Από το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου σχηματίστηκε δικογραφία, σε βάρος δύο 22χρονων Ελλήμων (κατοίκων Κορίνθου) και ενός 18χρονου Έλληνα (επίσης κατοίκου Κορίνθου).
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr όπως προέκυψε οι ανωτέρω μαζί με ακόμη τρεις άγνωστους συνεργούς τους,χθες και πρώτες πρωινές ώρες στην Κόρινθο είχαν …στήσει καρτέρι σε 39χρονο Έλληνα τη στιγμή που έβγαινε από το ξενοδοχείο “Κόρινθος”
Ο 39χρονος δέχτηκε αρκετά χτυπήματα και έφτασε μέχρι το νοσοκομείο όπου και χρειάστηκαν ράμματα!
Οι δράστες αναζητούνται αλλά συνελήφθη ο 39χρονος …που κατέληξε στο νοσοκομείο!
Οι δράστες της επίθεσης κατα του 39χρονου αναζητούνται από την αστυνομία
Αλλά…
Από αστυνομικούς της ασφάλειας Κορίνθου σε συνεργασία με την Ο.Π.Κ.Ε. Κορινθίας, συνελήφθησαν τόσο ο 39χρονος που δέχτηκε τα χτυπήματα καθώς και ο 20χρονος που έμενε μαζί του στο ξενοδοχείο, γιατί σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο χώρο βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, ποσότητα χασίς συνολικού βάρους 19,7 γραμμαρίων, 3 ζυγαριές, ένα αεροβόλο πιστόλι και 5 ναρκωτικά χάπια!
Η ανακοίνωση του δήμου Σικυωνίων για την αξιόλογη πρωτοβουλία των αστυνομικών του ΑΤ Σικυωνίων:
“Μια ιδιαίτερα επιτυχημένη ενημερωτική διημερίδα με θέμα «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Συμπεριφορά» πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Οκτωβρίου 2025 στο Κιάτο, με τη συμμετοχή περισσότερων από 500 μαθητών από σχολεία της περιοχής.
Τη διημερίδα συνδιοργάνωσαν το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας, ο Δήμος Σικυωνίων και ο οργανισμός “MyGrandRoad”, με την υποστήριξη του Εμπορικού Συλλόγου Κιάτου “Ερμής” και τη συνεργασία πλήθους τοπικών φορέων.
Οι δράσεις φιλοξενήθηκαν στο Αμφιθέατρο του Δημαρχείου Κιάτου και στην Πλατεία Ελευθερίας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας, μέσα από συνδυασμό θεωρητικών παρουσιάσεων και πρακτικών βιωματικών δραστηριοτήτων.
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, Αστυνόμο Β΄ Ανδρέα Γεώργαρη, τον Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Κορινθίας και Αντιπεριφερειάρχη, κ. Μέλλο Χρυσοβαλάντη, τον οδηγό αγώνων και ιδιοκτήτη του Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. Κιάτου, κ. Ιωάννη Μπίστα, καθώς και τον εκπρόσωπο του οργανισμού “MyGrandRoad”, κ. Σωτήρη Γιαννόπουλο. Σύντομους χαιρετισμούς απεύθυναν: ο Αστυνομικός Διευθυντής Κορινθίας κ. Ιωάννης Αθανασόπουλος, ο δήμαρχος Σικυωνίων κ. Σπύρος Σταματόπουλος, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας κ. Δημήτρης Ντίμερης, καθώς και οι αντιπεριφερειάρχες κ. Σωτήρης Μουρίκης και κ. Αναστάσιος Γκιολής.
Οι ομιλητές ανέλυσαν θέματα που αφορούν την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, τη σημασία της σωστής οδικής συμπεριφοράς και την ανάγκη καλλιέργειας κυκλοφοριακής συνείδησης από νεαρή ηλικία.
Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε βιωματικές δράσεις, επισκεπτόμενοι έξι θεματικά εκπαιδευτικά περίπτερα που είχαν οργανωθεί και στελεχωθεί από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων. Εκεί είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τρακαρισμένα οχήματα, να γνωρίσουν τον εξοπλισμό της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως ραντάρ ταχύτητας και αλκοολόμετρα, να δοκιμάσουν γυαλιά προσομοίωσης μέθης και να παρατηρήσουν ένα αγωνιστικό όχημα τύπου ράλι, το οποίο τράβηξε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των παιδιών.
Ο οργανισμός “MyGrandRoad” δημιούργησε ένα προσωρινό πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, μαθαίνοντας μέσα από την πράξη τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς στο δρόμο.
Στο τέλος, όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές έλαβαν Βεβαίωση Συμμετοχής από τους διοργανωτές.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η Διοικήτρια του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας Α/Υ Μαρία Βώσσου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας κ. Παναγιώτης Λουζιώτης, η πρόεδρος του Κιάτου κα Αλεξάνδρα Αβραμοπούλου,καθώς και Δημοτικοί Σύμβουλοι, Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας.
Η διημερίδα είχε ως κύριο στόχο να ενισχύσει την κουλτούρα οδικής ασφάλειας και να προβληματίσει τόσο τους μαθητές όσο και τους επισκέπτες σχετικά με τους κινδύνους της απροσεξίας και της κακής οδικής συμπεριφοράς.
Όπως τονίστηκε από τους διοργανωτές, η οδική ασφάλεια δεν είναι μόνο θέμα υποδομών ή νόμων, αλλά κυρίως ζήτημα παιδείας και προσωπικής ευθύνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr ο 41χρονος είναι κάτοικος Βασιλικούτου δήμου Σικυωνίων
Η ανακοίνωση της αστυνομίας: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από φρουρό της Δικαστικής Αστυνομίας, 41χρονος, γιατί διαπιστώθηκε να φωτογραφίζει την σύνθεση της Έδρας της ακροαματικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Α’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κορίνθου.
Κατασχέθηκε -1- κινητό τηλέφωνο. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Απορίας άξιο ποιες είναι πλέον οι προθέσεις του Κορίνθιου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Ψυχογιού!
Διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου… περνάει την αίσθηση ότι ο Ψυχογιός πολιτικά «φλερτάρει» τώρα με τον Τσίπρα!
Ερωτηθείς για την προσωπική του στάση σε περίπτωση πρόσκλησης από τον Τσίπρα, ο Ψυχογιός είπε ότι κάθε απόφαση θα έχει «πολιτική διάσταση, θα έχει πολιτικό υπόβαθρο»
Φαίνεται να αφήνει κάθε ενδεχόμενο ανοικτό ο Ψυχογιός!
Λοιπόν…
Ο Ψυχογιός που βλέπει τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ σε ελεύθερη πτώση σίγουρα έχει σκεφτεί το πιο πιθανό σενάριο ο ΣΥΡΙΖΑ στις ερχόμενες εκλογές να μην βγάλει έδρα στην Κορινθία και μείνει και αυτός ξεκρέμαστος και φυσικά εκτός βουλής!
Άρα λοιπόν πιθανόν να εξετάζει και το ενδεχόμενο του Τσίπρα (αν τελικά καταφέρει να κάνει κάποιο κόμμα)! Αλλά και σε αυτή την περίπτωση ποντάρει σε «κουτσό άλογο» καθώς μία επιστροφή του “λαοπλάνου” Τσίπρα με ένα νέο κόμμα για την ώρα τουλάχιστον φαίνεται ότι δεν θα έχει τύχη!
Ο Ψυχογιός ίσως πιστεύει ότι με τα συχνά δελτία τύπου που φεύγουν σχεδόν καθημερινά από το γραφείο του ,με πολιτικά κείμενα αλλά και με αναφορές σε θέματα που αφορούν την Κορινθία, ότι διατηρείται στην επικαιρότητα!
Εξάλλου οι Κορίνθιοι είδαν τον Ψυχογιό και όταν ήταν στην κυβέρνηση το ΣΥΡΙΖΑ επι Τσίπρα! Στην Κορινθία σχεδόν τίποτα αξιόλογο δεν έγινε! «Ξέχασαν» ακόμα και αυτά που είχαν πει στο προεκλογικό φυλλάδιο (πριν ακόμα γίνουν κυβέρνηση) ότι θα έκλειναν το «έκτρωμα» κέντρο μεταναστών που είχε δημιουργηθεί στην Κόρινθο …αλλά τίποτα ,όλα τα ξέχασαν!
«Μετεξεταστέος» λοιπόν ο Ψυχογιός που δείχνει πλέον να “παλεύει” για την δύσκολη παραμονή του στο Ελληνικό κοινοβούλιο στις επόμενες εκλογές…
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιός!
Γ. Ψυχογιός: «Ο Αλέξης Τσίπρας αποτελεί «ένα βαρύ όπλο» και «ένα κεφάλαιο σημαντικό πολιτικά»
Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Ψυχογιός, μιλώντας στην εκπομπή “OffTheRecord” της ERTnews, με αφορμή τις πολιτικές εξελίξεις, δήλωσε ότι ο πρώην Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, αποτελεί «ένα βαρύ όπλο» και «ένα κεφάλαιο σημαντικό πολιτικά», υπογραμμίζοντας ότι «είναι σάρκα απ’ τη σάρκα μας».
Υπογράμμισε τον υψηλό συμβολισμό της κίνησης του κ. Τσίπρα να παραιτηθεί από την κοινοβουλευτική έδρα, τονίζοντας ότι πρόκειται για μία κίνηση «η οποία δεν είναι αυτονόητη» και «δεν συνηθίζεται για πρώην πρωθυπουργούς». Παρατήρησε ότι στην πολιτική ιστορία της μεταπολίτευσης δεν είναι δεδομένο να βλέπουμε πρωθυπουργούς να αποχωρούν από τα προνόμια.
Αναφορικά με τη στρατηγική του πρώην Πρωθυπουργού, ο κ. Ψυχογιός είπε ότι, επί της ουσίας, ο Αλέξης Τσίπρας, ακόμη και στην πρόσφατη δήλωσή του, «διευκρίνισε και τόνισε» πως οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αντίπαλοι. Πρόσθεσε δε ότι «κάθε λέξη ξέρετε έχει σημασία σε τέτοιες δηλώσεις».Επεσήμανε ότι το πλαίσιο που έθεσε ο Αλέξης Τσίπρας, ειδικά στην ομιλία του στη Σορβόννη, εκφράζει έναν ευρύτερο χώρο της Αριστεράς και της Κεντροαριστεράς και τόνισε εμφατικά: «Νομίζω ότι δεν υπάρχουν διαφορές ιδιαίτερες. Δηλαδή πολιτικά αυτή τη στιγμή νομίζω ότι εκφράζουμε τα ίδια».
Ο βουλευτής υπογράμμισε την ανάγκη για τη δημιουργία ενός «μετώπου προοδευτικών δυνάμεων», επικαλούμενος και τον Σωκράτη Φάμελλο, ο οποίος έθεσε την ανάγκη να υπερβούμε «προσωπικές στρατηγικές, παραγοντισμούς, ιδιοτέλειες, εγωισμούς και δικαιολογίες ή προσχήματα
Ερωτηθείς για την προσωπική του στάση σε περίπτωση πρόσκλησης από τον κ. Τσίπρα, ο κ. Ψυχογιός είπε ότι κάθε απόφαση θα έχει «πολιτική διάσταση, θα έχει πολιτικό υπόβαθρο».Υπογράμμισε ότι οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν όταν το πλαίσιο θα έχει ξεκαθαρίσει με οργάνωση, ειλικρίνεια, μυαλό, ευθύνη απέναντι στην κοινωνία που χειμάζεται και πάντα με βάση τις παρακαταθήκες της διακυβέρνησης του 2015-2019, τις «ριζοσπαστικές αλλά και εφαρμόσιμες» θέσεις που πηγάζουν από τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αλλά προκύπτουν ανάγλυφα και από την ομιλία Τσίπρα στη Σορβόννη.
Τέλος, παρατήρησε ότι η κίνηση Τσίπρα έχει ήδη «πυροδοτήσει εξελίξεις» και «δείχνει και το φόβο που έχει ακόμα η Νέα Δημοκρατία για τον Αλέξη Τσίπρα αλλά και για τον ΣΥΡΙΖΑ…»
Συνεργείο της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Ξυλοκάστρου–Ευρωστίνης πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες εργασίες κλαδέματος, καθαριότητας και συντήρησης στο Μελίσσι και το Καμάρι, ενόψει και του εορτασμού του Αγίου Δημητρίου.
Παράλληλα, εργασίες γίνονται και σε Πιτσά, Ξυλόκαστρο και άλλες περιοχές, για να υποδεχθούμε όπως πρέπει την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!
Ο Δήμος Ξυλοκάστρου–Ευρωστίνης συνεχίζει καθημερινά να φροντίζει κάθε γωνιά του τόπου μας, γιατί η καθαριότητα και η εικόνα των κοινοτήτων μας είναι υπόθεση όλων μας”, αναφέρεται από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης.
“Το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων και ο Δήμος Κορινθίων πραγματοποίησε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία με τίτλο «Αγαπώ τον εαυτό μου, προσέχω το σώμα μου», τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου.
Η ημερίδα κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε τη δράση αυτή και είχε την ευκαιρία να ακούσει ενημερωτική ομιλία επιμελημένη από την Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας, η οποία πραγματοποιήθηκε από ειδικό Ιατρό, να κάνει δωρεάν προληπτικές εξετάσεις (λιπομέτρηση, μέτρηση σπλαχνικού λίπους, οστικής και μυϊκής μάζας, μέτρηση σακχάρου, χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης) και να λάβει εξειδικευμένες συμβουλές για Υγιεινή Διατροφή και Σωματική Άσκηση.
Ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ και Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών κ. Γιώργος Πατούλης, απηύθυνε χαιρετισμό και ανέφερε μεταξύ άλλων:
«Η Ελλάδα, βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην παιδική παχυσαρκία, και στις πρώτες θέσεις στην παχυσαρκία των ενηλίκων με το 63% των Ελλήνων ηλικίας άνω των 18 ετών να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η αυξημένη πρόσληψη ανθυγιεινών τροφίμων και κυρίως η ελλιπής άσκηση, φαίνεται να αποτελούν κύριους παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση της παχυσαρκίας. Η παχυσαρκία ενηλίκων αλλά και παιδιών, είναι ένα σοβαρό πρόβλημα που συναντάται τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο και συνήθως συνοδεύεται από ανεπανόρθωτες επιπλοκές για την υγεία .
Η παχυσαρκία θεωρείται χρόνιο και πολυπαραγοντικό νόσημα και αποτελεί μείζον παγκόσμιο πρόβλημα δημόσιας υγείας. Συνδέεται με χρόνια νοσήματα, όπως η αρτηριακή υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 και η δυσλιπιδαιμία, με αποτέλεσμα να αποτελεί σημαντικό παράγοντα νοσηρότητας και θνησιμότητας. Δεδομένου ότι η θεραπευτική αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων είναι πολυδάπανη, η παχυσαρκία έχει, αναμφισβήτητα, σημαντικές οικονομικές, ψυχολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση αλλά και η κοινωνική απομόνωση είναι χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα παιδιά, εφήβους αλλά και ενήλικες με την παχυσαρκία.
Εμπνευσμένοι λοιπόν από το πρότυπο των Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ως Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων, αγκαλιάζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες. Είναι πολλαπλή η δέσμευση των δράσεων και των πράξεων μας που στόχο έχουν , να δίνουμε διαρκώς την ευκαιρία στον πολίτη και στα παιδιά μας, να ζουν πιο υγιεινά.»
Ο Δήμαρχος Κορινθίων κος Νίκος Σταυρέλης, ο οποίος δεν παρέστη λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, χαιρέτισε την εκδήλωση, με ευχαριστίες προς τους ομιλητές και τις καλύτερες ευχές για καλή υγεία σε όλους τους παραβρισκόμενους.
Χαιρετισμό απεύθυνε επίσης και ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Πρόεδρος του Ιατρικού συλλόγου Κορινθίας κος Μέλος Χρυσοβαλάντης, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε ότι η συνεργασία μεταξύ της αυτοδιοίκησης και δη του Δήμου Κορινθίων και του Ιατρικού συλλόγου, καθώς και όλων των φορέων υγείας παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, καθώς συμβάλουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση των σοβαρών και επικίνδυνων νοσημάτων και στην προαγωγή της δημόσιας υγείας.
Η επιστημονική ομιλία πραγματοποιήθηκε από τον Ιατρό ενδοκρινολόγο, μέλος του ιατρικού συλλόγου Κορινθίας κο Μαρίνο Γεώργιο, με θέμα «Παχυσαρκία: ο ύπουλος κίνδυνος για την Υγεία μας και γενικές αρχές αντιμετώπισης», εστιάζοντας στα οφέλη της Υγιεινής Διατροφής και της Άσκησης.
Ακολούθησαν οι ομιλίες της Διαιτολόγου – Διατροφολόγου κας Κανέλλου Ιωάννας και του Γυμναστή κου Αμπαδιωτάκη Μανώλη, με χρήσιμες συμβουλές προς το κοινό για σωστή υγιεινή διατροφή και σωστή σωματική άσκηση.
Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας, της Ελληνικής Εταιρείας Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής και του Ιατρικού Συλλόγου Κορινθίας.
Ο Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας, κ. Ευθύμιος Καπάνταης υποστήριξε τη Δράση και δήλωσε:
«Η παχυσαρκία είναι μια χρόνια νόσος, που μειώνει την ποιότητα διαβίωσης και το προσδόκιμο επιβίωσης, και όχι μια προσωπική επιλογή!
Στη χώρα μας, το 1/3 σχεδόν των ενηλίκων συμπολιτών μας έχουν παχυσαρκία και τα 2/3 έχουν σωματικό βάρος παραπάνω από το φυσιολογικό.
Και είναι νόσος, διότι η παχυσαρκία είναι αιτία εμφάνισης πολλών άλλων παθήσεων όπως σακχαρώδη διαβήτη, υπέρτασης, δυσλιπιδαιμίας, εμφράγματος, εγκεφαλικού, άπνοιας του ύπνου, χολολιθίασης, οισοφαγικής παλινδρόμησης, αρθρίτιδων, αλλά και πολλών μορφών καρκίνου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων