Αρχική Blog Σελίδα 213

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Οι 7 αντιδήμαρχοι και οι τομείς δράσης τους

Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται:

«Ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας Αθανάσιος Μανάβης ανακοίνωσε τη σύνθεση της δημοτικής αρχής, ορίζοντας τους αντιδημάρχους και τις αρμοδιότητές τους έως το τέλος του 2026. Με την απόφαση αυτή καθορίζεται το πλαίσιο λειτουργίας της δημοτικής ομάδας και οι τομείς ευθύνης κάθε αντιδημάρχου, από την καθαριότητα και τις τεχνικές υπηρεσίες, μέχρι την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τη διαχείριση υδάτινων πόρων. Στόχος, όπως επισημαίνεται, είναι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσα από ξεκάθαρη κατανομή αρμοδιοτήτων.

Οι αντιδήμαρχοι και οι τομείς δράσης τους

Χρήστος Αγγελόπουλος
Παραμένει στην ευθύνη του η Διοικητική Αναδιάρθρωση, ο Τουρισμός και η Δημοτική Ενότητα Βέλου. Είναι υπεύθυνος για τις διοικητικές υπηρεσίες, τη λειτουργία των ΚΕΠ, τη διαφάνεια, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, καθώς και τον σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής του Δήμου.

Δημήτρης Σαββίδης
Παραμένει επικεφαλής της Καθαριότητας και του Περιβάλλοντος. Έχει την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων, τη διαχείριση ανακύκλωσης και κοιμητηρίων, τον καθαρισμό των παραλιών και επιπλέον την προστασία των αδέσποτων ζώων.

Ελευθερία Παπαλέκα
Διατηρεί τις αρμοδιότητές της στην Κοινωνική Πολιτική και στον Πολιτισμό. Είναι υπεύθυνη για κοινωνικές δομές και προγράμματα, το Κέντρο Κοινότητας, τους παιδικούς σταθμούς, αλλά και τον πολιτιστικό σχεδιασμό του Δήμου μέσα από φεστιβάλ, εκδηλώσεις και δράσεις πολιτιστικής κληρονομιάς. Παράλληλα, έχει την ευθύνη της δημόσιας ενημέρωσης και των ανακοινώσεων του Δήμου.

Βασιλική Ραπανάκη
Στο χαρτοφυλάκιό της παραμένουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες και η Αστική Ανάπτυξη. Διαχειρίζεται έργα υποδομών, πολεοδομικά ζητήματα, οδοποιία, αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό, καθώς και δράσεις για την αειφόρο ανάπτυξη.

Ιωάννης Γιαννακόπουλος
Υπεύθυνος για τις Υποδομές, τα Δίκτυα και τους Υδάτινους Πόρους. Εποπτεύει τη λειτουργία των δικτύων ύδρευσης και άρδευσης, τις γεωτρήσεις και το διυλιστήριο Βέλου, ενώ έχει και την αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας και του συντονισμού των εθελοντικών ομάδων.

Ιωάννης Μπουτσιούκος
Διατηρεί την ευθύνη για τον Οικονομικό Προγραμματισμό και τη Δημοτική Περιουσία. Έχει την εποπτεία των οικονομικών υπηρεσιών, της διαχείρισης εσόδων και της δημοτικής περιουσίας, ενώ παράλληλα παρακολουθεί τις εμπορικές δραστηριότητες, τις λαϊκές αγορές και τα πανηγύρια.

Η ευθύνη σύνταξης του ετήσιου προϋπολογισμού του δήμου και των αναμορφώσεων αυτού κατά την διάρκεια του οικονομικού έτους καθώς και η ευθύνη της οργανικής μονάδας των προμηθειών του Δήμου ανήκουν στον Δήμαρχο.

Βασιλική Μπαχταλιά
Αναλαμβάνει την Κοινωνική Πρόνοια. Είναι υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», τα ΚΑΠΗ, τα δημοτικά ιατρεία, το κοινωνικό παντοπωλείο, τη φιλαρμονική, καθώς και δράσεις στήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων και ΑμεΑ. Επίσης, έχει την εποπτεία του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων.

Όλες τις παραπάνω αρμοδιότητες θα τις ασκεί σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Γιάννη Λάμπρου και τους ειδικούς συνεργάτες του Δημάρχου.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, τα καθήκοντά του αναλαμβάνει η Βασιλική Ραπανάκη και, αν χρειαστεί, η Ελευθερία Παπαλέκα».

Η ΔΕΥΑ Κορίνθου καταγγέλλει σοβαρή δολιοφθορά και κινείται νομικά

0

Σε ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου αναφέρεται:

“Από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Κορίνθου (ΔΕΥΑΚ) ανακοινώνεται ότι λόγω σοβαρής δολιοφθοράς στην υδρομάστευση του Δήμου Κορινθίων, στην περιοχή της Στυμφαλίας, το νερό στην πόλη της Κορίνθου από την 31 Αυγούστου 2025, προέρχεται από την Στυμφαλία, αναμεμειγμένο με νερό από γεωτρήσεις.

Επειδή το εύρος της δολιοφθοράς είναι σημαντικό είναι πιθανό ότι θα υπάρξει απρογραμμάτιστη διακοπή υδροδότησης. Για τον λόγο αυτό παρακαλούνται οι καταναλωτές να φροντίσουν για την αποθήκευση επαρκούς ποσότητας νερού για τις συνήθεις οικιακές χρήσεις.

Η ΔΕΥΑΚ προέβη στις απαιτούμενες νομικές ενέργειες, καταθέτοντας μήνυση κατά των υπευθύνων.

Ζητούμε συγνώμη από τους δημότες μας και τους ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συνεργασία τους”.

Ο Βασίλης Νανόπουλος νέος πρόεδρος στη διώρυγα Κορίνθου

“Ο Βασίλης Νανόπουλος νέος πρόεδρος στη Διώρυγα Κορίνθου

Τον διορισμό δύο νέων, Μη Εκτελεστικών Μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγος Κορίνθου (ΑΕΔΙΚ), ανακοίνωσε το Υπερταμείο. Ο Βασίλειος Νανόπουλος αναλαμβάνει τη θέση του Μη Εκτελεστικού Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΕΔΙΚ και η Ελευθερία Πατεράκη αναλαμβάνει καθήκοντα Ανεξάρτητου Μη Εκτελεστικού Μέλους.

Ο κ. Νανόπουλος, ο οποίος διαδέχεται τον απερχόμενο Πρόεδρο, Παντελή Παντελίδη, διαθέτει μακρά και επιτυχημένη σταδιοδρομία στο επιχειρείν και την τοπική αυτοδιοίκηση, με αποδεδειγμένη εμπειρία στη στρατηγική διοίκηση, τον σχεδιασμό και την ηγεσία. Η Ελευθερία Πατεράκη αναμένεται να συμβάλλει στην ενίσχυση της ανεξαρτησίας και εποπτείας της εταιρικής διακυβέρνησης, αξιοποιώντας την επαγγελματική της εμπειρία στον τομέα του Real Estate.

Το Υπερταμείο, όπως ανακοινώθηκε, καλωσορίζει θερμά τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τους εύχεται μια επιτυχημένη και παραγωγική θητεία, με γνώμονα το όραμα και τις αξίες της εταιρείας.

Η νέα σύνθεση του Δ.Σ. της ΑΕΔΙΚ είναι η ακόλουθη:

  • Βασίλειος Νανόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ., Μη Εκτελεστικό Μέλος.
  • Βασίλειος Ανδρικόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος.
  • Κυριακή – Γεωργία Αβαρλή, Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος.
  • Βασίλειος Αλεβιζάκος, Μη Εκτελεστικό Μέλος.
  • Γεώργιος Βαλέττας, Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος.
  • Δημήτριος Βέργαδος, Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος.
  • Ελευθερία Πατεράκη, Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος.

Βασίλειος Νανόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ., Μη Εκτελεστικό Μέλος

Ο Βασίλειος Νανόπουλος είναι πτυχιούχος του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με σπουδές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Κατέχει Δίπλωμα Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Henley Management College UK και MBA από το Brunel University UK. Από το 1982 έως το 2017 κατείχε υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις στην πολυεθνική εταιρεία Adams (στη συνέχεια Warner-Lambert, Pfizer, Kraft, Cadbury, Mondelēz International), με τομείς ευθύνης την Ελλάδα, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Στην επαγγελματική του διαδρομή συμμετείχε ενεργά στον στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση επιχειρηματικών έργων, τη διεθνή τυποποίηση προϊόντων και τη διοίκηση εργοστασίων. Διατέλεσε Δήμαρχος Κορινθίων κατά την περίοδο 2019-2023 και σήμερα είναι επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δήμου. Εξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κορινθίας ανελλιπώς από το 1993 έως το 2017 και διετέλεσε Πρόεδρός του από το 2006 έως το 2017.

Επιπλέον, από το 2011 έως το 2014 διετέλεσε Πρόεδρος της Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου και Ιονίων Νήσων και στη συνέχεια Αντιπρόεδρος στον Εθνικό Φορέα των Επιμελητηρίων για την διαχείριση ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης (ΕΦΕΠΑΕ). Η πολυετής και πολυδιάστατη εμπειρία του αναμένεται να ενισχύσει ουσιαστικά τη στρατηγική κατεύθυνση και την αναπτυξιακή προοπτική της εταιρείας.

Ελευθερία Πατεράκη, Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος

Η Ελευθερία Πατεράκη διαθέτει περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας στον τομέα ανάπτυξης και διαχείρισης ακινήτων και έργων ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Από το 2020 έχει ενταχθεί στην doValue ως Chief Real Estate Services Officer και είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση pre-REO και REO ακινήτων που συνδέονται με τα χαρτοφυλάκια που διαχειρίζεται η doValue στην Ελλάδα καθώς και χαρτοφυλακίων REOs τρίτων επενδυτών. Πριν από την ένταξή της στην doValue εργάστηκε στη Zeus Capital Management ως CIO υπεύθυνη για νέες επενδύσεις και διαχείριση των υφιστάμενων επενδύσεων στον χώρο της ακίνητης περιουσίας της εταιρείας σε χώρες της Ευρώπης, στη Lamda Development Group ως υπεύθυνη ανάπτυξης, την J&P Development και την Turner Construction Corporation (στις ΗΠΑ). Διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στη διαχείριση ακίνητης περιουσίας, έχοντας συμμετάσχει σε μερικές από τις μεγαλύτερες και γνωστότερες αναπτύξεις και επενδυτικά έργα στον εμπορικό, οικιστικό, βιομηχανικό, τουριστικό τομέα και στον τομέα των μαρινών στην Ελλάδα, στις Η.Π.Α., στα Η.Α.Ε. αλλά και στην Νοτιοανατολική και Κεντρική Ανατολική Ευρώπη. Η κα Πατεράκη είναι κάτοχος MBA από το Columbia Business School στη Νέα Υόρκη και MS Πολιτικού Μηχανικού από το Μετσόβιο Πολυτεχνείο στην Αθήνα”, αναφέρεται στο financialreport.gr.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: …Τι τρέχει τελικά με το Cocoon;

0

“Το Cocoon, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και ιστορικά νυχτερινά στέκια του Λουτρακίου, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με μια σοβαρή δικαστική διαμάχη που ενδέχεται να αλλάξει ριζικά την πορεία του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιχείρηση έχει εμπλακεί σε νομικές διαδικασίες σχετικά με τη χρήση του ονόματος “Cocoon”, το οποίο πλέον δεν της ανήκει νομικά. Η υπόθεση αναμένεται να οδηγηθεί στα δικαστήρια μέσα στους επόμενους μήνες, με ασφαλιστικά μέτρα να έχουν ήδη δρομολογηθεί. Αν οι αποφάσεις είναι σε βάρος της τωρινής διοίκησης, το κατάστημα θα υποχρεωθεί να αλλάξει επωνυμία, κάτι που ουσιαστικά σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής.

Από «σύμβολο» διασκέδασης, τώρα σε… κρίση
Το Cocoon αποτέλεσε για χρόνια σημείο αναφοράς της νυχτερινής ζωής όχι μόνο για το Λουτράκι αλλά και για τη γύρω περιοχή, προσελκύοντας πλήθος κόσμου. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια το μαγαζί φαίνεται να έχει απομακρυνθεί από την αρχική του φιλοσοφία, κάτι που αποτυπώνεται και στην αλλαγή του προφίλ του κοινού που το επισκέπτεται. Η απομάκρυνση από την αρχική ταυτότητα του Cocoon συνέβαλε στην απώλεια της αίγλης του, αφήνοντας πίσω μόνο το… όνομα ενός μαγαζιού που κάποτε ήταν πρωτοπόρο.

Τι μέλλει γενέσθαι
Με τις δικαστικές εξελίξεις να τρέχουν και την πίεση να αυξάνεται, το μέλλον του Cocoon φαντάζει αβέβαιο. Αν τελεσιδικήσει η απώλεια του ονόματος, τότε το κατάστημα θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει πλήρως την ταυτότητά του – και να αποφασίσει αν μπορεί ή αν θέλει να ανακτήσει τη θέση του στον νυχτερινό χάρτη της περιοχής”, αναφέρεται στη zougla.gr.

Η korinthiannews.gr σας εύχεται ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

-Μαζί σας και πάλι στις 4 Σεπτεμβρίου

Η korinthiannews.gr …πάει διακοπές!

Θα χαλαρώσουμε εμείς …θα χαλαρώσουν και όσοι τους ασκούμε κάθε τόσο κριτική γι΄ αυτά που κάνουν …ή δεν κάνουν!

Γιατί πολύ απλά εδώ λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και αυτά που γράφονται στην korinthiannews.gr ΔΕΝ θα τα διαβάσετε πουθενά αλλού. Και αυτό πλέον είναι γνωστό σε όλους.

Κλείνοντας να υπενθυμίσουμε για ακόμα μία χρονιά:

Η korinthiannews.gr καταφέρνει να έχει αρκετές ΧΙΛΙΑΔΕΣ επισκέψεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΜΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!

Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ!

Οι ανύπαρκτοι πολιτικοί και τα …λαμόγια ήταν και θα είναι στόχος της εφημερίδας!

Κάνουμε την κριτική που χρειάζεται χωρίς …να μας κρατάει ΚΑΝΕΝΑΣ! Για το λόγο αυτό και ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους!

Μαζί σας και πάλι στις 4 Σεπτεμβρίου…

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το σκίτσο της ημέρας!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε τις παρακάτω αναρτήσεις:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το γυαλί έσπασε! -Παραιτήθηκαν Μανωλάκης και Στριμενοπούλου! -Ορίστηκε αναπληρωτής δημάρχου ο μέχρι πρότινος αρμόδιος για την διοργάνωση καρναβαλιού…

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο δήμαρχος δεν έχει πλέον τη δύναμη να διαγράψει τον Μποζίκη; -Τι σημαίνει ότι έθεσε τον εαυτό του ΕΚΤΟΣ παράταξης και ότι ο ίδιος γνωρίζει πλέον τι πρέπει να κάνει;

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Εξελίξεις αστραπή! …Δημήτρης έφυγε, …Γιάννης ήρθε και ο δήμαρχος …σιγή ιχθύος!

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο δήμαρχος “αδειάζει” και άλλον συνεργάτη του (!!!), αφήνει αιχμές σε εργαζόμενους (!!!), αλλά από την άλλη θεωρεί ότι στις επόμενες εκλογές θα…

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο εργαζόμενος του δήμου έχασε τη ζωή του αλλά τα 2 βασικά ερωτήματα παραμένουν! -Οι κακές σχέσεις δημοτικής αρχής με εργαζόμενους! -Η τεχνική…

Και αυτά είναι μερικά από αυτά που έγιναν ΜΟΝΟ μέσα στο 2025, ένα έτος το οποίο …δεν έχει τελειώσει ακόμα!

(ΤΑΡΖΑΝ)

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Υποφέρουν οι κάτοικοι με το νερό …και τα λόγια της δημοτικής αρχής!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη στο δήμο Βέλου -Βόχας και ο δήμαρχος στήριξαν ένα μεγάλο μέρος του προεκλογικού τους αγώνα με υποσχέσεις για λύση σε ζητήματα νερού!

Έθιξαν αυτά που δεν έκανε η δημοτική αρχή του Παπακυριάκου και δεσμεύτηκαν ότι θα δώσουν λύσεις!

Και οι δημότες τους πίστεψαν και τους ψήφισαν!

Αλλά στην πραγματικότητα οι λύσεις για το νερό και οι δεσμεύσεις της δημοτικής αρχής για σημαντικά θέματα …ακόμα έρχονται!!!

Και η υπομονή των δημοτών …άρχισε ήδη να εξαντλείται!

Μπορεί άραγε ο δήμαρχος να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα;

-Υπάρχουν αναλύσεις νερού που φτάνουν στις βρύσες των κατοίκων; Μπορείτε να τις δημοσιοποιήσετε; Γιατί για νερό που κάνει για το καζανάκι της τουαλέτας ακούμε! …Κάνουμε λάθος Θ. Μανάβη;

-Αυτή ήταν η λύση που είχατε δεσμευτεί στους δημότες για το νερό;

-Το νερό που υποτίθεται είναι για την ύδρευση και τρέχει στα σπίτια εκτός του ότι δεν είναι ΠΟΣΙΜΟ βρωμάει κιόλας;

-Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα νερό που προορίζεται για ύδρευση;

-Μέσα στο καλοκαίρι ΠΟΣΕΣ φορές έμειναν τα σπίτια για αρκετές ώρες από νερό; Τις έχετε μετρήσει;

-Έχετε αναρωτηθεί τι δεσμευόσασταν προεκλογικά και τι συμβαίνει τελικά;

Οι ανακοινώσεις που κάνετε κάθε τόσο …για αλλά αυτονόητα θέματα -δευτερευούσης σημασίας- θεωρείτε ότι βελτιώνουν την εικόνα της δημοτικής αρχής; Ή μήπως εξοργίζουν περισσότερο τους δημότες επειδή δεν βρίσκετε ακόμα λύση στα σοβαρά προβλήματα ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ;

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Αγανακτισμένος κάτοικος: “Κινδυνεύει η υγεία μας με το νερό” (φωτο)

Ας περάσει και ο Αύγουστος …και τα ξαναλέμε!

…Κάτι απλό που ξέχασε ο Χρυσοχοΐδης κατα την επίσκεψή του στην Κορινθία!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

…Το είδαμε και αυτό με υπουργό τον Χρυσοχοίδη!

Ήρθε ο υπουργός στην Κορινθία να ανακοινώσει κάποια μέτρα που αφορούν την ενίσχυση στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας!

…Είχε χρόνο ο υπουργός να βρεθεί στο δημαρχείο της Κορίνθου και στην περιφερειακή ενότητα Κορινθίας!

…Και να οι φωτογραφίες από τα 2 παραπάνω κτίρια και με όσους συναντήθηκε εκεί!

Όμως…

…Από το κτίριο της αστυνομικής διεύθυνσης Κορινθίας ο Χρυσοχοίδης δεν είχε χρόνο να πάει να φωτογραφηθεί και εκεί; …Ούτε απέξω δεν τον είδαμε!!!

Και να πει κανείς ότι είναι μακριά το κτίριο της αστυνομικής διεύθυνσης! Δευτερόλεπτα (με τα πόδια) το χωρίζουν από το δημαρχείο της Κορίνθου!

Απλά ο υπουργός ήρθε, συνάντησε πολιτικά πρόσωπα και ένστολους σε άλλα κτίρια αλλά “απέφυγε” το κτήριο της αστυνομικής διεύθυνσης Κορινθίας!

Τον λόγο τον γνωρίζει ο ίδιος…

Και φυσικά …το τι ακούγεται αυτές τις μέρες δεν λέγεται!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: Ποια μέτρα δεσμεύτηκε για την Κορινθία ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης -Τι συνέστησε στους οδηγούς δικύκλων…

…Ποιος είναι δήμαρχος στο δήμο Κορινθίων; -…Αν ΔΕΝ μπορείτε ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ!

Ανεξήγητη είναι αυτή η συμπεριφορά του δημάρχου Κορίνθιων Ν. Σταυερέλη …ίσως δείχνοντας ότι βρίσκεται σε μεγάλη σύγχυση!

Από τη μία για ότι δεν “προχωράει” του φταίνε οι εργαζόμενοι στο δήμο Κορινθίων, οι οικονομικές υπηρεσίες, η Αποκεντρωμένη διοίκηση και μίλησε ακόμα και για ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ του ιδίου!!!

Από την άλλη μετά από 2 μέρες αναφέρει ότι ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ και ότι θα πάρει ποσοστό μεγαλύτερο στις επόμενες εκλογές σε σχέση με τις προηγούμενες!!!

Επίσης αναφέρει ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ότι δεν εκβιάζεται και δεν απειλείται αλλά ονόματα δεν λέει ΠΟΤΕ!!! Πως θα πείσει άραγε τους δημότες ότι αυτά δεν είναι …φαντασίες αλλά η πραγματικότητα;

…Και κάπως έτσι περνούν οι μέρες στο δημαρχείο επι θητείας του!

Ν. Σταυρέλη δήμαρχος στο δήμο Κορινθίων τυγχάνει αυτή τη στιγμή να είστε εσείς!

Αν δεν μπορείτε να βάλετε τάξη σε ΣΟΒΑΡΑ ζητήματα ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ, όπως αναφέρατε ο ΙΔΙΟΣ τις προηγούμενες μέρες!

Αλίμονο αν ένας δήμος δεν μπορεί να προχωρήσει επειδή …ίσως δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι εργαζόμενοι του δήμου …κτλ!

Να βρείτε λύση Ν. Σταυρέλη και να ξεπεράσετε τέτοιου είδους εμπόδια! Διαφορετικά σε όλη την Ελλάδα οι μισοί και περισσότεροι δήμαρχοι …θα ήταν έρμαιο των κάθε εργαζόμενων (και δεν θα έκαναν τίποτα)!

Ακούγονται καλά σε εσάς  όλα αυτά που λέτε  Ν. Σταυρέλη; Σε εμάς πάλι όχι!

Αναλάβετε τις ευθύνες σας και πράξτε αναλόγως!

Αν τώρα πιέζεστε επειδή έχετε υποσχεθεί πολλά που δεν υλοποιούνται μην ρίχνετε τις ευθύνες αλλού!

Τα υπόλοιπα …να είχαμε να λέγαμε!

Με αυτά που συμβαίνουν στη δημοτική αρχή του Σταυρέλη είναι σαν να κάνουν δώρο στον Νανόπουλο!

ΣΣ. Με αυτά που γίνονται στη δημοτική αρχή του Σταυρέλη ανεβάζουν από μόνοι τους τα ποσοστά του Νανόπουλου, ο οποίος να σημειωθεί ότι έχει αποδείξει πολύ καλά ΤΙ λέει και ΠΩΣ το λέει. ΔΕΝ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ! Και το κυριότερο ο Νανόπουλος έχει εκθέσει επανειλημμένα τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ …και όχι με λόγια στον αέρα! Και δεν είναι υπερβολή του Νανόπουλου που λέει ότι είναι σε φάση διάλυσης ο δήμος Κορινθίων (για υπενθύμιση δείτε τη σχετική ανάρτηση)

Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο δήμαρχος “αδειάζει” και άλλον συνεργάτη του (!!!), αφήνει αιχμές σε εργαζόμενους (!!!), αλλά από την άλλη θεωρεί ότι στις επόμενες εκλογές θα καταγράψει πιο υψηλά ποσοστά!!!

Κ.Ν