Σε σχετικό δελτίο τύπου αναφέρεται: «Πρόσκληση στην μουσικοχορευτική παράσταση του Πολιτιστικού και Λαογραφικού Συλλόγου Ξυλοκέριζας»

Σε σχετικό δελτίο τύπου αναφέρεται: «Πρόσκληση στην μουσικοχορευτική παράσταση του Πολιτιστικού και Λαογραφικού Συλλόγου Ξυλοκέριζας»

Νέος πρόεδρος στον ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ είναι ο πρώην αντιδήμαρχος Κορινθίων Γ. Μουρούτσος!
Μία επιλογή που ξεφεύγει με τα συνηθισμένα, ειδικά με κάποια πρόσωπα που μέχρι πρότινος ήταν στο ΔΣ της ομάδας και παραιτούνταν ο ένας μετά τον άλλον!
Ευελπιστούμε με τον νέο πρόεδρο και στη συνέχεια με το νέο ΔΣ η ομάδα της Κορίνθου να βρει ξανά τις ισορροπίες που είχε χάσει με όσα είχαν συμβεί επι θητείας του προηγούμενου ΔΣ, μετά και τον θάνατο του πρώην προέδρου Α. Κούγια

Τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. που εκλέγονται σύμφωνα με το korinthosnews.com είναι:
“28 Μαυρονάσιος Σωτήρης
22 Δανιήλ Σταύρος
22 Τριαντάφυλλος Γιώργος
21 Καραβάς Σπύρος
18 Δόντης Μιχαήλ
15 Σειντης Δημήτρης
13 Μήλιος Δημήτρης
10 Ηλίας Γιώργος
Αναπληρωματικά Μέλη:
8 Κύρκας Τάσος
2 Κορδώσης Χρήστος
2 Παπαδάς Θανάσης»
Ο δημοτικός σύμβουλος της δημοτικής αρχής του Σταυρέλη, Μιχάλης Χατζής, κατά τη διάρκεια της τροποποίησης του προϋπολογισμού του δήμου Κορινθίων, ψήφισε ναι με επιφύλαξη!

“Ο κ. Χατζής έκανε ένα ολίσθημα προχθές το βράδυ θέλοντας να κάνει και τον δικαστή θεωρώντας ότι η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου πάσχει νομιμότητας! Εγώ δηλώνω ότι είναι νομιμότατη.
Είναι μία πράξη πολιτική η οποία δεν συνάδει με τη δημοτική αρχή και ο ίδιος γνωρίζει τι πρέπει να κάνει!
Δεν μπορεί να λέγονται μερικοί ότι είναι δημοτικοί σύμβουλοι, ότι είναι φίλοι μου και στηρίζουν και από την άλλη να λένε ότι έχουμε ψήφο με επιφύλαξη! Δεν υπάρχει, γι αυτό φώναζα εκεί πες όχι ή πες ναι. Δεν μασάω τα λόγια μου για κανέναν εγώ. Θα πρέπει να πάρει ξεκάθαρη θέση, μισόλογα όχι εδώ, αλλού…”

…Τι έγινε πάλι; …Και άλλο πρόβλημα με συνεργάτη του δημάρχου αυτό το χρόνο;
Μετά το “άδειασμα” του δημάρχου (μίλησε ευθέως για ΟΛΙΣΘΗΜΑ) τι θα κάνει τώρα ο Χατζής για λόγους ευθιξίας; Μένει ή φεύγει από την παράταξη του Σταυρέλη;
Και ρωτάμε:
Πόσα προβλήματα έχουμε μετρήσει μέχρι τώρα με συνεργάτες του δημάρχου;
Ο δήμαρχος …τα βλέπει καλά όλα αυτά; Γιατί σε άλλο σημείο της συνέντευξής του ανέφερε: “Θα απογοητευτούν πολλοί σε 3-4 χρόνια που θα έχουμε εκλογές ότι θα είναι μεγαλύτερα τα ποσοστά και με μεταγραφές που θα τρελαθείτε…”

Δήμαρχε τα παραπάνω …δεν κολλάνε και πολύ!
Εδώ φαίνεται ότι δεν μπορείτε να βάλετε τάξη σε συνεργάτες σας, αφήνετε αιχμές σε εργαζόμενους του δήμου, υποσχέσεις της δημοτικής αρχής που δεν υλοποιούνται, έμποροι και αγρότες αντιδρούν…κτλ! Και όλα αυτά ΟΥΤΕ στη μέση της θητείας! …Κατά τα άλλα εσείς δήμαρχε θεωρείτε ότι τα ποσοστά στις επόμενες εκλογές θα είναι υψηλότερα!!!
Εμείς λέμε ότι “η στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”
Τέλος αναρωτιόμαστε με αυτά που αναφέρει παραπάνω ο δήμαρχος …μήπως φοβάται ότι θα του φύγουν και άλλοι συνεργάτες του και εμμέσως τους “προειδοποιεί” …ότι δεν τους έχει ανάγκη και θα τους αντικαταστήσει με άλλους;

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε 3 αναρτήσεις ΜΟΝΟ για αυτή την εβδομάδα:
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Την Κόρινθο επισκέπτεται αυτές τις ημέρες αντιπροσωπεία του Δήμου Μαλίκι της Αλβανίας ανταποδίδοντας την επίσκεψη που έκανε εκεί ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Με το Μαλίκι ο Δήμος Κορινθίων έχει αναπτύξει φιλικές σχέσεις εδώ και πολλά χρόνια και αναμένεται η αδελφοποίηση των δύο πόλεων-Δήμων, όταν ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Η αλβανική αποστολή βρέθηκε σήμερα στο Δημαρχείο, όπου είχε μία ιδιαίτερα θερμή και μεγάλη συνάντηση με τον Δήμαρχο, Νίκο Σταυρέλη. Επικεφαλής της αποστολής ήταν η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Μαλίκι, Ρουντίνα Μπράγκου, ενώ συμμετείχαν σε αυτήν πολλά πρόσωπα, ανάμεσά τους ο Φεστίν Τομόρι, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Διμίτρι Οργκότσκα» στο Μαλίκι και ο υπεύθυνος για τον Τουρισμό του Δήμου Μαλίκι, Μαρκέλ Κούπε.
Ενδιαφέρον είναι πως στην αποστολή συμμετέχουν ακόμα σκηνοθέτες και σεναριογράφοι από το Μαλίκι, οι οποίοι, στο πλαίσιο της αδερφοποίησης, θα «γυρίσουν» και ένα ντοκιμαντέρ για την πόλη της Κορίνθου και τις πολιτιστικές της διαδρομές.
Παραβρέθηκαν ακόμα εκπρόσωποι των τοπικών κορινθιακών αλβανικών συλλόγων, αλλά και ο Φάνης Μπαζάι, γενικός γραμματέας της αλβανικής κοινότητας στην Ελλάδα.
Η συνάντηση έγινε σε θερμό κλίμα με τον Δήμαρχο Κορινθίων να σημειώνει πως τα τελευταία 35 χρόνια, η αλβανική κοινότητα στην Ελλάδα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Με εργατικότητα, φιλοτιμία και βαθιά αγάπη για τη χώρα που τους υποδέχτηκε, οι άνθρωποι αυτοί ρίζωσαν, δημιούργησαν οικογένειες και προσέφεραν σε κάθε τομέα της ζωής: στην εργασία, στο εμπόριο, στην επιχειρηματικότητα και στην επιστήμη. Τρεις γενιές πλέον έχουν πλήρως ενσωματωθεί, αποδεικνύοντας καθημερινά ότι η συνύπαρξη και η αλληλοεκτίμηση χτίζουν ισχυρές κοινωνίες».
Η ανάρτηση του δημάρχου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης Β. Τσιώτου:

“Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου βρίσκεται στο αγαπημένο της Λουτράκι και πριν λίγες ώρες μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram μερικές φωτογραφίες της από την παραλία.
Η 57χρονη ηθοποιός μοιράστηκε λήψεις μέσα και έξω από τη θάλασσα, χαμογελώντας στον φακό με το μπικίνι της σε λευκή και μπλε απόχρωση και μας εντυπωσίασε με την καλλίγραμμη σιλουέτα της.
Στην παρέα της, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου είχε και μία φίλη της, γράφοντας στη λεζάντα της δημοσίευσης που έκανε την Τρίτη 15 Ιουλίου στο Instagram: «Καλοκαίρι», αναφέρεται στο govastileto.gr.


Ερωτηματικά προκαλεί η στάση της δημοτικής αρχής του δήμου Κορινθίων και του ίδιου του δημάρχου Ν. Σταυρέλη προς τους αγρότες του Λεχαίου -Περιγιαλίου!
Ο δήμαρχος όχι μόνο αθέτησε την υπόσχεσή του στους αγρότες του Λεχαίου -Περιγιαλίου αλλά ΟΥΤΕ απάντηση υπήρξε όταν έγινε σχετική αναφορά …με τους αγρότες να περιμένουν!!!

“Θέσαμε στη λογοδοσία το θέμα της αθέτησης της υπόσχεσης του δημάρχου για στήριξη αγροτών Λεχαίου- Περιγιαλίου στην άρδευση των καλλιεργειών τους. Απάντηση δεν πήραμε ούτε οι παρόντες αγρότες. Καταστρέφονται περιουσίες από την έλλειψη νερού άρδευσης και ο δήμος αδιαφορεί ενώ μπορεί να σώσει τις καλλιέργειες…”
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο εργαζόμενος του δήμου έχασε τη ζωή του αλλά τα 2 βασικά ερωτήματα παραμένουν! -Οι κακές σχέσεις δημοτικής αρχής με εργαζόμενους! -Η τεχνική υπηρεσία υπολειτουργεί…
Κ.Ν
Ασθενής σεισμική δόνηση 2,2 Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα το πρωί …ανοιχτά της Περαχώρας.
Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη χθες το μεσημέρι στο Βραχάτι του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς του Α. Τ Βέλου – Βόχας, 26χρονη αλλοδαπή (από την Ουγγαρία) γιατί λίγο νωρίτερα αφαίρεσε από κατάστημα με κινέζικα προϊόντα, καλλυντικά και ρούχα αξίας περίπου 100 ευρώ, τα οποία βρέθηκαν και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη.
Κ.Ν
Το περιστατικό συνέβη στα τέλη της περασμένης εβδομάδας το πρωί επι της Π.Ε.Ο στην Εθνική Τράπεζα Κιάτου
Αστυνομικοί της τροχαίας σε συνεργασία με το ΑΤ Σικυωνίων πραγματοποιούσαν ελέγχους στα διερχόμενα δίκυκλα και οχήματα
Σε κάποια στιγμή σταμάτησαν όχημα ενός ΡΟΜΑ που εκτός ότι δεν έφερε πινακίδες, τα ελαστικά ήταν σχεδόν διαλυμένα αλλά το κυριότερο είχε και εξάτμιση (με σκάστρα) που περνώντας …σήκωνε όλη την πόλη στον αέρα!!!
Στον έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί για την εξάτμιση και εξαιτίας του εκκωφαντικού θορύβου που ακούστηκε εκείνη τη στιγμή «πετάχτηκαν» άτομα έξω από τα γύρω μαγαζιά και ρωτούσαν τους αστυνομικούς …αν έπεσαν πυροβολισμοί!!!
Όταν έμαθαν οι περαστικοί περί τίνος πρόκειται είπαν στους αστυνομικούς ότι ο εν λόγω ΡΟΜΑ έχει «σηκώσει» όλο το Βέλο …στον αέρα εξαιτίας του θορύβου της εξάτμισης του συγκεκριμένου οχήματος!
Στον ΡΟΜΑ επιβλήθηκε πρόστιμο περίπου 850 ευρώ καθώς του αφαίρεσαν δίπλωμα και άδεια κυκλοφορίας για κάποιο χρονικό διάστημα.
ΣΣ. Οι έλεγχοι της αστυνομίας σε τέτοιου είδους οχήματα (αυτοκίνητα- μηχανάκια) πρέπει να είναι εντατικοί, γιατί με το πέρασμά τους διαταράσσουν την ηρεμία των πολιτών.
Κ.Ν