Αρχική Blog Σελίδα 486

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στα Πευκάκια στους Αγ. Θεοδώρους με νεαρούς τραυματίες

“Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα στα Πευκάκια Αγίων Θεοδώρων με 2 νεαρούς τραυματίες 25-30 ετών

Φορτηγάκι τύπου οδικής βοήθειας με πορεία προς Κόρινθο προσέκρουσε σε αγροτικό αυτοκίνητο με αποτέλεσμα το 2ο να παρασύρει τους 2 νεαρούς οι οποίοι ήταν πεζοί και εκείνη την στιγμή έμπαιναν στην οικία τους.

Άμεσα έσπευσαν στο σημείο αστυνομικές δυνάμεις, εθελοντικές ομάδες, πυροσβεστική και το ασθενοφόρο του EKAB που μετέφερε τους τραυματίες στο νοσοκομείο Κορίνθου”, αναφέρεται στο agioitheodoroi.com.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Ένα από τα highlights της φετινής διοργάνωσης του Φεστιβάλ ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ ήταν…

«Πλήθος επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δυνατές εμπειρίες και μεγάλα χαμόγελα έφερε η 3η διοργάνωση του Φεστιβάλ ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ!

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης η 3η διοργάνωση του Φεστιβάλ ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ, που ολοκληρώθηκε, την περασμένη Κυριακή, στο Δερβένι. Για τέσσερις μέρες, από τις 20 έως τις 23 Ιουνίου, πλήθος επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε 15 πρωτότυπες δράσεις που απλώνονταν σε όλο το Δήμο και να ζήσει μοναδικές στιγμές και εμπειρίες! Ο απολογισμός: έντονος ενθουσιασμός, δυνατά χειροκροτήματα, χαρά, συγκίνηση και μεγάλα χαμόγελα μικρών και μεγάλων! Το Φεστιβάλ ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ αποτελεί μία πρωτοβουλία του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, σε συνεργασία με το ANIMASYROS Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων.

Η καθιερωμένη επίσημη έναρξη του Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε, το βράδυ της Πέμπτης 20 Ιουνίου, στην πλατεία Αγίου Βλασίου στο Ξυλόκαστρο. Τρεις Έλληνες τενόροι, ο διεθνούς φήμης Δημήτρης Πακσόγλου συνοδευόμενος από τους Χρήστο Δεληζώνα και Αντρέα Καραούλη και τον Βενιαμίν Χατζηκουμπάρογλου στο πιάνο, άνοιξαν την αυλαία των Αριστοναυτών με ένα πρόγραμμα όπερας που περιελάμβανε αγαπημένα κλασικά κομμάτια από την κεντρική Ευρώπη, την Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα που μας ταξίδεψαν στο χώρο και στο χρόνο. Οι ιδιαίτερα εκφραστικές ερμηνείες και η διάδραση των καλλιτεχνών με το κοινό ενθουσίασαν τους παρευρισκόμενους, η ανταπόκριση των οποίων υπήρξε ιδιαίτερα θερμή καθόλη τη διάρκεια της βραδιάς. Μία συναυλία που σίγουρα το Ξυλόκαστρο θα θυμάται για καιρό! Ο Δημήτρης Πακσόγλου, μάλιστα, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Η εμπειρία αυτή θα μείνει χαραγμένη στην καρδιά μας και θα την έχουμε ως πρότυπο και οδηγό για τα επόμενα που θα κάνουμε στο μέλλον”.

Στο πλαίσιο της φετινής κεντρικής θεματικής του Φεστιβάλ “Η Ελευθερία της Όρχησης”, στον εξωτερικό χώρο και στον κήπο της εμβληματικής Βίλλας Σικελιανού στη Συκιά, παρουσιάστηκε η χορευτική performance Inter-esse από την ομάδα YELP danceco. Μέσα σε μία ιδιαίτερη και κατανυκτική ατμόσφαιρα, το έργο, που αναφέρεται στη σχέση του ανθρώπου και του ανθρώπινου σώματος με τα φυτά, καθήλωσε τους θεατές. Η χορογράφος και χορεύτρια Μαριέλα Νέστορα εκπροσωπώντας την ομάδα αναφέρει “Η παρουσίαση της παράστασης ήταν μια μαγική εμπειρία για μας”. Τόνισε μάλιστα ότι είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνείται η διεθνής γλώσσα της κίνησης και του σώματος και στην περιφέρεια, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που έχει διεθνές κοινό.

Αφιερωμένο στην τέχνη του χορού ήταν το φετινό Aristonautes Lab, η κεντρική δράση δικτύωσης του Φεστιβάλ, που πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου στο Sikyon Coast Hotel & Resort. Στο στρογγυλό τραπέζι και την ανοιχτή συζήτηση, καταξιωμένες επαγγελματίες του κλάδου, εκπρόσωποι πολιτιστικών φορέων, καλλιτέχνιδες και χορογράφοι, μίλησαν για την εξωστρέφεια και τη δικτύωση της ελληνικής χορευτικής σκηνής σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο, για την πρόσβαση σε νέα κοινά και το ρόλο της εκπαίδευσης, για τα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και μοιράστηκαν η καθεμιά τη δική της εμπειρία. Στο Aristonautes Lab συμμετείχαν οι Αναστασία Βαλσαμάκη (χορογράφος), Χρύσα Γεωργίου (project manager – Dance Days Chania), Τζίνα Γιωτάκη (επίκουρη καθηγήτρια – τμήμα Παραστατικών & Ψηφιακών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Πηνελόπη Ηλιάσκου (καθηγήτρια ρυθμικής Dalcroze & επιμελήτρια χορού – Κέντρο Χορού Ντάνκαν, EDN), Μαρία Κολιοπούλου (χορογράφος) και Χριστίνα Λιάτα (υπεύθυνη διεθνών συμπαραγωγών & περιοδειών – πρόγραμμα Εξωστρέφεια, Στέγη Ιδρύματος Ωνάση). Τη συζήτηση συντόνισε η επιμελήτρια του προγράμματος του Aristonautes Lab, θεωρητικός και δραματουργός χορού, Μπετίνα Παναγιωτάρα.

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν και φέτος η ενότητα των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του Φεστιβάλ. Η χορογράφος Μαρία Κολιοπούλου πραγματοποίησε ένα πολύ ενδιαφέρον εργαστήριο χορού και κίνησης που απευθυνόταν σε όλους, παιδιά, εφήβους, ενήλικες, άτομα 60+, με ή χωρίς αναπηρίες, με έμπνευση από την “Ελευθερία της Όρχησης”, ενώ οι μικροί φίλοι του Φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τις δικές τους φιγούρες από πηλό και, στη συνέχεια, να φτιάξουν όλοι μαζί μία stop-motion ταινία, με οδηγούς τον σκηνοθέτη και animator Thomas Künstler και τις κεραμίστριες Χριστίνα Μεντζέλου και Μαρία Παναγουλοπούλου. Πολύ ξεχωριστή εμπειρία, τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τον ίδιο τον εισηγητή, ήταν το εργαστήριο ποίησης που πραγματοποίησε ο ποιητής και επίκουρος καθηγητής Νίκος Ερηνάκης για μέλη του ΚΕΘΕΑ Παρέμβαση στον Πευκιά. Όπως ανέφερε πολύ χαρακτηριστικά και ο ίδιος ο Ερηνάκης, ήταν μία πολύ καρποφόρα εμπειρία μέσα από την οποία αναδείχθηκε πώς η ποίηση, η ποιητική συνδημιουργία μπορεί να λειτουργήσει θεραπευτικά, λυτρωτικά αλλά κυρίως προωθητικά ώστε να αντιμετωπίζουμε τις προσωπικές και συλλογικές προκλήσεις. Οι πιο περιπετειώδεις, το βράδυ της Παρασκευής, ανέβηκαν και διανυκτέρευσαν στο οροπέδιο της Ζήρειας όπου περιπλανήθηκαν στον έναστρο ουρανό με τηλεσκόπια και συμμετείχαν σε ένα συναρπαστικό βιωματικό σεμινάριο παρέα με την δραματουργό, σκηνοθέτιδα, θεατρολόγο & θεατροπαιδαγωγό Τζωρτζίνα Κακουδάκη. Τέλος, ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις άφησε στους συμμετέχοντες η κυριακάτικη δράση “Αρχαία μονοπάτια: η συνάντηση της δύσης και της ανατολής” με τη Μαρία Γιάννου που περιελάμβανε περιήγηση στους ορεινούς όγκους της περιοχής, από τα Τρίκαλα Κορινθίας και το Μοναστήρι του Αγίου Βλασίου μέχρι τη μαγευτική Ζάχολη και τη βουδιστική στούπα στο Γελήνι.

Ένα από τα highlights της φετινής διοργάνωσης…

Ένα από τα highlights της φετινής διοργάνωσης του Φεστιβάλ ήταν, το βράδυ του Σαββάτου, τα εγκαίνια του εντυπωσιακού τμήματος μιας μυκηναϊκής εικοσόρου που κατασκευάστηκε βάσει των περιγραφών που εντοπίζονται στα κείμενα της περιόδου, υπό την επιστημονική εποπτεία της Δρ. Δήμητρας Καμαρινού και σε σχεδιασμό Χρήστου Γκοβότσου, και κοσμεί τη μαρίνα του Ξυλοκάστρου. Η Δρ. Δήμητρα Καμαρινού, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, μίλησε αναλυτικά για το project και μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους πολύτιμες πληροφορίες για τη ναυπηγική και ναυτική παράδοση των Αριστοναυτών. Αμέσως μετά, οι μικροί φίλοι του Φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαδραστικά εκπαιδευτικά εργαστήρια συναφών θεματικών.

Μικροί και μεγάλοι που επισκέφτηκαν στη Βίλλα Σικελιανού, από τις 20 έως τις 23 Ιουνίου, εντυπωσιάστηκαν από την συναρπαστική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας που επιφύλαξε γι’ αυτούς η Chronoscope VR. Φορώντας απλώς τα VR γυαλιά τους, και με οδηγό τον δημιουργό του project Γιώργο Ζεστανάκη, επισκέπτες του Φεστιβάλ από την Ελλάδα και το εξωτερικό, είχαν την ευκαιρία να μεταφερθούν στην καρδιά της αρχαίας Ελλάδας και να εξερευνήσουν τα θαύματα της κλασικής Αθήνας, όπως ποτέ άλλοτε!

Ακόμη, καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου, ήταν ανοιχτές στο κοινό η έκθεση φωτογραφίας μαθητών “Click the change you want to see!”, σε επιμέλεια της Εύας Νάμορ, στη Βίλλα Σικελιανού, όπως επίσης η έκθεση ζωγραφικής που φιλοτέχνησαν Δημοτικού της περιοχής αντλώντας έμπνευση από την “Ελευθερία της Όρχησης”, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου. Κριτική επιτροπή απένειμε το βραβείο για το καλύτερο έργο στην έκθεση στη μαθήτρια Μελίνα Τσόχα, με έπαθλο ένα ταξίδι, τον επόμενο Σεπτέμβριο, στη Σύρο για να παρακολουθήσει το ANIMASYROS 2024. Παράλληλα, τα Ιστιόπανα των Αριστοναυτών, η φετινή συνεργασία του Φεστιβάλ με το Τμήμα Παραστατικών και Ψηφιακών Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε επιμέλεια των επίκουρων καθηγητών Βασίλη Ψαρρά και Τζίνας Γιωτάκη, κοσμεί ακόμα και σήμερα την παραλία του Ξυλοκάστρου (Νησάκι).

Από το Φεστιβάλ φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι προβολές ταινιών κινουμένων σχεδίων. Το βράδυ του Σαββάτου και της Κυριακής, οι φίλοι της 7ης τέχνης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο πολυβραβευμένες ταινίες κορυφαίων δημιουργών από τη Γαλλία, το “Ο Φαραώ, ο κλέφτης και η πριγκίπισσα” του Michel Ocelot και το “Adama” του Simon Rouby, σε ένα πρόγραμμα που επιμελήθηκε η ομάδα του ANIMASYROS δίνοντας μία μικρή γεύση της επερχόμενης διοργάνωσης του Φεστιβάλ με θέμα την Αφρική, σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος.

Το Φεστιβάλ ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ ολοκληρώθηκε με τον πιο ιδανικό τρόπο, πολύ χορό, κέφι και ενέργεια στην πλατεία Ειρηνοδικείου στο Δερβένι. Ο Pan Pan και ο Years of Youth παρέα με τη VASSIŁINA ξεσήκωσαν μικρούς και μεγάλους με αγαπημένα κομμάτια, το “Χτύπα με σαν ρεύμα στην πίστα”, “Τα παιδιά θέλουν χορό” και – φυσικά! – την “Ανισόπεδη Ντίσκο”, μέχρι και την πιο πρόσφατη κυκλοφορία “Λύκοι στον Άρη”. Ο ίδιος ο Pan Pan αναφέρει “Μας αρέσει να ταξιδεύουμε την μουσική μας, σε μέρη και ανθρώπους που δεν έχουμε ξαναδεί. Το να παίζεις δίπλα στη θάλασσα, στον ανοιχτό αέρα, μπροστά σε ανθρώπους που ήξεραν τι να περιμένουν και μπροστά σε ανθρώπους που μας έβλεπαν πρώτη φορά, παιδάκια να χορεύουν και να παίζουν μπάλα στο πλάι της σκηνής, βοήθησε στο να αποτελέσει μια μοναδική εμπειρία για εμάς: δημιουργήθηκε μια επικοινωνία που δεν ξαναείχαμε”.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία της 3ης διοργάνωσης, η ομάδα του Φεστιβάλ έχει ήδη ξεκινήσει με μεγάλη όρεξη να προετοιμάζει τους επόμενους ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ 2025, με στόχο οι δράσεις να απλωθούν ακόμη περισσότερο στον Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης και να αγκαλιάσουν ακόμα περισσότερους επισκέπτες από την Ελλάδα αλλά και όλο τον κόσμο!», αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου.

Συνελήφθησαν δέκα άτομα σε καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία

«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, σε περιοχές της Κορινθίας και της Μεσσηνίας, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν:

  • Στην Κορινθία από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας, του Αστυνομικού Τμήματος και του Τμήματος Τροχαίας Κορίνθου, της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας και της Διμοιρίας Υποστήριξης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης στην Κορινθία ελέγχθησαν 91 άτομα, προσήχθησαν 15 άτομα, βεβαιώθηκαν 28 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ συνελήφθησαν 10 άτομα, για τα ακόλουθα αδικήματα:

  • 9 άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • 1 άτομο, για παράβαση του Υγειονομικού Κανονισμού», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η φωτιά που εκδηλώθηκε στις 23:20 το βράδυ της Δευτέρας και καίει ακόμα (00:10)

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν:

“Ειδοποιηθήκαμε στις 23:20 το βράδυ της Δευτέρας για φωτιά στην περιοχή Κυρα- Βρύσης (στα Ίσθμια) η οποία καίει αυτή τη στιγμή (00:10) χορτολιβαδική έκταση. Η φωτιά είναι παράλληλα της Εθνικής Οδού και έχουν κινητοποιηθεί 3 πυροσβεστικά οχήματα με 6 πυροσβέστες. Δεν υπάρχουν σπίτια στο σημείο…”

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 19χρονος κάτοικος Ξυλοκάστρου στο Κρυονέρι -Όταν είδε τους αστυνομικούς της ΟΠΚΕ…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη 19χρονος την Παρασκευή το βράδυ στο Κρυονέρι του δήμου Σικυωνίων γιατί όταν είδε τους αστυνομικούς της ΟΠΚΕ πέταξε το χασίς που είχε πάνω του (0,95 γραμμάρια). Ο 19χρονος είναι Έλληνας, κάτοικος Ξυλοκάστρου

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Παρασκευή το βράδυ, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνιών, από αστυνομικούς της Β΄ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 19χρονος, γιατί στη θέα των αστυνομικών απέρριψε στο έδαφος μικροποσότητες κάνναβης, οι οποίες κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνιών».

Κ.Ν

Επί του βήματος της αγοράς της Αρχαίας Κορίνθου τελέστηκε κι’ εφέτος ο Μέγας Πολυαρχιερατικός Εσπερινός

0

«Με τον Μέγα Πολυαρχιερατικό Εσπερινό στο «Βήμα του Γαλλίωνος», στην Αρχαία Κόρινθο, κορυφώθηκαν κι εφέτος οι Λατρευτικές Εκδηλώσεις του διημέρου 28 και 29 Ιουνίου 2024 προς τιμήν του Ιδρυτού της Τοπικής μας Εκκλησίας και Πολιούχου Κορίνθου Αγίου Αποστόλου Παύλου.

Το κορυφαίο αυτό θρησκευτικό γεγονός, που με μεγάλη προσμονή αναμένεται από τους Κορινθίους πιστούς, επισφράγισε για άλλο ένα έτος την τιμή και τον σεβασμό τους προς τον «πνευματικό» τους πατέρα και προστάτη και απέδωσε με τον καλύτερο τρόπο την ευγνωμοσύνη τους στον τόπο που έζησε και περπάτησε επί ενάμιση χρόνο ο Απόστολός τους.

Μέσα στην φυσική ομορφιά της Κορινθιακής γης και στον επιβεβαιωμένο από την Αρχαιολογική σκαπάνη, την Αγία Γραφή και την Τοπική Εκκλησιαστική Παράδοση χώρο, συγκεντρώθηκε σύμπασα η Τοπική Εκκλησία σε μια τρόπον τινά αναπαράσταση της ιστορικά αποδεδειγμένης ιεραποστολικής παρουσίας Του, δεχόμενη τον αγιασμό και την ευλογία Του.

Εκεί, επί του Βήματος της Αγοράς της Αρχαίας Κορίνθου, όπου προπηλακισθείς ο Απ. Παύλος οδηγήθηκε να απολογηθεί στον Ρωμαίο Ανθύπατο της Αχαΐας Γαλλίωνα, και σε ειδικά επ’ αυτού διαμορφωμένη εξέδρα, τελέστηκε κι’ εφέτος ο Μέγας Πολυαρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Λακεδαιμονίας κ. Θεοφίλου και συγχοροστατούντων των Σεβ. Μητροπολιτών Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, Ζιχνών και Νευροκοπίου κ. Ιεροθέου, του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου, Σκοπέλου κ. Νικοδήμου, ως και του Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου.

Τον πανηγυρικό λόγο εξεφώνησε με θεολογική αρτιότητα ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως Χαλκίδος Επίσκοπος Σκοπέλου κ. Νικόδημος, ο οποίος, αφού πρώτα ευχαρίστησε τον σεπτό Ποιμενάρχη μας για την φιλόφρονα πρόσκλησή του στις πανηγυρικές εκδηλώσεις προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου, αναφέρθηκε στον «Πρώτον μετά τον Ένα» Απόστολο τον Εθνών Παύλο και στην εκτίμησή του προς τον άνθρωπο. Ο Απόστολος Παύλος έχοντας ελευθερωθεί από τα δεσμά των αντιθέσεων, των αρνήσεων και των αμφιβολιών και μεταμορφούμενος με θαυμαστό τρόπο στην πορεία Του προς την Δαμασκό, διευρύνει το λιμάνι της ψυχής Του για να δεχθεί όλα τα Έθνη, αφού για τον Απόστολο Παύλο ο άνθρωπος είναι θείο δημιούργημα. Προκειμένου οι άνθρωποι να αναγνωρίζουν στον συνάνθρωπό τους τον εαυτό τους ο Παύλος πραγματοποιεί περιοδείες ανά τον κόσμο γεμάτες κινδύνους, απίστευτες ταλαιπωρίες και ταπεινώσεις με μοναδικό Του σκοπό να διαδώσει το Ευαγγέλιο του Χριστού. Το «ἀντέχεσθε τῶν ἀσθενῶν, μακροθυμεῖτε πρὸς πάντας» (Α’ Θεσ. ε΄, 14), είναι η απόδειξη της εκτιμήσεως του Απ. Παύλου προς τον άνθρωπο και μας καλεί όλους να αναλογιστούμε ότι ο Χριστός δεν θυσιάστηκε εις μάτην ούτε όμως και ο Ίδιος εκοπίασε ασκόπως. Μας καλεί να εκτιμήσουμε τον συν – άνθρωπο και να ακολουθήσουμε την πορεία που Αυτός χάραξε. «Γύρω μας υπάρχει ο εγκαταλελειμμένος άνθρωπος», τόνισε ολοκληρώνοντας ο Θεοφιλέστατος, «ας τον “αναστηλώσουμε” με γνώμονα την Θυσία του Κυρίου στον Γολγοθά και το έργο του Αποστόλου Παύλου»!», αναφέρεται από τη Μητρόπολη Κορίνθου.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Χαρακτηριστική περίπτωση η περιοχή του Σολομού, στην οποία δεν θα γίνει δακοκτονία γιατί…

«Συνέντευξη τύπου για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του ως Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Αγροτικής Πολιτικής παρέθεσε ο Χρήστος Μελέτης.

Αρχικά αναφέρθηκε στο θέμα του καθαρισμού των οικοπέδων. «Είναι υποχρέωση όλων μας να καθαρίσουμε και να δηλώσουμε τα οικόπεδα μας έως  την τελική προθεσμία (15/7) και να προστατέψουμε τον δασικό μας πλούτο. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα της πολιτικής προστασίας τόσο από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Μανωλάκη και το προσωπικό της υπηρεσίας όσο και από τις εθελοντικές οργανώσεις. Όλοι βλέπουμε τα προβλήματα που προκαλεί η κλιματική αλλαγή με την δραματική μείωση των βροχοπτώσεων και την ραγδαία αύξηση της θερμοκρασίας. Όλοι πρέπει να δηλώσουμε στην πλατφόρμα τα οικόπεδα μας και εμείς ως Δημοτική Αρχή είμαστε διατεθειμένοι να βοηθήσουμε τους συνδημότες μας, να υποβάλλουν τις δηλώσεις τους».

Έπειτα έθιξε το εξίσου σημαντικό πρόβλημα με τα κλαδιά που προεξέχουν σε κεντρικούς και αγροτικούς δρόμους και εμποδίζουν τη διέλευση των πεζών, των αυτοκινήτων και των πυροσβεστικών οχημάτων.Ο Αντιδήμαρχος τόνισε πως ο Δήμος θα αναγκαστεί να προχωρήσει με ίδια μέσα στην κοπή των κλαδιών και στην επιβολή προστίμων σε όσους δεν συνετιστούν.

Αναφορικά με το τμήμα Πρασίνου εξήρε το έργο του προϊσταμένου και του στελεχιακού δυναμικού καθώς προχώρησαν άμεσα στην αξιοποίηση γεωτρήσεων και έκαναν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επαναλειτουργία του ιστορικού υδατόπυργου στον παλιό σταθμό του ΟΣΕ.

Με τη χρήση του νερού από τον υδατόπυργο το πότισμα στις περιοχές των μπαζωμάτων του Αγίου Νικολάου και του πρώην ΟΣΕ θα γίνεται πλέον αυτόματα και όχι με τη χρήση μάνικας ενώ θα ξεκινήσει άμεσα και η δενδροφύτευση μεγάλων δένδρων. «Με αυτό τον τρόπο θα εξυπηρετήσουμε την ΔΕΥΑΚ γιατί δεν θα χρησιμοποιήσουμε το νερό που είναι για ύδρευση. Οφείλουμε όλοι μας να είμαστε προσεκτικοί και να περιοριστούμε μόνο στην απαραίτητη χρήση του νερού» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντιδήμαρχος.

Τέλος για το κομμάτι της Αγροτικής Πολιτικής αναφέρθηκε στην άψογη συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου στην αντιμετώπιση του μεγάλου ζητήματος της ακαρπίας στην ελαιοπαραγωγή και στα εσπεριδοειδή. Χαρακτηριστική περίπτωση η περιοχή του Σολομού, στην οποία δεν θα γίνει δακοκτονία γιατί δεν υπάρχει παραγωγή. «Ο πρωτογενής τομέας δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του, με αποτέλεσμα να γίνεται ερημοποίηση της υπαίθρου. Αντιμετωπίζουμε το θέμα σε απόλυτη συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου για καταγραφή όλων των στρεμμάτων που έχουν πρόβλημα ακαρπίας μέσω του συστήματος deminimis, το οποίο αφορά το χαμηλό εγγυημένο εισόδημα», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.