Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Γράψαμε στην αρχή της εβδομάδας για τηναξιόλογη πρωτοβουλία των αστυνομικών του Α.Τ Σικυωνίων και του νέου διοικητή Α. Γεώργαρη ώστε να βρεθεί χορηγία και στη συνέχεια να μοιραστούν κράνη στους οδηγούς των δικύκλων που έπεσαν πάνω στο μπλόκο των αστυνομικών και ΔΕΝ τα φορούσαν ! Αντι για κλήση οι οδηγοί των δικύκλων πήραν και από ένα κράνος δώρο για να το έχουν την επόμενη φορά!
Μία αξιόλογη πρωτοβουλία των αστυνομικών να περάσει με διαφορετικό τρόπο ότι τα κράνη σώζουν ζωές και υποχρεούνται όλοι οι αναβάτες των δικύκλων να τα φορούν για την προστασία τους!
Εύγε λοιπόν στους αστυνομικούς του εν λόγω αστυνομικού τμήματος για την πρωτοβουλία. Τα εύσημα να δώσουμε και στην ιδιωτική επιχείρηση που χρηματοδότησε αυτή την προσπάθεια και έτσι αγοράστηκαν τα κράνη.
Και ήταν φυσικό επακόλουθο την ημέρα εκείνη στο μπλόκο των αστυνομικών να βρεθούν και οι εκπρόσωποι της ιδιωτικής επιχείρησης (που έκαναν την χορηγία), να φωτογραφηθούν και να κάνουν όλοι μαζί δηλώσεις στα ΜΜΕ για την κίνηση αυτή!
…Τι ακριβώς προσέφερε ο Σταματόπουλος;
Αυτό όμως που ισως αναρωτηθεί κάποιος είναι …από που και ως που βρέθηκε στο μπλόκο της αστυνομίας και ο δήμαρχος Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλος, ήταν παρόν στις φωτογραφίες και έκανε δηλώσεις στα ΜΜΕ και φαινόταν σαν να ήταν “ο πρωταγωνιστής” αυτής της προσπάθειας!
Γράφουμε ξανα. Η πρωτοβουλία ήταν του αστυνομικού τμήματος της περιοχής και η χρηματοδότηση έγινε από ιδιωτική επιχείρηση.
Ο Σταματόπουλος μπορεί να πει …τι έβαλε;
-Ήταν ο εμπνευστής αυτής της πρωτοβουλίας;
-Ήταν χορηγός ο ίδιος ή ο δήμος σε αυτή την προσπάθεια;
Ως τι παρουσιάστηκε στο μπλόκο των αστυνομικών, αφήνοντας τα καθήκοντά του στο δημαρχείο, για να φωτογραφίζεται και να είναι στη διανομή των “δώρων” στους οδηγούς;
Τόση ανάγκη έχει πλέον ο Σταματόπουλος …να επιδεικνύεται σε θέματα που πρωταγωνιστές είναι άλλοι;
Ο τοπικός πρόεδρος στο Α. Διμηνιό του δήμου Σικυωνίων Ι. Σπυρόπουλος άραγε μπορεί να δώσει κάποια εξήγηση για το θέμα που δημιουργήθηκε στην περιοχή στα τέλη της περασμένης εβδομάδας;
Ήταν παρόν σε αυτές τις εργασίες …ή απουσίαζε την στιγμή που είχαν ξεσηκωθεί κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι έφτασαν στο σημείο να ειδοποιήσουν και την αστυνομία!
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τις πληροφορίες μας στα τέλη της περασμένης εβδομάδας βρέθηκε συνεργείο του ΟΤΕ στην περιοχή του Διμηνιού για να περάσει οπτικές ίνες (για inernet), όχι υπόγεια, αλλά τοποθετώντας κολόνες!
Το περίεργο είναι ότι πήγαν να βάλουν την κολόνα, όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία, ακριβώς πάνω σε επικίνδυνη στροφή!
Οι κάτοικοι του Διμηνιού αντέδρασαν και έφτασαν στο σημείο να καλέσουν την αστυνομία!
Στη συνέχεια το συνεργείο δεν προχώρησε τις εργασίες!
ΣΣ. Ο τοπικός πρόεδρος ήταν ή όχι στο σημείο την ημέρα εκείνη όταν υπήρξε αναστάτωση με το προσωπικό του συνεργείου και τους δημότες; …Μήπως δεν γνώριζε για τις εργασίες αυτές; Μήπως δεν γνώριζε που θα έμπαινε η κολόνα; Ειδοποιήθηκε για το περιστατικό και δεν πήγε; Απουσίαζε λόγω σοβαρού κωλύματος; …Κάτι άλλο;
Όταν συμβαίνουν τέτοια περιστατικά οι κάτοικοι αν μη τι άλλο πρέπει να έχουν στο πλευρό τους και τους τοπικούς παράγοντες! Το τι συνέβη με την περίπτωση του τοπικού προέδρου στο Διμηνιό το γνωρίζει ο ίδιος! Έστω και τώρα ο ίδιος θεωρεί σωστό να μπει η κολόνα πάνω στην επικίνδυνη αυτή στροφή;
-Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι: Οι εργασίες δεν θα μπορούσαν να είναι υπόγειες; Για σχεδόν πάνω από χρόνο οι δρόμοι στο Διμηνιό ήταν σκαμμένοι και οι οδηγοί έσπαγαν καθημερνά τα οχήματα! …Τώρα που οι δρόμοι ξεκίνησαν να ασφαλτοστρώνονται περνούν …εναέρια τις ίνες;
“Δύο νέους Μητροπολίτες και τουλάχιστον τρεις νέους βοηθούς Επισκόπους θα εκλέξει την επόμενη εβδομάδα το Σώμα της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο θα συνεδριάσει από τις 7 έως τις 9 Οκτωβρίου.
Οι εκλογές αυτές αφορούν δύο ιστορικές και ιδιαίτερα σημαντικές Μητροπόλεις, την Πωγωνιανής και Κονίτσης, και την Κορίνθου, οι οποίες διατηρούν ιδιαίτερο θρησκευτικό και πνευματικό κύρος και έχουν μακρά παράδοση στη διαμόρφωση του εκκλησιαστικού και κοινωνικού προσώπου της περιοχής τους.
Την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου η Ιεραρχία καλείται να εκλέξει δύο νέους αρχιερείς, αρχικά για τη Μητρόπολη Πωγωνιανής και Κονίτσης και στη συνέχεια για τη Μητρόπολη Κορίνθου.
Η Μητρόπολη Κορίνθου φαίνεται να αναδεικνύει ως πιθανούς εκλεκτούς κάποιον από τους ήδη βοηθούς Επισκόπους, γεγονός που δείχνει τη συνέχιση μιας παράδοσης επιλογών από έμπειρα στελέχη της Ιεραρχίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, η στάση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, ο οποίος μέχρι στιγμής δεν έχει εκφράσει την προτίμησή του. Αυτό αφήνει ανοιχτό το πεδίο για δυναμικές διαβουλεύσεις και ενδεχόμενες εκπλήξεις στην τελική ψηφοφορία...”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο dimokratia.gr
Όλοι πλέον αναρωτιούνται με την στάση που συνεχίζει να έχει ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης στο θέμα της δημοτικής σιγκοινωνίας!
Υπενθυμίζουμε δίνεται η ευκαιρία για ακόμα μία φορά στη δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη να λύσει το θέμα της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ συγκοινωνίας στην Κόρινθο, ακόμα και τη μεταφορά των επιβατών από και προς τον προαστιακό σταθμό, με την παραχώρηση των 2 ηλεκτρικών λεωφορείων από τη Μότορ Οϊλ!
…Και όμως!
Ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης ΔΕΝ το θέλει!
Ο Σταυρέλης ΠΡΟΤΙΜΑ να παραχωρήσει στο ΚΤΕΛ τα 2 ηλεκτρικά λεωφορεία για να κάνουν τις μεταφορές των πολιτών με ΑΝΤΙΤΙΜΟ!!!
…Τα σχόλια τα αφήνουμε για τους δημότες αλλά και όσους ταλαιπωρούνται καθημερινά από τη μη λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας η οποία θα τους έλυνε πολλά προβλήματα!
Από τον Δ. Πρωτόπαπα της “Πράσινης Πόλης” στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται σε ανακοίνωσή του:
Η τροποποίηση της σύμβασης με το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα (Β.Ι.) και εμμονή του κ.Σταυρέλη για συνεργασία με το ΚΤΕΛ, δείχνει έλλειψη πολιτικής βούλησης να αποκτήσει ο Δήμος Κορινθίων αυτονομία και να προσφέρει ένα πραγματικά δημοτικό και πράσινο μέσο μετακίνησης στους δημότες μας.
Η πόλη μας παραμένει χωρίς Δημοτική Αστική Συγκοινωνία, ενώ η νομοθεσία επιτρέπει ρητά τη δημιουργία της.
Χάνεται μία στρατηγική προτεραιότητα διότι η προτεινόμενη σύμβαση με το ΚΤΕΛ, στερεί από την Κόρινθο τη δυνατότητα να συνδέσει το κέντρο της πόλης με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Αρχαία Κόρινθο.
Ένα έργο που θα διευκόλυνε καθημερινά χιλιάδες δημότες, θα μείωνε την κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα προωθούσε την τουριστική ανάπτυξη.
Η «Πράσινη Πόλη» καταγγέλλει δημόσια τη σύμβαση που προωθείται μεταξύ του ΚΤΕΛ και του Δήμου Κορινθίων ως απαράδεκτη και δηλώνει ξεκάθαρα τη δέσμευσή της για:
-Σύνδεση του Προαστιακού με το κέντρο της Κορίνθου και με την Αρχαία Κόρινθο με Δημοτική Αστική Συγκοινωνία.
-Παροχή της υπηρεσίας αυτής δωρεάν για όλους τους πολίτες.
-Δημιουργία σύγχρονης Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας με ευρωπαϊκά πρότυπα, όπως επιτρέπει η νομοθεσία και όπως αρμόζει σε μια πόλη που επιθυμεί να λέγεται «πράσινη».
Καλούμε τον κ. Σταυρέλη να αναλογιστεί τη σοβαρότητα της απόφασης.
Τα δώρα δεν χαρίζονται κ.Δήμαρχε !
Οι ανάγκες των πολιτών και το μέλλον της Κορίνθου δεν μπορούν να μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: «Ειδοποιήθηκε η υπηρεσία μας σήμερα το μεσημέρι και ώρα 12:20 για φωτιά που εκδηλώθηκε σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου τετραώροφης πολυκατοικίας στους Αγ. Θεοδώρους.
Η κατάσβεση ολοκληρώθηκε στις 14:20 και επενέβησαν 16 πυροσβέστες με 8 οχήματα.
Οι ζημιές ήταν υλικές και δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός ατόμου»
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.grσυνελήφθη χθες το βράδυ στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Α.Τ. Λουτρακίου, 28χρονη Ελληνίδα (κάτοικος Λουτρακίου)
Λίγο νωρίτερα άγνωστος συνεργός της μπήκε σε καφετέρια στο Λουτράκι (επί της Ελ. Βενιζέλου) και απέσπασε από το θύμα αρκετά χρήματα!
Πιο συγκεκριμένα, στον συνεργό της 28χρονης, με το πρόσχημα της τηλεφωνικής κλήσης, έφτασε στα χέρια του το κινητό τηλέφωνο του παθόντα
Στη συνέχεια ο δράστης κατάφερε μέσω του τηλεφώνου του παθόντα να μεταφέρει το χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ, σε τραπεζικό λογαριασμό της 28χρονης και κατόπιν αποχώρησε από το σημείο.
Το θύμα όταν κατάλαβε τι έχει συμβεί ειδοποίησε τις αρχές όπου και εντοπίστηκε η 28χρονη ως ιδιοκτήτρια του τραπεζικού λογαριασμού που έφτασαν τα 2.000 ευρώ!
Από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Με χαρά ανακοινώνουμε ότι το 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Υπερμαραθωνίων Δρόμων θα πραγματοποιηθεί από τον Α.Ο. Ποσειδώνα Λουτρακίου και τον Σύλλογο Ελλήνων Ημεροδρόμων (ΣΕΗ) σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων στις 17–18 Οκτωβρίου 2025, στο Δημοτικό Στάδιο «Θώδειο» Λουτρακίου.
Η διοργάνωση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, αγώνες 24 ωρών και 12 ωρών. Το Φεστιβάλ αυτό αποτελεί τη μακροβιότερη διεθνή διοργάνωση υπεραποστάσεων παγκοσμίως, με την πρώτη διεξαγωγή να γίνεται το 2005 στο «Θώδειο». Ο όρος «φεστιβάλ» καθιερώθηκε για πρώτη φορά από τον διευθυντή των αγώνων κ. Κ. Μπαξεβάνη το 2006, όταν στην Ελλάδα οργανώθηκε για πρώτη φορά μια διοργάνωση που περιελάμβανε περισσότερους από έναν υπερμαραθώνιους (στο SPORTCAMP στο Λουτράκι) — με αγώνες 6, 12, 24, 72 ωρών και έναν αγώνα διάρκειας 7 ημερών. Επιπλέον, ο Σ.Ε.Η. είναι ο μοναδικός ευρωπαϊκός σύλλογος που διοργάνωσε το 2020 έναν αγώνα 5.000 χιλ..
Το φεστιβάλ αφιερώνεται στην έρευνα κατά του καρκίνου. Με αυτήν τη συμβολική πρωτοβουλία, οι αθλητές στηρίζουν, όσο τους επιτρέπουν οι δυνατότητές τους, τις διεθνείς και εγχώριες προσπάθειες για την ανάπτυξη εμβολίων και θεραπειών — ειδικότερα το έργο του Κέντρου Ανοσολογίας και Ανοσοθεραπείας του Καρκίνου στο Νοσοκομείο «Άγιος Σάββας». Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα πραγματοποιηθούν επίσης, ενημερωτικές συζητήσεις για καινοτόμες προσεγγίσεις στη θεραπεία του καρκίνου.
Θα θέλαμε επίσης να υπογραμμίσουμε ότι για εμάς, ο αθλητισμός αποτελεί σημαντική κοινωνική δραστηριότητα, συνδεδεμένη με την αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Στο Φεστιβάλ θα συμμετάσχουν κορυφαίοι Έλληνες και διεθνείς αθλητές υπεραποστάσεων. Η διοργάνωση έχει λάβει την έγκριση του ΣΕΓΑΣ και της InternationalAssociationofUltrarunners (IAU), γεγονός που εξασφαλίζει την επιτυχία και την διεθνή εμβέλειά της. Τα αποτελέσματα θα κοινοποιηθούν από την IAU σε εθνικές ομοσπονδίες υπεραποστάσεων στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία. Ο Σ.Ε.Η. συνεργάζεται στενά, μεταξύ άλλων, με την DeutscheUltrarathonVereinigung (DUV).
Διοργανωτής:Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου
Συνδιοργανωτές: Σύλλογος Ελλήνων Ημεροδρόμων (ΣΕΗ) · Δήμος Λουτρακίου–Περαχώρας–Αγίων Θεοδώρων…».