Αρχική Blog Σελίδα 489

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: Μένει η φεύγει ο Καρπούζης;

Επειδή πολλά ακούμε και διαβάζουμε τελευταία για τις θέσεις των διοικητών στα νοσοκομεία της χώρας για την ώρα παραμένει άγνωστο τι θα γίνει και με τον νυν διοικητή στο νοσοκομείο Κορίνθου, δικηγόρο, Γρ. Καρπούζη!

Μένει ή φεύγει;

Τίποτα δεν ακούγεται μέχρι σήμερα στο νοσοκομείο Κορίνθου για το θέμα αυτό

Πιο συγκεκριμένα…

“ΕΣΥ: «Κόπηκαν» στις εξετάσεις οι μισοί διοικητές

Ένας στους δύο ανθρώπους που κατέχουν σήμερα θέση διοικητή σε δημόσιες δομές υγείας δεν πέρασε τις εξετάσεις για την επαναπρόσληψή του στην ίδια ή παραπλήσια θέση μέσω του νέου συστήματος αξιολόγησης που ισχύει από τον Νοέμβριο του 2023.

Αιτήσεις για συνολικά 173 θέσεις στον τομέα της δημόσιας υγείας, εκ των οποίων οι 21 για διοικητές και υποδιοικητές ΥΠΕ (Υγειονομικές Περιφέρειες) και οι υπόλοιπες για τη διοίκηση των δημόσιων νοσοκομείων υπέβαλαν 1.277 άτομα.

Υπολογίζεται ότι έως το τέλος Ιουλίου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία που αφορά την πρόσληψη νέων διοικητών ΥΠΕ, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διαδικασία για την επιλογή και τοποθέτηση διοικητών νοσοκομείων.

Οι εξετάσεις, που αποτελούν πλέον αναγκαία προϋπόθεση για την πρόσληψη στις θέσεις των διοικητών και υποδιοικητών των ΥΠΕ και των δημόσιων νοσοκομείων πραγματοποιήθηκαν μέσω ΑΣΕΠ (Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού) γραπτά και ηλεκτρονικά στο τέλος Μαρτίου και δεν σχετίζονταν με τεστ γνώσεων.

Πρόκειται για δοκιμασίες αξιολόγησης που αφορούν τον παραγωγικό και επαγωγικό συλλογισμό και τη διαχείριση εργασιακών σεναρίων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα εξετάσεων για ανάλογες θέσεις.

Οι εξεταζόμενοι, για παράδειγμα, καλούνται να βρουν την ακολουθία ανάμεσα σε εικόνες που εμπεριέχουν σχήματα, γράμματα και μοτίβα με βάση τους κανόνες της λογικής (επαγωγικός συλλογισμός). Χρειάζεται επίσης να διαχειριστούν σενάρια οργάνωσης του προσωπικού, συνδυάζοντας διαφορετικές παραμέτρους, όπως διαθέσιμο χρόνο και αρμοδιότητες των ανθρώπων που συμμετέχουν σε ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ (παραγωγικός συλλογισμός).

Οι εν ενεργεία

Πολλοί από τους ήδη υπηρετούντες σ’ αυτές τις θέσεις κατέθεσαν εκ νέου αίτηση, ωστόσο μόνο το 55% εξ αυτών κατάφερε να περάσει τις εξετάσεις. Κυβερνητικές πηγές σχολιάζοντας το ποσοστό επιτυχίας τόνισαν ότι αποδεικνύει ότι το νέο σύστημα εξασφαλίζει την αξιοκρατία, καθώς «δεν παρουσιάζονται ούτε ότι όλοι οι εν ενεργεία ήταν καλοί ούτε ότι όλοι δεν είχαν καμία ικανότητα». Παράλληλα «διαψεύδονται και όσοι υποστήριζαν ότι και πάλι οι ίδιοι ημέτεροι θα τοποθετηθούν σ’ αυτές τις καίριες θέσεις ευθύνης», ανέφεραν χαρακτηριστικά. Είναι σαφές, ωστόσο, ότι οι μισοί από τους ανθρώπους που βρίσκονταν για χρόνια σε αυτές τις θέσεις δεν πληρούσαν τα διεθνή πρότυπα επιλογής και δεν διέθεταν βασικά εργαλεία διοίκησης.

Με το νέο σύστημα επιλογής διοικητών δημοσίων οργανισμών (πάνω από 600 θέσεις ευθύνης σε όλο τον δημόσιο τομέα) που ψηφίστηκε τον Νοέμβριο του 2023 και η τότε υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως είχε αποκαλέσει «ΑΣΕΠ ανώτερων στελεχών», οι επικεφαλής των φορέων του Δημοσίου δεν διορίζονται από τον εκάστοτε αρμόδιο υπουργό, όπως ίσχυε. Είναι χαρακτηριστικό ότι παλαιότερα σε θέσεις διοικητών νοσοκομείων, για παράδειγμα, είχε βρεθεί κομμωτής και ιδιοκτήτης βουλκανιζατέρ.

Με βάση το νέο σύστημα, μετά την αίτηση που καταθέτουν οι υποψήφιοι για συγκεκριμένες θέσεις και εφόσον πληρούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις της νομοθεσίας (σπουδές, 10ετή προϋπηρεσία κ.λπ.) περνούν εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ όπου πρέπει να απαντήσουν σε τεστ δεξιοτήτων. Οι εξετάσεις αποτελούν ένα εξαιρετικά σημαντικό φίλτρο αξιοκρατίας για την ανάδειξη των στελεχών της διοίκησης, επισήμαναν κυβερνητικές πηγές.

Οι 15 πρώτοι επιτυχόντες στη συνέχεια υποβάλλονται σε συνέντευξη από συμβούλια, τα μέλη των οποίων έχουν οριστεί επακριβώς από τη νομοθεσία προκειμένου να επιλεγούν τρεις υποψήφιοι. Η τελική απόφαση για το ποιος εκ των τριών θα καταλάβει τη θέση ανάμεσα σε αυτούς που έχουν φτάσει στην τελική ευθεία βρίσκεται στα χέρια του αρμόδιου υπουργού, με το σκεπτικό ότι θα πρέπει «να υπάρχει πολιτική ώσμωση», ώστε να αποδώσει η συνεργασία σε κρίσιμους τομείς. «Την πολιτική ευθύνη την έχει ο υπουργός, δεδομένου ότι θα πρέπει να συνεργαστεί με τους διοικητές για την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής», σημείωναν χαρακτηριστικά οι ίδιες κυβερνητικές πηγές.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να τοποθετηθούν οι διοικητές ΥΠΕ προκειμένου να προχωρήσει η επιλογή των διοικητών και υποδιοικητών των νοσοκομείων, καθώς στην επιτροπή συνεντεύξεων για τους διοικητές νοσοκομείων συμμετέχει και ο αρμόδιος διοικητής ΥΠΕ, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία…”, αναφέρεται στη kathimerini.gr

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έτσι υποδέχονται τους επισκέπτες στο Λέχαιο; -Αυτή είναι η καθημερινότητα του πολίτη; -Δείτε τις φωτογραφίες…

…Έτσι υποδέχονται τους επισκέπτες στο Λέχαιο;

…Αυτή είναι η καθημερινότητα του πολίτη;

Οι φωτογραφίες δείχνουν την εικόνα που επικρατεί στην περιοχή μέχρι και την Πέμπτη 27 Ιουνίου!

Δεν μπορεί να γέμισαν μέσα σε μία μέρα όλοι οι κάδοι!

Πόσες μέρες έχει να περάσει το απορριμματοφόρο του δήμου;

Για πόσο καιρό θα παρατηρείται αυτό το χάλι;

Αυτά είναι τα απλά καθημερινά πράγματα που περιμένουν οι πολίτες αλλά…

Και επειδή μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες …και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

Κ.Ν

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: “Που είναι οι εξαγγελίες του δημάρχου;” -Άρχισαν τα προβλήματα; -…Τι τρέχει στις βρύσες των κατοίκων;

Την Πέμπτη το μεσημέρι λάβαμε την εξής επιστολή από την αναγνώστριά μας Μ.Σ: “Καλησπέρα σας έχετε ενημερωθεί σχετικά με το νερό που φτάνει στα σπίτια του δήμου Βέλου- Βόχας και συγκεκριμένα στην περιοχή Σαμούντανη του Βραχατίου;

Για δεύτερη εβδομάδα λάσπη κάποιες ώρες, κάποιες άλλες κίτρινο! Έχοντας μιλήσει με τον αντιδήμαρχο, υπήρξε μας ενημέρωσε κάποια αστοχία και εργάζονται για την αποκατάσταση αλλά δεν το βλέπουμε…

Δεν είναι μόνο το χρώμα που βλέπουμε είναι πρώτα και πάνω από όλα η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.

Θα καταστραφούν όλες οι συσκευές!

Έπειτα υπάρχουν ενοικιαζόμενα πως θα πούμε στους πελάτες μας αυτή την κατάσταση και αν ακυρωθούν θα μας πληρώσουν την ζημιά μας; Που είναι οι εξαγγελίες του Δημάρχου;”

ΣΣ. …Δήμαρχε έτσι είναι τα πράγματα; Αν ναι τι θα γίνει με το που μπει ο Ιούλιος και ο Αύγουστος; Προεκλογικά έχετε υποσχεθεί πολλά στο θέμα του νερού και οι δημότες πλέον περιμένουν λύσεις από εσάς

Ο χρόνος ήδη ξεκίνησε να μετρά αντίστροφα…

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Το είπε ξεκάθαρα ο δήμαρχος: “Με αυτό που γίνεται έως τώρα είναι να περιμένουμε να συμβεί κάποιο κακό -Έχω μιλήσει με τους αρμόδιους, υπάρχει θέληση αλλά θέλουμε αποτελέσματα”

Στο θέμα σχετικά με την ασφαλτόστρωση των τρυπών που έχουν ανοίξει στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου -Πατρών οι οποίες μετά το μπάζωμα παραμένουν επικίνδυνες ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης Β. Τσιώτος, μετά από σχετική ερώτηση ανέφερε μεταξύ άλλων στη συνεδρίαση του ΔΣ:

“Είναι ένα τεράστιο θέμα. Με αυτό που γίνεται έως τώρα είναι να περιμένουμε να συμβεί κάποιο κακό. Ο δήμος δεν έχει την δυνατότητα για ανακατασκευή μίας Παλαιάς Εθνική Οδού. Γιατί δεν μιλάμε απλά για συντήρηση. Γενικά δεν μου αρέσει να βγαίνω στην τηλεόραση. Παρόλα αυτά έχω βγει σε τρία κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και έχω θίξει το θέμα, έχω μιλήσει με όλους τους αρμοδίους, βλέπω καλές προθέσεις, αλλά θέλουμε αποτελέσματα”.

ΣΣ. Το είπε ξεκάθαρα ο δήμαρχος για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Άλλοι είναι υπεύθυνοι για την ανακατασκευή (γιατί γι αυτό μιλάμε) σε κάποια σημεία της Παλαιάς Εθνικής Οδού. Ο δήμαρχος έχει θίξει το θέμα πανελλαδικά και πιέζει όσο μπορεί. Από εκεί και πέρα άλλοι είναι υπεύθυνοι για να λύσουν το πρόβλημα. Μέχρι τότε όμως όλοι ευελπιστούν να μην συμβεί το χειρότερο! Γιατί τότε άλλοι θα τρέχουν …και δεν θα φτάνουν, όχι ο δήμαρχος ή η δημοτική αρχή

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Μετά από ένα χρόνο …θυμηθήκαμε ξανά Θελερίτη και Δέδε!

Μετά από ένα χρόνο …και κάτι από τις εθνικές εκλογές και μετά τις ραγδαίες εξελίξεις για τόσους μήνες στο ΣΥΡΙΖΑ οι πρώην πολιτευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Θελερίτη και Δέδες …θυμήθηκαν να κάνουν εμφάνιση και στρέφονται δημόσια κατα του Κασελάκη!!!

…Πάλι καλά που δεν εμφανίστηκαν ένα χρόνο πριν τις επόμενες εθνικές εκλογές!

Καλά για την Μ. Θελερίτη δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό! Από βουλευτής κατάφερε με τον τρόπο που λειτουργούσε να κάνει “βουτιά” σε ψήφους και να μείνει εκτός βουλής!

Το κακό είναι για τον Γ. Δέδε που έδειξε πολλά υποσχόμενος στις περασμένες εκλογές και όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές έφτασε μία ανάσα για να “χτυπήσει” την έδρα του Ψυχογιού στην Κορινθία, αλλά από τότε “εξαφανίστηκε” και από τις περιοδείες του στην Κορινθία αλλά και από τις εξελίξεις στο ΣΥΡΙΖΑ (βγάζοντας πχ. κάποια ανακοίνωση)! Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.

Πιο συγκεκριμένα:

“Με επιστολή τους, 87 βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στρέφονται κατά του Στέφανου Κασσελάκη, εν αναμονή των συνεδριάσεων της Πολιτικής Γραμματείας την ερχόμενη Πέμπτη, και της Κεντρικής Επιτροπής, την ερχόμενη Κυριακή.

Την επιστολή συνυπογράφουν επτά βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι εξής: Όλγα Γεροβασίλη, Διονύσης Καλαματιανός, Χρήστος Γιαννούλης, Αθηνά Λινού, Κατερίνα Νοτοπούλου, Μίλτος Ζαμπάρας, Ανδρέας Παναγιωτόπουλος.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός είναι προφανώς συμβολικός, αφού εάν ο ΣΥΡΙΖΑ απολέσει 6 βουλευτές, χάνει τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, την οποία καταλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ.

Μεταξύ των μελών της Κεντρικής Επιτροπής την επιστολή συνυπογράφουν οι Γιώργος Βασιλειάδης, Γιώργος Τσίπρας, Ζανέτ Τσίπρα, Κώστας Ζαχαριάδης, Θανάσης Θεοχαρόπουλος, Γιάννης Ραγκούσης, Αλέκος Φλαμπουράρης, Χρήστος Σπίρτζης, Γιάννης Μουζάλας, Γιάννης Μπαλάφας κ.ά.

Οι συνυπογράφοντες διαπιστώνουν ότι στις ευρωεκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ έχασε δυνάμεις και η μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία δεν βλέπει εναλλακτική προοδευτική πρόταση. Επίσης, ασκούν κριτική στον Στέφανο Κασσελάκη για τις δηλώσεις του περί «μαύρου χρήματος» στον ΣΥΡΙΖΑ, για το κλείσιμο της «Αυγής», καθώς και για τις απολύσεις στελεχών του κόμματος.

Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στο γεγονός ότι οι υπογράφοντες ζητούν ουσιαστικά προσφυγή στη βάση για ενιαίο φορέα της Κεντροαριστεράς, μέσω εσωκομματικού δημοψηφίσματος, προκειμένου να αποφασίσουν τα μέλη και οι φίλοι του κόμματος για τη «συγκρότηση μιας μεγάλης προοδευτικής συμμαχίας, ενός μετώπου σε κοινοβουλευτικό και κοινωνικό επίπεδο, που θα κερδίσει τη ΝΔ στις επόμενες εθνικές εκλογές, όποτε αυτές κι αν γίνουν», όπως αναφέρουν

Τα ονόματα:

Με συντροφικούς χαιρετισμούς

ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΑΡΣΕΝΗ ΕΥΓΕΝΙΑ (ΤΖΕΝΗ)
ΑΥΛΩΝΙΤΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΒΑΤΑΛΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ΒΙΣΒΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΒΟΥΚΕΛΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ ΟΛΓΑ
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΘΥΜΙΟΣ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΔΑΝΕΛΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΔΕΔΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΕΔΟΓΛΟΥ ΣΠΥΡΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (ΤΖΕΝΗ)
ΔΟΥΪΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΖΑΜΠΑΡΑΣ ΜΙΛΤΟΣ
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΘΕΛΕΡΙΤΗ ΜΑΡΙΑ
ΘΕΟΠΕΦΤΑΤΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΘΗΝΑ
ΚΑΚΑΒΙΤΣΑΣ ΦΟΙΒΟΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΚΑΛΠΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΕΥΗ
ΚΑΡΑΝΤΙΛΙΟΝ ΝΙΚΟΣ
ΚΑΡΚΟΥΛΙΑ ΖΩΗ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (ΤΑΝΙΑ)
ΚΑΣΣΙΜΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΚΟΛΥΒΟΔΙΑΚΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ
ΚΟΡΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΚΟΡΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΑΓΟΥΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΛΑΜΠΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ
ΛΙΒΑΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΛΙΝΟΥ ΑΘΗΝΑ
ΛΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ BESSON ΑΙΜΙΛΙΑ
ΜΑΔΕΜΛΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΑΚΡΥΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΜΩΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΜΑΣΤΡΟΠΕΡΟΥ ΛΟΥΚΙΑ
ΜΟΥΖΑΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ ΘΕΜΗΣ
ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΠΑΛΤΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
ΜΠΙΡΜΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝ ΠΑΝ)
ΠΑΝΤΙΩΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΕΡΑΣΙΝΑ
ΡΕΠΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ
ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ ΕΥΗ
ΡΩΣΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΑΙΝΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
ΣΑΠΟΥΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΣΙΔΕΡΗ ΣΟΦΙΑ
ΣΚΟΥΡΟΛΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ)
ΣΟΥΛΤΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΤΑΪΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΤΕΦΑΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ
ΣΤΕΦΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΤΑΡΑΣΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΤΟΝΙΚΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΤΣΙΑΪΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΤΣΙΠΡΑ ΖΑΝΕΤ
ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ
ΤΣΙΡΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΦΙΛΙΝΗ ΑΝΝΑ
ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗΣ ΑΛΕΚΟΣ
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΧΑΛΑΖΩΝΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΘΕΝΙΑ
ΧΑΤΖΗΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΗΣ”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο iefimerida.gr.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Β. Νανόπουλος: “Πρώτα οι Συρακούσες, η Γαλατίνα  μπορεί να περιμένει”

Σε ανακοίνωση από τον συνδυασμό του π. δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου αναφέρεται:

“Οι Συρακούσες πρώτα να αδελφοποιηθούν με την Κόρινθο , η Γαλατίνα  μπορεί να περιμένει.

Με αφορμή την επίσκεψη του δημάρχου Κορινθίων στην Galatina στην κάτω Ιταλία για έναρξη διαδικασίας αδελφοποίησης όπως εκείνοι ζήτησαν επισημαίνουμε:

1.Ενδιαφέρον και θετικό είναι να γίνει αδελφοποίηση με το δήμο της Γαλατίνας στην Ιταλία αλλά προτεραιότητα θεωρούμε ότι έχει να συνεχιστεί η προσπάθεια που έγινε από την προηγούμενη δημοτική αρχή για αδελφοποίηση της Κορίνθου με τις Συρακούσες την πιο σημαντική από τις αποικίες της Κορίνθου.

Οι φωτογραφίες που επισυνάπτονται  είναι από την επίσκεψη και την υπογραφή σχετικού μνημονίου αδελφοποίησης από τον δήμαρχο FrancescoItalia και τον  Βασίλη Νανόπουλο που πρέπει να επικυρωθεί από τα δημοτικά συμβούλια .Ακολούθησε όπως είναι γνωστό το μαθητικό φεστιβάλ αρχαίου ελληνικού δράματος στην Κόρινθο το 2023 και 2024 με διεθνή συμμετοχή .

2.Η Κόρινθος μπορεί πολλά να επωφεληθεί από μια σημαντικά μεγάλη πόλη σε δήμο 116.000 κατοίκων που εκτιμά την Κόρινθο και την Ελλάδα, διατηρεί στενούς ιστορικούς δεσμούς με τη μητρόπολη και  γι αυτό και οι περισσότερες οδοί στο κέντρο των Συρακουσών  έχουν ελληνικά ονόματα , το μεγάλο θέατρο ονομάζεται ελληνικό θέατρο( TeatroGreco) και με τις καθημερινές πτήσεις χειμώνα καλοκαίρι που υπάρχουν και συνδέουν την Αθήνα με τις Συρακούσες μπορεί η Κόρινθος να ωφεληθεί πολιτιστικά , τουριστικά και οικονομικά από την αδελφοποίηση .

3.Ο δήμος της Γαλατίνας που είναι ένας πολύ μικρός δήμος 25.000 κατοίκων με πρόσβαση από την Ελλάδα όχι εξίσου εύκολη με τις Συρακούσες  μπορεί να περιμένει. Η αδελφοποίηση με το δήμο Fieri στην Αλβανία στον οποίο ανήκει η Απολλωνία θεωρούμε ότι πρέπει να  είναι η επόμενη προτεραιότητα» .

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος για το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Ο νέος προπονητής του ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Η ανακοίνωση από τον ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ:

Σε ποια περιοχή της Κορινθίας μεγάλωσε ο μεγάλος νικητής του Survivor 2024

0

«Μεγάλος νικητής του Survivor αναδείχθηκε το βράδυ της Τετάρτης, 26/06, ο Ντάνιελ Νούρκα, που κατόρθωσε να επικρατήσει των αντιπάλων του και να κερδίσει το έπαθλο.

Ο ηθοποιός και φετινός νικητής του reality επιβίωσης, στον ευχαριστήριο λόγο του, αναφέρθηκε στους γονείς του και συγκίνησε το τηλεοπτικό κοινό.

«Θέλω να αφιερώσω τη νίκη μου στους γονείς μου, γιατί το Survivor είναι ένα παιχνίδι, κατά βάση του μυαλού. Οι γονείς μου είναι οι πραγματικοί Survivors της ζωής, και νομίζω ότι αυτός ο τίτλος τους ανήκει δικαιωματικά περισσότερο, από ό,τι σε εμένα που απλά πετούσα κρίκους. Θέλω να τους πω και από εδώ ένα τεράστιο ευχαριστώ», είπε ο Ντάνιελ Νούρκα.

Υπενθυμίζεται ότι ο 27χρονος ηθοποιός ήταν ανάμεσα στις πρώτες προσθήκες παικτών που έγιναν φέτος στο Survivor, μπαίνοντας στο παιχνίδι μερικές εβδομάδες αφότου είχε ξεκινήσει, με τον ίδιο να καταφέρνει τελικά να φτάσει στον μεγάλο τελικό και να κερδίζει το έπαθλο.

Ντάνιελ Νούρκα: Η καταγωγή από την Αλβανία και η απόφασή του να ασχοληθεί με την υποκριτική

Ο Ντάνιελ Νούρκα γεννήθηκε στην Αλβανία και ήρθε στην Ελλάδα με την οικογένειά του όταν ήταν πέντε ετών.

Ο φετινός νικητής του Survivor μεγάλωσε στο Κιάτο Κορινθίας και μόλις τελείωσε το σχολείο μετακόμισε στην Αθήνα προκειμένου να σπουδάσει Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών.

Σε ηλικία 21 ετών αποφάσισε να πάει σε δραματική σχολή για να σπουδάσει υποκριτική, ενώ ασχολήθηκε και με το modelling μετά από παρότρυνση φίλης του.

Στο τηλεοπτικό κοινό έγινε ευρύτερα γνωστός από τη συμμετοχή του στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα», και μετέπειτα στο «Κάνε ότι κοιμάσαι».

Μιλώντας στο παρελθόν για την καταγωγή του στην εκπομπή «Mega Καλημέρα», ο Ντάνιελ Νούρκα είχε πει: «Η καταγωγή μου είναι από την Αλβανία, έχω γεννηθεί εκεί και πέντε χρονών ήρθα στην Ελλάδα. Ρατσισμός υπάρχει. Το να είσαι ρατσιστής με κάτι που κατά τύχη δεν είσαι, είναι ακραία μορφή ρατσισμού. Δεν έχω κρύψει ποτέ την καταγωγή μου. Στο σχολείο πολλές φορές ένιωθα ότι είμαι διαφορετικός από τους άλλους, επειδή είμαι από την Αλβανία, αλλά δεν αντιμετωπίσει bullying», αναφέρεται στο iefimerida.gr.