Αρχική Blog Σελίδα 115

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι δηλώσεις μετά τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό “έκαψαν” τον Μ. Λέγγα και εκθέτουν τον περιφερειάρχη Δ. Πτωχό!

Τελικά είναι τυχαίο …που τα ακούει πλέον όλο και περισσότερο ο Κορίνθιος περιφερειακός σύμβουλος Μ. Λέγγας μετά τις δηλώσεις που έκανε από τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα αγροτικά ζητήματα;

Εκτίθεται για τον συνεργάτη του και ο περιφερειάρχης Δ. Πτωχός στους αγρότες της Κορινθίας αλλά και της περιφέρειας Πελοποννήσου!

Για πολλούς (και για εμάς φυσικά) ήταν αναμενόμενο …να τα ακούσει ο Μ Λέγγας με αυτά που είπε μετά τη συνάντηση (για υπενθύμιση δείτε την πρωινή ανάρτησή μας: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του Μ. Λέγγα;- …Είναι με την κυβέρνηση ή τους αγρότες;)

Διαβάστε και την ανακοίνωση που υπογράφεται παρακάτω από περιφερειακούς συμβούλους:

« Οι μάσκες έπεσαν: απαράδεκτες οι δηλώσεις Περιφερειακού Συμβούλου της παράταξης Πτωχού που εμφανίστηκε ως αγρότης στον στημένο διάλογο με τον Πρωθυπουργό».

Χθες αποκαλύφθηκε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ο πραγματικός ρόλος της Περιφερειακής Αρχής Πτωχού.

Αντί να σταθεί στο πλευρό των αγροτών, επέλεξε συνειδητά να σταθεί απέναντί τους και να λειτουργεί ως πολιτικό στήριγμα της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Κορίνθιος Περιφερειακός Σύμβουλος της παράταξης Πτωχού εμφανίστηκε δήθεν ως αγρότης στη συνάντηση και έφτασε στο σημείο να προσβάλει και να υβρίσει ανοιχτά τους αγωνιζόμενους αγρότες, μιλώντας για «αγροτοπατέρες» και για «μενού».

Λόγια απαράδεκτα. Λόγια που ξεστομίζουν μόνο κυβερνητικά τρολ και δεν θα τα ακούσεις ποτέ από έναν πραγματικό αγρότη, από έναν άνθρωπο του μόχθου.

Εδώ και δύο χρόνια η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει κάνει τίποτα ουσιαστικό για τους αγρότες της Πελοποννήσου. Αρκείται σε λόγια, υποσχέσεις και φωτογραφίες. Καμία λύση στα προβλήματα, καμία στήριξη, καμία πράξη.

Και όταν καταθέτουμε συγκεκριμένες προτάσεις, δεν τις ακούνε καν. Τις αγνοούν επιδεικτικά, σαν να έχουν στόχο τη διάλυση του παραγωγικού ιστού της Πελοποννήσου. Μήπως τελικά αυτός είναι ο στόχος τους;

Οι μάσκες όμως έπεσαν χθες. Όλοι πλέον καταλαβαίνουν τι ακριβώς συμβαίνει.

Ο κ. Λέγγας, Περιφερειακός Σύμβουλος της παράταξης Πτωχού και δηλωμένος φανατικός νεοδημοκράτης, ανέλαβε συνειδητά τον ρόλο του διασπαστή, του δούρειου ίππου μέσα στο αγροτικό κίνημα.

Η Περιφερειακή Αρχή Πτωχού και η κυβέρνηση έχουν κοινή γραμμή: υποσχέσεις χωρίς πράξεις, στημένος «διάλογος» με γαλάζια παιδιά, απαξίωση των αγώνων.

Η δε κυβέρνηση αντί να λύσει προβλήματα κάνει κουμπαριές με «φραπέδες» και «χασάπηδες», επικοινωνιακά σόου και μοναδικό τους άγχος ταεκλογικά οφέλη, και όχι το μέλλον του αγρότη.

Εμείς δηλώνουμε ξεκάθαρα:

Είμαστε με τους αγρότες.

Με τους πραγματικούς αγρότες.

Με τον συλλογικό και ακηδεμόνευτο αγώνα τους.

Μανώλης Μάκαρης -Eπικεφαλής ελάσσονος αντιπολίτευσης Περιφερειακού ΣυμβουλίουΠελοποννήσου

Γιάννης Σιάτος -Περιφερειακός Σύμβουλος Κορινθίας

Παναγιώτης Μερμίγκης -Περιφερειακός Σύμβουλος Αργολίδας”.

Με ένα καινούριο Audi που έκλεψαν από αντιπροσωπεία έκαναν κλοπές σε Κορινθία, Αττική και Βοιωτία! -Οι πυροσβεστήρες που πέταξαν στους αστυνομικούς! -Τα 2 καταστήματα που “χτύπησε” η αδίστακτη σπείρα στο Κιάτο!

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

Πρόκειται για μία σημαντική επιτυχία των αστυνομικών του ΑΤ Σικυωνίων!

Κατάφεραν μετά από προσεχτική έρευνα να εντοπίσουν την αδίστακτη σπείρα που έκλεβε σπίτια, καταστήματα και αυτοκίνητα, σε περιοχές της Κορινθίας, της Αττικής και της Βοιωτίας!!!

Σύμφωνα με πληροφορίες του “ΤΑΥΓΕΤΟΥ” ταυτοποιήθηκε 50χρονος Αλβανός που μένει στην Αθήνα ο οποίος μαζί με άγνωστους συνεργούς του, από την εγκληματική δράση είχαν αποκομίσει παράνομο περιουσιακό όφελος, που ανέρχεται στις 80.000 ευρώ!!!

Οι αδίστακτοι δράστες αφού κατόρθωσαν πρώτα να κλέψουν ένα καινούριο όχημα (Audi αξίας περίπου 50.000 ευρώ) από την αντιπροσωπεία στην Αθήνα στη συνέχεια πραγματοποιούσαν τη μία κλοπή μετά την άλλη σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, μεταξύ αυτών και στο Κιάτο

Πιο συγκεκριμένα…

-Είχαν κλέψει στο Κιάτο το My market ΚΑΙ ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ!!!

-Είχαν κλέψει τα goody’s στα Μέγαρα παίρνοντας από εκεί το χρηματικό ποσό των 7.000 ευρώ!

-Είχαν κλέψει και ένα όχημα smart στη Θήβα

-Από σπίτι στη Βοιωτία είχαν πάρει ρολόγια και χρυσαφικά!

-Κατά την κλοπή ψιλικατζίδικου στην Αθήνα τους αντιλήφθηκαν με αποτέλεσμα οι δράστες για να αποφύγουν τους αστυνομικούς τους πετούσαν πυροσβεστήρες!!!

Το αστυνομικό τμήμα Σικυωνίων

Η ανακοίνωση της αστυνομίας

«Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, -8- περιπτώσεις κλοπών σε οικίες, καταστήματα και αυτοκίνητα, στις περιοχές της Κορινθίας, της Αττικής και της Βοιωτίας.

Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορείται 50χρονος αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική συμμορία και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, η οποία περιλαμβάνει ακόμη -2- άγνωστους συνεργούς του.

Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, προέκυψε ότι ο ανωτέρω μαζί με τους συνεργούς του, με διαφορετική σύνθεση κάθε φορά, είχαν οργανωθεί με σκοπό την τέλεση κλοπών και ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα από τις αρχές του μηνός Νοεμβρίου του έτους 2023, έως τις αρχές του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2024,είχαν διαπράξει συνολικά -8- περιπτώσεις κλοπών σε οικίες, καταστήματα και αυτοκίνητα, όπου αφαίρεσαν, χρήματα, κοσμήματα και διάφορα αντικείμενα, προκαλώντας ταυτόχρονα και φθορές.

Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με την μεθοδολογία τους και τον τρόπο δράσης τους, χρησιμοποιώντας όχημα, το οποίο είχαν αφαιρέσει, έχοντας πλήρως καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, εντόπιζαν τους προαναφερόμενους στόχου ςκαι αφαιρούσαν χρήματα, κοσμήματα και διάφορα αντικείμενα, τα οποία στη συνέχεια διέθεταν έναντι αμοιβής, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να καθίσταται αδύνατη η ανεύρεσή των κλοπιμαίων και να μεγιστοποιείται το οικονομικό τους όφελος.

Τέλος, από την εγκληματική τους δράση είχαν αποκομίσει παράνομο περιουσιακό όφελος, που ανέρχεται στις -80.000- ευρώ.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί αρμοδίως, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται από το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων και την ταυτοποίηση των αγνώστων συνεργών του».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του Μ. Λέγγα;- …Είναι με την κυβέρνηση ή τους αγρότες;

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

-…Μίλησε για μίντια και αγροτοπατέρες!

Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του Μ. Λέγγα; Είναι τελικά με την κυβέρνηση ή τους αγρότες;

Τόσους αγρότες έχει η Κορινθία που γονατίζουν καθημερινά στα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν!

Παρόλα αυτά οι Κορίνθιοι αγρότες (από τον κόμβο του Κιάτου) τον Μ. Λέγγα  έστειλαν  στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό, παρουσία και άλλων αγροτών από όλη την Ελλάδα

Με την ευκαιρία ένα ερώτημα:

Ποια ιδιότητα έχει τελικά ο Μ. Λέγγας; Επιχειρηματίας, αγρότης, πρώην υποψήφιος δήμαρχος,, περιφερειακός σύμβουλος …και δεν ξέρουμε εμείς τι άλλο! Βιοποριστικά το κύριο εισόδημά του είναι καθαρά από αγροτική ενασχόλησή του;

Και εντάξει πήγε στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη που ουσιαστικά δεν βγήκε κάτι, καθώς ανακουφιστικά μέτρα  για τους αγρότες δεν υπήρξαν, τις δηλώσεις που έκανε στη συνέχεια ο Λέγγας …τις ζύγισε άραγε για το που γέρνουν περισσότερο; Με τους αγρότες ή την κυβέρνηση;

Σήμερα οι αγρότες της Κορινθίας φυσικό είναι να απορούν με αυτά που ακούν και διαβάζουν!

Ο Λέγγας δεν άφησε αιχμές στην κυβέρνηση αλλά από την άλλη …δεν ξέχασε να μιλήσει για αγροτοπατέρες!!!

Δείτε και το βίντεο από το 06:25:

Ο πρωθυπουργός  αντι  για ανακουφιστικά μέτρα για τους αγρότες  …άρχισε τις απειλές σε κάποιους αγρότες!!!

Την επόμενη φορά οι βιοπαλαιστές αγρότες της Κορινθίας που διεκδικούν τα δίκαια αιτήματα τους να στείλουν πάλι στη συζήτηση με τον πρωθυπουργό τον Μ. Λέγγα!

Και δεν σας κρύβουμε ότι με αφορμή το παραπάνω γεγονός …φτάσαμε στο σημείο να συμφωνούμε (πράγμα σπάνιο) με ανακοίνωση από το ΣΥΡΙΖΑ σε αυτά που αναφέρουν παρακάτω  σχετικά με το ρόλο του Μάρκου Λέγγα!

Κρίμα για τους πραγματικούς αγρότες της Κορινθίας και σε όλη την Ελλάδα όταν κάποιοι  πηγαίνουν στις συναντήσεις και στο τέλος όπως λειτουργούν είναι …σαν να κάνουν πλάτες στην κυβέρνηση! Κρίμα…

Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας ανακοινώνεται:

«Ποιος δίνει το θάρρος και τις πλάτες στον κ. Λέγγα να λέει ότι «αν δεν είσαι στο τραπέζι, είσαι στο μενού»;

Είναι φορές που οι διαφορετικοί ρόλοι μάλλον φέρνουν σύγχυση. Όπως στην περίπτωση του εκπροσώπου των αγροτών και περιφερειακού συμβούλου Πελοποννήσου με την παράταξη που στήριξε το κυβερνών κόμμα, Μάρκου Λέγγα, ο οποίος τυπικά μπήκε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου ως συνδικαλιστής, μέλος της συμμαχίας των «προθύμων», όπως γράφτηκε στον Τύπο, και βγήκε περισσότερο ως στέλεχος της ΝΔ.

Στις δηλώσεις του εκθείασε τον διάλογο με τον πρωθυπουργό, προκάλεσε τους συναδέλφους του στα μπλόκα μιλώντας για «αγροτοπατέρες», και έφερε μια «ανθρωποφαγική» και άκρως εκβιαστική λογική στη δημόσια συζήτηση για τα αγροτικά ζητήματα, λέγοντας ότι «αν δεν είσαι στο τραπέζι, είσαι στο μενού!».

Άραγε στο «μενού» ποιου; Της κυβέρνησης; Των μεσαζόντων; Των καρτέλ των τροφίμων; Των πολυεθνικών που προώθησαν τη συμφωνία ΕΕ-Mercosur; Μα ακριβώς από αυτό το «μενού» αγωνίζονται να βγουν οι αγρότες, δεν το έχει καταλάβει ακόμα ο κ. Λέγγας;

Και από πού αντλεί το θάρρος ο κ. Λέγγας να εκστομίζει όλα αυτά, μετά από μια συνάντηση που δεν πρόσφερε τίποτα παραπάνω στους αγρότες από τα γνωστά αναμασήματα της κυβέρνησης, που διατηρεί τα αδιέξοδά τους, που λειτούργησε ως διχαστικός μοχλός για το κίνημα των μπλόκων και ολοκληρώθηκε με τον πρωθυπουργό να εξαπολύει απειλές και να εκφοβίζει τους αγωνιζόμενους της πλειοψηφίας;

Αυτή καθαυτή, άλλωστε, η χθεσινή συνάντηση των «εκπροσώπων των αγροτών» με τον Κυρ. Μητσοτάκη στο Μαξίμου, αποδεικνύεται σταδιακά ότι ήταν περισσότερο συνάντηση με κομματικά μέλη, σαν τον κ. Λέγγα: οι κ. Ορφανουδάκης και Φυσομυτάκης είναι στελέχη της ΝΔ στην Κρήτη, ο Γ. Παλιούρας στη Φθιώτιδα. Ο διάλογος ήταν στημένος».

Η παιδική χορωδία του Ιωάννειου, 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Ιταλία

0

Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου ανακοινώνεται:

Η Παιδική Χορωδία του Ιωάννειου, 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου, παρουσιάζει το πρόγραμμα με το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Ιταλία

Η Παιδική Χορωδία του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου «Ιωάννειο» διοργανώνει μια ξεχωριστή μουσική εκδήλωση το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2026, στις 18:30, στο Δημοτικό Θέατρο “Άγγελος Σικελιανός”, στο Ξυλόκαστρο.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί το πλήρες καλλιτεχνικό πρόγραμμα με το οποίο η Χορωδία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο 1ο Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ “Μεγάλη Ελλάδα”, που θα πραγματοποιηθεί στις 20–22 Φεβρουαρίου 2026 στο Καταντζάρο της Ιταλίας.

Η Χορωδία του Ιωάννειου, που ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2024, αριθμεί σήμερα 25 παιδιά και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει κατακτήσει μια ξεχωριστή θέση στον ελληνικό μουσικό χώρο. Η επίσημη επιλογή της να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε διεθνές φεστιβάλ αποτελεί σπάνια διάκριση για δημόσιο σχολείο της περιφέρειας και επιστέγασμα μιας συστηματικής και ποιοτικής  δουλειάς υπό τη μουσική διεύθυνση της Μαρίας Γερολύμου.

Η βραδιά της 31ης Ιανουαρίου θα αποτελέσει όχι μόνο μια καλλιτεχνική παρουσίαση υψηλού επιπέδου, αλλά και ένα ανοιχτό κάλεσμα στήριξης της προσπάθειας των παιδιών, τα οποία εργάζονται με αφοσίωση για να εκπροσωπήσουν επάξια το Ξυλόκαστρο και την Ελλάδα στο εξωτερικό”.

Στο ΚΑΠΗ Χιλιομοδίου συνεχίζονται σήμερα το απόγευμα οι εκδηλώσεις για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας των κοινωνικών δομών…

“Στο ΚΑΠΗ Χιλιομοδίου συνεχίζονται σήμερα, στις 6.30 το απόγευμα, οι εκδηλώσεις για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας των κοινωνικών δομών, που είναι αφιερωμένες στην καθημερινή φροντίδα και τις δραστηριότητες των ηλικιωμένων ατόμων: τα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας (ΚΑΠΗ) και τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΗΦΗ) του Δήμου Κορινθίων.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη εκδήλωση σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την τοπική κοινωνία, καθώς θα συνδυαστεί με τα εγκαίνια του νέου, σύγχρονου κτιρίου που θα στεγάσει το ΚΑΠΗ Τενέας, στο Χιλιομόδι.

Πρόκειται για μετεγκατάσταση από το παλαιότερο κτίριο (επί της οδού Θεοφίλου Κανέλλου 2), σε έναν νέο, σύγχρονο και λειτουργικό χώρο (επί της οδού Νικηταρά 39), με σαφώς αναβαθμισμένες υποδομές, σχεδιασμένο ώστε να καλύπτει με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια τις ανάγκες των μελών του. Ένα έργο ουσίας, που αποτυπώνει στην πράξη τη σταθερή βούληση της Δημοτικής Αρχής να ενισχύει τις κοινωνικές δομές και να επενδύει στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας.

Νωρίτερα, σήμερα, έγινε η κοπή της βασιλόπιττας στο ΚΗΦΗ Κορίνθου, ενώ στις 5.00 το απόγευμα θα γίνει η κοπή της πίττας στο ΚΑΠΗ της Ξυλοκέριζας.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κορινθίων, Νικολέττα Μπονάτσου, προσκαλεί τα μέλη των ΚΑΠΗ και του ΚΗΦΗ, καθώς και τους δημότες, να συμμετάσχουν στις καθιερωμένες γιορτές, που θα πραγματοποιηθούν σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες, σε ένα πλαίσιο ζεστασιάς και ανθρώπινης επαφής.

Οι εκδηλώσεις αποτελούν μια ευκαιρία συνάντησης, ανταλλαγής ευχών και επιβεβαίωσης του ρόλου που διαδραματίζουν τα ΚΑΠΗ και το ΚΗΦΗ ως ζωντανοί πυρήνες κοινωνικής συνοχής και φροντίδας…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αρκετές ασθενείς σεισμικές δονήσεις κοντά στο Σοφικό σε μία μέρα -Δείτε τα επίκεντρα…

0

Οι παρακάτω ασθενείς σεισμικές δονήσεις (πράσινοι κύκλοι) σημειώθηκαν κοντά στο Σοφικό Κορινθίας σε ένα μόλις 24ωρο:

Τα επίκεντρα:

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».