Αρχική Blog Σελίδα 207

Το επιμελητήριο Κορινθίας στην 89η ΔΕΘ -Τι φιλοξενεί -Τι αναφέρει ο πρόεδρος…

0

Από το Επιμελητήριο Κορινθίας ανακοινώνεται:

«Το Επιμελητήριο Κορινθίας στην 89η ΔΕΘ – Δυναμική παρουσία, πλούσιες επαφές, σημαντικές προοπτικές συνεργασίας

Η συμμετοχή του Επιμελητηρίου Κορινθίας στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, προσελκύοντας από την πρώτη κιόλας μέρα το ενδιαφέρον επισκεπτών, επαγγελματιών και εκπροσώπων φορέων.

Στο Περίπτερο 3 – Stand B4, το Επιμελητήριο φιλοξενεί πλήθος Κορινθιακών επιχειρήσεων που παρουσιάζουν μοναδικά προϊόντα και υπηρεσίες: κρασιά ΠΟΠ και ΠΓΕ, ελαιόλαδο, σταφίδα, γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, γλυκίσματα, αλλά και καινοτόμες προτάσεις από τον χώρο της αγροδιατροφής και της δημιουργικής βιομηχανίας.

Οι πρώτες μέρες της ΔΕΘ ανέδειξαν:

-Τη μεγάλη απήχηση των Κορινθιακών προϊόντων στο ευρύ κοινό.

-Τη δικτύωση με επιχειρηματικούς και θεσμικούς φορείς.

-Τη σημασία της εξωστρέφειας για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κορινθίας.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας, κ. Παναγιώτης Λουζιώτης, δήλωσε:

«Η φετινή ΔΕΘ αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για τις Κορινθιακές επιχειρήσεις να προβληθούν σε πανελλαδικό και διεθνές επίπεδο. Η παρουσία μας είναι δυναμική, οι επαφές μας ήδη καρποφορούν, και το όραμά μας είναι να συνεχίσουμε να ανοίγουμε δρόμους εξωστρέφειας για όλα τα μέλη μας».

Η 89η ΔΕΘ, που φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυση της HELEXPO (1925–2025), συνεχίζεται έως και την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025, προσφέροντας ένα πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων, αφιερωμάτων και επιχειρηματικών δράσεων.

Σας περιμένουμε όλους στο Περίπτερο 3 – Stand B4 να γνωρίσετε από κοντά την Κορινθία της ποιότητας, της παράδοσης και της καινοτομίας».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η φωτογραφία της ημέρας!

Η φωτογραφία από το φακό του Vas Val πριν από περίπου ένα μήνα:

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Το μοναδικό θέμα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου

0

Η πρόσκληση στους δημοτικούς συμβούλους:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τα σχολεία που θα βρεθούν αύριο αστυνομικοί

0

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: “Σας ενημερώνουμε ότι αύριο ημέρα έναρξης της νέας σχολικής περιόδου, θα διανεμηθούν από ένστολους αστυνομικούς φυλλάδια κυκλοφοριακού περιεχομένου στα Σχολεία της Περιφερείας Πελοποννήσου.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί η διανομή στα κάτωθι σχολεία:

• 1ο, 2ο  και 5ο  Δημοτικά Σχολεία Ναυπλίου – 3ο και 6ο  Δημοτικά
Σχολεία Άργους
• 1ο, 3ο 4ο, και 5ο Δημοτικά Σχολεία Τρίπολης
• 1ο, 2ο 4ο και 9ο Δημοτικά Σχολεία Κορίνθου
• 1ο, 2ο και 4ο Δημοτικά Σχολεία Σπάρτης
• 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας και 10ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Καλαμάτας…”

Β. Νανόπουλος: “Αν είχα εισακουστεί ένα χρόνο πριν στο δημοτικό συμβούλιο η Κόρινθος θα είχε πόσιμο νερό Στυμφαλίας σήμερα” (βίντεο)

Η ανάρτηση του αρχηγού της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορνθίων Β. Νανόπουλου:

Το βίντεο:

Ο Β. Νανόπουλος είπε ακριβώς αυτά που γράψαμε χθες σε μεσημεριανή μας ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ευτυχώς υπάρχει και το βίντεο! -Το “καμπανάκι” το είχε χτυπήσει πολλούς μήνες πριν ο Νανόπουλος αλλά η δημοτική αρχή …! -Πως οι δημότες θα απέφευγαν αυτό το καλοκαίρι την ταλαιπωρία με το νερό των γεωτρήσεων (βίντεο)

Τα έλεγε ο Νανόπουλος αλλά…

Απλά η δημοτική του Σταυρέλη …μάλλον είδε τα πράγματα διαφορετικά με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν αρκετά το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε οι Κορίνθιοι πολίτες σχεδόν σε όλο το δήμο που αντι για το νερό της Στυμφαλίας έμπαιναν γεωτρήσεις…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 5 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε χθες εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, έγιναν έλεγχοι σε -888- άτομα, εκ των οποίων τα -785- ήταν ημεδαποί και -103- ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε -687- οχήματα.

Επιπλέον, προσήχθησαν -54-άτομα, από τα οποία -41- ήταν ημεδαποί και -13-ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -24- άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • Ένας ημεδαπός, για ναρκωτικά,
  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας και
  • Ένας αλλοδαπός, ο οποίος διέμενε παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

Το μνημείο με τα ονόματα των 29 Αρχαιοκορίνθιων που συνέλαβε η Γκεστάπο και τους έστειλε για καταναγκαστική εργασία σε χυτήρια μετάλλων των Ναζί… -Από τους 29 ο ένας δεν γύρισε…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Το 1944-45, στο πιο βαθύ σκοτάδι της κατοχικής καταχνιάς και λίγο πριν από την αυγή της ελευθερίας, η Γκεστάπο συνέλαβε 29 Αρχαιοκορίνθιους και τους έστειλε για καταναγκαστική εργασία σε χυτήρια μετάλλων των Ναζί, στην Αυστρία.

Στις αποσκευές τους οι 29 είχαν έναν Σταυρό και φεύγοντας από την Κόρινθο έκαναν τάμα να τον δωρίσουν στους Αγίους Αναργύρους, αν κατάφερναν να επιστρέψουν. Πάνω στον σταυρό είχαν χαράξει τα ονόματά τους, σε ανάμνηση των μαρτυρίων τους.

Από τους 29 επέστρεψαν οι 28. Ένας από αυτούς, ο Φάνης Κεφάλας, δεν επέστρεψε ποτέ, αλλά ούτε και έμαθε ποτέ κανείς ποια ήταν η τύχη του.

80 χρόνια μετά, ο Δήμος Κορινθίων, με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και ικανοποιώντας το αίτημα της τοπικής κοινωνίας δημιουργεί στην Αρχαία Κόρινθο ένα αναθηματικό μνημείο, με τα ονόματα των 29 συμπολιτών μας, δηλαδή των:

  1. Βενετσάνου Αναστάσιου,
  2. Γιαμπουράνη Αναστάσιου,
  3. Γεώργα Κονδύλη – Αικατερίνης,
  4. Δημάκου Ευάγγελου,
  5. Κονδύλη Γεώργιου του Μιχαήλ,
  6. Κόντη Παύλου,
  7. Κριεμπάρδη Κωνσταντίνου,
  8. Λύκου Αθανάσιου,
  9. Μήτρου Γεώργιου,
  10. Μήτρου Δημήτριου,
  11. Μαρινού Γεώργιου,
  12. Μεταξά Ιωάννη,
  13. Μπλάνου Γεώργιου,
  14. Μπακαλή Νικόλαου,
  15. Μακρή – Σταμάτη Αγγελικής,
  16. Νέζη Αναστάσιου,
  17. Νώτη Γεώργιου,
  18. Παπαϊωάννου Ευάγγελου,
  19. Πίτσου Αναστάσιου,
  20. Πίτσου Παναγιώτη,
  21. Ρουμελιώτη Κωνσταντίνου,
  22. Σαραμαντή Κωνσταντίνου,
  23. Σούκουλη Βασίλειου,
  24. Σούκουλη Δημήτρη,
  25. Στάρφα Αναστάσιου,
  26. Στάρφα Γεώργιου,
  27. Στάρφα Νικήτα,
  28. Τσιμπούρη Ευάγγελου,
  29. Κεφάλα Φάνη (Δεν επέστρεψε).

Τα εγκαίνιά του μνημείου θα γίνουν την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025, ανήμερα της μεγάλης γιορτής του Σταυρού, στις 11.30 το πρωί στο παλιό Ηρώο (στην οδό Κυψέλου)».

Πλήθος πιστών στο Λουτράκι για να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα στον Ι. Ναό Παναγίας Γιάτρισσας (φωτο)

0

Πλήθος πιστών στο Λουτράκι και φέτος για να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα στον Ι. Ναό Παναγίας Γιάτρισσας.

Ακόμα και τη Δευτέρα, μέρα καθημερινή, γινόταν το αδιαχώρητο από πιστούς και για να φτάσει κάποιος να προσκυνήσει την εικόνα εντός του Ι. Ναού έπρεπε να περιμένει για αρκετή ώρα!

Κ.Ν