Αρχική Blog Σελίδα 114

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: “Όμηροι” οι τοπικές ομάδες!!! -Επαναλαμβάνεται το ίδιο “φιάσκο”! -Ούτε αυτό…

Δεύτερη χρονιά το ίδιο πρόβλημα! Ανευθυνότητα ή κάτι άλλο;  

“Όμηροι” οι τοπικές ομάδες!!!

Η διοίκηση του δήμου Βέλου -Βόχας αποδεικνύει ότι μάλλον δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα ακόμα αυτονόητο ζήτημα: την αδειοδότηση των δημοτικών γηπέδων. 

Ενώ ο αθλητισμός θα έπρεπε να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε σοβαρή δημοτική αρχή, οι τοπικές ομάδες βρίσκονται ξανά …στον αέρα, αναγκαζόμενες να αγωνίζονται σε γήπεδα άλλων περιοχών!!!

Η κατάσταση αυτή θα έλεγε κάποιος ότι είναι απαράδεκτη! 

Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός στηρίζεται σε εθελοντές, αθλητές, γονείς και παράγοντες που παλεύουν καθημερινά με περιορισμένους πόρους. 

Αντί να έχουν όπως πρέπει τη στήριξη του δήμου, καλούνται να πληρώσουν το τίμημα …της δημοτικής αδράνειας, με επιπλέον έξοδα, ταλαιπωρία και αγωνιστική υποβάθμιση.

Δεν μιλάμε για κάτι απρόβλεπτο. 

Οι απαιτήσεις για τις αδειοδοτήσεις είναι γνωστές, τα χρονικά περιθώρια επίσης. Όταν όμως επαναλαμβάνεται το ίδιο “φιάσκο”, τότε δεν πρόκειται για ατυχία ή γραφειοκρατία, αλλά …μάλλον για αποτυχία διοίκησης!

Οι ομάδες δεν ζητούν χάρη. Ζητούν το αυτονόητο: να μπορούν να παίζουν στον τόπο τους, στα γήπεδα που ανήκουν στους δημότες.

Η δημοτική αρχή οφείλει άμεσα να αναλάβει τις ευθύνες της, να δώσει εξηγήσεις και –κυρίως– να δώσει λύσεις. Ο χρόνος των δικαιολογιών έχει τελειώσει εδώ και πολύ καιρό.

ΣΣ. Για υπενθύμιση η προηγούμενη δημοτική αρχή που ασχολούνταν πιο σοβαρά από ότι φαίνεται και σε αυτό το θέμα εξασφάλιζε κάθε χρόνο τις παρατάσεις, όπως γινόταν όχι μόνο στο δήμο Βέλο- Βόχας αλλά και σε όλη την Ελλάδα! Από την άλλη η δημοτική αρχή του Μανάβη δείχνει ότι και εδώ ΔΕΝ…

Ε.Σ

ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ο 20χρονος έμπορος στο Κιάτο που προμήθευε με ναρκωτικές ουσίες ΑΝΗΛΙΚΟ!

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες της korinthiannews.gr ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ο 20χρονος έμπορος στο Κιάτο που συνελήφθη τις προηγούμενες μέρες, από αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων, να προμηθεύει με ναρκωτικές ουσίες ΑΝΗΛΙΚΟ!

Ένα θέμα που ανέδειξε η korinthiannews.gr στην αρχή της εβδομάδας!

Για υπενθύμιση σε ανάρτηση της περασμένης Δευτέρας αναφέραμε:

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την Πέμπτη το βράδυ στο Κιάτο από αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων ένας 20χρονος έμπορος ναρκωτικών ουσιών να προμηθεύει με ναρκωτικές ουσίες ΑΝΗΛΙΚΟ!!!

Ο εν λόγω 20χρονος έμπορος (Αλβανικής υπηκοότητας) πριν από λίγους μήνες είχε εμπλακεί σε επεισόδιο με αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων πάλι μετά από ΕΜΠΟΡΙΟ ναρκωτικών έχοντας τότε ως συνεργάτη του άλλον ΑΝΗΛΙΚΟ!!!

Ο 20χρονος όμως …δεν πτοείται! Συλλαμβάνεται από τους αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων και μετά από λίγο καιρό κάνει ξανά τα ίδια!

Την προανάκριση για το παραπάνω περιστατικό έχει αναλάβει το ΑΤ Σικυωνίων

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ- ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Πάλι τα ίδια! -Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ αφορούσαν ΞΑΝΑ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ! -…Τίποτα άλλο ΣΟΒΑΡΟ δεν βρέθηκε!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους – Μυκηνών,Βέλου – Βόχας και Σικυωνίων.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας και Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν-13- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Επίσης στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -2- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 4 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 12.1.2026 έως και χθες, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν 26 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί, για παραβάσεις του Υγειονομικού Κανονισμού,
  • Ένας ημεδαπός,για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, βεβαιώθηκαν συνολικά -75- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ κατασχέθηκαν:

  • -1- τσιγαριλίκι κάνναβης, στην Αργολίδα,
  • -1-ρόπαλο, -1- σπαθί τύπου «κατάνα», συνολικού μήκους -1,03- μέτρων, -1- μαχαίρι στρατιωτικού τύπου, συνολικού μήκους -31- εκατοστών και -1- μαχαίρι, συνολικού μήκους -20- εκατοστών, στην Αρκαδία και
  • ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους -15,6- γραμμαρίων, -3- τσιγαριλίκια κάνναβης, μικροποσότητα ηρωίνης και -1- κυνηγετικό όπλο, στη Μεσσηνία.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Ανετράπη το τρακτέρ! -Έχασε τη ζωή του ο οδηγός!

Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες της korinthianews.gr τρακτέρ που οδηγούσε 69χρονος, εκτελώντας εργασίες σε αγρόκτημα στο Καλέντζι του δήμου Βέλου- Βόχας, ανετράπη!

Το αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί θανάσιμα ο 69χρονος!

Το περιστατικό έγινε σήμερα το πρωί, στις 11:30 περίπου, όπου και ειδοποιήθηκε η αστυνομία…

Κ.Ν

Ενοχλημένος ο πρωθυπουργός με τον Κορίνθιο πολιτικό Χ. Δήμα;

Ενοχλημένος ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης με τον Κορίνθιο πολιτικό Χ. Δήμα;

Στο radar.gr αναφέρεται:

“Μαθαίνω ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι έξαλλος με τον υπ. Υποδομών Χρ. Δήμα και τον αναπληρωτή υπ. Μεταφορών Κων. Κυρανάκη όσον αφορά το ζήτημα των αεροδρομίων και το black out που προκάλεσε μείζον ζήτημα με το Σύστημα Εναέριας Κυκλοφορίας στο Fir Αθηνών!

Όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές, στο Μ. Μαξίμου είναι πυρ και μανία κατ’ αρχήν με τον αναπληρωτή υπουργό Κων. Κυρανάκη, διότι αν και αναρμόδιος όσον αφορά τα αεροδρόμια, βγήκε και μίλησε για «καμμένη γη» που παρελήφθη, μολονότι η ΝΔ είναι κυβέρνηση επί 6 χρόνια και δεν μπορεί εκ των υστέρων με τέτοια ευκολία και θρασύτητα ένας αναρμόδιος υπουργός να μιλάει για αποποίηση ευθυνών!

Οταν μάλιστα είναι κοινό μυστικό ότι στο αεροδρόμιο συνέβαινε ό,τι και στον σιδηρόδρομο, δηλαδή παιχνίδια με τις συμβάσεις, να μπαίνουν στο συρτάρι οι διαγωνισμοί ως άγονοι, λόγω σύγκρουσης συμφερόντων που ήθελαν τη δουλειά!

Αντίστοιχα ο πρωθυπουργός φέρεται να πνέει μένεα με τον υπ. Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα, ο οποίος χωρίς να έχει πλήρη γνώση του αντικειμένου, τι και πως προκάλεσε το μπλακ άουτ, τι πραγματικά συμβαίνει και αίσθηση ως προς του που θα πρέπει να αποδοθεί ευθύνη, πήγε να συγκαλέσει ΕΔΕ!!! Και ο πρωθυπουργός έχει και γνώση και αντίληψη των πραγμάτων…”

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αυξάνονται οι σκιές και τα ερωτηματικά στους επιχειρηματίες με τη στάση που ακολουθεί ο Λουζιώτης! -Συνέχεια …των περίεργων στο επιμελητήριο Κορινθίας!

Κάτι παρόμοιο δεν έχει συμβεί κατα το παρελθόν στο επιμελητήριο Κορινθίας!

Συνεχίζει να “βουίζει” το πανελλήνιο με αυτά που γίνονται στο επιμελητήριο Κορινθίας επι θητείας του Π. Λουζιώτη (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση στα τέλη του 2025: (ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Ζορίζεται” ο Λουζιώτης; -…Ακόμα αποφεύγει τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ απαντήσεις για το θέμα που “βουίζει” το επιμελητήριο Κορινθίας! -…Τι τρέχει με τη σύμβαση των 136.400 ευρώ;)

Είναι γεγονός ότι δεν θυμόμαστε παρόμοια περίπτωση να έχει απασχολήσει κατα το παρελθόν το επιμελητήριο Κορινθίας!

Από την άλλη η στάση του Λουζιώτη και των στελεχών του δημιουργούν όλο και περισσότερα ερωτηματικά στους επιχειρηματίες- εμπόρους και οινοποιούς στην Κορινθία!

Έχουν “βουίξει” και τα μεγάλα ΜΜΕ όπως και η παρακάτω χαρακτηριστική ανάρτηση!

Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων την Τετάρτη στο efsyn.gr

“Κρασί Νεμέας… 1,2 εκατ. ευρώ!

Αίσθηση προκάλεσε στην Κορινθία το χθεσινό δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» (13/1//2026, «Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Κορινθία») με το οποίο δημοσιοποιήσαμε σε.. πανελλαδική συχνότητα μια άκρως προβληματική ανάθεση έργου που χρηματοδοτείται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ, και φυσικά συγχρηματοδοτείται από πόρους της Ε.Ε. και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.

Θυμίζουμε τα βασικά: Το Επιμελητήριο Κορινθίας, που εκπροσωπεί τουλάχιστον 8.000 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους στον νομό, ανέλαβε να υλοποιήσει πρόγραμμα ύψους 1,265 εκατ. ευρώ για μία τριετία για την προβολή της τοπικής οινοπαραγωγής, με «σκληρό πυρήνα» τα διάσημα κρασιά της Νεμέας.

Το πρόγραμμα, υποτίθεται, έχει σκοπό την προβολή της τοπικής οινοπαραγωγής σε δύο μεγάλες αγορές της Ε.Ε., τη Γερμανία και την Πολωνία.

Για τον πρώτο χρόνο υλοποίησης, το 2025, προέβλεπε δαπάνη περίπου 500.000 ευρώ, από τα οποία περίπου 300.000 ευρώ ανατέθηκαν σε δύο εταιρείες, την GPG και την DAMA ΙΚΕ, χωρίς κάποιο ενθαρρυντικό χαρτοφυλάκιο.

Η δεύτερη, μάλιστα, είναι οικογενειακή επιχείρηση μέλους του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου. Η ανάθεση, εν πλήρει αγνοία των ίδιων των οινοπαραγωγών, όπως ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ο οινοποιός του νομού Γιώργος Παλυβός, προκάλεσε την έντονη αντίδραση της συνδικαλιστικής αντιπολίτευσης στο Επιμελητήριο, της οποίας η μείζων συνιστώσα (Παναγιώτης Πιτσάκης, που μίλησε χθες στην «Εφ.Συν.») κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Κορίνθου, ενώ η ελάσσων (Κορινθίας Επιχειρείν) διά του Θανάση Δούρου κατέθεσε καταγγελία-αναφορά στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) στις 18 Δεκεμβρίου 2025 (με αριθμό πρωτοκόλλου 1766077614).

Μιλήσαμε με τον Θανάση Δούρο, που μας πρόσθεσε πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τις γκρίζες αναθέσεις.

Τρία είναι τα στοιχεία στα οποία εστιάζει η καταγγελία του στην ΕΑΔ: «Η υπερκοστολόγηση των έργων που υποτίθεται ότι ανατέθηκαν και παραδόθηκαν σε πέντε μόλις μέρες, η ενδεχόμενη σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ αναθέτοντος και αναδόχων (σ.σ. αφορά την DAMA ΙΚΕ) και η άρνηση της ηγεσίας του Επιμελητηρίου να μας επιδείξει τα παραδοτέα του έργου, παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις της», μας λέει ο κ. Δούρος.

Εισφέρει μάλιστα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τη σχέση κόστους και ποιότητας του έργου: «Δόθηκαν 7.500 ευρώ για τον σχεδιασμό ιστοσελίδας με περιεχόμενο μόλις 350 λέξεων στα ελληνικά, τα γερμανικά και τα πολωνικά. Εξι χιλιάδες ευρώ κοστολογήθηκαν μερικές δεκάδες αναρτήσεις στο Facebook. Ακόμη κι ο Καζαντζάκης πιο φτηνά πουλούσε τα γραπτά του. Και 15.000 ευρώ κοστολογήθηκαν μερικά podcast στα οποία ένας επαγγελματίας “σομελιέ”, με τα ίδια ρούχα από επεισόδιο σε επεισόδιο (10-20 λεπτά), μιλάει για την ποιότητα των κρασιών της Νεμέας!», μας λέει ο κ. Δούρος, επιχειρηματολογώντας υπέρ της αναφοράς του στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας.

Για του λόγου το αληθές, το κανάλι wine & balance που έχει ανοίξει στο youtube έχει μόλις 19 ακολούθους (!) και, με εξαίρεση το πρώτο επεισόδιο οινογνωσίας, κάθε επεισόδιο έχει από 1 (!) έως 200 προβολές. Αγνωστο (ρητορικά) αν αυτές οι προβολές έχουν την παραμικρή επίδραση στη γερμανική και την πολωνική αγορά, που υποτίθεται πως είναι ο στόχος.

Αλλά, όπως εξομολογήθηκε παράγων του Επιμελητηρίου Κορινθίας σε απορούντα για το έργο σύμβουλο, «ακόμη κι ένα κρασί παραπάνω να πουλήσουμε, το πρόγραμμα αξίζει τον κόπο». Ποιος δίνει, όμως, για ένα μπουκάλι κρασί 1,2 εκατ. ευρώ”;

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Παρασκευή και το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Απομυθοποιώντας τα online casino: τι πρέπει να γνωρίζετε πριν παίξετε

0

(Το παρόν αποτελεί προωθητικό μήνυμα)

“Ο κόσμος των casino στο ίντερνετ είναι γεμάτος ορισμούς που άλλοτε είναι γνώριμοι και άλλοτε ξενίζουν. RTP, μεταβλητότητα, τζάκποτ, μπόνους, pots, reels και free spins καθορίζουν το πόσο δημοφιλές είναι ένα παιχνίδι. Η αφθονία ιστοσελίδων και παιχνιδιών μπερδεύει καμιά φορά τους παίκτες, οι οποίοι τείνουν να πιστεύουν τους διάφορους αστικούς μύθους. Όμως, που σταματά η αλήθεια και που ξεκινούν οι εικασίες; Πάμε να ξετυλίξουμε μαζί το κουβάρι.

Τα «στημένα» παιχνίδια καζίνο

Το έχουμε ακούσει όλοι και το έχουν πιστέψει αρκετοί. Όχι άδικα, αφού στην προ-νομοθεσίας αγορά στην Ελλάδα, πολλά καζίνο χωρίς άδεια συνεργάζονταν με παρόχους αμφιβόλου φερεγγυότητας. Όμως, οι εποχές αυτές έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί και οι σελίδες με άδεια λειτουργίας στην χώρα υποχρεούνται βάσει νόμου να φιλοξενούν παιχνίδια από παρόχους, των οποίων το λογισμικό έχει περάσει από αυστηρά τεστ των αρμοδίων αρχών.

Τι σημαίνει αυτό; Αν ένα φρουτάκι υπόσχεται να επιστρέφει το 96% ή 97% του τζίρου στους παίκτες, τότε έτσι θα κάνει. Αν κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, ο πάροχος θα χάσει την άδεια λειτουργίας του και θα υποστεί αυστηρές κυρώσεις. Αν παίζετε casino σε κάποια νόμιμη ιστοσελίδα, τα στημένα παιχνίδια δεν θα πρέπει να σας ανησυχούν.

Οι κρουπιέρηδες μπορούν να επηρεάσουν την εξέλιξη της παρτίδας

Αν υπάρχει ένας μεγάλος μύθος συγκεκριμένα για το live casino, τότε αυτός είναι σίγουρα ο μύθος του μάγου-dealer. Που μπορεί να προσγειώσει τη μπίλια της ρουλέτας σε όποιον αριθμό θέλει ή να βγάλει μπλάκτζακ κατά το δοκούν.

Όποιος έχει μιλήσει με αληθινούς κρουπιέρηδες στο καζίνο ξέρει πως η πραγματικότητα απέχει αρκετά από το μύθο. Ίσως οι πιο μερακλήδες εξ αυτών να μπορούν να πετύχουν κάποιο τόξο της ρουλέτας, όμως το να πετάξουν τη μπίλια σε νούμερο της επιλογής τους έχει μικρότερες πιθανότητες από το να πάρει ομάδα της επαρχίας το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το μπλάκτζακ, εκεί που τα ηλεκτρονικά «παπούτσια» ανακατέματος καθιστούν αδύνατη οποιαδήποτε πρόβλεψη για το επόμενο φύλλο.

Προσοχή όμως….κι αυτός ο κανόνας ισχύει για τα καζίνο με άδεια. Για εκείνα στα οποία οι πάροχοι παιχνιδιών ελέγχονται από το κράτος και έχουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Τραπέζια και live dealers χωρίς άδεια πιθανότατα «πειράζουν» τις διαδικασίες, εις βάρος – προφανώς –  των παικτών.

Τα φρουτάκια «διαβάζουν» τη συμπεριφορά του παίκτη και προσαρμόζουν τον αλγόριθμο εις βάρος του

Φρουτάκια που πληρώνουν λιγότερο στο Auto Spin, slots που πληρώνουν πάντα το πρωί και ποτέ το βράδυ, παιχνίδια που μπαίνουν στο μπόνους πριν τελειώσουν τα χρήματα στο λογαριασμό και άλλα πολλά.

Κι όμως, όλα αυτά είναι πραγματικές δηλώσεις που έχουμε ακούσει κατά καιρούς και μάλιστα τα συμμερίζεται μια μεγάλη ομάδα παικτών. Τι ισχύει όμως για τα φρουτάκια που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των παικτών. Η αλήθεια είναι πως στα νόμιμα καζίνο τα παιχνίδια συμπεριφέρονται όπως ορίζει ο αλγόριθμος. Δηλαδή, αν είναι ρυθμισμένα να πληρώνουν 96% RTP, τότε θα πληρώσουν 96% RTP. Και αν είναι ρυθμισμένα με υψηλή μεταβλητότητα, θα πληρώσουν λιγότερο συχνά αλλά καλύτερα ποσά.

Το τι πιστεύει ο κόσμος είναι μάλλον προϊόν κακών εμπειριών και κατάλοιπα από τις μέρες που τα παιχνίδια δεν ελέγχονταν όπως ελέγχονται σήμερα. Τα παιχνίδια καζίνο αυτή τη στιγμή δεν έχουν αλγόριθμο προσαρμογής και το RNG (Γεννήτρια Τυχαίων Αριθμών) είναι τσεκαρισμένο με κάθε λεπτομέρεια από την ΕΕΕΠ και τις αρμόδιες αρχές.

Κανείς δεν έχει κερδίσει ποτέ στο καζίνο

Προφανώς όποιος παίζει τυχερά παιχνίδια ξέρει πως η «μάνα», δηλαδή το καζίνο ή ο bookmaker ορίζουν τις αποδόσεις για να έχουν κάποιο πλεονέκτημα. Όμως, το πλεονέκτημα βασίζεται σε μεταβαλλόμενες πιθανότητες. Που σημαίνει πως υπό συνθήκες (πολύ συγκεκριμένες), το μειονέκτημα του παίκτη θα ελαχιστοποιηθεί.

Υπάρχουν κάποιες στρατηγικές και μακροχρόνιες προσεγγίσεις που μπορούν – υπό προϋποθέσεις – να δημιουργήσουν ευνοϊκές συνθήκες για τους παίκτες. Τι απαιτούν αυτές; Σίγουρα να αφήσει κανείς πίσω τον παρορμητισμό και το ένστικτο και να επικεντρωθεί στη στρατηγική. Ιστορικά, κάποιες μέθοδοι λειτουργούν καλύτερα από άλλες και πλέον θα βρείτε χιλιάδες αναλύσεις online που μελετούν τέτοια μοτίβα. Οι έχοντες υπομονή ίσως καταφέρουν να βρουν φως μια μέθοδο που να τους ταιριάζει”.