Αρχική Blog Σελίδα 224

ΚΙΑΤΟ: Συμβαίνει τώρα σε  σπίτι στη Βελίνα! -Βρέθηκε νεκρός άντρας μέσα στο σπίτι του! –Αστυνομικοί έχουν σπεύσει στο σημείο…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr αυτή τη στιγμή (11:50 π.μ) βρίσκονται δυνάμεις της αστυνομίας σε σπίτι άντρα τη Βελίνα του δήμου Σικυωνίων.

Ο άντρας βρέθηκε νεκρός πριν από λίγη ώρα μέσα στο σπίτι και από την αστυνομία ερευνάται αυτή τη στιγμή αν πρόκειται για αυτοκτονία η εγκληματική ενέργεια…

Περισσότερα σε επόμενη ανάρτησή μας…

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 28χρονος με «σοκολάτα» στο Κ. Διμηνιό

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη σήμερα το πρωί στο Κ. Διμηνιό του δήμου Σικυωνίων 28χρονος με μικροποσότητα χασίς τύπου “σοκολάτα

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, σήμερα και πρώτες πρωινές ώρες, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς της Β’ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 28χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης τύπου «σοκολάτα», καθώς και τρίφτη κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Ένα – ένα τα ανακοινώνουν; – Η ΝΕΑ ανακοίνωση για τα επιπλέον διαμερίσματα όπου το νερό ΔΕΝ είναι ΠΟΣΙΜΟ! -Η υδροδότηση γίνεται από γεωτρήσεις…

Η νέα ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου:

«Σας ενημερώνουμε ότι,  λόγω της αυξημένης κατανάλωσης νερού αλλά και της μείωσης της παροχής των πηγών της Στυμφαλίας,  από την Παρασκευή 11-7-2025, η υδροδότηση των οικισμών Χιλιομοδίου, Αθικίων, Αγ. Ιωάννη και Στεφανίου θα γίνεται με νερό  των τοπικών γεωτρήσεων και θα συμπληρώνεται με νερό από τις γεωτρήσεις της Κορίνθου.

Το νερό στους ανωτέρω οικισμούς  θα θεωρείται μη πόσιμο, κατάλληλο για οποιαδήποτε άλλη οικιακή χρήση, έως ότου γίνουν οι απαραίτητες αναλύσεις.

Παρακαλούνται οι καταναλωτές να περιορίσουν τη χρήση του νερού στις απολύτως αναγκαίες οικιακές χρήσεις και να μην γίνεται σπατάλη γιατί η παροχή των γεωτρήσεων είναι μειωμένη.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και ευελπιστούμε στη συνεργασία σας» .

ΣΣ. Ένα- ένα τα ανακοινώνουν τα δημοτικά διαμερίσματα στο δήμο Κορινθίων που το νερό ΔΕΝ είναι ΠΟΣΙΜΟ καθώς μπαίνουν γεωτρήσεις;

Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση της Πέμπτης: “Μπαίνουν” οι γεωτρήσεις από αύριο! –Σε ποιες περιοχές να ΜΗΝ πίνουν νερό οι δημότες! -Επείγουσα ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου…”

Αύριο δηλαδή να αναμένουμε …κάποια νέα ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ που να αναφέρει επιπλέον δημοτικά διαμερίσματα του δήμου όπου το νερό ΔΕΝ θα είναι ΠΟΣΙΜΟ;

Κ.Ν

Αυτοψία στο εργοτάξιο του έργου «Βελτίωση επαρχιακής οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»…

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρεται: “Επιτόπια αυτοψία στο εργοτάξιο του μεγάλου έργου «Βελτίωση Επαρχιακής Οδού από Κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες», συνολικού προϋπολογισμού 47.000.000 ευρώ, πραγματοποίησε την Πέμπτη 10 Ιουλίου ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, στο πλαίσιο περιοδείας του στην Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας.

Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας που ενισχύει τη σύνδεση της Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο, αναβαθμίζοντας τη χωρική και πολιτιστική ενότητα της περιοχής. Η νέα χάραξη συνδέει τρεις κορυφαίους αρχαιολογικούς χώρους – Αρχαία Νεμέα, Δερβενάκια και Μυκήνες – με λειτουργικότητα, ασφάλεια και αισθητική, ανοίγοντας τον δρόμο για αύξηση της επισκεψιμότητας και τουριστικής ανάπτυξης.

Ταυτόχρονα, το έργο βελτιώνει καθοριστικά την κυκλοφοριακή ικανότητα του υφιστάμενου οδικού δικτύου, μειώνει χρόνους μετακίνησης και καθιστά την πρόσβαση στους ιστορικούς προορισμούς ασφαλέστερη και πιο εύκολη, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Το έργο κατάφερε να προχωρήσει έπειτα από τη στενή συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου με το Υπουργείο Οικονομικών και την εξασφάλιση της χρηματοδότησής του.

Ο Περιφερειάρχης ενημερώθηκε για την εξέλιξή του έχοντας στο πλευρό του τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιάννη Ανδριανό, τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη, Χρήστο Λαμπρόπουλο, τους Αντιπεριφερειάρχες Βασίλη Σιδέρη, Γιάννη Μαντζούνη, Ανδρέα Τσουκαλά, τον πρόεδρο του Αναπτυξιακού Οργανισμού Δημήτρη Σχοινοχωρίτη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους Αναστάσιο Γανώση (Εντεταλμένος Σύμβουλος σε θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών), Ιωάννη Μπούνο και στελέχη των τεχνικών υπηρεσιών”.

ΒΡΑΧΑΤΙ: Συνελήφθησαν 2 άτομα από την ΟΠΚΕ με λίγο χασίς!

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθησαν, το Σάββατο τις πρώτες πρωινές ώρες, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς της Α2 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 2 άτομα, ηλικίας 23 και 21 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν από κοινού μικροποσότητες κάνναβης, οι οποίες κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου – Βόχας»

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κλειστός θα παραμείνει ο παιδικός σταθμός…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Κλειστός θα παραμείνει ο Δ’ Παιδικός Σταθμός

Από το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης του Δήμου Κορινθίων ανακοινώνεται ότι λόγω της μη ολοκλήρωσης των εσωτερικών οικοδομικών εργασιών εντός του Δ΄ Παιδικού Σταθμού (Πυλαρινού 84 και Αποστόλου Παύλου, Κόρινθος), ο εν λόγω Σταθμός θα παραμείνει κλειστός και τις επόμενες ημέρες, για λόγους ασφαλείας.

Μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών τα παιδιά ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Γ’  ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ (Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 24, Κόρινθος – τηλ. επικοινωνίας 27410-28244), στον οποίο θα συνεχίσει να παρευρίσκεται και το προσωπικό του Δ΄ Παιδικού Σταθμού.

Το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης θα ενημερώσει τους γονείς άμεσα, μόλις καταστεί δυνατή η επιστροφή των παιδιών στον αγαπημένο τους Παιδικό Σταθμό.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία στα τηλέφωνα του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης Πληροφορίες: Γ. Βοϊδήλα – E. Αργυροπούλου, Τηλ.: 27410 25717 (εσωτ. 16 – 12).

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας».