Αρχική Blog Σελίδα 226

Έχασε τη ζωή του εργαζόμενος στο δήμο Κορινθίων! -Τι αναφέρει ο δήμαρχος…

Σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης αναφέρει:

“Με ανείπωτη θλίψη και βαθιά οδύνη πληροφορήθηκα πριν από λίγη ώρα τον αδόκητο θάνατο, του Γιώργου Γεωργακόπουλου, ενός συναδέλφου και εργαζομένου του Δήμου μας.

Ο χαμός του Γιώργου δεν είναι, απλώς, μια ανθρώπινη απώλεια. Είναι μια πληγή στην καρδιά της δημοτικής μας οικογένειας. Ένας άνθρωπος που καθημερινά πρόσφερε με ευσυνειδησία, ήθος και αξιοπρέπεια στον τόπο μας, δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας. Η σκέψη μας είναι κοντά στην οικογένειά του, στους συναδέλφους του και σε όλους όσοι τον γνώρισαν και τον αγάπησαν.

Σήμερα, στον Δήμο μας είναι προγραμματισμένη μια μεγάλη καλλιτεχνική εκδήλωση, που δυστυχώς δεν είναι εφικτό να αναβληθεί. Ωστόσο, σε ένδειξη σεβασμού και πένθους, ο Δήμος και όλα τα στελέχη του δεν θα συμμετάσχουν σε αυτήν. Ολόκληρη η εκδήλωση θα είναι αφιερωμένη στη μνήμη του εκλιπόντος συναδέλφου μας.

Σε στιγμές σαν αυτή, τα λόγια περισσεύουν. Ας μείνει η σιωπή μας γεμάτη ευγνωμοσύνη για όσα πρόσφερε και ας γίνει η μνήμη του φως και οδηγός για όλους μας”.

ΣΣ. Στην ανακοίνωση του δημάρχου δεν αναφέρεται όμως πως προήλθε ο θάνατος του εργαζόμενου! Αληθεύουν τα όσα ακούγονται ότι τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες; Και ενώ όλα φαίνεται να κυλούσαν ομαλά …ξαφνικά κατέληξε;

Κ.Ν

Ευχαριστούν δημόσια τον Δ. Πιστεύο που για ΧΡΟΝΙΑ στηρίζει την ομάδα του ΠΕΛΟΠΑ Κιάτου! -“Το “ευχαριστώ” είναι λίγο σε έναν άνθρωπο που μας στηρίζει έμπρακτα”, αναφέρουν σε ανακοίνωση

Η ανακοίνωση από τον ΠΕΛΟΠΑ Κιάτου:

ΣΣ. Ο Δ. Πιστεύος και ως αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Σικυωνίων έχει σοβαρές προτάσεις γενικά για θέματα αθλητισμού.

…Σε ότι αφορά τη δημοτική αρχή του Σταματόπουλου και το πόσο ενδιαφέρεται για θέματα αθλητισμού οι δημότες τόσα χρόνια έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους!

Κ.Ν

Για τα περιστατικά της Αχαϊας θα επιλαμβάνεται η ιατροδικαστική υπηρεσία Κορίνθου – Τι συνέβη με την ιατροδικαστική υπηρεσία της Πάτρας

0

“Σε αναστολή τίθεται  από σήμερα, Πέμπτη (10 Ιουλίου) και μέχρι νεωτέρας, όλη η Ιατροδικαστική Υπηρεσία της Πάτρας με απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη. 

Η αναστολή θα ισχύσει έως ότου ολοκληρωθεί η αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας, ενώ μέχρι τότε για τα περιστατικά της Αχαϊας θα επιλαμβάνεται η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Κορίνθου.   

Αιτία  για την αναστολή λειτουργίας της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στην Υπηρεσία μετά το θάνατο ενός ιατροδικαστή, την αργία στην οποία έχει τεθεί η μέχρι πρότινος επικεφαλής, την παραίτηση ενός άλλου και την εμπλοκή τέταρτου ιατροδικαστή στην υπόθεση της 25χρονης από την Αμαλιάδα. 

Η εξέλιξη αυτή πάντως φαίνεται να συνδέεται ενδεχομένως με το βαρύ κλίμα που έχει δημιουργηθεί όσον αφορά τις ιατροδικαστικές εκθέσεις, παλαιότερα στην υπόθεση της μητέρας από την Πάτρα και τώρα στην υπόθεση της 25χρονης από την Αμαλιάδα. 

«Θέλουμε να προστατεύσουμε το κύρος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας καθώς με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας έχει προκληθεί μεγάλη αναστάτωση στην κοινωνία», ανέφεραν πάντως πηγές του υπουργείου Δικαιοσύνης, αναφέρεται στην ertnews.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αστυνομική επιχείρηση στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ! -Ποιες συλλήψεις έγιναν ΞΑΝΑ …αλλά τι δεν βρέθηκε για ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ φορά!

Μεταξύ άλλων από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους-Μυκηνών, Ναυπλίου, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Κορίνθου και Ευρώτα.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας, Κορινθίας και Λακωνίας

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν -74- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:

  • -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • -1- άτομο, για παράβαση του Υγειονομικού Κανονισμού

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε: Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Μικροσυλλήψεις ξανά και ξανά όπως διαβάζουμε και παραπάνω στη νέα ανακοίνωση από την αστυνομία!!!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Υπουργέ οι πολίτες πλέον μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς μετά από αυτές τις αστυνομικές επιχειρήσεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;

Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν

“Μπαίνουν” οι γεωτρήσεις από αύριο! –Σε ποιες περιοχές να ΜΗΝ πίνουν νερό οι δημότες! -Επείγουσα ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου…

Από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου ανακοινώνεται:

«ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από τοπικές γεωτρήσεις η υδροδότηση οικισμών Ρειτού και Γαλατακίου

Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης κατανάλωσης νερού αλλά και της μείωσης της παροχής των πηγών της Στυμφαλίας, από αύριο Παρασκευή 11-7-2025, η υδροδότηση των οικισμών Ρειτού και Γαλατακίου θα γίνεται αποκλειστικά με νερό των τοπικών γεωτρήσεων.

Το νερό στους ανωτέρω οικισμούς θα θεωρείται ΜΗ ΠΟΣΙΜΟ, κατάλληλο ωστόσο για οποιαδήποτε άλλη οικιακή χρήση, έως ότου γίνουν οι απαραίτητες αναλύσεις.

Παρακαλούνται οι καταναλωτές να περιορίσουν τη χρήση του νερού στις απολύτως αναγκαίες οικιακές χρήσεις και να μην γίνεται σπατάλη γιατί η παροχή των γεωτρήσεων είναι μειωμένη.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και ευελπιστούμε στη συνεργασία σας.

Για  τη ΔΕΥΑ Κορίνθου

Δημήτρης Παπαγεωργίου

Γενικός Διευθυντής»

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 14χρονος ΡΟΜΑ αφαίρεσε βραδιάτικα από 15χρονο 4,5 ευρώ!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη σήμερα και πρώτες πρωινές ώρες στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Α. Τ Λουτρακίου, 14χρονος ΡΟΜΑ.

Όπως προέκυψε ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ δράστης, χθες το βράδυ (περίπου στις 21:30) αφαίρεσε επίσης από ανήλικο (15χρονο) Έλληνα 4,5 ευρώ!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Προσπάθησε να κλέψει 2 φόρες στην περιοχή Μαύρα Λιθάρια -Ο δράστης είναι…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκαν 2 απόπειρες κλοπής που έγιναν την Κυριακή στην περιοχή Μαύρα Λιθάρια του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης. Ο δράστης είναι 38χρονος ΡΟΜΑ

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, -2- περιπτώσεις απόπειρας κλοπής, που έγιναν την 6.7.2025, σε τοπική κοινότητα του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης. Για τις υποθέσεις αυτές, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 38χρονου ημεδαπού, για απόπειρα κλοπής, η οποία περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς του».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».