Η παρακάτω ανάρτηση στο facebook έχει πάρει μεγάλη έκταση στο Κιάτο καθώς γίνεται αναφορά για τον τρόπο αντίδρασης εκπαιδευτικού σε αδέσποτο!
Οι φιλόζωοι έχουν ξεσηκωθεί και τα σχόλια κάτω από την εν λόγω ανάρτηση …πέφτουν βροχή κατα της εκπαιδευτικού!
Σίγουρα, αν τα πράγματα έγιναν έτσι όπως διαβάζουμε, η εκπαιδευτικός έπρεπε να είχε αντιδράσει διαφορετικά αν ήθελε να διώξει το αδέσποτο από την αυλή του σχολείου!
Φυσικά και οι αυλές των σχολείων δεν μπορούν να είναι καταφύγιο για τα αδέσποτα αλλά χρειάζονται ειδικοί τρόπο απομάκρυνσης!
Μην ξεχνάμε και τα μηνύματα που παίρνουν τα παιδιά σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία.
Η ανάρτηση στο facebook και οι αντιδράσεις (σχόλια, κοινοποιησεις,like) μέχρι σήμερα το μεσημέρι!:
ΣΣ. Φυσικά για όλα αυτά που συμβαίνουν στα αδέσποτα στο Κιάτο και τις γύρω περιοχές έχει τεράστια ευθύνη η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου που για χρόνια δεν έχει βρει τον τρόπο για την απόλυτη προστασία τους!
Αλήθεια οι δήμοι δεν παίρνουν χρήματα για τα αδέσποτα; Στο δήμο Σικυωνίων έχουν πάρει χρήματα για ΤΟΣΑ χρόνια και ΠΟΣΑ; Και ΠΟΥ πήγαν αυτά τα χρήματα; Απαντήσεις με αποδείξεις δήμαρχε και όχι να αποφεύγετε τις απαντήσεις …με διάφορα τερτίπια, όπως συνηθίζετε να κάνετε ΕΙΔΙΚΑ τελευταία!
Δήμαρχε οι δημότες περιμένουν απαντήσεις! …Εσείς μην απαντάτε!
“Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Εμπόρων και Επαγγελματοβιοτεχνών Λουτρακίου, εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του τέως Προέδρου του Συλλόγου, Γιώργου Μαρίνη.
Ο Γιώργος Μαρίνης υπήρξε επί σειρά ετών δραστήριο και αξιόλογο μέλος της εμπορικής μας κοινότητας, προσφέροντας ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες του και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και προώθηση του τοπικού εμπορίου.
Η προσφορά, το ήθος και η αγάπη του για τον Σύλλογο θα μείνουν ανεξίτηλα χαραγμένα στη μνήμη όλων μας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους του.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο”
ΣΣ. Η korinthiannews.gr εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια…
«Ο Δήμος Κορινθίων, στο πλαίσιο της πολιτιστικής του προσφοράς και με στόχο την καλλιέργεια της μουσικής παιδείας στις νεότερες γενιές, ανακοινώνει την έναρξη των δωρεάν μαθημάτων πνευστών και κρουστών οργάνωντης Φιλαρμονικής Δήμου Κορινθίων.
Η Φιλαρμονική, με μακρά και σημαντική παρουσία στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου, προσκαλεί παιδιά και ενήλικες από 9 ετών και άνω να γνωρίσουν από κοντά τον μαγικό κόσμο των μουσικών οργάνων.
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, 3:00 μ.μ. – 5:30 μ.μ., στο κτήριο της Φιλαρμονικής (Περιάνδρου 19, Κόρινθος). Η συμμετοχή είναι δωρεάν, ενώ παρέχονται όργανα για μελέτη και εξάσκηση.
Η εκμάθηση περιλαμβάνει όργανα της φιλαρμονικής, όπως:
Ξύλινα πνευστά (κλαρινέτο, φλάουτο, σαξόφωνο)
Χάλκινα πνευστά (τρομπέτα, τρομπόνι, κόρνο κ.ά.)
Κρουστά
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να καλλιεργήσει τη μουσική παιδεία και την αγάπη για τη μουσική στα παιδιά και στους νέους, να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την πειθαρχία, και να εμπνεύσει τη νέα γενιά μουσικών που θα συνεχίσει την παράδοση και το έργο της Φιλαρμονικής του Δήμου Κορινθίων.
Πληροφορίες: 27410-25583 Διεύθυνση: Περιάνδρου 19, Κόρινθος Facebook/Instagram:@PhilharmonicCorinth», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.
–Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Θεσπιών κ. Παύλος, μέχρι πρότινος βοηθός Επίσκοπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, εξελέγη νέος Μητροπολίτης Κορίνθου από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
«Ο νέος Μητροπολίτης κ. Παύλος έλαβε 59 ψήφους από τους εκλέκτορες, ενώ ο Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο οποίος είναι Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητρόπολης Κορίνθου, έλαβε 18 ψήφους.
Ο εψηφισμένος Μητροπολίτης κ. Παύλος (κατά κόσμον Γεώργιος Κίτσος) γεννήθηκε στη Χρυσούπολη Καβάλας το 1967. Πέρασε τα πρώτα παιδικά του χρόνια στο Οέλντε της Γερμανίας και τα υπόλοιπα στη Χρυσούπολη όπου ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του. Είναι πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στο Κανονικό Δίκαιο. Σπούδασε Νομική και έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Δίκαιο της Ευρωπαικής Ένωσης. Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας και του Ελληνικού Πολιτισμού και έχει λάβει μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Δημιουργική Γραφή. Γνωρίζει την αγγλική και την ιταλική γλώσσα.
Εκάρη Μοναχός στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μαριών Θάσου στις 4.8.1995 και την επομένη (5.8.1995) χειροτονήθηκε Διάκονος από τον Γέροντά του, Σεβ. Μητροπολίτη Φιλίππων κυρό Προκόπιο. Στις 26.12.1996 χειροτονήθηκε Πρεσβύτερος και έλαβε αυθημερόν το οφφίκιο του Αρχιμανδρίτη από τον ίδιο Μητροπολίτη. Από της χειροτονίας του διακονεί ως Ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων και ως Διευθυντής του Πολίτειου Γηροκομείου Χρυσουπόλεως Η ΑΓΙΑ ΑΝΘΟΥΣΑ, ενώ είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΜΦΗ Ο ΑΓΙΑΣ ΣΙΛΑΣ Καβάλας. Είναι επίσης Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Αποστόλου Σίλα Καβάλας.
Έχει την ευθύνη του Γραφείου Ορθοδόξου Μαρτυρίας, της Εκκλησιαστικής Βιβλιοθήκης και του Γραφείου Εξωτερικής Ιεραποστολής με αρκετές ιεραποδημίες στην Αφρική, κυρίως στην Ουγκάντα και στην Ασία. Διετέλεσε διευθυντής του Οικοτροφείου του Εκκλησιαστικού Λυκείου Νέας Καρβάλης και καθηγητής του Τμήματος Εκκλησιαστικής και Πολιτιστικής Κατάρτισης του ΙΕΚ Καβάλας. Είναι συνεργάτης στο παράρτημα της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα ΕΛΕΑΝΑ Χρυσούπολης.
Στις 9 Οκτωβρίου 2023 εξελέγη τιτουλάριος Επίσκοπος Θεσπιών, Βοηθός Επίσκοπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών έχοντας συνυποψηφίους τους Αρχιμανδρίτες Στέφανο Σταυρακάκη και Θεοδόσιο Οικονομίδη. Στις 9 Νοεμβρίου 2023 χειροτονήθηκε στον Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αθηνών Επίσκοπος Θεσπιών. Τη χειροτονία τέλεσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος ο Β΄, συμπαραστατούμενος από τους Μητροπολίτες Μιλήτου Απόστολο (Οικουμενικό Πατριαρχείο), Ξάνθης Παντελεήμονα, Μεσσηνίας Χρυσόστομο, Θηβών Γεώργιο, Ιλίου Αθηναγόρα, Καρπενησίου Γεώργιο, Φιλίππων Στέφανο και Φθιώτιδος Συμεών.
Ο εψηφισμένος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος είχε μιλήσει σε παλαιότερη συνέντευξή του στην Pemptousia TV και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Στρουμπάκο για το ιερό μυστήριο της εξομολογήσεως», αναφέρεται στο orthodoxianewsagency.gr
Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στο περιεχόμενο:
Σύμφωνα με πληροφορίες της Korinthiannew.gr συνελήφθη χθες το βράδυ στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Α. Τ. Κορίνθου, 49χρονη Γεωργιανή, γιατί λίγο νωρίτερα αποπειράθηκε να αφαιρέσει προϊόντα από το σούπερ μάρκετ Lidl Κορίνθου, χωρίς ωστόσο να ολοκληρώσει την πράξη της καθώς έγινε αντιληπτή.
Πιο συγκεκριμένα ενώ πήγε κανονικά στο ταμείο για να πληρώσει κάποια προϊόντα που είχε επιλέξει, παρόλα αυτά είχε κρυμμένα σε άλλη υφασμάτινη τσάντα προϊόντα αξίας 146 ευρώ!
Το πακέτο που παρέλαβε 21χρονος Αιγύπτιος δεν είχε μόνο ρούχα εντός του κέντρου μεταναστών στην Κόρινθο, αλλά και ποσότητα χασίς
Αναφέρεται από την αστυνομία: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από Συνοριακούς Φύλακες του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α.) Κορίνθου, 21χρονος αλλοδαπός, γιατί ήταν αποδέκτης δέματος που περιείχε επιμελώς κρυμμένη, σε είδος ρουχισμού, μικροποσότητα κάνναβης (bonzai), η οποία κατασχέθηκε.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».