Αρχική Blog Σελίδα 193

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Η ανακοίνωση του δήμου για την ενεργοποίηση των σειρήνων -Πόσο θα διαρκέσει το χτύπημα στις καμπάνες

Σε ανακοίνωση από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ αναφέρεται: «Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων ενημερώνει τους δημότες ότι την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί δοκιμαστική ενεργοποίηση σειρήνων συναγερμού Πολιτικής Άμυνας σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο της άσκησης«ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ-2025».

Η ενεργοποίηση είναι δοκιμαστική και αποσκοπεί στην εξοικείωση των πολιτών με τα σήματα συναγερμού, καθώς και στη διαπίστωση της επιχειρησιακής ετοιμότητας των μέσων ενημέρωσης και αντίδρασης.

Η δοκιμή θα υλοποιηθεί με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ώρα 11:00 – Σήμανση συναγερμού αεροπορικής επίθεσης (διακοπτόμενος ήχος, 60’’).

Ώρα 11:05 – Σήμανση λήξης συναγερμού (συνεχής ήχος, 60’’).

Ώρα 11:30 – Σήμανση προειδοποιητικού συναγερμού Χημικής, Βιολογικής, Ραδιολογικής και Πυρηνικής (ΧΒΡΠ) απειλής (διακοπτόμενος ήχος, 120’’).

Ώρα 11:35 – Σήμανση λήξης συναγερμού (συνεχής ήχος, 60’’).

Ώρα 12:50 – Σήμανση συναγερμού ΧΒΡΠ απειλής στην Π.Ε. Κορινθίας (διακοπτόμενος ήχος, 120’’).

Ώρα 12:55 – Σήμανση λήξης συναγερμού στην Π.Ε. Κορινθίας (συνεχής ήχος, 60’’).

Παράλληλα με την ήχηση των σειρήνων, θα πραγματοποιηθεί και δοκιμαστική ήχηση καμπανών στους Ιερούς Ναούς με βραχείς κωδωνισμούς σε ταχύ ρυθμό, διάρκειας τριών λεπτών.

Η δοκιμαστική ενεργοποίηση του συνόλου των σειρήνων συναγερμού Πολιτικής Άμυνας σε όλη την επικράτεια πραγματοποιείται σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 5325/1/50 – ιγ’ / 15-19-2025 έγγραφο της Υπηρεσίας Παλλαϊκής Άμυνας και Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτων Αναγκών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με την Άσκηση ΤΑΜΣ «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ-2025».

Δεύτερη συνεχόμενη ήττα! -Στο μηδέν παραμένει ο ΠΑΣ Κόρινθος!

0

Την προηγούμενη εβδομάδα γράψαμε: Ήττα …με το καλημέρα! -Κακό ξεκίνημα για τον ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ!

Από ότι φαίνεται όμως η ομάδα δεν ξεκίνησε καθόλου καλά!

Και δεύτερη συνεχόμενη ήττα.

“O ΠΑΣ Πύργος νίκησε 3-1 υπό βροχή στον Πύργο τον ΠΑΣ Κόρινθος για την 2η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ΄ Εθνικής. Χωρίς τους τραυματίες Μπέριο, Μπαρμπαρούση, Μπίσα αλλά και τον Παπαδόπουλο, λόγω οικογενειακής υποχρέωσης στην γενέτειρά του, παρατάχθηκε η ομάδα του Νώντα Κουτρομάνου. Ο Χαντί που προερχόταν από τραυματισμό στους προσαγωγούς, δεν ξεκίνησε στο βασικό σχήμα, αλλά πέρασε στο ματς στο 57΄.

Ο ΠΑΣ Πύργος ευτύχησε να προηγηθεί στην πρώτη του καλή φάση στο ματς στο 7ο λεπτό, με πλασέ του Καρακώστα, από γύρισμα του Μακρή από δεξιά. Ωστόσο, η Κόρινθος του Κουρμπανά ισοφάρισε στο 23΄ από ένα λάθος της άμυνας του Πύργου, στην προσπάθειά της να απομακρύνει την μπάλα από την περιοχή της. Οι φιλοξενούμενοι έκλεψαν τη μπάλα και ο Γάλλος Ενσιά την έστειλε με άνεση στα δίχτυα για το 1-1. Στο β΄ μέρος, οι «ερυθρόλευκοι» βρήκαν γκολ ξανά νωρίς, στο 49΄ με έναν «κεραυνό» του Βασίλη Μπούζα από 30 μέτρα (2-1). Και στο 75΄ ο Μακρής κέρδισε πέναλτι, το εκτέλεσε ο Χαντί κι έγραψε το 3-1, καθαρίζοντας την υπόθεση νίκη…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο proini.news.

ΣΣ. Στο μηδέν παραμένει ο ΠΑΣ Κόρινθος! Πολύ κακό ξεκίνημα για την ομάδα της Κορίνθου…

Κ.Ν


ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Λόγω των καιρικών συνθηκών δεν θα γίνουν οι εργασίες στη βυθιζόμενη γέφυρα

0

Σε σημερινή ανακοίνωση από τη διώρυγα της Κορίνθου αναφέρεται:Η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου ενημερώνει ότι οι προγραμματισμένες εργασίες συνήθους συντήρησης στη βυθιζόμενη γέφυρα Ποσειδωνίας αναβάλλονται, λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών που δεν επιτρέπουν την ασφαλή εκτέλεσή τους.

Η νέα ημερομηνία πραγματοποίησης των εργασιών θα καθοριστεί και θα ανακοινωθεί με νεότερη ενημέρωση.

Η Εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας και κυρίως τους  κατοίκους της περιοχής για την κατανόησή τους”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το θράσος της αυτή τη φορά …την έκαψε! -34χρονη “βουτηγμένη” στο ψέμα! -…Τίποτα δεν ήταν δικό της! -Όλα ξεκίνησαν μετά την επίσκεψη στο…

Το θράσος της αυτή τη φορά …την έκαψε!

Η 34χρονη ήταν “βουτηγμένη” στο ψέμα! …Τίποτα δεν ήταν δικό της!

Ακόμα και η ταυτότητά της ήταν πλαστή!

Όλα ξεκίνησαν μετά την επίσκεψη της 34χρονης (από την Αθήνα) σε πρατήριο υγρών καυσίμων επι της Εθνικής Οδού Κορίνθου -Τριπόλεως στο Σπαθοβούνι!

Η 34χρονη ενώ γνώριζε ότι δεν είχε χρήματα πήγε σε πρατήριο υγρών καυσίμων για να “φουλάρει” το όχημά της. Αφού έβαλε 60 ευρώ καύσιμα άρχισε τις δικαιολογίες και στο τέλος συνελήφθη …βγαίνοντας και άλλα στη φόρα!

Η ανακοίνωση από την αστυνομία

«Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Β΄ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 34χρονη, διότι μετέβη με όχημα, σε πρατήριο υγρών καυσίμων, εφοδίασε το όχημά της με καύσιμα, ενώ  παρουσιάζοντας ψευδή γεγονότα ως αληθή, επιχείρησε την πληρωμή του ποσού μέσω του κινητού της τηλεφώνου, πλην όμως αυτή δεν πραγματοποιήθηκε, προσπαθώντας να πείσει τον υπάλληλο ότι διαθέτει τα χρήματα. 

Επιπλέον, στην κατοχή της 34χρονης, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, -9- ναρκωτικά δισκία, δελτίο ταυτότητας, το οποίο όπως προέκυψε ήταν πλαστό, κλειδί αυτοκινήτου, για το οποίο όπως διαπιστώθηκε είχε καταγγελθεί η υπεξαίρεση του την 21.9.2025 στην Αττική, καθώς και κινητό τηλέφωνο, για το οποίο όπως διαπιστώθηκε, έχει καταγγελθεί η κλοπή του την 26.9.2025 στην Αττική.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».

Κ.Ν

23χρονος και ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΡΟΜΑ “χτύπησαν” στο σούπερ μάρκετ “ΚΡΗΤΙΚΟΣ” στο Κιάτο! -…Οι 7 φιάλες των 400 ευρώ!!!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν το Σάββατο το μεσημέρι στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 23χρονος ΡΟΜΑ και 5 ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΡΟΜΑ, γιατί λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν από το σούπερ-μάρκετ “ΚΡΗΤΙΚΟΣ” στο Κιάτο 7 φιάλες ποτών αξίας περίπου 400 ευρώ!!!

Οι φιάλες βρέθηκαν στην κατοχή τους και αποδόθηκαν. Επιπλέον οι 4 εκ των 5 ΑΝΗΛΙΚΩΝ δεν είχαν δελτίο ταυτότητας.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Προσποιούμενοι τους λογιστές εξαπατούσαν ηλικιωμένους! -…Τι τους έπαιρναν!

“Από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ναυπλίου εξιχνιάστηκαν ύστερα  από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα, -4- περιπτώσεις απατών, σε Αργολίδα, Κορινθία και Μεσσηνία.

Ειδικότερα, εντοπίσθηκαν και συνελήφθησαν την Παρασκευή, σε περιοχή της Αττικής,  με την συνδρομή αστυνομικών της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής και του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Μάνδρας, 2 άτομα, ηλικίας 41 και 34 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα που διέπραττε απάτες, η οποία περιλαμβάνει ακόμα -2- άτομα καθώς και άγνωστους συνεργούς τους.

Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ναυπλίου, προέκυψε ότι οι ανωτέρω, προσποιούμενοι τους λογιστές και παρουσιάζοντας ψευδή γεγονότα ως αληθή χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετικούς ισχυρισμούς, όπως μεσολάβηση για την μη καταβολή προστίμου, εξαπατούσαν ηλικιωμένα άτομα και κατάφερναν να τους αποσπάσουν χρήματα και κοσμήματα.

Από την μέχρι στιγμής έρευνα προέκυψε ότι οι ανωτέρω, από την 22 έως την 25-9-2025, είχαν διαπράξει συνολικά -4- περιπτώσεις απατών σε περιοχές της Αργολίδας, της Κορινθίας και της Μεσσηνίας.

Τέλος, σε έρευνα που έγινε σε ενοικιαζόμενο όχημα που επέβαιναν οι συλληφθέντες καθώς και στην κατοχή τους, βρέθηκε το χρηματικό ποσό των -17.310- ευρώ, καθώς και πλήθος κοσμημάτων, μέρος των οποίων αποδόθηκε στην παθούσα μίας εκ των περιπτώσεων.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο συνεχίζονται από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ναυπλίου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

Σεισμική δόνηση …ανοιχτά στα Λουτρά Ωραίας Ελένης -Δείτε το επίκεντρο…

0

Ασθενής σεισμική δόνηση 2,2 Ρίχτερ σημειώθηκε το Σάββατο το πρωί …ανοιχτά στα Λουτρά Ωραίας Ελένης

Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Ο δήμαρχος πήγε στο Παρίσι να μιλήσει για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου! -Τι ανέφερε για το Κιάτο…

Ο δήμαρχος Σικυωνίων πήγε στο Παρίσι να μιλήσει για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου…

Για το Κιάτο (που είναι η πρωτεύουσα του δήμου) ο δήμαρχος Σ. Σταματόπουλος μίλησε για την γαστρονομία, τον πολιτισμό…κτλ!

Κάποιο έργο ανάπτυξης …μάλλον δεν είχε να παρουσιάσει!

Από το δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται:

ΣΣ. Σε ότι αφορά τώρα την εμφάνιση- κόμμωση του δημάρχου … τα σχόλια δικά σας!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κλειστή για 10 ώρες η βυθιζόμενη γέφυρα στην Ποσειδωνία…

0

“Η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου ενημερώνει ότι η λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας Ποσειδωνίας θα διακοπεί την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025 από ώρα 08:00 π.μ. έως 18:00 μ.μ., προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες συνήθους συντήρησης στο οδόστρωμά της.

Η Εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας και κυρίως τους  κατοίκους της περιοχής για την κατανόησή τους”, αναφέρεται από τη διώρυγα της Κορίνθου.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Βανδαλισμός σε γήπεδο…

0

Η ανακοίνωση από τον ΠΑΣ ΚΛΕΝΙΑ: