Από τύχη αποφεύχθηκαν τα χειρότερα για τρεις εργαζόμενους της καθαριότητας του δήμου Κορινθίων όταν πριν λίγες μέρες όχημα προσέκρουσε πίσω από το απορριμματοφόρο! Τρεις εργαζόμενοι τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου!
Σχετικά με το εν λόγω ατύχημα για την ώρα μένουμε στην πρόσφατη ανακοίνωση από την ΠΟΕ ΟΤΑ στην οποία αναφέρεται:
Δήμαρχε βγάλατε κάποια ανακοίνωση στα ΜΜΕ για το σοβαρό αυτό ατύχημα με τους εργαζομένους του δήμου;
ΣΣ. Συνεχίζουμε να συγκεντρώνουμε πληροφορίες για το εν λόγω ατύχημα και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε!
Άραγε ο δήμος Κορινθίων από την ΠΡΩΤΗ κιόλας στιγμή του ατυχήματος έβγαλε σχετική ανακοίνωση και να αναφέρεται τουλάχιστον η συμπαράσταση στους εργαζομένους; Γιατί δεν λάβαμε ούτε διαβάσαμε κάποια σχετική ανακοίνωση στα ΜΜΕ από το δήμο! …Τυχαίο;
«Συνελήφθη, τη Δευτέρα το απόγευμα, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Δυτικής Ελλάδος, 27χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε Ένταλμα Σύλληψης του Ανακριτή Β’ Τμήματος Πλημμελειοδικών Κορίνθου, για ενδοοικογενειακή βία», αναφέρεται από την αστυνομία.
“Η Δημοτική Αρχή του Σταματόπουλου φροντίζει συστηματικά να ακυρώνει κάθε έννοια σοβαρής διαδικασίας, μετατρέποντας τη συνεδρίαση σε επικοινωνιακό χάος, χωρίς τάξη, χωρίς στόχο και χωρίς ουσιαστική λογοδοσία. Μάλιστα, στα έγγραφα ερωτήματα που κατατίθενται δεν απαντά, ακυρώνοντας στην πράξη κάθε προσπάθεια ενημέρωσης των δημοτικών συμβούλων…“, αναφέρει μεταξύ άλλων ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Σικυωνίων Δ. Ψυχογιός!
Ο Δ. Ψυχογιός ο οποίος έφυγε …λίγο περίεργα από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου καταγγέλλει ένα από τα σοβαρά θέματα σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου γενικά στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου ή της λογοδοσίας!
Η δημοκρατία και η διαφάνεια είναι 2 θέματα που δημιουργούν όλο και περισσότερα ερωτηματικά για τη δημοτική αρχή του Σταματόπουλου και τον ίδιο τον δήμαρχο, σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν!
Γενικά τώρα σε ότι αφορά τις μελλοντικές πολιτικές προθέσεις του Ψυχογιού …θα δείξει! Πάντως αυτά που ακούγονται για πιθανή συνεργασία του ίδιου με την δημοτική αρχή του Σταματόπουλου …μάλλον δεν ισχύουν γιατί ίσως θα γνωρίζει και ο ίδιος πολύ καλά (ότι με όλα αυτά που γίνονται και που ο ίδιος καταγγέλλει) μία τέτοια ενέργεια θα τον εκθέσει στην κοινωνία του Κιάτου και σε όλο το δήμο!
Στο δελτίο τύπου του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Δημήτρη Ψυχογυιού αναφέρεται:
“Η Λογοδοσία της Δημοτικής Αρχής, όπως θεσμοθετήθηκε και πραγματοποιείται ανά δίμηνο, υποτίθεται ότι αποτελεί κορυφαίο εργαλείο διαφάνειας, ελέγχου και δημοκρατικής λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Στην πράξη, όμως, στον Δήμο μας έχει καταντήσει μια διαδικασία κενή περιεχομένου, χωρίς ουσία και χωρίς καμία πραγματική αξία για τους πολίτες.
Η κεντρική εξουσία κατέθεσε έναν πρόχειρο και λειψό σχεδιασμό των συνεδριάσεων της λεγόμενης «λογοδοσίας στους δήμους».
Πάνω σε αυτόν τον λειψό και στρεβλό σχεδιασμό, η Δημοτική Αρχή διαμόρφωσε μια «παράσταση» λογοδοσίας:
-όπου δεν απαιτείται καν η παρουσία των δημοτικών συμβούλων,
-απαγορεύεται ο διάλογος και η ουσιαστική αντιπαράθεση,
-επιτρέπεται μόνο ένα ερώτημα και δύο παράλληλοι, αποστειρωμένοι μονόλογοι,
-φιμώνεται ο ερωτών, αφού δευτερολογία επιτρέπεται μόνο για δήθεν «διευκρινίσεις»,
-απαγορεύεται κάθε αναφορά σε ζητήματα πέραν του τελευταίου διμήνου, λες και η δημοτική διοίκηση λειτουργεί χωρίς παρελθόν και χωρίς συνέχεια.
Σε αυτό το ήδη προβληματικό θεσμικό πλαίσιο, η Δημοτική Αρχή του κ. Σταματόπουλου φροντίζει συστηματικά να ακυρώνει κάθε έννοια σοβαρής διαδικασίας, μετατρέποντας τη συνεδρίαση σε επικοινωνιακό χάος, χωρίς τάξη, χωρίς στόχο και χωρίς ουσιαστική λογοδοσία.Μάλιστα, στα έγγραφα ερωτήματα που κατατίθενται δεν απαντά, ακυρώνοντας στην πράξη κάθε προσπάθεια ενημέρωσης των δημοτικών συμβούλων.
Τα πεπραγμένα παρουσιάζονται —όταν παρουσιάζονται— μονομερώς, χωρίς δυνατότητα ουσιαστικών ερωτήσεων, χωρίς συζήτηση και χωρίς πολιτικό έλεγχο. Η «λογοδοσία», για τους συμμετέχοντες, λειτουργεί αποκλειστικά ως εργαλείο αυτοπροβολής και διαχείρισης εντυπώσεων εδώ και δύο χρόνια.
Συνεπώς, δεν πρόκειται για δημοκρατία, δεν πρόκειται για διαφάνεια. Πρόκειται για μια προσχηματική διαδικασία που προσβάλλει τη νοημοσύνη των πολιτών και υποβαθμίζει τον ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η ακύρωση της προγραμματισμένης διαδικασίας από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, με αφορμή τη μη υποβολή ερωτημάτων από τους Δημοτικούς Συμβούλους και τους Προέδρους των Κοινοτήτων, επαληθεύει τα ανωτέρω.
Για τον λόγο αυτό, θεωρώ ότι η συμμετοχή μου στη διαδικασία δεν έχει ουσιαστικό περιεχόμενο, έως ότου αυτή πάψει να λειτουργεί ως θεσμικό άλλοθι και αποκτήσει εποικοδομητικό ρόλο, επιτρέποντας τον διάλογο και τον έλεγχο, ώστε να υπηρετεί πραγματικά τους πολίτες.
Η ευθύνη ενός δημοτικού συμβούλου δεν είναι να συμμετέχει σε θεσμικά προσχήματα, αλλά να υπερασπίζεται τη δημοκρατία και τη διαφάνεια στην πράξη”.
Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα το πρωί και το απόγευμα, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας,σε περιοχές των δήμων Άργους – Μυκηνών, Ναυπλιέων, Επιδαύρου, Ερμιονίδας,Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Βόρειας Κυνουρίας, Κορινθίων, Καλαμάτας και Οιχαλίας.
Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας,Αρκαδίας, Κορινθίας και Μεσσηνίας.
Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων σε ότι αφορά την Κορινθία ελέγχθησαν-15- άτομα, προσήχθησαν -5- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»
ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:
Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούν γενικά κλοπή ρεύματος (όπως αναφέρεται στην παραπάνω ανακοίνωση από την αστυνομία) καθώς βεβαιώνονται και παραβάσεις του ΚΟΚ!
…Δηλαδή πάλι τα ίδια!
Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!
Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;
Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;
Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες;Αυτό θεωρείτε;
Από τον δήμαρχο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, Γ, Γκιώνη, ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες:
«Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων καταγγέλλει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο το απαράδεκτο γεγονός ότι την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2025, τα ΑΤΜ που λειτουργούν στην πόλη του Λουτρακίου ήταν χωρίς χρήματα, αδυνατώντας να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, τους επισκέπτες και τις επιχειρήσεις της περιοχής.
Το γεγονός αυτό είναι απαράδεκτο και προσβλητικό για μια σύγχρονη, αναπτυσσόμενη πόλη όπως το Λουτράκι, η οποία δέχεται χιλιάδες επισκέπτες κάθε Σαββατοκύριακο, διαθέτει έντονη τουριστική δραστηριότητα, πλήθος επιχειρήσεων και αποτελεί πυλώνα της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας.
Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του Λουτρακίου έρχονται αντιμέτωποι με παρόμοια εικόνα εγκατάλειψης και αδιαφορίας από τις συστημικές τράπεζες.
Υπενθυμίζουμε ότι οι συστημικές τράπεζες, πριν από λίγα χρόνια, επέλεξαν συνειδητά κλείσουν τα τραπεζικά τους υποκαταστήματα στο Λουτράκι, αγνοώντας πλήρως τον οικονομικό, κοινωνικό και αναπτυξιακό αντίκτυπο αυτής της απόφασης στην τοπική κοινωνία και στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Και αυτό συνέβη παρά τις επανειλημμένες και τεκμηριωμένες παρεμβάσεις της Δημοτικής Αρχής, η οποία κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραμείνουν τα τραπεζικά καταστήματα ανοιχτά και να διασφαλιστεί η στοιχειώδης τραπεζική εξυπηρέτηση των πολιτών.
Σήμερα, οι ίδιες τράπεζες επιλέγουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, αφήνοντας ακόμη και τα ΑΤΜ χωρίς χρήματα, στερώντας από πολίτες, επαγγελματίες, ηλικιωμένους και επισκέπτες το αυτονόητο δικαίωμα πρόσβασης στη ρευστότητα.
Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων καταγγέλλει απερίφραστα αυτή την πρακτική των συστημικών τραπεζών και απαιτεί:
Την άμεση αποκατάσταση της τροφοδοσίας όλων των ΑΤΜ στην πόλη.
Τη διασφάλιση επαρκούς και συνεχούς ρευστότητας, ιδίως τα Σαββατοκύριακα και τις περιόδους αυξημένης επισκεψιμότητας.
Την ανάληψη συγκεκριμένων και υπεύθυνων δεσμεύσεων από τις τράπεζες για την ουσιαστική εξυπηρέτηση της τοπικής κοινωνίας.
Ο Δήμος μας δεν θα ανεχθεί άλλο την απαξίωση μιας ολόκληρης περιοχής και θα προχωρήσει σε κάθε αναγκαία ενέργεια και παρέμβαση προς κάθε αρμόδιο φορέα.
Η τοπική κοινωνία δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας».
«Σε κλίμα συγκίνησης, υπερηφάνειας και ηθικής ικανοποίησης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2026, στις 6 το απόγευμα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Σικυωνίων, η φετινή τελετή απονομής των υποτροφιών του Ιδρύματος «Γεωργίου Αναστ. Μαυρούλια». Μια εκδήλωση-θεσμός για τον Δήμο Σικυωνίων, αφιερωμένη στην προσπάθεια, την αριστεία και την εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της νέας γενιάς.
Συνολικά απονεμήθηκαν 29 υποτροφίες: 25 νέες υποτροφίες σε πρωτεύσαντες εισαχθέντες του 2024 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και 4 υποτροφίες συνέχισης σε φοιτητές που εξακολουθούν να διακρίνονται για τις άριστες ακαδημαϊκές τους επιδόσεις. Νέοι άνθρωποι που με κόπο, επιμονή και συνέπεια άνοιξαν τον δρόμο της επιστημονικής τους πορείας και επιβραβεύθηκαν έμπρακτα για αυτήν.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Γεώργιος Β. Χριστοδούλου, ιατρός σήμερα και διακεκριμένος επιστήμονας, ο οποίος υπήρξε ο ίδιος υπότροφος του Ιδρύματος Μαυρούλια τόσο κατά την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση όσο και σε όλη τη διάρκεια των σπουδών του στην Ιατρική.
Στην ομιλία του μίλησε με προσωπικό τόνο για τη σημασία της υποτροφίας όχι μόνο ως οικονομική ενίσχυση, αλλά ως βαθύ μήνυμα εμπιστοσύνης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «η υποτροφία είναι ένα έμπρακτο μήνυμα ότι κάποιος πιστεύει σε μένα, στις δυνατότητές μου, στη διαδρομή που έχω επιλέξει», υπογραμμίζοντας παράλληλα πως η επιστροφή του στον ίδιο χώρο, αυτή τη φορά ως ομιλητής, συνοδεύεται από ευγνωμοσύνη αλλά και αίσθημα ευθύνης απέναντι στους νέους επιστήμονες που βραβεύονται σήμερα…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Σικυωνίων
«Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Δεκεμβρίου2025, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.
Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν -15- τροχαία ατυχήματα με -22- παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
-2- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με -2- νεκρούς,
-13- ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με -20- ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Παραβίαση προτεραιότητας…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Στη μέση σχεδόν της θητείας της δημοτικής αρχής στο δήμο Κορινθίων και αποδεικνύεται ότι οι πολλές προεκλογικές δεσμεύσεις της νυν δημοτικής αρχής του Ν. Σταυρέλη …παραμένουν ακόμα δεσμεύσεις (με μεγάλες πιθανότητες να μην υλοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος αυτών)!
…Από την άλλη πλέον βουίζει ο δήμος για θέματα ΣΠΑΤΑΛΗΣ!
Εδώ έφτασε ο ίδιος ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης σε συνέντευξη του να ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ότι παρέλαβε περίπου 31.000.000 ευρώ από την προηγούμενη δημοτική αρχή και τώρα (…μάλλον καταβάλλοντας προσπάθεια) στο ταμείο υπάρχου 28.400.000 ευρώ!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: Συνεχίζοντας ο Σταυρέλης αναφέρει ότι ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ είναι να μείνουν στα ταμεία 10.000.000 ευρώ!!! Δηλαδή αν καταλάβαμε καλά θα συνεχίζει να καταβάλλει προσπάθεια ο δήμαρχος για να ξοδευτούν ακόμα περίπου 18.000.000 ευρώ!!!
Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το 33:43 έως το 36:03 με αυτές τις δηλώσεις του Σταυρέλη στον Θ. Τσαρμπό, ο οποίος δείχνει να «αγχώνεται” πως θα ξοδέψει τα έτοιμα εκ. ευρώ που βρήκε:
…Τα λέει παραπάνω ο δήμαρχος από μόνος του!
Δηλαδή οι προεκλογικές του δεσμεύσεις θα γίνονταν με τα εκ. ευρώ που ήδη του παρέδωσε η προηγούμενη δημοτική αρχή; Και φυσικά όλοι έχουν απορία στο εξής που θα ξοδευτούν αυτά τα χρήματα!
Δηλαδή οι προηγούμενοι δήμαρχοι στο δήμο Κορινθίων …μάλλον δεν είχαν την φοβερή ιδέα του Σταυρέλη πως και που να “αδειάσουν” εκ. ευρώ από τα ταμεία του δήμου!!! Αυτό το στόχο που αναφέρει τώρα ο Σταυρέλης (να ξοδέψει περίπου 21 εκ. ευρώ από τα έτοιμα 31 εκ. που βρήκε) τον είχε αναφέρει και προεκλογικά;
Με την ευκαιρία να ρωτήσουμε τη δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη για κάποια θέματα που ακούσαμε …μόλις το τελευταίο διάστημα:
-Σκέφτονται να πληρώσουν περίπου 700 ευρώ το μήνα για ενοίκιο αποθήκης στον Κόρφο, ενώ παράλληλα υπάρχει άδειο δημοτικό σχολείο;
-Η εκδήλωση την ημέρα της συναυλίας του Τσαλίκη στοίχισε δεκάδες χιλιάδες ευρώ (!!!) ενώ υπήρχαν ελάχιστοι μουσικοί; (δεν θα σχολάσουμε αυτά που ακούγονται για την περίπτωση η μη play back). Ας πει η δημοτική αρχή ακριβώς ΠΟΣΑ χρήματα ξοδεύτηκαν για την συναυλία αυτή που έγινε και Πέμπτη (αρκετοί δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν λόγω δουλειάς)
-Κέντρο ΡΟΜΑ στα Εξαμίλια με ενοίκιο χώρου, ενώ υπάρχει άδειο δημοτικό κτίριο;
-…Άλλο δημαρχείο στο Συνοικισμό πάλι με ενοίκιο; (ακούγεται το όνομα ενός γιατρού ως ιδιοκτήτη του ακινήτου). Δηλαδή θα δούμε (…ίσως σε παγκόσμια πρωτοτυπία) σε ένα δήμο να υπάρχουν 2 δημαρχεία; …Δηλαδή να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε αν θα οριστεί και 2ος δήμαρχος;
…Αυτά τα λίγα για σήμερα!
Και πραγματικά αναρωτιόμαστε…
Τι σχόλια να κάνουν άραγε οι δημότες όταν τα προβλήματα καθημερινότητας είναι πολλά, τα δημοτικά τέλη αυξημένα, προεκλογικά έργα δεν γίνονται …και από την άλλη ακούνε τον δήμαρχο να «αγχώνεται» πως θα ξοδέψει δεκάδες εκ. ευρώ που βρήκε έτοιμα από τους προηγούμενους στα ταμεία του δήμου!
Αυτά περι σπατάλης τα ανέφερε και ο π. δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος σε συνέντευξή του στην εκπομπή “Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ” και συγκεκριμένα από την αρχή μέχρι και το 11:52 στο παρακάτω βίντεο που αξίζει να παρακολουθήσει κανείς: