Σε ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού αναφέρεται:
«Δέσμευση του Υπουργείου για στήριξη των κτηνοτρόφων σε κόστος ζωοτροφών, θανάτωση και συνέπειες της πανώλης.
Μετά την κοινοβουλευτική Αναφορά που κατέθεσε ο βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, κ. Γ. Ψυχογιός, με την οποία ζητούσε από την κυβέρνηση την άμεση στήριξη των κτηνοτρόφων της Ορεινής Κορινθίας, το αρμόδιο Υπουργείο δεσμεύεται ότι θα τους αποζημιώσει στο 100% για την θανάτωση των ζώων τους και ότι θα λάβει μέτρα για την κάλυψη του κόστους των ζωοτροφών από την απαγόρευση βόσκησης λόγω της πανώλης.
Απαντώντας, επίσης, στην παρέμβαση του βουλευτή που τονίζει τα ζητήματα επιβίωσης των κτηνοτρόφων της ορεινής Κορινθίας και τον κίνδυνο αφανισμού του κλάδου, το Υπουργείο δεσμεύεται ότι θα προχωρήσει σε ενέργειες για την ενίσχυσή τους, ώστε να ανταπεξέλθουν στις σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις των ζωονόσων».
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Στην Ι. Μονή Αναστάσεως Χριστού στο Λουτράκι Κορινθίας τελέσθηκε σήμερα, 31 Οκτωβρίου 2024, το Ιερό Μνημόσυνο του αοιδίμου Επισκόπου Κανώπου (του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας) κυρού Σπυρίδωνος του Μηλιώτου με την ευκαιρία της συμπληρώσεως ένδεκα ετών από την εις Κύριον εκδημία του, όπου και ο τάφος του. Την Θεία Λειτουργία ετέλεσε ο Ιερομόναχος π. Λογγίνος, αδελφός της Ι. Μονής, ενώ στην Ακολουθία του Ι. Μνημοσύνου έλαβε μέρος και ο Καθηγούμενος αυτής Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος.
Ο μακαριστός Επίσκοπος Κανώπου κυρός Σπυρίδων υπήρξε Μέγας Ευεργέτης της Ι. Μητροπόλεως Κορίνθου, γι᾽ αυτό και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος από την Αμερική, όπου ευρίσκεται, εφρόντισε για την τέλεση του Μνημοσύνου του, εκφράζοντας και κατ᾽ αυτόν τον τρόπο την ευγνωμοσύνη του στον αείμνηστο για την προσφορά του στην Ι. Μητρόπολή μας, ευχόμενος υπέρ μακαρίας μνήμης και αιωνίου αναπαύσεως της ψυχής αυτού.
Ας είναι αιωνία η μνήμη του και η ευχή του μαζί μας»
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, χθες το βράδυ, σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 36χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή Ρόδου,για διακεκριμένη περίπτωση κλοπής».
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν τη Δευτέρα το βράδυ στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. Κορινθίας, 3 ανήλικοι αθίγγανοι (δύο 15χρονοι και ένας 14χρονος) γιατί όπως προέκυψε, λίγο νωρίτερα, αφού έσπασαν το τζάμι σε όχημα αφαίρεσαν από το εσωτερικό του 10 ευρώ!!!
Έγιναν όμως αντιληπτοί από τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Οι δράστες συνελήφθησαν και βρέθηκαν και τα 10 ευρώ που είχαν κλέψει! Προανάκριση διενεργεί το Α.Τ Σικυωνίων.
Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σικυωνίων Ν. Ζαχαρόπουλο αναφέρεται σε επιστολή του:
«ΑΡΘΡΟ 13 [Ν.1337/83] ευλογία ή κατάρα για τον τόπο μας;
Πριν από 40 περίπου χρόνια η τότε Δημοτική αρχή με Δήμαρχο τον Θ.Ε. με βάση τον Νόμο 1337/83 «περί επέκτασης των πολεοδομικών σχεδίων και οικιστικής ανάπτυξης των πόλεων»,αποφάσισε να εντάξει τμήματα της πόλης του Κιάτου στο περιβόητο άρθρο 13.
Μέχρι εδώ όλα καλά με την προϋπόθεση η ένταξη των περιοχών της πόλης του Κιάτου να συμβάλει στον πρόοδο και ανάπτυξη της περιοχήςπου είναι και το ζητούμενο.
Πέρασαν 40 χρόνια από τότε για να τελειώσει πρόσφατα η ομηρία των ιδιοκτητών ακινήτων στην πόλη του Κιάτου που ήταν εγκλωβισμένοι και δεν μπορούσαν να αξιοποιήσουν τις περιουσίες τους.
Μετά την κύρωση της Πράξης Εφαρμογών των περιοχών που υπάγονται στο άρθρο 13 του Ν. 1337/83 και κατόπιν αίτησης του Δήμου Σικυωνίων προς το αρμόδιο δικαστήριο, καθορίστηκε η προσωρινή τιμή μονάδας γης και επικειμένων τον Ιούνιο του τρέχοντος νέτους 2024.
Ακολούθως οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Σικυωνίων, σε μια δύσκολη εποχή των μνημονίων και των μεγάλων οικονομικών προβλημάτων για όλους τους πολίτες,στέλνουν τα ειδοποιητήρια προς τους υπόχρεους πολίτες να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τον Δήμο Σικυωνίων.
Υπάρχουν πολλοί αυτοδιοικητικοί παράγοντες διαχρονικά που είναι υπεύθυνοι για την μεγάλη καθυστέρηση εφαρμογής που άρθρου 13, που εξελίχθηκε σε τραγωδία για τον τόπο μας,οφείλουμε όμως να επισημάνουμε δυο κυρίως πράγματα.
Πρώτον, ο εμπνευστής του σχεδίου Θ.Ε. μπορεί να είχε καλή πρόθεση για την εφαρμογή του σχεδίου οικιστικής ανάπτυξης της πόλης του Κιάτου, αλλά δεν έλαβε υπόψη του κάποιες ιδιαιτερότητες της περιοχής και τις παρενέργειες από την εφαρμογή του άρθρου 13.
Δεύτερον, ο έτερος «καπαδόκης» ο σημερινός επικεφαλής της Δημοτικής αρχής Σ.Σ. εσκεμμένα καθυστέρησε την ολοκλήρωση του σχεδίου, κυρίως για λόγους ψηφοθηρίας, εν όψει των εκλογών και ιδιαίτερα των τελευταίων Δημοτικών εκλογών.
Άλλωστε και ο ίδιος φρόντισε να μην έχει περιουσιακά στοιχεία στην πόλη του Κιάτου, που ειρήσθω εν παρόδωβρίσκεται σε πλήρη απαξίωση και παρακμή επί των ημερών του, παρότι επικαλείταιψευδώς, ότι ο Δήμος Σικυωνίωνείναι«πρωταθλητής» των προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων.
Η Δημοτική Φιλαρμονική Σικυωνίων (ΔΗ.ΦΙ.Σ.) υφίστατο ως νομικό πρόσωπο του προ-Καλλικρατικού Δήμου Σικυωνίων (2010) και είχε συσταθεί με το με το αριθ. 663/18−5 −2005 ΦΕΚ (τ.Β΄).
Ο μουσικός κ. Ιωάννης Σπούλος όπως προκύπτει από τα οικονομικά στοιχεία και αρχεία του Δήμου Σικυωνίων, έως και τις 31/12/2010 που υφίστατο το Ν.Π. «Δημοτική Φιλαρμονική Σικυωνίων», ουδέποτε απασχολήθηκε ως προσωπικό του Νομικού Προσώπου. Αντιθέτως, στις εκδηλώσεις, εθνικές επετείους, λιτανείες κ.λπ., του γινόταν απευθείας ανάθεση υπηρεσίας και πληρωνόταν κατά περίπτωση.
Με τη συνένωση των δήμων και την εφαρμογή του νόμου «Καλλικράτης» (3852/2010) η Φιλαρμονική Δήμου Σικυωνίων, ως Νομικό Πρόσωπο ενσωματώθηκε στο Ν.Π.Δ.Δ. «Μηκώνη» με την 322/2011 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (ΦΕΚ 2199/τΒ΄/30.9.2011).
Συνεπώς, από 1/1/2011 η Δημοτική Φιλαρμονική Σικυωνίων έπαψε να υπάρχει ως Νομικό Πρόσωπο, λόγω της νομοθεσίας που εφαρμόστηκε για τη συνένωση των δήμων.
Από το 2011 και μετά, ήταν αδύνατη η πρόσληψη ως μαέστρου της Φιλαρμονικής του κ. Σπούλου, για νομικούς και τυπικούς λόγους,που ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά, και γι’ αυτό εξάλλου δεν προέβαλλε ποτέ κάποια διαμαρτυρία ή απαίτηση προς τη «Μηκώνη» ή τον Δήμο.
Επειδή όμως, τόσο ο Δήμος όσο και η «Μηκώνη» εκτιμούσαν την οικογενειακή παράδοση και την προσφορά του, με τη σύμφωνη γνώμη του και με καλή πίστη και συνεννόηση, έγιναν οι παρακάτω ενέργειες:
Συστάθηκε με την αρωγή του Δήμου Σικυωνίων ο «Σύλλογος Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936», του οποίου πρόεδρος ήταν και παραμένει μέχρι σήμερα, ο κ. Σπούλος.
Παραχωρήθηκαν στον ανωτέρω σύλλογο, καλή τη πίστει και στο πλαίσιο κοινής συνεννόησης, ομόνοιας και εμπιστοσύνης, όλα τα μουσικά όργανα του πρώην Ν.Π. Δημοτική Φιλαρμονική Σικυωνίων.
Επιπλέον, παραχωρήθηκε όλος ο καινούργιος εξοπλισμός (μουσικά όργανα, στολές και λοιπά), συνολικού προϋπολογισμού 25.000 ευρώ, τον οποίον η «Μηκώνη» απέκτησε το 2013-2014, μετά την έγκριση αιτήματός της προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου για προμήθεια στολών, μουσικών οργάνων και λοιπού εξοπλισμού.
Πληρώνονταν κατά καιρούςεπισκευές και συντηρήσεις οργάνωνσύμφωνα με τις εισηγήσεις του προέδρου του Συλλόγου, κ. Ιωάννη Σπούλου.
Εν τω μεταξύ, ο Σύλλογος λειτούργησε και λειτουργεί όπως όλοι οι Σύλλογοι του Δήμου Σικυωνίων, ήτοι: Με μηνιαία συνδρομή προς τα μέλη του (περίπου 40 άτομα) και με επιχορηγήσεις από τον Δήμο σε σταθερή ετήσια βάση και σύμφωνα με τις εισηγήσεις του κ. Ιωάννη Σπούλου.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ, έως την άνοιξη του 2024 δεν υπήρξε διαμαρτυρία ή διαφωνία από τον κ. Σπούλο ή άλλο μέλος του ΔΣ του Συλλόγου «Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» για το ύψος της επιχορήγησης και την μέχρι τότε λειτουργία της Φιλαρμονικής.
Μάλιστα, ο Σύλλογος επιχορηγήθηκε ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ και τα χρόνια της πανδημίας όπου οι παραστάσεις του σε εκδηλώσεις ήταν από περιορισμένες έως ανύπαρκτες.
Για όλες τις ανωτέρω επιχορηγήσεις υπάρχουν τα αποδεικτικά στοιχεία από το Μητρώο Επιχορηγούμενων Φορέων της Διαύγειας. Εκεί βρίσκονται καταχωρημένα από τον κ. Σπούλο και όλα τα παραστατικά δαπανών, στις οποίες διατέθηκαν οι επιχορηγήσεις, που ο δήμος έδινε στον Σύλλογο για τη λειτουργία της Μπάντας.
Με την κατάργηση του ΝΠΔΔ «Μηκώνη» από 1/1/2024, βάσει του νόμου 5056/2023, οι αρμοδιότητες του ΝΠΔΔ περιήλθαν στον Δήμο Σικυωνίων.
Το καθεστώς συνεργασίας με τον «Σύλλογο Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» συνέχισε απρόσκοπτα με την ίδια καλή πίστη και εμπιστοσύνη στη συνεργασία, από πλευράς δήμου.
Τον Απρίλιο του 2024 εγκρίθηκε επιχορήγηση ύψους 4000 ευρώ την οποία εισέπραξε ο κ. Ιωάννης Σπούλος, επ’ ονόματι του Συλλόγου, ως πρόεδρος όπως πάντα.
Η επιχορήγηση ήταν στο πλαίσιο της συνήθους χρηματοδότησης εκ μέρους του Δήμου για τις δράσεις και παραστάσεις της Φιλαρμονικής, όπως εφαρμόζονταν τα τελευταία χρόνια.
Ωστόσο, παρά τη δέσμευση του συλλόγου για την παράστασή του σε εκδηλώσεις του Δήμου, χωρίς καμία πρότερη ενημέρωση και προειδοποίηση, στην εορτή της Μεταμορφώσεως Σωτήρος Κιάτου, η Φιλαρμονική δεν παρέστη στη λιτανεία.
Ακολούθησε παρουσία του κ. Σπούλου στο Δημοτικό Συμβούλιο Σικυωνίων όπου διευκρινίστηκε ότι ο Δήμος Σικυωνίων θα συνεχίσει να στηρίζει τον «Σύλλογο Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» όπως έκανε όλα τα προηγούμενα χρόνια και ότι επιθυμεί να συζητήσει και να διαμορφώσει εκ νέου το πλαίσιο συνεργασίας με τον Σύλλογο.
Έτσι, ο Δήμος μέσω του αρμοδίου Αντιδημάρχου Πολιτισμού κ. Συριάνου, πάντα καλή τη πίστει και στο πλαίσιο της εμπιστοσύνης και της πολυετούς συνεργασίας, επικοινώνησε εγγράφως με τον πρόεδρο του Συλλόγου «Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» και ζήτησε να ενημερωθεί εγγράφως (αρ. πρωτ. 18363/20-10-2024), για την παρουσία ή μη της Φιλαρμονικής στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, προτείνοντας την εκταμίευση εξτρά επιχορήγησης 1000 ευρώ για το έτος 2024.
Επίσης, προτάθηκε η εν τω βάθει συζήτηση – μέσα στο Νοέμβριο – όλων των ζητημάτων που έχουν ανακύψει στη λειτουργία του Συλλόγου «Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» και η από κοινού συνεννόηση για τη διευθέτησή τους κατά το μέτρο του δυνατού.
Σε κάθε περίπτωση, πρόθεση του Δήμου Σικυωνίων ήταν τα όποια προβλήματα να ξεπεραστούν και να συνεχίσει η απρόσκοπτη συνεργασία που πάνω από δέκα χρόνια υπήρχε και είχε θεμελιωθεί σε εμπιστοσύνη από πλευράς Δήμου, δεδομένου ότι είχε παραχωρήσει προς τον Σύλλογο για χρήση μια μεγάλη περιουσία (μουσικά όργανα, στολές και λοιπός εξοπλισμός).
Δυστυχώς, όμως καμία απάντηση είτε έγγραφη, είτε προφορική, είτε τηλεφωνική δεν υπήρξε από πλευράς του κ. Ιωάννη Σπούλου, προέδρου του Συλλόγου «Φίλων Φιλαρμονικής Κιάτου –Ο Απόλλων 1936» ή κάποιου άλλου μέλους του Δ.Σ. του εν λόγω συλλόγου. Αντ’ αυτού, υπήρξε μία δημόσια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, την οποία αφήνουμε ασχολίαστη δεδομένου ότι περιέχει πολλά ανακριβή στοιχεία”.
Ειδικά στις μεταμφιέσεις ο Σταματόπουλος είναι ΠΡΩΤΟΣ και με διαφορά!
–
ΣΣ. Η ουσία πάντως είναι αυτή που γράψαμε και χθες! Επι θητείας Σταματόπουλου η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου δεν είχε την παρουσία της φιλαρμονικής!
Αν η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου είχε δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον θεωρούμε δεν θα είχαμε αυτά τα αποτελέσματα!
Γιατί δήμαρχε δεν είναι ο δήμος Σικυωνίων …μόνο καρναβάλια και μεταμφιέσεις! Γιατί στις μεταμφιέσεις ειδικά εσείς Σταματόπουλε, ειλικρινά, είναι σαν να …παίζετε χωρίς αντίπαλο! Πρώτος και με διαφορά!
“Ο Γιώργος Καχριμάνης οδηγός φορτηγού, μιλώντας στο «Live You» του SKAI, αναφέρθηκε σε ένα επικίνδυνο περιστατικό που έζησε στην εθνική οδό, στο 94ο χλμ. στο ύψος του Ζευγολατιού στην Κορινθία , όταν άγνωστοι πέταξαν πέτρες στο φορτηγό του ενώ βρισκόταν εν κινήσει.
Ο κ. Καχριμάνης περιέγραψε τον τρόμο και την αβεβαιότητα που ένιωσε τη στιγμή που οι πέτρες χτύπησαν το όχημά του, επισημαίνοντας πόσο συχνό και ανησυχητικό έχει γίνει αυτό το φαινόμενο για τους οδηγούς.
Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα από πολλές παρόμοιες καταγγελίες οδηγών που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους επιθέσεις, ειδικά σε μεγάλα οδικά δίκτυα όπως η εθνική οδός”, αναφέρεται στο mesogeiostv.gr.