Αρχική Blog Σελίδα 565

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Διοικητικό πρόστιμο σε άντρα για τη φωτιά στην Περαχώρα…

0

Από την πυροσβεστική ανακοινώνεται: “Για πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε υπολείμματα καλλιεργειών στην Περαχώρα του δήμου Λουτρακίου Κορινθίας, επιβλήθηκε σε άνδρα διοικητικό πρόστιμο, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 19/2020 Πυροσβεστική Διάταξη για παράβαση της υπ’ αριθμ. 9/2021 Πυροσβεστικής Διάταξης από ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κορίνθου”.

Τι παρατηρήθηκε στη θαλάσσια περιοχή Αλεποχωρίου -Τι αναφέρει το λιμεναρχείο Κορίνθου…

0

Από το λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώνεται: “Κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών και συντονισμένων ενεργειών στελεχών του Γραφείου Ασφάλειας Λιμεναρχείου Κορίνθου κατελήφθη σήμερα άνδρας να διενεργεί υποβρύχια ερασιτεχνική αλιεία κατά τον μήνα Μάϊο με την χρήση του αλιευτικού εργαλείου “πιρούνα” στη θαλάσσια περιοχή Αλεποχωρίου Κορινθιακού Κόλπου έχοντας αλιεύσει συνολικά εννιακόσια άτομα αχινών, με ημερήσιο όριο ατόμων τα είκοσι  άτομα ανά αλιέα, εκ των οποίων τα διακόσια εβδομήντα έξι τεμάχια ήταν υπολειπομένων διαστάσεων. Σημειωτέον δε ότι κατά τον μήνα Μάϊο κάθε έτους η υποβρύχια ερασιτεχνική αλιεία απαγορεύεται παντελώς.

•Κατά την διενέργεια της ως άνω δραστηριότητας προέβαινε σε χρήση διαφόρων μεθόδων απόκρυψης της αλιείας και της μεταφοράς των αλιευμάτων, όπως ύπαρξη τσιλιαδόρων κλπ.

•Ο συγκεκριμένος αλιέας είχε εντοπισθεί ξανά τον μήνα Αύγουστο του έτους 2022 από την Υπηρεσία μας να διενεργεί ανάλογη παράνομη αλιευτική δραστηριότητα  και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία θεωρείται υπότροπος.

•Κατά του παραβάτη βεβαιώθηκαν παραβάσεις προς επιβολή των  προβλεπομένων διοικητικών κυρώσεων.

• Τα αλιευθέντα άτομα αχινών κατασχέθηκαν και απορρίφθηκαν στη θάλασσα». 

ΚΙΑΤΟ: Δωρεάν έλεγχοι για τον κορονοϊό…

0

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό Κορίνθου και το Δήμο Σικυωνίων θα διεξάγουν δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) Covid-19, την Τρίτη 09 Μαΐου 2023, στο Κιάτο.

Ειδικότερα, οι Κινητές Μονάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ θα βρίσκονται  ΣΤΟ  ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ  ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ  ΘΕΑΤΡΟΥ και θα διενεργούν rapid test  από 09:30 έως 14:00.  (Είσοδος από οδό Π. Παπαληγούρα).

Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους απαραιτήτως  το  ΑΜΚΑ».

ΚΙΑΤΟ: …Άναψε φωτιές η ανακοίνωση για τα εγκαίνια του περιφερειακού ιατρείου Καλλιάνων!!! -Αιχμές στον Π. Νίκα…

…Άναψε φωτιές η ανακοίνωση από την περιφέρεια Πελοποννήσου για τα εγκαίνια του περιφερειακού ιατρείου Καλλιάνων στο δήμο Σικυωνίων στην οποία αναφερόταν: “Εγκαινιάζεται την Πέμπτη 4 Μαΐου το αναβαθμισμένο πολυδύναμο περιφερειακό ιατρείο Καλλιανών, στην Δ.Ε. Στυμφαλίας, του Δήμου Σικυωνίων. Στην εν λόγω υποδομή παροχής πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας η Περιφέρεια Πελοποννήσου υλοποίησε ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο εκσυγχρονισμού και λειτουργικής αναβάθμισης, με προϋπολογισμό 339.000 ευρώ”.

Διαβάζοντας κανείς την παραπάνω ανακοίνωση ίσως θεωρήσει ότι η περιφερειακή αρχή του Νίκα έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για το έργο αυτό (δεν γίνεται στην ανακοίνωση της περιφέρειας κάποια αναφορά στη νυν αλλά και στην πρώην περιφερειακή αρχή έτσι ώστε να σχηματιστεί ολοκληρωμένη άποψη)

Το αποτέλεσμα είναι …να τα ακούσει και δικαιολογημένα η περιφερειακή του Νίκα από τον Γ. Πετρίτση!

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Πελοποννήσου Γ. Πετρίτση αναφέρεται σε ανακοίνωσή του:

«Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των Κέντρων Υγείας αποτελούσε βασική πολιτική προτεραιότητα της Περιφερειακής Αρχής του Πέτρου Τατούλη.

Το Σεπτέμβριο του 2019 παραδόθηκαν στην Περιφερειακή Αρχή του κ.Νίκα το σύνολο των Κέντρων Υγείας όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων είτε ως έργα ολοκληρωμένα, είτε ως έργα που βρίσκονταν σε εξέλιξη στην υλοποίηση των εργασιών τους.

Με δεδομένη την ανακοίνωση της Περιφερειακής Αρχής στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου σχετικά με τα επικείμενα εγκαίνια του αναβαθμισμένου πολυδύναμου περιφερειακού ιατρείου Καλλιάνων, στη Δ.Ε. Στυμφαλίας, του Δήμου Σικυωνίων, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στον κ.Νίκα και στους συνεργάτες του ορισμένα στοιχεία για το έργο, αφού ουδεμία συμμετοχή είχαν στη διαδικασία προετοιμασίας ωριμότητας των μελετών  προς ένταξη, ούτε στην απόφαση ένταξης και στην εξασφάλιση της απαραίτητης χρηματοδότησης, ούτε στη δημοπράτηση του.

Η λειτουργία πολυδύναμου και αναβαθμισμένου περιφερειακού ιατρείου Καλλιάνων του Δήμου Σικυωνίων αποτελούσε ένα πάγιο διαχρονικό αίτημα των κατοίκων της περιοχής.

Η απόφαση ένταξης για το συγκεκριμένο έργο ήταν αποτέλεσμα μιας ιδιαίτερα δύσκολης και πολύπλοκης διοικητικής διαδικασίας αφού για την υποβολή πρότασης έπρεπε να υπάρχει παραχώρηση χρήσης του ακινήτου για την στέγαση του πολυδύναμου  ιατρείου, απόφαση έγκρισης από το αρμόδιο Υπουργείο Υγείας και μελετητική ωριμότητα.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Δήμο και το Γενικό  Νοσοκομείο Κορίνθου  κατάφερε την εξασφάλιση όλων των προϋποθέσεων έτσι ώστε ο κ.Τατούλης ως Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, με την με αριθμ. πρωτ. 807/01-03-2019 απόφαση ένταξης της πράξης «Εκσυγχρονισμός και λειτουργική αναβάθμιση πολυδύναμου περιφερειακού ιατρείου Καλλιάνων» με κωδικό ΟΠΣ 5033580 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014-2020», έδωσε το πράσινο φως για την υλοποίηση του έργου, δεσμεύοντας το ποσό των 339.000€.

Στη συνέχεια η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή με την με αριθμ. 3079/2019 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής  δημοπράτησε το συγκεκριμένο έργο. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού στις 14.2.2020 εγκρίθηκε το αποτέλεσμα της δημοπρασίας και αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος.

Το έργο σύμφωνα με τη σύμβαση θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί 10 μήνες μετά την ημερομηνία υπογραφής της, η οποία ήταν η 7η Αυγούστου του 2020.

Αποδεικνύεται από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η μοναδική συμβολή  της Περιφερειακής Αρχής του κ.Νίκα στο συγκεκριμένο έργο είναι η πολύ μεγάλη καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του, αφού σύμφωνα με τη σύμβαση το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2021.

Ως Περιφερειακός Σύμβουλος Κορινθίας και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση για την παράδοση ενός ακόμη έργου της Περιφερειακής Αρχής του Πέτρου Τατούλη στους Κορίνθιους συμπολίτες μου.

Καλώ τον κ.Νίκα, εκτός από τις κορδέλες που κόβει σε έργα που δεν του ανήκουν, να ενεργοποιηθεί περισσότερο προκειμένου να σταματήσουν οι μεγάλες καθυστερήσεις, οι συνεχόμενες παρατάσεις και οι συμπληρωματικές συμβάσεις που αποτελούν πλέον κανόνα όχι μόνο για τα έργα της Κορινθίας αλλά και ολόκληρης της Πελοποννήσου».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σε αυτές τις περιοχές αύριο θα γίνουν διακοπές ρεύματος…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: “Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”

Έρχεται ο Βαρουφάκης στην Κόρινθο… και ακόμα να βγάλουν ανακοίνωση! -Ποιοι είναι οι υποψήφιοι βουλευτές

Μέχρι και αργά το βράδυ της Τετάρτης επίσημη ανακοίνωση δεν υπήρχε αλλά σύμφωνα με πληροφορίες την ερχόμενη Παρασκευή ο Γιάνης Βαρουφάκης θα βρίσκεται στην Κόρινθο όπου και θα δώσει συνέντευξη τύπου! Ανακοίνωση άραγε πότε θα βγάλουν; Μετά την επίσκεψη του Βαρουφάκη;

Οι παρακάτω θα είναι υποψήφιοι με το ΜΕΡΑ25:

Κ.Ν

Άσκηση ετοιμότητας εθελοντικών ομάδων Κορινθίας (βίντεο)

0

Άσκηση ετοιμότητας εθελοντικών ομάδων Κορινθίας.

Δείτε το βίντεο:

Σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κορινθίας: “Από την πρώτη στιγμή οι εκπαιδευτικοί είπαμε όχι στη διεξαγωγή του…”

0

Από το σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κορινθίας αναφέρεται:

«Αγαπητοί γονείς,

Όπως ίσως έχετε ενημερωθεί ήδη από το σχολείο σας, στις 10 Μαΐου 6.000 παιδιά Στ΄Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου θα εξεταστούν στον «ελληνικό διαγωνισμό PISA» στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών. Η διεξαγωγή του διαγωνισμού αυτού γίνεται με βάση το νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι για την εκπαίδευση. Και φέτος θα γίνει σε 300 δημοτικά και 300 γυμνάσια σε όλη τη χώρα.

Ο διαγωνισμός αυτός δεν είναι κάτι νέο. Γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σε διεθνές επίπεδο, για να συγκρίνει τα εκπαιδευτικά συστήματα από πολλές χώρες και να «παρθούν μέτρα» για αλλαγές.  Ίσως να έχετε διαβάσει ότι κάθε φορά που ανακοινώνονται τα αποτελέσματά του «η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις». Τι σημαίνει όμως στην πραγματικότητα αυτό; Σε τι έχει βελτιώσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, την εκπαίδευση των παιδιών σας;

Η απάντησή μας είναι καθαρή: όχι μόνο δεν το έχει βελτιώσει αλλά το έχει χειροτερεύσει. Ο ΟΟΣΑ (ο διεθνής οργανισμός που διεξάγει τον διαγωνισμό) και οι κυβερνήσεις λένε ότι φταίει το δημόσιο σχολείο για τις «χαμηλές επιδόσεις», άρα πρέπει να «πάρουμε μέτρα»  που θα αλλάζει εντελώς το χαρακτήρα του: περισσότερες εξετάσεις,  περισσότερη και δυσκολότερη ύλη που δεν ανταποκρίνεται στις δυνατότητες και στις ανάγκες των παιδιών της κάθε ηλικίας, λιγότερη ουσιαστική γνώση και περισσότερα προγράμματα και κατάρτιση «μιας χρήσης»,  λιγότερη χρηματοδότηση έτσι ώστε τα σχολεία να κυνηγούν χορηγούς.

Το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να «μεταφέρει» αυτό τον διαγωνισμό μεταξύ των σχολείων της χώρας μας. Από την πρώτη στιγμή οι εκπαιδευτικοί είπαμε όχι στη διεξαγωγή του.  Το Υπουργείο  θα προσπαθήσει να σας πείσει ότι είναι για το «καλό των παιδιών σας», ότι «με βάση τα αποτελέσματά του θα βελτιώσουμε την εκπαίδευση», ότι είναι διαγωνισμός «ανώνυμος και αντικειμενικός» άρα δεν έχετε τίποτε να φοβηθείτε. Χωρίς να παίρνει καν υπόψη ότι τα παιδιά μας έχουν βγει από μια δύσκολη, μακρόχρονη διαδικασία κλειστών σχολείων και τηλε- «εκπαίδευσης» λόγω της πανδημίας, και που όλοι αναγνωρίζουν τα κενά στη μάθηση που αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει. Μια διαδικασία που συνεχίστηκε και τη φετινή σχολική χρονιά, με πολλές και συχνές απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών , αποτέλεσμα των ανύπαρκτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Ας δούμε λοιπόν μερικές βασικές πλευρές αυτού του διαγωνισμού:

-Είμαστε η μοναδική χώρα παγκόσμια που «κατεβάζει» τον διαγωνισμό αυτό σε τόσο μικρούς μαθητές,  στην Στ΄ Τάξη του Δημοτικού.

Σε όποιες χώρες υπάρχουν εξετάσεις και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές τους ζουν με μεγάλο άγχος για να τα καταφέρουν σε κάτι που πολλές φορές είναι έξω από τις δυνάμεις ή τις δυνατότητές τους. Τα θέματα και το πλαίσιο καθορίζεται από άλλους έξω από το σχολείο. Η λογική τους είναι: πρέπει από πολύ μικρή ηλικία να ξεχωρίσουν αυτοί «που τα καταφέρνουν» από αυτούς που «δεν μπορούν». Είτε αυτό αφορά το κάθε παιδί ξεχωριστά, είτε τη σχολική μονάδα ως σύνολο.

-Μα, μπορεί να ρωτήσει κάποιος, αφού το εκπαιδευτικό μας σύστημα στηρίζεται στις εξετάσεις, δεν είναι καλό να μπορούν τα παιδιά από μικρά να εξοικειώνονται με αυτές;

Κατηγορηματικά όχι. Δεν υπάρχει «συνηθίζω να δίνω εξετάσεις» – γιατί άλλωστε να το κάνουμε αυτό; Οι εξετάσεις δημιουργούν άγχος, ξεχωρίζουν τους μαθητές σε «ικανούς»  και «μη ικανούς», τα σχολεία σε «καλά» και «κακά»  χωρίς να παίρνουν υπόψη τους την ιδιαιτερότητα, τις ειδικές κλίσεις, τις ξεχωριστές ανάγκες του κάθε παιδιού ή τις συγκεκριμένες συνθήκες μιας περιοχής ή ενός σχολείου.  Σε καμία περίπτωση το σχολείο σε κάθε του βαθμίδα – πόσο μάλλον στο δημοτικό – δεν πρέπει να είναι απλά ένας χώρος που τα παιδιά προετοιμάζονται για εξετάσεις.

-Τα τεστ όμως θα είναι  ανώνυμα και τα θέματα δεν θα τα βάζουν οι εκπαιδευτικοί των σχολείων, θα είναι από «Τράπεζα Θεμάτων»,  άρα θα είναι αντικειμενικά. Αυτό δεν είναι καλό;

Ναι μεν τα τεστ θα είναι ανώνυμα, όμως τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σε επίπεδο σχολείου, δήμου και περιφέρειας. Αυτό σημαίνει ότι ένα σχολείο, άρα και οι μαθητές του που έχουν ονοματεπώνυμο, θα μπουν στη δημόσια κριτική. Όχι για να «βελτιωθεί» αλλά για να «στοχοποιηθεί».

Όσο για την «Τράπεζα θεμάτων» , η εμπειρία δείχνει ότι  έχει σκοπό να δυσκολέψει και να ματαιώσει τους μαθητές μας. Είναι εκτός της καθημερινής, σχολικής πραγματικότητας. Τα θέματα αυτά  δεν παίρνουν υπόψη τις ξεχωριστές ανάγκες ή δυσκολίες που έχει το κάθε σχολείο και το κάθε παιδί. «Ξεχνά» ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν τις σχολικές επιδόσεις. Είναι φτιαγμένα έτσι λες και θέλουν να αποδείξουν ότι τα παιδιά σας «δεν τα παίρνουν τα γράμματα» και ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε «ανίκανοι» να τα διδάξουμε.  Μια ματιά στις τράπεζες θεμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θα εφαρμοστεί φέτος στις Α’ και Β’ τάξεις του Λυκείου το αποδεικνύει. Δεν υπάρχουν λοιπόν  «μετρήσιμα, αξιόπιστα και αντιπροσωπευτικά» αποτελέσματαόπως ισχυρίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Εκπαιδευτικοί και γονείς  γνωρίζουμε πολύ καλά ότι στο σχολείο δεν μπορούν όλα να μετρηθούν. Ούτε και πρέπει.

-Μα δεν είναι σωστό αυτό που λέει το Υπουργείο ότι «Κανένα σύστημα δεν μπορεί να βελτιωθεί αν δεν αξιολογηθεί»;

 Κανένα σύστημα δεν μπορεί να βελτιωθεί αν δεν ικανοποιούνται αυτά που χρόνια τώρα και εσείς οι γονείς και εμείς οι εκπαιδευτικοί διεκδικούμε. Λιγότερα παιδιά στην τάξη, μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό, δομές που θα υποστηρίζουν τις ειδικές ανάγκες των μαθητών μας , γενναία χρηματοδότηση, βιβλία και προγράμματα σπουδών που θα  κάνουν τα παιδιά να αγαπούν τη γνώση.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε;

Το Υπουργείο θα σας πει ότι η συμμετοχή των παιδιών σας είναι «υποχρεωτική». Το λέει για να σας πιέσει. Το λέει γιατί ξέρει ότι υπάρχουν αντιδράσεις. Σας το λέμε καθαρά: δεν υπάρχει καμία συνέπεια για τα παιδιά σας αν δεν συμμετέχουν στο διαγωνισμό.

Εμείς από τη δική μας πλευρά, μέσα από τα εκπαιδευτικά μας σωματεία και εσείς από τη δική σας, με τη δυνατότητα που έχετε να μην συμφωνήσετε στη συμμετοχή των παιδιών σας, πρέπει να ματαιώσουμε τη διεξαγωγή του. Γιατί αν πραγματοποιηθεί φέτος, από του χρόνου θα αφορά όλους τους μαθητές της  Στ Τάξης του Δημοτικού και της Γ τάξης του Γυμνασίου και αργότερα και  άλλες τάξεις και άλλα μαθήματα, κάτι που προβλέπει ο νόμος.

Γιατί αν ξεκινήσει τώρα, δυσκολότερα θα εμποδίσουμε να γίνουν τα σχολεία μας και με αυτόν τον τρόπο χώροι που παιδιά και εκπαιδευτικοί θα πρέπει να περνούν μεγάλο μέρος της σχολικής τους καθημερινότητας για την προετοιμασία εξετάσεων και διαγωνισμών.

Γιατί θέλουμε ένα σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα και ουσιαστικά, που δεν «θα διδάσκει για το τεστ». Γιατί δεν θέλουμε να γίνει και ο διαγωνισμός PISA άλλος ένας τρόπος που θα χωρίζει σε κατηγορίες μαθητές και σχολεία, που θα ανοίγει το δρόμο για ακόμα περισσότερες αντιεκπαιδευτικές πολιτικές”.