Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς των αθίγγανων στην Κορινθία με 12 συλλήψεις
«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, τη Δευτέρα το πρωί, σε περιοχές του δήμου Κορινθίων, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος και των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου, των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.), Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) Κορινθίας, καθώς και της Διμοιρίας Υποστήριξης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -34-άτομα, προσήχθησαν -16-, ενώ συνελήφθησαν -12-.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν:
-9- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
-2- άτομα, για στέρηση δελτίου ταυτότητας και
-1- άτομο, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -23-παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκαν -3- ακινητοποιήσεις οχημάτων.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου», αναφέρεται από την αστυνομία.
Μιλτιάδης – Κόρινθος 0-0. Πρεμιέρα με ισοπαλία στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της ομάδας της Κορίνθου Α. Κούγιας ανέφερε μεταξύ άλλων: “Δεν παίχτηκε ποδόσφαιρο και αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο προπονητής της ομάδας του Μιλτιάδη και οι ποδοσφαιριστές σε συνεργασία με τον διαιτητή και τους επόπτες!
Ο διαιτητής λες και ήταν ο πρόεδρος του Μιλτιάδη πήγαινε και σήκωνε τους παίχτες που έπεφταν και χάναμε δίλεπτα και τρίλεπτα. Δεν είναι ποδόσφαιρο αυτό.
Σκέφτομαι σοβαρά να τα παρατήσω, είναι χειρότερα από πριν. Δηλαδή αυτά που ζήσαμε σήμερα εδώ είναι χειρότερα από αυτά που ζήσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Αυτόν τον διαιτητή δεν ξέρω που τον βρήκανε, έμαθα ότι είναι από τη Λακωνία, το παιδί δεν κάνει για τίποτα…”
–
–
ΣΣ. Σκέφτεται σοβαρά να τα παρατήσει ο Κούγιας ακόμα δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα;Θα δούμε πάλι τα περσινά σε ότι αφορά την ομάδα της Κορίνθου;Έχει ενδιαφέρον η συνέχεια…
Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Γιώργος Παπαβενετίου, προκειμένου να απαντήσει στην κοινή δήλωση των επικεφαλής των παρατάξεων της μειοψηφίας του ΔΣ.
Η τοποθέτηση του κ. Παπαβενετίου είχε δύο σκέλη. Το πρώτο αφορούσε το τι πραγματικά έγινε στο ΔΣ κατά την συζήτηση του θέματος για την παραχώρηση χώρων σε αθλητικούς συλλόγους και το δεύτερο το περιεχόμενο και το ύφος της ανακοίνωσης των τριών παρατάξεων.
Σε ό,τι αφορά το τι έγινε πραγματικά στην συνεδρίαση (όπως προκύπτει από το ίδιο το απόσπασμα της συνεδρίασης) γίνεται σαφές ότι δεν υπήρξε καμία παραποίηση της απόφασης, αφού στην επίκληση του προέδρου ότι θέμα ψηφίζεται ομόφωνα, δεν εκφράστηκε καμία αντίρρηση, από κανέναν δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας. Μάλιστα καμία αντίρρηση δεν εκφράστηκε ακόμα και όταν ο ίδιος ο δήμαρχος παρενέβη, πριν συζητηθεί το επόμενο θέμα της ημερήσιας διάταξης, και επισήμανε στο σώμα πως έχουν παρεισφρήσει δύο θέματα που έχουν αλλάξει την αρχική εισήγηση.
Το απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα έχει ως εξής:
Πρόεδρος ΔΣ: «ομόφωνα, λοιπόν, το υπ αριθμόν 2 θέμα, πάμε στο υπ αριθμόν 3 θέμα, «επιχορηγήσεις αθλητικών συλλόγων», δήμαρχε έχεις τον λόγο…».
Δήμαρχος: «να κάνω μία διευκρίνιση; Δεν ξέρω για το «ομόφωνα», γιατί έθεσα και τα δύο τα έκτακτα που είπα, τα ποδοσφαιρικά και την απόρριψη των άλλων δύο, μην έχουμε μετά τίποτα…».
Πρόεδρος ΔΣ: «φαντάζομαι δεν έχουν αντίρρηση…».
Βασίλης Νανόπουλος: «είχαμε ξαναδώσει στη Νεμέα να παίζει στον Αγιοβασίλη…».
Δήμαρχος: «τώρα θέλει, επειδή παλιά ήταν με το ΚΕΠΑΠ, τώρα θέλει απόφαση δημοτικού συμβουλίου…»
Πρόεδρος ΔΣ: «οπότε γι αυτό λέμε, ωραία, γι αυτό λέμε, συμφωνούμε…».
Σε ό,τι αφορά το ύφος και το περιεχόμενο της ανακοίνωσης, ο κ. Παπαβενετίου: ανέφερε πως περιέχει μία σειρά από ψεύδη (δεν υπήρχε εισήγηση, δεν ψηφίστηκε ομόφωνα κ.λπ) εξέφρασε την απογοήτευσή του από το γεγονός πως την συνυπέγραψαν οι κ.κ. Πρωτοπαππάς και Νανόπουλος, οι οποίοι δεν επικοινώνησαν μαζί του για να μάθουν τι έχει συμβεί,προειδοποίησε πως επιφυλάσσεται και ο ίδιος πλέον παντός νομίμου δικαιώματός του για την μείωση του κύρους και της αξιοπρέπειάς του από τέτοιες δηλώσεις».
Η ανακοίνωση των αρχηγών της αντιπολίτευσης κατα του Παπαβενετίου:
«Με έκπληξη, την οποία διαδέχθηκε η δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση, ενημερωθήκαμε στις 20-9-2024 ότι στην ομοφώνως ληφθείσα υπ’ αριθμ. 553/11-9-2024 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων που αφορούσε την «Παραχώρηση χρήσης των δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων» συμπεριελήφθη μεταξύ των λοιπών σημείων του διατακτικού της, Β κεφάλαιο, στο οποίο οριζόταν πως «Οι εγκαταστάσεις των κλειστών γυμναστηρίων του Δήμου Κορινθίων σε Κόρινθο, Λέχαιο, Χιλιομόδι δεν θα παραχωρηθούν για χρήση αγώνων και προπονήσεων του αθλήματος ποδοσφαίρου Σάλας».
Πλην όμως τούτο είναι αναληθές και ανακριβές και η προσθήκη αυτή στο σώμα του αιτιολογικού και διατακτικού της ως άνω απόφασης είναι αντικανονική και έκνομη. Ουδέποτε ετέθη ως θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο στην συνεδρίαση της 11-9-2024 το ζήτημα αυτό, ουδεμία εισήγηση υπήρξε περί αυτού, ουδεμία συζήτηση έγινε περί αυτού, ουδεμία ψηφοφορία διεξήχθη επί του θέματος αυτού.Αναφέρθηκε απλά από τον κ δήμαρχο η προσωπική του βούληση να αποκλεισθούν οι ομάδες Σάλας και δεν έγινε καμία ψηφοφορία, ούτε θα μπορούσε να γίνει φυσικά ψηφοφορία επιδοκιμασίας ή αποδοκιμασίας των προσωπικών του απόψεων .
Πληροφορηθέντες άπαντες τα της αποφάσεως σπεύσαμε στα γραφεία της γραμματείας του Δημοτικού Συμβουλίου και αιτηθήκαμε εξηγήσεις από τον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου αξιώνοντας την άμεση διόρθωση και τροποποίηση της απόφασης, εκλαμβάνοντας, καλοπίστως, το όλο συμβάν ως εξ αμελείας του και αβλεψίας προκληθέν.
Την ως άνω ωστόσο καλόπιστη άποψη μας ανέτρεψε η αντιφατική στάση του κ. Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου ο οποίος αρχικώς διαπραγματευόταν την διόρθωσή της, εν συνεχεία όμως άλλαξε στάση και προσπαθούσε να μας πείσει ότι είχαμε συζητήσει και ψηφίσει και επί του επίμαχου θέματος.
Περισσότερο ωστόσο μας προβλημάτισε και εξέπληξε το γεγονός ότι ενώ εμείς δεν είχαμε λάβει ακόμη αντίγραφο της αποφάσεως και ενώ συνεζητείτο η διόρθωσή της, την ίδια στιγμή η απόφαση αυτή χρησιμοποιήθηκε υπό της Δημοτικής Αρχής Σταυρέλη κατά την εκδίκαση την ίδια ημέρα αιτήσεως προσωρινής διαταγής από σωματείο ποδοσφαίρου σάλας κατά του Δήμου ,επί σκοπώ όπως πείσουν την Δικαστή – Πρόεδρο Υπηρεσίας ότι ο Δήμος με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου απέκλεισε το ποδόσφαιρο Σάλας από τις αθλητικές του εγκαταστάσεις, κάτι το οποίο είναι απολύτως ΨΕΥΔΕΣ.
Διαμαρτυρόμεθα λοιπόν εντόνως για τα ανωτέρω και καλούμε τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου να αποκαταστήσει την αλήθεια και να διορθώσει την απόφαση, απαλείφοντας τις ανακριβείς και αναληθείς προσθήκες. Του προτείνουμε δε να ξαναδεί και πάλιν και πολλάκις το σχετικό βίντεο, να δει το θεματολόγιο της ημερήσιας διάταξης , τις εισηγήσεις των θεμάτων και να μην κλείνει τα μάτια στο προφανές. Άλλως, ενημερώνουμε ότι από πλευράς μας, θα λάβουν χώρα τα δέοντα νομικά και πολιτικά για την αποκατάσταση της τάξεως και της νομιμότητος. Η περίοδος χάριτος έληξε!!!
Πριν δημοσιεύσουμε την ανακοίνωση από το ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου επαναλαμβάνουμε ότι:
“Τα μέλη της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κορινθίας, δηλώνουν στην παρακάτω ανακοίνωση ανοιχτά και ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουν τον περαιτέρω ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ του ΣΥΡΙΖΑ, την περαιτέρω κατάργηση κάθε έννοιας δημοκρατίας!
Μιλούν και πολύ σωστά για ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ του ΣΥΡΙΖΑ!
Απλά η λέξη εξευτελισμός είναι μάλλον λίγη σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ!
Ένα κόμμα που δείχνει να έχει χάσει εντελώς …την πυξίδα του και γίνεται εκεί μέσα ότι μπορεί να φανταστεί κανείς!
Μία θητεία έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ με τον “λαοπλάνο” Τσίπρα, απογοήτευσαν τον λαό με τις ψεύτικες υποσχέσεις και από εκεί και πέρα …η κατρακύλα δεν έχει τέλος! Το κόμμα είναι …”ΣΥΡΙΖΑ” από την εξόντωσή του
Το γράφουμε ξανά, η λέξη εξευτελισμός είναι μάλλον λίγη σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ”!
…Σύριζα από το γκρεμό το “κόμμα παρωδία”!
Συντονιστική Επιτροπή ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων: “Πρόκειται για ερμηνεία αυθαίρετη, αφού δεν προβλέπεται από το καταστατικό και έτσι δημιουργείται κακό προηγούμενο”
Από το ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου- ΑΓ.Θ ανακοινώνεται: «Η Συντονιστική Επιτροπή της ΟΜ -ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων συνεδριάσαμε την 18/9/2024 και αποφασίσαμε κατά πλειοψηφία να καταθέσουμε την αντίθεσή μας στις αντικαταστατικές διαδικασίες που συνέβησαν κατά τη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής στις 7-8/9/2024.
Ειδικότερα, μετά τις Ευρωεκλογές, είχε αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί το Καταστατικό Συνέδριο του κόμματός μας, τον Οκτώβριο, με τη σύμφωνη γνώμη της Πολιτικής Γραμματείας και της Κεντρικής Επιτροπής. Επομένως κατά τη διάρκεια της προσυνεδριακής διαδικασίας, τα διαφωνούντα με τον Πρόεδρο μέλη, είχαν το καταστατικό δικαίωμα, αλλά και το χρόνο, να διατυπώσουν τις όποιες ενστάσεις τους κατά του Προέδρου και συγχρόνως να καταθέσουν και την εναλλακτική πρότασή τους.
Αντ’ αυτού τα διαφωνούντα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής κατέθεσαν πρόταση μομφής κατά του Προέδρου στη συνεδρίαση που έγινε και η ΚΕ αποφάσισε με «μυστική» ψηφοφορία, ή οποία κατέληξε να είναι και τηλεφωνική, με αποτέλεσμα να καταλυθεί η μυστικότητα, που σθεναρά υποστηρίχθηκε από τους εκπροσώπους των διαφωνούντων.
Με τον τρόπο αυτό «εγκρίθηκε» η πρόταση μομφής, η οποία μεταφράστηκε από τους ίδιους τους «δήθεν πλειοψηφήσαντες», σε «καθαίρεση» του Προέδρου, ερμηνεία αυθαίρετη, αφού δεν προβλέπεται από το καταστατικό και έτσι δημιουργείται κακό προηγούμενο.
Οι παραπάνω θέσεις μας προκύπτουν από την αγωνία μας για το μέλλον το κόμματός μας, για το οποίο αγωνιστήκαμε και θα αγωνιστούμε για να επιτευχθούν οι βασικές αρχές και αξίες της Αριστεράς, δηλαδή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, που είναι, ο αδιαπραγμάτευτος σεβασμός στις δημοκρατικές διαδικασίες, στη λαϊκή βούληση και στις νόμιμες και σύμφωνα με το καταστατικό αποφάσεις της πλειοψηφίας.
Εύλογα λοιπόν αναρωτιόμαστε και περιμένουμε απαντήσεις, ποια ήταν η επείγουσα ανάγκη να γίνουν εσπευσμένα οι πιο πάνω διαδικασίες και να μην τηρηθεί το καταστατικό, που ορίζει ως αρμόδιο ανώτατο όργανο το Συνέδριο για τα πιο πάνω.
“Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε στις 21:30 το βράδυ της Πέμπτης σε οχήματα που βρίσκονταν σε χώρο στάθμευσης αντιπροσωπείας οχημάτων στο 85ο χιλιόμετρο, στον παράδρομο της Αθηνών -Πατρών, στην Αρχαία Κόρινθο. Κινητοποιήθηκαν 3 οχήματα της πυροσβεστικής με 9 πυροσβέστες…”
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν στην Κόρινθο ένας 16χρονος και ένας 17χρονος (κάτοικοι Ζευγολατιού) γιατί αφαίρεσαν από τσάντα Αλβανού 120 ευρώ. Συνελήφθη και ο πατέρας του ενός για παραμέληση της εποπτείας του
Από την αστυνομία αναφέρεται:«Συνελήφθησαν, το Σάββατο το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 2 ανήλικοι, γιατί λίγη ώρα νωρίτερα αφαίρεσαν από αλλοδαπό τσάντα, που περιείχε χρήματα και προσωπικά αντικείμενα, μέρος των οποίων βρέθηκε στην κατοχή τους και αποδόθηκε.
Επιπλέον, για την ίδια υπόθεση, συνελήφθη 52χρονος, πατέρας ενός εκ των ανηλίκων, για παραμέληση της εποπτείας του. Τέλος, κατασχέθηκε δίκυκλη μοτοσικλέτα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».
Θεωρούμε ότι είναι “προκλητικό” από τη δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη με τις πράξεις της να δείχνει ότι δεν “λαμβάνει” υπόψη τους αγρότες της περιοχής στο ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα που αντιμετωπίζουν!
Οι αγρότες είναι στα όριά τους και διαμαρτύρονται!
Η δημοτική αρχή του Σταυρέλη τι κάνει;
Για πόσο ακόμα θα συνεχιστεί αυτή …η απραξία που είναι εις βάρος των αγροτών;
Το νερό πηγαίνει στη θάλασσα αντί για τα κτήματά τους!
Πιο συγκεκριμένα από τις 13 Αυγούστου μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί η τριτοβάθμια επεξεργασία νερού στη ΔΕΥΑΚ με αποτέλεσμα για αγρότες που έχουν τόσο ανάγκη από νερό άρδευσης στα κτήματά τους δεν έχουν τη βοήθεια που έπρεπε από τη ΔΕΥΑΚ και το νερό να πηγαίνει στη θάλασσα αντί για τα κτήματά τους!!!
Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:
«ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΑΞΗ – διέλυσαν την ΔΕΥΑΚ οι της Πνοής Δημιουργίας
Δικαιολογημένα διαμαρτύρονται οι αγρότες του δήμου μας για την ολιγωρία και αδιαφορία του δήμου Κορινθίων.
Από τις 13 Αυγούστου μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί η τριτοβάθμια επεξεργασία νερού στη ΔΕΥΑΚ με αποτέλεσμα για αγρότες που έχουν τόσο ανάγκη από νερό άρδευσης στα κτήματά τους δεν έχουν τη βοήθεια που έπρεπε από τη ΔΕΥΑΚ και το νερό να πηγαίνει στη θάλασσα αντί για τα κτήματά τους .
Θα πρέπει να μας απαντήσει ο δήμαρχος , ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ και ο νέος τεχνικός διευθυντής γιατί δεν έχει λειτουργήσει το σύστημα μέχρι σήμερα. 1. Η σύμβαση με την εταιρεία που συντηρεί την τριτοβάθμια επεξεργασία γιατί δεν έχει ανανεωθεί και δεν έχει υπογραφεί? 2. Η αντλία που έχει καταστραφεί γιατί δεν εστάλη μέχρι σήμερα για περιέλιξη? 3. Πότε προβλέπεται να συνεχιστεί η άρδευση με νερό του βιολογικού? Οι αγρότες μας εκτός από μεγάλα λόγια έχουν ανάγκη να λειτουργεί στοιχειωδώς τουλάχιστον ο δήμος Κορινθίων»
Η δημοτική αρχή του δήμου Βέλου- Βόχας και ο δήμαρχος δεν μας είπαν στην παρακάτω νέα- ανακοίνωση στο σοβαρό θέμα που έχει προκύψει εδώ και αρκετές μέρες με τα Λύκεια Βραχατίου και Ζευγολατιού έχουν έρθει αρχικά σε επαφή με τους Κορίνθιους πολιτικούς, το αρμόδιο υπουργείο…κτλ; Αν ναι γιατί δεν το αναφέρουν στην παρακάτω ανακοίνωση όπως και ποιο ήταν το αποτέλεσμα αυτών των επαφών;
Γιατί αν περιμένουν ως δημοτική αρχή με το να επισκέπτονται τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και κάνοντας μόνο έγγραφα διαμαρτυρίας …μάλλον δεν θα πετύχουν τίποτα!
Πιο έντονες διαμαρτυρίες χρειάζονται και σε αυτούς που αναφέρουμε παραπάνω!
–
Αν ως δημοτική αρχή δεν πιέσετε δημόσια αυτούς που πρέπει…χαιρετίσματα!
Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται: «Στην Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας βρέθηκε ο δήμαρχος Βέλου-Βόχας Θανάσης Μανάβης υποστηρίζοντας ενεργά τη διαμαρτυρία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων για την κατάργηση δύο ολιγομελών Τμημάτων Προσανατολισμού στα Λύκεια Βραχατίου και Ζευγολατιού. Ο κ. Μανάβης που συνοδευόταν από την αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής κα Ελευθερία Παπαλέκα, τη δημοτική σύμβουλο Βασιλική Μπαχταλιά, καθώς και τον πρόεδρο του Ζευγολατιού κ. Γιάννη Παπαδημητρίου συνομίλησε με τον προϊστάμενο της Β/θμιας Εκπ/σης Δρ Ιωάννη Φειδά και του εξέθεσε αναλυτικά το κοινό αίτημα Δήμου, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας κατέθεσε τον προβληματισμό και την έντονη ανησυχία του ιδίου, αλλά και όλης της τοπικής κοινωνίας, για το γεγονός ότι η ειλημμένη απόφαση θα οδηγήσει σε περαιτέρω συρρίκνωση και υποβάθμιση των δύο λυκείων (Βραχατίου και Ζευγολατιού).
Δήλωσε κατηγορηματικά ότι το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας των δύο σχολείων αλλά και σύσσωμη η τοπική κοινωνία είναι αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους με δυναμικές κινητοποιήσεις, καθώς είναι ανυποχώρητοι στην προάσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, ειδικά στην πιο κρίσιμη σχολική χρονιά της ζωής τους, αυτή της Γ΄ Λυκείου.
Όπως σημείωσε, οι τελειόφοιτοι μαθητές πρέπει να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον οικείο γι’ αυτούς που θα εξασφαλίζει την ψυχική τους ηρεμία και την προσήλωσή τους στον στόχο των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Συνοψίζοντας, ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας εξήγησε στον προϊστάμενο της Β/θμιαςΕκπ/σης ότι το Λύκειο Ζευγολατιού δεν ζητά επιπλέον καθηγητές για τη λειτουργία των κατευθύνσεων, συνεπώς δεν μπορεί να γίνει δεκτή η απόφαση για την κατάργηση των Τμημάτων Προσανατολισμού, πρέπει να αρθεί όπως έγινε και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Η Δημοτική Αρχή Βέλου-Βόχας θα συνεχίσει να υπερασπίζεται με κάθε πρόσφορο μέσο τα δίκαια αιτήματα των γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για τη διατήρηση των ολιγομελών Τμημάτων Προσανατολισμού και των δύο Λυκείων της περιοχής. Με έντονες και συντονισμένες δράσεις, τόσο μέσω έγγραφων διαμαρτυριών όσο και με την ενεργή παρουσία της στις κινητοποιήσεις, θα υποστηρίξει κάθε προσπάθεια για την προστασία του δικαιώματος των μαθητών σε ποιοτική και ισότιμη εκπαίδευση».