Αρχική Blog Σελίδα 466

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το «πακέτο του φοιτητή»

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόγραμμα κοινωνικού χαρακτήρα εγκαινιάζει από φέτος ο δήμος Κορινθίων. Πρόκειται για το «Πακέτο του Φοιτητή».

Το «Πακέτο του Φοιτητή είναι ένα σύνολο προϊόντων, που περιλαμβάνει είδη παντοπωλείου και βασικής υλικής συνδρομής. Αυτό το πακέτο θα φτάνει ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ στην πόλη που σπουδάζει και διαμένει το κάθε παιδί, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ είτε του φοιτητή είτε της οικογένειάς του.

Αυτή η παροχή των φοιτητικών πακέτων θα γίνεται σε φοιτητές, προστατευόμενα μέλη οικογενειών που κατοικούν στο δήμο Κορινθίων και φοιτούν και διαμένουν σε άλλες πόλεις εκτός του δήμου, ενώ ταυτόχρονα πληρούν τα κοινωνικό-οικονομικά κριτήρια του παρόντος κανονισμού και είναι οικογένειες δικαιούχοι του Κοινωνικού Δικτύου Παροχών Αλληλεγγύης Δήμου Κορινθίων «Όλοι Μαζί».

Οι δικαιούχοι φοιτητές θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση με συνημμένο το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών του άρθρου 4 για την ένταξη τους στο Κοινωνικό Δίκτυο Παροχών Αλληλεγγύης Δήμου Κορινθίων «Όλοι Μαζί» και συμπληρωματικά να υποβάλλουν:

-Πρόσφατη βεβαίωση σπουδών σε δημόσιο ΑΕΙ ή δημόσια μεταλυκειακή δομή. Επισημαίνεται ότι το πακέτο του φοιτητή παρέχεται σε φοιτητές μεταλυκειακής δομής μόνο στην περίπτωση που εντός του δήμου Κορινθίων δεν λειτουργεί αντίστοιχη δημόσια μεταλυκειακή δομή, η οποία θα προκύπτει, κατόπιν αυτεπάγγελτης έρευνας της υπηρεσίας.

-Μισθωτήριο συμβόλαιο σε ισχύ ή αριθμό παροχής ηλεκτρικής ενέργειας ή βεβαίωση διαμονής σε φοιτητική εστία».

ΔΙΩΡΥΓΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: Πτώμα 27χρονου επέπλεε μέσα στο κανάλι

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με το λιμενικό μας ανέφεραν: “Σήμερα το πρωί, περίπου στις 07:00, ειδοποιήθηκε η υπηρεσία μας για εντοπισμό ενός άντρα να επιπλέει εντός του καναλιού της διώρυγας της Κορίνθου από την πλευρά της Ποσειδωνίας.

Κινητοποιήθηκε η υπηρεσία μας και μεταφέρθηκε ο άντρας στο νοσοκομείο Κορίνθου όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Πρόκειται για 27χρονο Έλληνα. Τα αίτια ερευνώνται”!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τα προβλήματα των ΡΟΜΑ στο δημοτικό συμβούλιο -Βρωμίζουν τον δημόσιο χώρο και παρενοχλούν τους πολίτες! -Τι αποφασίστηκε…

Σε ανακοίνωση από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“Πέντε πολύ σημαντικές αποφάσεις έλαβε το δημοτικό συμβούλιο Κορινθίων και μάλιστα –ουσιαστικά- με ομοφωνία κατά την συνεδρίαση της 22ας Ιουλίου!

Η τρίτη απόφαση (και αυτή ομόφωνη) είχε να κάνει με το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Κορίνθου, οι επαγγελματίες της εστίασης και οι έμποροι του κέντρου γενικότερα, αλλά και φορείς όπως το Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου, από την εντεινόμενη και συνεχή παρουσία των ρομά.

Ο δήμαρχος Κορινθίων, ο οποίος έχει γίνει δέκτης παραπόνων από τους παραπάνω δημότες, ξεκαθάρισε ότι οι συγκεκριμένες ομάδες δεν έχουν σχέση με τον υπάρχοντα καταυλισμό των Εξαμιλίων, αλλά είναι περιφερόμενοι και κατά διαστήματα εμφανίζονται σε διάφορα σημεία της πόλης. Σημείωσε ακόμα πως ο δήμος δεν έχει καμία αρμοδιότητα προκειμένου να αναλάβει καμία δράση.

Όπως προκύπτει από τις επιστολές των επιχειρηματιών και του Λαογραφικού Μουσείου οι συγκεκριμένες ομάδες εκτός από παράνομες πράξεις, που άπτονται του Ποινικού Κώδικα (επαιτεία, αυθαίρετη κατασκήνωση κ.λπ) βρωμίζουν τον δημόσιο χώρο, παρενοχλούν τους πολίτες στους χώρους του πάρκινγκ του Αγίου Νικολάου, αλλά και αλλού και γενικώς υποβαθμίζουν το περιβάλλον, τον δημόσιο χώρο και την εικόνα της πόλης.

Οι παρεμβάσεις της Αστυνομίας έχουν μόνο βραχύχρονο αποτέλεσμα, καθώς οι Ρομά όταν εκδιώκονται από μία περιοχή μεταφέρονται σε άλλη για να επιστρέψουν ξανά και ξανά στα ίδια σημεία.

Το δημοτικό συμβούλιο ομόφωνα υπερψήφισε την πρόταση του δημάρχου Κορινθίων, η οποία έχει τέσσερις άξονες:

  1. Την έκφραση διαμαρτυρίας για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί
  2. Το αίτημα προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, την ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κορινθίας
  3. Την δίωξη όσων παρανομούν, με παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Κορίνθου και τέλος
  4. Την στήριξη αυτής της απόφασης από τους δύο Κορίνθιους υπουργούς, Χ. Δήμα και Νίκο Ταγαρά, τους δύο βουλευτές, Μαριλένα Σούκουλη και Γιώργο Ψυχογιό, τον περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχό, αλλά και από κάθε άλλον θεσμικό φορέα…”

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Οι κεραυνοί και οι 4 διακοπές ηλεκτροδότησης στις γεωτρήσεις…

0

Η ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Λουτρακίου- Αγ. Θεοδώρων σήμερα τα ξημερώματα:

Δ.Ε. ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ – ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΗΣ

Αποσταθεροποίηση δικτύου ΔΕΗ στον ορεινό όγκο λόγω των κεραυνών της απογευματινής καταιγίδας.

Καταγράφηκαν 4 διακοπές ηλεκτροδότησης στις γεωτρήσεις, η λειτουργία των οποίων αποκαταστάθηκε σε ισάριθμες περιπτώσεις.

Στις 21:54 διαπιστώθηκε απώλεια επικοινωνίας με τις αντλίες του Αμαξοστασίου.

Ύστερα από εκ νέου μετάβαση και επιτόπιο έλεγχο του προσωπικού της ΔΕΥΑ διαπιστώθηκε καταστροφή εναέριου καλωδίου της ΔΕΗ τροφοδοσίας της παροχής.

Έγινε άμεση αναγγελία βλάβης στον ΔΕΔΔΗΕ περί ώρας 23:30.

Προγραμματίστηκε αντικατάσταση του καλωδίου τις πρώτες πρωινές ώρες.

Έως τότε δεν είναι δυνατή η τροφοδότηση με νερό των αφαλατώσεων και η λειτουργία των αντλιών του αμαξοστασίου.

Παρακαλούμε για τον δραστικό περιορισμό των καταναλώσεων στις απολύτως απαραίτητες χρήσεις”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Ανόρυξη νέας υδρογεώτρησης βιομηχανικής χρήσης στη θέση “Λειβαδάκι”

Το μοναδικό θέμα που θα απασχολήσει τη συνεδρίαση του ΔΣ Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ:

ΚΙΑΤΟ: Βρήκαν τον κλέφτη οχήματος ένα χρόνο μετά!- 24χρονος Αλβανός ο δράστης…

Εξιχνιάστηκε από το Α.Τ Σικυωνίων, μία περίπτωση κλοπής οχήματος, που είχε γίνει στις 31 Ιουλίου 2023 στο Κιάτο. Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 24χρονου Αλβανού…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 7 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε χθες, εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν 54 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.
  • Μία ημεδαπή, για παράβαση του Υγειονομικού Κανονισμού και στέρηση δελτίου ταυτότητας.
  • Δύο ημεδαποί, για παραβάσεις του Υγειονομικού Κανονισμού.
  • Τρεις ημεδαποί, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Έφαγαν πρόστιμο για τις γάτες

«Συνελήφθησαν, χθες το πρωί, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 2 άτομα, 43χρονος και 46χρονη, αντίστοιχα, γιατί διαπιστώθηκε να κατέχουν 8 γάτες για τις οποίες δεν πληρούνταν οι κανόνες ευζωίας τους, ενώ σε βάρος τους επιβλήθηκαν και τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα», αναφέρεται από την αστυνομία.