Αρχική Blog Σελίδα 116

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 6.000 επισκέπτες πραγματοποίησαν είσοδο στο καζίνο, ενώ επιπλέον 2.000 συμμετείχαν…

0

“Με μια βραδιά υψηλού συμβολισμού και ιστορικής συμμετοχής, το Club Hotel Casino Loutraki γιόρτασε τα 30 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας του, υπογράφοντας ένα γεγονός αντάξιο της ιστορίας και της δυναμικής του: τη μεγαλύτερη εορταστική κλήρωση που έχει πραγματοποιηθεί σε ελληνικό καζίνο.

Στο επίκεντρο της βραδιάς βρέθηκε μία Bentley αξίας 290.000 ευρώ, το ακριβότερο δώρο που έχει προσφερθεί ποτέ στα εγχώρια καζίνο, παρουσία του ιδιοκτήτη της επιχείρησης κ. Luke Comer, επιβεβαιώνοντας με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι όταν το Loutraki γιορτάζει, το κάνει με μεγαλοπρέπεια και ουσία.

bentley-twins-48_002_ab52a.jpg

Η προσέλευση του κοινού κατέρριψε κάθε προηγούμενο: περισσότεροι από 6.000 επισκέπτες πραγματοποίησαν είσοδο στο καζίνο, ενώ επιπλέον 2.000 συμμετείχαν, παρακολουθώντας τα δρώμενα από γιγαντοοθόνες που είχαν εγκατασταθεί ειδικά για αυτήν την βραδιά, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του πολυτελούς Resort.

Η μεγάλη νικήτρια ήταν εμφανώς συγκινημένη από τη στιγμή, έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της και τους τρεις γιους της, οι οποίοι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους. Σε μία από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες της βραδιάς, έθεσε σε λειτουργία τη Bentley στην κεντρική είσοδο του καζίνο, μέσα σε παρατεταμένο χειροκρότημα.

Σε δήλωσή του, ο κ. Luke Comer ανέφερε: «Τα τελευταία χρόνια επενδύουμε με συνέπεια και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό στο Club Hotel Casino Loutraki. Η επέτειος των 30 χρόνων δεν αποτελεί κορύφωση, αλλά αφετηρία. Έχουμε ξεκάθαρο όραμα, φιλόδοξα σχέδια και τη βούληση να εξελίξουμε το συγκρότημα σε έναν σύγχρονο προορισμό ψυχαγωγίας διεθνών προδιαγραφών…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο businessnews.gr

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τετάρτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Τα ονόματα όλων των αγροτών που θα συναντηθούν με τον Μητσοτάκη! -Ποιοι είναι από την Κορινθία…

“Στη δημοσιότητα δόθηκαν τα ονόματα των εκπροσώπων των μπλόκων και των οργανώσεων που τάχθηκαν υπέρ του διαλόγου και θα συμμετάσχουν στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου.

  1. 
Τσίλιας Χρήστος, γραμματέας Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Θεσσαλονίκης 

  2. Λιολιόπουλος Αναστάσιος, πρόεδρος ΑΣΓ Δ. Αλεξάνδρειας 

  3. Βόλκος Νίκος, μέλος ΑΣΓ Δ. Αλεξάνδρειας

  4. Τόπης Αθανάσιος, μέλος Α.Σ. Αλεξάνδρειας

  5. Διαμαντόπουλος Αδαμάντιος, πρόεδρος Πανσερραϊκού Αγροτικού Συλλόγου

  6. Παναγής Ιωάννης, αντιπρόεδρος Πανσερραϊκού Αγροτικού Συλλόγου

  7. Παπαδόπουλος Γεώργιος, πρόεδρος Α.Σ. Δήμου Πέλλας

  8. Δημητριάδης Νίκος, μέλος ΑΣ Δ. Σκύδρας 

  9. Τοπαλίδης Στέφανος, πρόεδρος ΑΣ Δ. Σκύδρας

  10. Μπαλούκας Δημήτρης, πρόεδρος Πανθεσσαλικής Ομοσπονδίας Κτηνοτρόφων

  11. Παπακωστούλης Θεόδωρος ΑΣ πρ. Δ. Πλατυκάμπου

  12. Μπατρακούλης Αντώνης, μέλος ΑΣ Δ. Πλατυκάμπου

  13. Παρλάντζας Νίκος, εκπρόσωπος κτηνοτρόφων των οποίων το ζωικό κεφάλαιο θανατώθηκε στο πλαίσιο μέτρων βιοασφάλειας

  14. Καλόγερος Κωνσταντίνος, αντιπρόεδρος κτηνοτρόφων Μαγνησίας

  15. Πάντζιος Χρήστος, αγρότης, Μικροθήβες

  16. Παπαθανασίου Αναστασία, νέα αγρότισσα, Μικροθήβες 

  17. Παλιούρας Γεώργιος, πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Λαμίας

  18. Δημούλιας Ιωάννης, πρόεδρος Αγροτικού Συνεταιρισμού Κιάτου, επικεφαλής αγροτικών κινητοποιήσεων στον κόμβο Κιάτου

  19. Λέγγας Μάρκος, πρόεδρος Αγροτικού Συνεταιρισμού Οργάνωσης Παραγωγών Πήγασος Αγροδιατροφή, μέλος Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα αγροτικών κινητοποιήσεων στον κόμβο Κιάτου

  20. Σπυρόπουλος Κωνσταντίνος, αντιπρόεδρος Α.Σ. Δυτικής Αχαΐας

  21. Τσίλιας Δημήτριος, αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Νέων Αγροτών

  22. Ορφανουδάκης Μανώλης, πρόεδρος αγροτ. συλλόγου Δήμου Φαιστού και αντιπρόεδρος συντον. Ν. Ηρακλείου

  23. Γαϊτάνης Γιάννης, πρόεδρος αγροτ. συλλόγου Δήμου Ιεράπετρας.

  24. Καββουσανάκης Μανώλης, ταμίας αγροτικού συλλόγου Ιεράπετρας με εξουσιοδότηση για εκπροσώπηση πέντε αγροτικών συλλόγων Κρήτης

  25. Φασομυτάκης Γιάννης, εκπρόσωπος αγροτικού συλλόγου νότιας Κρήτης”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο thetoc.gr

Το ΕΠΣ του δήμου Κορινθίων θα καθορίσει τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης και τους όρους δόμησης της περιοχής για την επόμενη 15ετία…

«Ο Δήμος Κορινθίων, στο πλαίσιο της εκπόνησης της μελέτης «Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΕΠΣ) Δήμου Κορινθίων ( Δ.Ε. Κορίνθου, Άσσου-Λεχαίου και Τενέας)» διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση για την παρουσίαση των εναλλακτικών σεναρίων χωρικής ανάπτυξης της περιοχής μελέτης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου, και ώρα 18:00, στην Αίθουσα του Θεάτρου του Δημαρχείου Κορινθίων (Κολιάτσου 32, Κόρινθος), με στόχο την ενημέρωση και ενεργή συμμετοχή των πολιτών, των τοπικών φορέων και των επαγγελματιών της περιοχής στη διαμόρφωση του τελικού σχεδιασμού.

Η διαβούλευση με την τοπική κοινωνία αποτελεί βασικό πυλώνα του σχεδιασμού και συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση ενός σχεδίου που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και προοπτικές του Δήμου μας. Το ΕΠΣ Δήμου Κορινθίων θα καθορίσει τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης και τους όρους δόμησης της περιοχής για την επόμενη 15ετία.

Προς τούτο, προσκαλείται ο κάθε ενδιαφερόμενος, πολίτης, Σύλλογος, φορέας κ.α. να συμμετάσχει ενεργά με τις απόψεις και τις προτάσεις του, προκειμένου να συνδιαμορφώσουμε το πλέον βιώσιμο μέλλον του τόπου μας.

Την επόμενη ημέρα από την παρουσίαση στο Δημαρχείο , δηλαδή την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026 , θα ξεκινήσει η διαδικτυακή υποβολή των τελικών σχολίων/παρατηρήσεων (για το προτεινόμενο σενάριο) στην σελίδα https://polsxedia.ypen.gov.gr του ΥΠΕΝ, η οποία και θα διαρκέσει πέντε ημερολογιακές ημέρες. Κάθε ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει τα εναλλακτικά σενάρια και την πρόταση του μελετητή και να υποβάλει στην πλατφόρμα σχόλια και παρατηρήσεις, που λαμβάνονται υπόψη και αξιολογούνται από τους μελετητές. Διευκρινίζεται ότι τα σχόλια που υποβάλλονται δεν έχουν την έννοια της ένστασης και ως εκ τούτου δεν απαντώνται», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

18 κλοπές και 13 απόπειρες!!! -Βρήκαν αυτόν που είχε ρημάξει στις κλοπές τις αποθήκες σπιτιών στο Λουτράκι! -Από που είναι ο δράστης και πως λειτουργούσε με τους συνεργούς του! -Επιτυχία των αστυνομικών του Λουτρακίου

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr 41χρονος αλλοδαπός (από την Γεωργία) μαζί με άγνωστους συνεργάτες του είχαν “ρημάξει” στις κλοπές τις αποθήκες στο Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή παίρνοντας από μέσα πράγματα τα οποία θα μπορούσαν να πουλήσουν μετά (πχ. λάδι, εργαλεία…κτλ)! Οι δράστες πλησίαζαν τα σπίτια πεζοί και όταν έβλεπαν ότι δεν υπάρχουν κάμερες έμπαιναν στα υπόγεια και τα “σήκωναν” όλα!

Πρόκειται για μία σημαντική επιτυχία των αστυνομικών του Α.Τ Λουτρακίου

Πιο συγκεκριμένα από την αστυνομία ανακοινώνεται:

«Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, -31- περιπτώσεις κλοπών και αποπειρών αυτών, σε αποθήκες και υπόγεια οικιών, στην ευρύτερη περιοχή του Λουτρακίου.

Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορείται 41χρονος αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, η οποία περιλαμβάνει ακόμη -2- άγνωστους συνεργούς του.

Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου και κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης πληροφοριών και στοιχείων, προέκυψε ότι ο ανωτέρω μαζί με ακόμη -2- άγνωστους συνεργούς του, κατά το χρονικό διάστημα από αρχές Φεβρουαρίου του έτους 2024 έως το Μάιο του ίδιου έτους, είχαν διαπράξει συνολικά -18- περιπτώσεις κλοπών και -13- απόπειρες αυτών, σε αποθήκες οικιών, όπου αφαίρεσαν, χρηματικό ποσό, δοχεία με ελαιόλαδο, εργαλεία, καθώς και διάφορα αντικείμενα.

Τέλος, από την εγκληματική τους δράση είχαν αποκομίσει παράνομο περιουσιακό όφελος, που ανέρχεται στις -33.000- ευρώ.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί αρμοδίως, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται από το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων και την ταυτοποίηση των αγνώστων συνεργών του».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Πάλι τα ίδια με τις συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ! -Τι ΔΕΝ βρέθηκε για ακόμα μία φορά!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: “Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Κορινθίων, Καλαμάτας και Μεσσήνης.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κορινθίας και Μεσσηνίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν-13- άτομα, προσήχθησαν -7- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -3- άτομα, για για τα κάτωθι αδικήματα:

  • -2- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • -1- άτομο, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.

Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων, στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -3- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…”.

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούν γενικά κλοπή ρεύματος (όπως αναφέρεται στην παραπάνω ανακοίνωση από την αστυνομία) καθώς βεβαιώνονται και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: Ο Πιτσάκης …αναπολεί το παρελθόν και ο Λουζιώτης “μένει” …με τα ερωτηματικά και …τις σκιές!

Ο Π. Πιτσάκης …αναπολεί τις μέρες που ήταν πρόεδρος (έστω από “σπόντα”) στο επιμελητήριο Κορινθίας και κάνει αναρτήσεις!

Αρχικά να υπενθυμίσουμε…

Ο Πιτσάκης φάνηκε ΞΕΚΑΘΑΡΑ στις περασμένες εκλογές του επιμελητήριου στην Κορινθία ότι ΔΕΝ μπορεί να κερδίσει τον Λουζιώτη!!! Έχασε και με διαφορά!

Από την άλλη ο Λουζιώτης εξελέγη πρόεδρος γιατί ΔΕΝ υπήρχε κάποιος ΙΣΧΥΡΟΣ αντίπαλος! Ο βασικός αντίπαλός του ήταν ο Πιτσάκης ο οποίος η ιστορία έχει δείξει ως τώρα ότι στην κάλπη …δεν τα πάει καλά!

…Ένα φεγγάρι ήθελε ο Πιτσάκης να εκλεγεί και περιφερειακός σύμβουλος …αλλά και εκεί δεν τα κατάφερε!

Επίσης ο Πιτσάκης έγινε πρόεδρος στο επιμελητήριο Κορινθίας από “σπόντα” αφού ΔΕΝ είχε πάει καλά στις εκλογές (οι έμποροι άλλους ψήφισαν στις πρώτες θέσεις) ΑΛΛΑ εξελέγη με τη στήριξη άλλων συνδυασμών!!! Για να μην ξεχνιόμαστε δηλαδή πως έγινε κάποτε, έστω για λίγο, πρόεδρος στο επιμελητήριο Κορινθίας ο Πιτσάκης!

Και κάπως έτσι είναι σήμερα πρόεδρος στο επιμελητήριο ο Λουζιώτης…

Από την άλλη ο Λουζιώτης με τον τρόπο που λειτουργεί δημιουργεί όλο και πιο πολλά ερωτηματικά, σκιές και υποψίες στους εμπόρους-επιχειρηματίες (για υπενθύμιση δείτε μόνο την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Ζορίζεται” ο Λουζιώτης; -…Ακόμα αποφεύγει τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ απαντήσεις για το θέμα που “βουίζει” το επιμελητήριο Κορινθίας! -…Τι τρέχει με τη σύμβαση των 136.400 ευρώ;)

Αντι λοιπόν ο Λουζιώτης να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι κέρδισε τις περασμένες εκλογές θα έλεγε κανείς ότι κάνει ότι μπορεί για να χαλάει όλο και περισσότερο την εικόνα του! Φυσικά κανείς δεν ξεχνά τι γινόταν και επι θητείας του Πιτσάκη όταν ήταν πρόεδρος! Τότε οι συνεδριάσεις …μάλλον θύμιζαν εμπόλεμη ζώνη! Το τι είχε ακουστεί και το τι είχε γραφτεί εκείνη την περίοδο με πρόεδρο τον Πιτσάκη δεν λέγεται!

Η ουσια είναι ότι “το τιμόνι” του επιμελητηρίου πρέπει κάποια στιγμή να αναλάβουν νέα πρόσωπα. …Επειδή είδαμε τι συνέβη τόσο επι θητείας Πιτσάκη όσο και επι θητείας Λουζιώτη! Πράγματα τα οποία δεν θυμίζουν σε τίποτα παλιές εποχές πριν από αυτούς τους 2 στο επιμελητήριο Κορινθίας

Ο Πιτσάκης στην ανακοίνωσή του παρακάτω “ενοχλείται” που η νέα διοίκηση του επιμελητηρίου Κορινθίας τοποθετεί στις πρώτες θέσεις για την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους πολιτικούς και όχι τους επιχειρηματίες! Λες και αυτό δεν συμβαίνει, κακώς βέβαια, γενικά σε όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται, κοπές πίτας …κτλ!

Τώρα αυτό “ενόχλησε” τον Πιτσάκη; Άλλα σοβαρά θέματα δεν υπάρχουν επι θητείας Λουζιώτη για να κάνει αντιπολίτευση και να βγάλει ανακοινώσεις;

Ως τώρα δημόσια, αν θυμόμαστε καλά, μόνο για τη σύμβαση των 136.000 ευρώ είδαμε τον Πιτσάκη μαζί με τον Δούρο να βγάζουν ανακοινώσεις, μετά και από τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ! Κατά τα άλλα που είναι οι άλλες ανακοινώσεις τους για τα κακώς κείμενα επι θητείας Λουζιώτη;

Δείτε τώρα την ανάρτηση από τον τέως πρόεδρο (…έστω από σπόντα) του επιμελητηρίου Κορινθίας Π. Πιτσάκη:

ΣΣ. Επίσης στις παραπάνω φωτογραφίες που δημοσιεύει ο Πιτσάκης δεν μπορούμε να διακρίνουμε στα μπροστινά τραπέζια ποιοι κάθονταν!

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Βρήκαν τον κλέφτη μοτοσικλέτας -Πρόκειται για…

0

Εξιχνιάστηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου μία περίπτωση κλοπής δίκυκλης μοτοσικλέτας, η οποία έγινε κατά το χρονικό διάστημα από την 6.12.2024 έως την 7.12.2024, στο Λουτράκι.

Για την υπόθεση αυτή σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 22χρονου ΡΟΜΑ, για κλοπή τροχοφόρου.

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 21χρονος με χασίς

0

«Συνελήφθη, τη Δευτέρα και πρώτες πρωινές ώρες, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 21χρονος, γιατί στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα και τρίφτης κάνναβης. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικωνίων», αναφέρεται από την αστυνομία.