Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
“Αποφεύχθηκαν τα χειρότερα πριν από λίγες μέρες με την απερίσκεπτη ενέργεια αγροτών, οι οποίοι και ΧΩΡΙΣ να έχει ειδοποιηθεί η αστυνομία πέρασαν τα τρακτέρ μέσα στην Εθνική Οδό στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ!!!
Τα διερχόμενα οχήματα στο συγκριμένο σημείο κινούνται με ταχύτητα και ο κίνδυνος για τη ζωή των επιβαινόντων σε αυτά αλλά και για τους ίδιους τους αγρότες ήταν πολύ μεγάλος!
Η εκπρόσωπος της αστυνομίας ανέφερε ότι παρόμοια (τόσο επικίνδυνη) ενέργεια ΔΕΝ έχει συμβεί μέχρι τώρα σε άλλο μπλόκο στην Ελλάδα!!! Ταυτοποιήθηκαν κάποιοι από τους αγρότες και σχηματίστηκε σε βάρος τους δικογραφία!
Αναμένεται η τιμωρία για την επιπόλαια αυτή ενέργειά τους να είναι παραδειγματική!
Όλοι είναι στο πλευρό των αγροτών και στα δίκαια αιτήματά τους!
Όχι όμως να φτάσουμε στο σημείο να δεχθεί η κοινωνία μία ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ αγροτών οι οποίοι με απερίσκεπτες ενέργειες να αποτελούν ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ για άλλους ανθρώπους αλλά και για τους εαυτούς τους!
Αυτό που συνέβη από τους αγρότες στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας ήταν επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και όπως ήταν αναμενόμενο το θέμα πήρε πανελλήνια διάσταση! Η εκπρόσωπος τύπου της αστυνομίας στις δηλώσεις της ξεκάθαρα μίλησε για την σοβαρότητα της κατάστασης!
Όταν τίθεται ΣΟΒΑΡΟ θέμα ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ …δεν μπορεί να παίζει κανένας! Τελεία και παύλα!
Στη zougla.gr αναφέρεται: Σχηματίστηκε δικογραφία για το περιστατικό με τους αγρότες που έκλεισαν αιφνιδιαστικά με τρακτέρ την Εθνική Οδό Κορίνθου – Τριπόλεως.
Σύμφωνα με όσα μετέφερε η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου στην ΕΡΤ, τα βασικά πρόσωπα που συμμετείχαν έχουν ταυτοποιηθεί και η σχετική διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη.
Στο βίντεο που κυκλοφόρησε φαίνεται πάνω σε στροφή της Εθνικής Οδού Κορίνθου – Τριπόλεως ένας νεαρός να μπαίνει στη μέση του δρόμου και να κουνά μια μαύρη σημαία, προφανώς για να κάνει σήμα στους οδηγούς να σταματήσουν, ενώ τα αυτοκίνητα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα.
Δείτε το βίντεο:
Ο αγρότης προσπαθούσε να πει στους οδηγούς ότι θα έβγαιναν στην Εθνική Οδό, κάθετα, αγροτικά μηχανήματα, κάτι το οποίο είναι άκρως επικίνδυνο και για τη ζωή των οδηγών και για τη ζωή των αγροτών. Η ενέργεια αυτή ήταν τουλάχιστον απερίσκεπτη, καθώς λόγω της στροφής στο σημείο, η ορατότητα είναι μειωμένη και η ταχύτητα αυξημένη. Ο συνδυασμός αυτός είναι επικίνδυνος και όσο δίκιο και να έχουν οι αγρότες αυτό που έκαναν ήταν εγκληματικό.
Τέλος, η κα. Δημογλίδου έκανε λόγο για παράνομες ενέργειες, επισημαίνοντας ότι στην ίδια περιοχή υπήρχε ήδη άλλο αγροτικό μπλόκο και ότι αντίστοιχο περιστατικό δεν σημειώθηκε σε καμία άλλη περιοχή της χώρας”.
Από την αστυνομία μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου ανακοινώνεται ότι, λόγω έντονων καιρικών φαινομένων, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο έχει ως ακολούθως:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Απαιτούνται αντιολισθητικές αλυσίδες, λόγω χιονόπτωσης:
από το 19,9ο χλμ της Ε.Ο. Ξυλοκάστρου-Τρικάλων έως το 35ο χλμ (Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρεια)
από το 5ο χλμ Ε.Ο. Δερβενίου-Γκούρας και άνω, καθώς και παρακείμενων οδών που οδηγούν σε τοπικά διαμερίσματα.
Υπενθυμίζεται στους οδηγούς η υποχρέωση να διαθέτουν και να χρησιμοποιούν στα οχήματα τους αντιολισθητικές αλυσίδες στα σημεία του οδικού δικτυού όπου υπάρχει χιόνι ή παγετός , να ενημερώνονται τακτικά για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες στην περιοχή τους, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και συμμορφώνονται στα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Σημειώνεται: ότι στην ιστοσελίδα της ΕΛ.ΑΣ. «astynomia.gr», υπάρχει ειδικό μπάνερ με συνεχή ενημέρωση για τα καιρικά φαινόμενα – διακοπές κυκλοφορίας – χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων σε όλη την επικράτεια, καθώς και συμβουλές οδικής ασφάλειας».
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την Πέμπτη το βράδυ στο Κιάτο από αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων ένας 20χρονος έμπορος ναρκωτικών ουσιών να προμηθεύει με ναρκωτικές ουσίες ΑΝΗΛΙΚΟ!!!
Ο εν λόγω 20χρονος έμπορος (Αλβανικής υπηκοότητας) πριν από λίγους μήνες είχε εμπλακεί σε επεισόδιο με αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων πάλι μετά από ΕΜΠΟΡΙΟ ναρκωτικών έχοντας τότε ως συνεργάτη του άλλον ΑΝΗΛΙΚΟ!!!
Ο 20χρονος όμως …δεν πτοείται! Συλλαμβάνεται από τους αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων και μετά από λίγο καιρό κάνει ξανά τα ίδια!
Την προανάκριση για το παραπάνω περιστατικό έχει αναλάβει το ΑΤ Σικυωνίων!
“Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Κορινθίων καλεί τους δημότες ναμην απορρίπτουν στάχτη από σόμπες ή τζάκια στους κάδους απορριμμάτων.
Η στάχτη, ακόμη και όταν φαίνεται σβησμένη, μπορεί να διατηρεί υψηλή θερμοκρασία και να προκαλέσει ανάφλεξη των κάδων, με σοβαρό κίνδυνο πυρκαγιάς και πρόκλησης ζημιών σε οχήματα, περιουσίες και το περιβάλλον.
Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη για την προστασία της πόλης και της δημόσιας ασφάλειας”, αναφέρεται από την υπηρεσία καθαριότητας του δήμου Κορινθίων