξης

0

Η επιστολή των εμπόρων από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία και Μεσσηνία στους υπουργούς οικονομίας και ανάπτυξης:

ΚΙΑΤΟ- ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Τι βρήκαν …και τι ΔΕΝ βρήκαν ΠΑΛΙ σε νέα αστυνομική επιχείρηση στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους-Μυκηνών, Ναυπλίου, Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας και Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν -21- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τέλος, στο πλαίσιο των επιχειρήσεων στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -5- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε: Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Συλλήψεις ξανά και ξανά για κλοπές ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ όπως διαβάζουμε και παραπάνω στη νέα ανακοίνωση από την αστυνομία!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Υπουργέ οι πολίτες πλέον μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς μετά από αυτές τις αστυνομικές επιχειρήσεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;

Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν