Αρχική Blog Σελίδα 434

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σε ποια περιοχή επιβεβαιώθηκε εστία πανώλους αιγοπροβάτων…

Από την περιφέρεια πελοποννήσου ανακοινώνεται:

“Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής, ενημερώνει όλους τους κτηνοτρόφους της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τα κάτωθι:

Στις 02/10/2024 επιβεβαιώθηκε εστία Πανώλους Αιγοπροβάτων σε εκτροφή της Π.Ε. Κορινθίας, στην Κοινότητα  Καλλιανών του Δήμου Σικυωνίων.

Τα μέτρα που λήφθηκαν άμεσα για την αντιμετώπιση της νόσου από τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες της Περιφέρειάς μας είναι τα κάτωθι:

Ορίστηκαν οι Ζώνες Προστασίας και Επιτήρησης (ΑΔΑ: Ψ7Θ57Λ1-ΟΔ0)

i.   Η Ζώνη Προστασίας ακτίνας 3 χλμ γύρω από τη μολυσμένη εκτροφή περιλαμβάνει τις εξής Κοινότητες και οικισμούς:

Π.Ε. Κορινθίας, Δήμος Σικυωνίων >   Καλλιάνοι, Ψάρι

Στη Ζώνη Προστασίας

1.Απογραφή όλων των εκμεταλλεύσεων που έχουν ζώα των ευαίσθητων ειδών οι οποίες υποβάλλονται, περιοδικά, σε κτηνιατρική επιθεώρηση

2. Απαγόρευση της κυκλοφορίας και της μεταφοράς των ζώων των ευαίσθητων ειδών στους δημόσιους ή ιδιωτικούς δρόμους, εξαιρουμένων των οδών εξυπηρέτησης των εκμεταλλεύσεων

3.Περιορισμός των ζώων  των ευαίσθητων ειδών στην εκμετάλλευση που βρίσκονται, εκτός αν πρόκειται να μεταφερθούν, υπό επίσημο κτηνιατρικό έλεγχο, απευθείας σε σφαγείο για επείγουσα σφαγή , που βρίσκεται στην ίδια ζώνη ή ελλείψει αυτού σε σφαγείο στη ζώνη επιτήρησης

4.Τα μέτρα στη Ζώνη Προστασίας θα διατηρηθούν για είκοσι μία ημέρες μετά τη θανάτωση όλων των ζώων των μολυσμένων εκμεταλλεύσεων και την ολοκλήρωση των εργασιών καθαρισμού και απολύμανσης σε αυτές.

5.Μετά τη λήξη της ανωτέρω αναφερόμενης περιόδου θα εφαρμοστούν τα μέτρα της Ζώνης Επιτήρησης

ii. H Ζώνη Επιτήρησης ακτίνας10 χλμ γύρω από τη μολυσμένη εκτροφή περιλαμβάνει τις εξής Κοινότητες και Οικισμούς:

Π.Ε. Κορινθίας, Δήμος Σικυωνίων > Καρτέρι, Στυμφαλία, Κυλλήνη, Δροσοπηγή, Κεφαλάρι, Κλημέντι, Καίσαρι, Μποζικάς, Ασπρόκαμπος

Π.Ε. Κορινθίας, Δήμος Νεμέας   > Καστράκι, Πετρί, Αηδόνια, Γαλατάς

Π.Ε. Αργολίδας, Δήμος Άργους – Μυκηνών > Πλατάνι

Στη Ζώνη Επιτήρησης

1.Απογραφή όλων των εκμεταλλεύσεων που έχουν ζώα των ευαίσθητων ειδών

2.Απαγόρευση της κυκλοφορίας ζώων των ευαίσθητων ειδών στους δημόσιους δρόμους, εκτός εάν αυτά οδηγούνται σε βοσκοτόπους ή σε κτίρια ενσταβλισμού τους.

3.Επιτρέπεται η μεταφορά ζώων των ευαίσθητων ειδών εντός της Ζώνης Επιτήρησης, μόνο μετά από άδεια της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής

4.Απαγόρευση  της εξόδου ζώων των ευαίσθητων ειδών από τη Ζώνη Επιτήρησης για τριάντα ημέρες

5.Τα μέτρα στη Ζώνη Επιτήρησης θα διατηρηθούν για τριάντα ημέρες

Στις Ζώνες Προστασίας και  Επιτήρησης οι έλεγχοι αφορούν σε 66 εκτροφές με 12.820 ζώα και βρίσκονται σε εξέλιξη”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Από πότε έγινε αντιδήμαρχος ο Μποζίκης; -Οι ανεμογεννήτριες, τα 1.250.000 ευρώ και το “στόλισμα” του Χίου στον Μποζίκη!

Πότε έγινε αντιδήμαρχος Κορινθίων ο Τάσος Μποζίκης …και δεν το πήραμε χαμπάρι;

Γιατί μπαίνουμε και στην ιστοσελίδα του δήμου Κορινθίων που έχει τους 12 αντιδημάρχους του Σταυρέλη και δεν είδαμε πουθενά το όνομα του Μποζίκη!

Ο Μποζίκης όμως “παρουσιάστηκε” ως αντιδήμαρχος στην παρακάτω εκπομπή. Τον έλεγαν αντιδήμαρχο και ο ίδιος …δεν τους διόρθωνε! Ακόμα και κάτω από τη φωτογραφία του στην εκπομπή αναγραφόταν ως αντιδήμαρχος!!!

Και δεν έφτανε μόνο αυτό ο Χίος “στόλισε” τον Μποζίκη στο θέμα των ανεμογεννητριών! Τι αναφέρθηκε για τα 1.250.000 ευρώ…

…Το τι άκουσε ο Μποζίκης δεν λέγεται!

Από το 1:10 στο παρακάτω βίντεο ξεκινάει την ερώτηση ο Χίος και γίνεται …το έλα να δεις με τον Μποζίκη και το πως τον αντιμετωπίζει (ο Χίος)!

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αστυνομική επιχείρηση σε καταυλισμούς αθίγγανων – Συνελήφθησαν 14 άτομα

0

Αστυνομική επιχείρηση σε καταυλισμούς των αθίγγανων σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας με 14 συλλήψεις

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, σήμερα το πρωί, σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των Αστυνομικών Τμημάτων Σικυωνίων, Βέλου-Βόχας και Κορίνθου, των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου, των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας και Θεσσαλίας καθώς και Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -31- άτομα, προσήχθησαν -17-, ενώ συνελήφθησαν -14-.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν:

  • -11- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • -1- άτομο, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
  • -1- άτομο, για παράβαση του Υγειονομικού Κανονισμού και
  • -1- άτομο, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκε -1-παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκε -1- ακινητοποίηση οχήματος.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου».

Αντιδήμαρχος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης: “Σας είπα ψέματα γιατί φοβήθηκα”

Στο aftodioikisi.gr αναφέρεται: “Νέα αποκαλυπτικά και σοβαρά στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη φωτιά που ξέσπασε πρόσφατα στο Ξυλόκαστρο και προκάλεσε το θάνατο δύο ανθρώπων και τεράστιες καταστροφές.

Ο αντιδήμαρχος Α.Κ του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης βρίσκεται στο επίκεντρο των ερευνών. Οι ανακριτικές αρχές εξετάζουν τη δραστηριότητά του, καθώς κατηγορείται ότι κάπνιζε παράτυπα τα μελίσσια του τη στιγμή της πυρκαγιάς.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή “Open Τώρα”, ο αντιδήμαρχος προσπάθησε αρχικά να αποκρύψει τις κινήσεις του πριν την έναρξη της πυρκαγιάς. Όμως, υπό την πίεση των ανακριτικών αρχών, αναγκάστηκε να παραδεχθεί την παρουσία του στο σημείο, ενώ αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη για την έναρξη της φωτιάς.

«Είχα πάει στην περιοχή όπου βρίσκονται τα μελίσσια μου για να κλείσω τις βάνες. Περίπου στις δύο παρά δέκα, είδα να ξεσπά φωτιά περίπου 500 μέτρα νότια από τις κυψέλες μου και αμέσως ενημέρωσα την πυροσβεστική», δήλωσε αρχικά στην κατάθεσή του.

Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι έφυγε από την περιοχή με αγροτικό φορτηγάκι, χωρίς να έχει μαζί του καπνιστήρι, απαραίτητο εργαλείο για τη διαχείριση των μελισσιών.

Ωστόσο, οι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής, οι οποίοι είχαν ήδη συγκεντρώσει πληροφορίες, αντέκρουσαν τους ισχυρισμούς του. Σύμφωνα με τα δεδομένα τους, η πυρκαγιά ξέσπασε σε απόσταση μόλις 150 μέτρων από τα μελίσσια του αντιδημάρχου, ενώ στην καρότσα του αγροτικού οχήματος εντοπίστηκε το καπνιστήρι που ο ίδιος αρνήθηκε ότι είχε στην κατοχή του

Μετά από ενδελεχή ανάκριση, ο αντιδήμαρχος τελικά παραδέχθηκε ότι είχε μαζί του το καπνιστήρι και το χρησιμοποίησε για να καπνίσει τα μελίσσια του, επιμένοντας όμως ότι δεν ευθύνεται για την έναρξη της πυρκαγιάς. «Σας είπα ψέματα γιατί φοβήθηκα. Χρησιμοποίησα το καπνιστήρι για τις κυψέλες, αλλά δεν ξεκίνησε από εμένα η πυρκαγιά. Είχα τελειώσει τη δουλειά μου όταν παρατήρησα τη φωτιά», δήλωσε.

Επιπλέον, ανέφερε πως μετά την τηλεφωνική του ενημέρωση προς την Πυροσβεστική, αποχώρησε από το σημείο και επέστρεψε με μοτοσικλέτα για να δει τι συνέβαινε, όπου και συνάντησε τους πυροσβέστες που είχαν ήδη φτάσει στο σημείο.

Υπενθυμίζουμε ότι σε βάρος του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο, ενώ από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού συγκεντρώνονται όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, για να υποβληθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, προκειμένου να διερευνηθούν πιθανές ποινικές ευθύνες του συλληφθέντα ως προς την πρόκληση της πυρκαγιάς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η δικογραφία αναμένεται να κατατεθεί στον εισαγγελέα, ο οποίος θα κρίνει αν θα ασκηθεί ποινική δίωξη κατά του αντιδημάρχου”.

Το περιστατικό στο Γυμνάσιο Λουτρακίου …με πρωταγωνιστή ΑΝΗΛΙΚΟ!

Θέμα συζήτησης στο Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή το περιστατικό που συνέβη στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου στο Λουτράκι με πρωταγωνιστή ΑΝΗΛΙΚΟ όπου εξύβρισε, απείλησε και επιτέθηκε σε άλλον ΑΝΗΛΙΚΟ!

Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ μπορεί να συνελήφθη αλλά αυτό που απασχολεί την κοινή γνώμη είναι τα πολλά κρούσματα βίας που παρατηρούνται κυρίως σε σχολεία (στο πανελλήνιο)!

Μαθητές, καθηγητές και γονείς πρέπει όλοι να είναι σε συνεχή επαγρύπνηση και να καταγγέλλονται τέτοιου είδους περιστατικά από την πρώτη στιγμή …πριν να είναι αργά!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: Συνελήφθη ΑΝΗΛΙΚΟΣ -Τι έκανε σε χώρο σχολικού συγκροτήματος στο Λουτράκι! -Συνελήφθη και η μητέρα του…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το ΜΗ ΠΟΣΙΜΟ νερό στους Κορίνθιους και η αποτυχία της δημοτικής αρχής! -Τι έλεγε ο Σταυρέλης! -Δείτε τα βίντεο…

Σε ανάρτηση την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύσαμε …τα μεγάλα λόγια του Σταυρέλη σε συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου που αποδείχθηκαν “κούφια”! Όταν ο Νανόπουλος έφερε τις αποδείξεις που ζητούσε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο ο Σταυρέλης όχι μόνο δεν ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ όπως είχε ΔΗΛΩΣΕΙ αλλά δεν απάντησε κιόλας!!! (δείτε τη σχετική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Ξέχασε” να παραιτηθεί ο Σταυρέλης, όπως ανακοίνωνε! …Τα λόγια τα μεγάλα …και η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! -Δείτε τα βίντεο…)

Τέθηκε λοιπον σοβαρό θέμα αξιοπιστίας του δημάρχου Ν. Σταυρέλη

Με αυτά που θα αναφέρουμε σήμερα (παρακάτω) εκτίθεται ξανά η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος σε ότι αφορά, αυτή τη φορά, το νερό της Κορίνθου. Ένα θέμα που καίει κυριολεκτικά τους Κορίνθιους!

Διαβάστε τα παρακάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας…

Σε ανακοίνωση από τον Β. Νανόπουλο στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

“Με ανακοίνωση η ΔΕΥΑΚ  κάνει γνωστό ότι το νερό στην πόλη της Κορίνθου είναι μη πόσιμο

Απέτυχε η δημοτική αρχή και ο κ Σταυρέλης να διασφαλίσει πόσιμο νερό για τους Κορίνθιους.

Απέτυχε η ΔΕΥΑΚ  και ο πρόεδρος Μιχάλης Χατζής να διασφαλίσει στοιχειωδώς με πόσιμο νερό την πόλη της Κορίνθου και μας έφερε πολλά χρόνια πίσω όταν οι Κορίνθιοι πήγαιναν στο Λουτράκι να πάρουν νερό η αγόραζαν εμφιαλωμένο  για πόσιμο.

Η ολιγωρία και η αδιαφορία της νέας δημοτικής αρχής μας έφερε στη σημερινή κατάσταση.                                                                 

Έγκαιρα είχα φέρει το θέμα της διαφαινόμενης έλλειψης νερού στο δημοτικό συμβούλιο και ζήτησα από τον κύριο Σταυρέλη και τον κ. Χατζή να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αντιμετωπιστεί αυτό που σήμερα είναι πραγματικότητα.                                           

Ήταν το πρώτο θέμα που έβαλα στην πρώτη συνεδρίαση  για την λογοδοσία στο δημοτικό συμβούλιο και ζήτησα να αναληφθούν συγκεκριμένες ενέργειες στο δημοτικό συμβούλιο της 4.3.24

Έκανα την σχετική αναφορά στο  σημείο 2.30.40  έως 2.31.41 και πήρα αντί για απάντηση την γενικόλογη  κατηγορηματική δέσμευση Σταυρέλη 2.33.02  ότι όλα είναι υπό έλεγχο .

Επειδή είδα ότι δεν γινόταν καμία ενέργεια έφερα το θέμα με τις υπογραφές όλων των συμβούλων της αντιπολίτευσης στη συνεδρίαση  δημοτικού συμβουλίου της 3.7.24

Ήταν το θέμα 24 και η αναφορά μου στο σημείο 2.06.19 έως 2.13.25 και η απάντηση Σταυρέλη άσχετη και η πρόβλεψή μου στο 3.12.33

Επίσης έκανα σχετική ανάρτηση στο  Facebook  Vasileios Nanopoulos 6 Ιουλίου 2024 αφού απαντήσεις στα δημοτικά συμβούλια δεν δίνει ο κ Σταυρέλης – εκμεταλλευόμενος τον κανονισμό λειτουργίας του ΔΣ – άλλα τον ερωτώ και άλλα απαντά .

Η πρόταση μου είναι:

  1. Να κηρυχτεί κηρυχθεί άμεσα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος κορινθίων που επιτρέπει  με συνοπτικές διαδικασίες να διανοιχτεί η γεώτρηση στην Στυμφαλία  και να συνδεθεί με το δίκτυο του νερού ώστε να αυξηθεί η ποσότητα που έρχεται από τις πηγές
  2. Να υλοποιηθεί η επεξεργασία νερού από γεωτρήσεις σε 2 σημεία στο Λέχαιο και τα Λουτρά Ωραίας Ελένης όπου φροντίσαμε ως δημοτική αρχή να υπάρχει ανάδοχος
  3. Να προχωρήσει το θέμα της αφαλάτωσης στις Κεγχριές
  4. Να ελεγχθεί η υπερκατανάλωση που γίνεται με την ολοκλήρωση του έργου τον ψηφιακών υδρομέτρων που καθυστερεί .
  5. Να ελεγχθούν οι παράνομες υδροληψίες από τους πυροσβεστικούς κρουνούς
  6.  Να επιταχυνθεί η σύνδεση με παροχή νερού από την ΕΥΔΑΠ σε συνέχεια των σχετικών συζητήσεων που έγιναν στην προηγούμενη δημοτική μας αρχή 
  7. Να τοποθετηθεί αναλυτική συσκευή στο Σπαθοβούνι για τον έλεγχο υπολειμματικού χλωρίου για τη διασφάλιση της υγείας των κατοίκων”

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τι βρέθηκε στη θαλάσσια περιοχή της λίμνης Βουλιαγμένης

“Τις μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής, ενημερώθηκε το Δ΄ Λιμενικό Τμήμα Κιάτου του Λιμεναρχείου Κορίνθου για τον εντοπισμό από τον ιδιοκτήτη ενός επαγγελματικού-αλιευτικού σκάφους, δύο αμφορέων, στη θαλάσσια περιοχή της Λίμνης Βουλιαγμένης Κορινθίας. Οι αμφορείς παραδόθηκαν στη Λιμενική Αρχή Κιάτου, ενώ ενημερώθηκε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορίνθου για τις δικές της περαιτέρω ενέργειες”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

Ανακαίνιση στον παιδικό σταθμό Βραχατίου

Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται: «Στον Παιδικό Σταθμό Βραχατίου ολοκληρώθηκε μια σημαντική ανακαίνιση, η οποία αναβαθμίζει ουσιαστικά τις εγκαταστάσεις του, προσφέροντας ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Στο πλαίσιο των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν, τοποθετήθηκαν νέα πλακάκια σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, προσδίδοντας μια σύγχρονη αισθητική και διευκολύνοντας τη συντήρησή τους. Ακόμη, βάφτηκαν οι τοίχοι με ζεστά, φιλικά χρώματα που δημιουργούν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα για τους μικρούς μας φίλους.

Επιπλέον, μία από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις είναι η εγκατάσταση δαπέδων ασφαλείας στους εσωτερικούς χώρους, έτσι ώστε να αυξηθεί στο μέγιστο η παρεχόμενη ασφάλεια για βρέφη και νήπια και να απολαμβάνουν το παιχνίδι τους χωρίς κινδύνους.

Η ανακαίνιση του Παιδικού Σταθμού Βραχατίου, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο ανακαινίσεων και συντηρήσεων στους χώρους που φιλοξενούν τα παιδιά μας, αποτελεί μια σημαντική επένδυση για την τοπική κοινωνία και υπογραμμίζει τη δέσμευση του Δήμου Βέλου-Βόχας, αλλά και του Δημάρχου Θανάση Μανάβη για τη βελτίωση και αναβάθμιση των εκπαιδευτικών υποδομών».