Οι 2 αναρτήσεις πριν από λίγη ώρα από τον δήμαρχο Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλο:




Οι οικονομικές επιπτώσεις στους εμπόρους της Κορίνθου εξαιτίας της καθυστέρησης ολοκλήρωσης έργων σε κεντρική οδό, έφτασε μέχρι τους υπουργούς!
Εξοργισμένοι και απογοητευμένοι οι έμποροι της Κορίνθου!
Ένα θέμα το οποίο η δημοτική αρχή του Σταυρέλη δεν μπορεί να βρει λύση …τόσους μήνες!!! (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: Σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ οι έμποροι της Κορίνθου!!! -Σε επιστολή στον δήμαρχο Κορινθίων εκφράζουν την ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ τους και τονίζουν ότι σκέφτονται να κινηθούν νομικά!!!)



«Στην πρόσφατη παρουσίαση των προτάσεων για την ανάπλαση στην παραλία Καλάμια διατυπώθηκαν ενδιαφέρουσες θέσεις αλλά και προβλήματα τα οποία για να αντιμετωπιστούν χρειάζεται σοβαρή διαβούλευση με τους επιχειρηματίες , τους πολίτες και το δημοτικό συμβούλιο.
Η πρόταση που κέρδισε τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό χρειάζεται για υλοποίηση περίπου 23 εκατομμύρια ευρώ αλλά ο δήμος έχει διαθέσιμα στον προϋπολογισμό πολύ λιγότερα 2 ως 3 εκατομμύρια.
Κατά συνέπεια πρέπει να γίνει ιεράρχηση κατά προτεραιότητα των ενεργειών που θα γίνουν για την ανάπλαση.
Πολεοδομικά πρέπει όλη η περιοχή να έχει χαρακτηριστεί οριστικά γιατί μέχρι σήμερα έχει διαφορετικό καθεστώς.
Η επέκταση που έγινε από την προηγούμενη δημοτική αρχή Βασίλη Νανόπουλου κατά 700 μέτρα του δρόμου και του πεζόδρομου στην περιοχή Κεραμιδάκι πρέπει θεωρούμε να συνεχιστεί σύμφωνα με το σχέδιο μέχρι την περιοχή Κανταρέ .
Αυτό θα επιτρέψει την οικονομική και οικοδομική ανάπτυξη από ιδιώτες και στους πολίτες θα δοθεί πεζόδρομος μεγάλου μήκους για να τον απολαύσουν.
-Η παρέμβαση στον σημερινό οργανωμένο χώρο των επιχειρήσεων θα είναι εκτεταμένη ή περιορισμένη στην πρώτη φάση υλοποίησης του έργου;
-Θα διατηρηθεί ο αριθμός των τραπεζοκαθισμάτων που σήμερα είναι διαθέσιμα ή θα μειωθεί;
-Θα συνδεθεί και πως με το κέντρο της πόλης η παραλία ,με τον προαστιακό και την ανάπλαση από την περιφέρεια της σιδηροδρομικής γραμμής;
-Θα ενοποιηθεί το παραλιακό μέτωπο με το λιμάνι και την παραλία Αγίου Νικολάου και πως;
Αυτά και άλλα σημαντικά ζητήματα απαιτούν περισσότερες μελέτες ,ολοκληρωμένο διάλογο και μακροχρόνιο προγραμματισμό γιατί θα αλλάξει η εικόνα και η λειτουργία της πόλης της Κορίνθου για δεκαετίες».
Η απόφαση που αναρτήθηκε στην περιφέρεια Πελοποννήσου:

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική το βράδυ της Τετάρτης μας ανέφεραν σε ότι αφορά τη μεγάλη φωτιά στο Φενεό Κορινθίας:
“Η φωτιά το πρωί της Τετάρτης ήταν σε ύφεση, κατα τη διάρκεια της ημέρας υπήρξε μία αρνητική εξέλιξη αλλά από το βράδυ της Τετάρτης η εικόνα είναι καλύτερη. Ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής βρίσκονται επι ποδός.
Υπήρξε την Τετάρτη και τραυματισμός ενός πυροσβέστη με ελαφριά εγκαύματα καθώς και ένας άλλος πυροσβέστης παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα. Έχουν καεί σπίτια…”
Κ.Ν
Όπως γράφουμε τα αρνητικά οφείλουμε να γράφουμε και τα θετικά, ακόμα και αν πρόκειται για θέματα τα οποία θεωρούνται αυτονόητα!
Την περασμένη Πέμπτη γράψαμε για την εικόνα που επικρατούσε με τα σκουπίδια στην Κόρινθο, Δωδεκανήσου και Νικηταρά Συνοικισμός, δημοσιεύοντας την παρακάτω φωτογραφία:


Εξαφανίστηκαν και τα σκουπίδια και τα λάστιχα που υπήρχαν δίπλα!

Τοποθέτησαν δύο νέους πράσινους κάδους με καπάκια, αποσύροντας τους παλιούς!
ΣΣ. Μετά το δημοσίευμα το τμήμα καθαριότητας του δήμου κάθε άλλο παρά αδιαφόρησε. Έκανε αυτά που έπρεπε να κάνει και οφείλουμε να το γράψουμε!
Κ.Ν
(17:45)
Οι 2 αναρτήσεις πριν από λίγο από τον δήμαρχο Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλο:


Κ.Ν
Ασθενής σεισμική δόνηση 2,0 Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα …ανοιχτά του Κιάτου
Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική (ώρα 11:30) μας ανέφεραν σχετικά με τη μεγάλη φωτιά στο Φενεό Κορινθίας που ξεκίνησε από χθες:
«Η φωτιά είναι σε ύφεση, ισχυρές δυνάμεις είναι στο σημείο. Επιχειρούν για την κατάσβεση 340 πυροσβέστες, 75 οχήματα, 11 αεροσκάφη και 10 ελικόπτερα (εκ των οποίων τα δύο συντονιστικά), καθώς και 15 πεζοπόρα τμήματα. Η φωτιά είναι διάσπαρτη στην ευρύτερη περιοχή».
Κ.Ν.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr χθες το απόγευμα, στα Εξαμίλια του δήμου Κορινθίων, κατόπιν πληροφοριών εντοπίσθηκε, από αστυνομικούς της ασφάλειας Κορίνθου, μεγάλη ποσότητα κάνναβης.
Ειδικότερα, σε χώρο όπου είχαν τοποθετηθεί απορριφθεί ανακυκλώσιμα υλικά, εντοπίστηκαν από τους ανωτέρω αστυνομικούς, 4 σακούλες απορριμμάτων, περιέχουσες ανισοβαρείς ποσότητες χασίς, συνολικού βάρους 22 κιλών και 935 γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν.
Η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται για την ταυτοποίηση και τη σύλληψη των αγνώστων δραστών.
Κ.Ν.