Η korinthiannews.gr σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!
–Μαζί σας και πάλι στις 08 Ιανουαρίου 2026
Η korinthiannews.gr σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!
–Μαζί σας και πάλι στις 08 Ιανουαρίου 2026
Στη μέση σχεδόν της θητείας της δημοτικής αρχής στο δήμο Κορινθίων και αποδεικνύεται ότι οι πολλές προεκλογικές δεσμεύσεις της νυν δημοτικής αρχής του Ν. Σταυρέλη …παραμένουν ακόμα δεσμεύσεις (με μεγάλες πιθανότητες να μην υλοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος αυτών)!
…Από την άλλη πλέον βουίζει ο δήμος για θέματα ΣΠΑΤΑΛΗΣ!
Εδώ έφτασε ο ίδιος ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης σε συνέντευξη του να ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ότι παρέλαβε περίπου 31.000.000 ευρώ από την προηγούμενη δημοτική αρχή και τώρα (…μάλλον καταβάλλοντας προσπάθεια) στο ταμείο υπάρχου 28.400.000 ευρώ!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: Συνεχίζοντας ο Σταυρέλης αναφέρει ότι ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ είναι να μείνουν στα ταμεία 10.000.000 ευρώ!!! Δηλαδή αν καταλάβαμε καλά θα συνεχίζει να καταβάλλει προσπάθεια ο δήμαρχος για να ξοδευτούν ακόμα περίπου 18.000.000 ευρώ!!!
…Τα λέει παραπάνω ο δήμαρχος από μόνος του!
Δηλαδή οι προεκλογικές του δεσμεύσεις θα γίνονταν με τα εκ. ευρώ που ήδη του παρέδωσε η προηγούμενη δημοτική αρχή; Και φυσικά όλοι έχουν απορία στο εξής που θα ξοδευτούν αυτά τα χρήματα!
Δηλαδή οι προηγούμενοι δήμαρχοι στο δήμο Κορινθίων …μάλλον δεν είχαν την φοβερή ιδέα του Σταυρέλη πως και που να “αδειάσουν” εκ. ευρώ από τα ταμεία του δήμου!!! Αυτό το στόχο που αναφέρει τώρα ο Σταυρέλης (να ξοδέψει περίπου 21 εκ. ευρώ από τα έτοιμα 31 εκ. που βρήκε) τον είχε αναφέρει και προεκλογικά;
-Σκέφτονται να πληρώσουν περίπου 700 ευρώ το μήνα για ενοίκιο αποθήκης στον Κόρφο, ενώ παράλληλα υπάρχει άδειο δημοτικό σχολείο;
-Η εκδήλωση την ημέρα της συναυλίας του Τσαλίκη στοίχισε δεκάδες χιλιάδες ευρώ (!!!) ενώ υπήρχαν ελάχιστοι μουσικοί; (δεν θα σχολάσουμε αυτά που ακούγονται για την περίπτωση η μη play back). Ας πει η δημοτική αρχή ακριβώς ΠΟΣΑ χρήματα ξοδεύτηκαν για την συναυλία αυτή που έγινε και Πέμπτη (αρκετοί δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν λόγω δουλειάς)
-Κέντρο ΡΟΜΑ στα Εξαμίλια με ενοίκιο χώρου, ενώ υπάρχει άδειο δημοτικό κτίριο;
-…Άλλο δημαρχείο στο Συνοικισμό πάλι με ενοίκιο; (ακούγεται το όνομα ενός γιατρού ως ιδιοκτήτη του ακινήτου). Δηλαδή θα δούμε (…ίσως σε παγκόσμια πρωτοτυπία) σε ένα δήμο να υπάρχουν 2 δημαρχεία; …Δηλαδή να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε αν θα οριστεί και 2ος δήμαρχος;
…Αυτά τα λίγα για σήμερα!
Και πραγματικά αναρωτιόμαστε…
Τι σχόλια να κάνουν άραγε οι δημότες όταν τα προβλήματα καθημερινότητας είναι πολλά, τα δημοτικά τέλη αυξημένα, προεκλογικά έργα δεν γίνονται …και από την άλλη ακούνε τον δήμαρχο να «αγχώνεται» πως θα ξοδέψει δεκάδες εκ. ευρώ που βρήκε έτοιμα από τους προηγούμενους στα ταμεία του δήμου!
Κ.Ν
Για αρκετές μέρες παραμένουν στο κόμβο του Κιάτου οι Κορίνθιοι αγρότες διεκδικώντας τα αιτήματα τους!
Όλες αυτές τις μέρες ΠΟΙΟΙ Κορίνθιοι βουλευτές της κυβέρνησης πέρασαν από το μπλόκο, μίλησαν με τους αγρότες και τι τους ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΝ;
Γιατί δεν έχουμε λάβει ως τώρα ούτε έχουμε διαβάσει ανακοινώσεις στα ΜΜΕ σχετικά με τον αγώνα των αγροτών που είναι συγκεντρωμένοι στον κόμβο του Κιάτου! Να πουν έστω οι παραπάνω Κορίνθιοι πολιτικοί αν είναι ΔΙΚΑΙΟΣ ο αγώνας τους! Ούτε αναρτήσεις στη σελίδα τους στο faceboook δεν κάνουν, που συνηθίζουν εκεί να ενημερώνουν …για οτιδήποτε άλλο!
Μήπως οι παραπάνω Κορίνθιοι πολιτικοί αποφεύγουν ειδικά αυτή την περίοδο ότι έχει σχέση με τους αγρότες συμπατριώτες τους για να μην δυσαρεστήσουν τον πρωθυπουργό; Πως δικαιολογείται αυτή η σιωπή τους;
Την απάντηση στα παραπάνω την γνωρίζει καλύτερα ο μεγάλος αριθμός των Κορίνθιων αγροτών που είναι συγκεντρωμένος εδώ και μέρες στο Κιάτο!

ΣΣ. …Άραγε την ώρα των βουλευτικών εκλογών οι Κορίνθιοι αγρότες πως θα αντιδράσουν;
Ερωτήματα πλανώνται πάνω από το δήμο Βέλου -Βόχας! …Και παραμένουν αναπάντητα!
Πιο συγκεκριμένα…
Το Σώμα Εθελοντών του δήμου εξακολουθεί …να περιβάλλεται από σκιές!
Μετά τον ετήσιο απολογισμό που πραγματοποιήθηκε με πρόσκληση των μελών ακούστηκε ότι το Σώμα Εθελοντών έδωσε κάποια χρήματα στο δήμο για “φύλαξη” μέχρι να οριστεί το νέο διοικητικό συμβούλιο! Τα χρήματα όμως δεν επεστράφησαν στο Σώμα Εθελοντών; Από το δήμο αν ισχύουν αυτά τι απαντούν; Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος πήρε δημόσια θέση; Εν αναμονή μιας ξεκάθαρης απάντησης γιατί …πολλά ακούγονται!
Αντίστοιχα ερωτήματα και για την Μικτή Πολυφωνική Χορωδία του δήμου Βέλου Βόχας
-Υπάρχουν προβλήματα;
-Συνεχίζει τη δράση της;
-Ποια είναι η στάση της μαέστρου και των μελών;
-Η χορωδία έχει την στήριξη του δήμου και αν ναι ποια είναι αυτή;
-Ο δήμος μήπως, λέμε μήπως, είναι απών από την ενημέρωση;
Και φτάνουμε στις πολιτιστικές εκδηλώσεις των Χριστουγέννων.
Ο εκκλησιαστικός σύλλογος Βοχαϊκού ”Άγιος Δημήτριος ” πραγματοποίησε μια πραγματικά αξιόλογη εκδήλωση με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Ποια άραγε ήταν η οικονομική στήριξη από τον δήμο; …Μήπως καμία;
Παρόλα αυτά αν δεν κάνουμε λάθος υπήρξε έντονη η παρουσία της διοίκησης του δήμου για φωτογραφίες, δημόσιες εμφανίσεις…κτλ!
…Και το αποκορύφωμα; Ακούστηκε πως η χορηγία του δήμου ήταν… η παραχώρηση της πλατείας; …Ισχύει; …Ακούστηκε δηλαδή και αυτό;
Δηλαδή η πλατεία των δημοτών!
Η πλατεία των πολιτών!
Η πλατεία του χωριού…
Απαντήσεις ξεκάθαρες θα υπάρξουν άραγε για τα παραπάνω από τη δημοτική αρχή ή τον δήμαρχο Θ. Μανάβη;
Αν όχι τα συμπεράσματα, δικά σας…

ΣΣ. Τώρα σε ότι αφορά το νερό που έρχεται και επικαλείται συνέχεια η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη η απάντηση του πρώην δήμαρχου Α. Παπακυριάκου είναι ξεκάθαρη εδώ και αρκετό καιρό (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Του νερού …και της ανάθεσης! -…Το αφήγημα κατέρρευσε!)
Ε.Σ
Ένα αίτημα πολλών ετών που αφορούσε το 3ο δημοτικό σχολείο και το 3ο νηπιαγωγείο Ξυλοκάστρου βρίσκει τη λύση του, επι θητείας της δημοτικής αρχής του Β. Τσιώτου!
Να σημειωθεί ότι η νυν δημοτική αρχή κατάβαλε μεγάλη προσπάθεια για να βρεθεί λύση στα παραπάνω σχολεία …και πλέον μπαίνει τέλος στα κοντέινερ!!! Ξεκινά η κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου και πλήρως προσβάσιμου σχολικού συγκροτήματος. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 5.850.000 ευρώ!!!
Μεγάλα και σημαντικά έργα τα οποία μπορεί να γίνονται στο Ξυλόκαστρο αλλά είναι θέμα συζήτησης ΑΚΟΜΑ και στους γειτονικούς δήμους!!! Όπως για παράδειγμα η αναφορά της δημοτικής συμβούλου της αντιπολίτευσης στο δήμο Σικυωνίων Ε. Κοτσίρη που ανέφερε τα σημαντικά αυτά έργα στο Ξυλόκαστρο για να δείξει …την αδιαφορία της δημοτικής αρχής του Σταματόπουλου σε σχολικές εγκαταστάσεις του δήμου Σικυωνίων!
Γιατί αλλιώς φαίνεται ότι βλέπουν τέτοιου είδους ΣΟΒΑΡΑ θέματα που αφορούν τα σχολεία, εκπαιδευτικούς και κυρίως μικρά παιδιά στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης επι θητείας του Β. Τσιώτου …και αλλιώς στο δήμο Σικυωνίων επι θητείας του Σταματόπουλου!
Επίσης από τη δημοτική αρχή του Β. Τσιώτου αναφέρουν ότι δεν σταματούν εδώ και θα συνεχίσουν να βρίσκουν λύσεις και σε άλλα σχολικά κτήρια σε ότι αφορά τις υποδομές…κτλ!
Αυτά ως ένα μικρό πρόλογο για το πόσο διαφορετικά λειτουργούν δύο μεγάλοι δήμοι στη Δυτική Κορινθία σε θέματα που αφορούν τα σχολεία και το ενδιαφέρον τους, το τονίζουμε ξανά, για τα μικρά παιδιά!

“Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για την κατασκευή του νέου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει το 3ο Δημοτικό Σχολείο και το 3ο Νηπιαγωγείο Ξυλοκάστρου. Ένα έργο ζωτικής σημασίας για τη σχολική κοινότητα του Ξυλοκάστρου, που αποτελούσε στόχο και αίτημα πολλών ετών για τον Δήμο μας, προχωρά πλέον στη φάση υλοποίησής του.
Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2021-2027» και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 5.850.000 ευρώ.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της στενής και εποικοδομητικής συνεργασίας του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού, του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστασίου Γκιόλη και του Δήμου Ξυλοκάστρου–Ευρωστίνης, με κοινό στόχο την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών υποδομών και τη διασφάλιση σύγχρονων συνθηκών μάθησης για τους μαθητές της περιοχής.
Στην καρδιά του Ξυλοκάστρου, μπαίνει οριστικό τέλος στις αίθουσες-κοντέινερ και ξεκινά η κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου και πλήρως προσβάσιμου σχολικού συγκροτήματος, συνολικής επιφάνειας 2.258,03 τ.μ., σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες προδιαγραφές ασφάλειας, προσβασιμότητας και ενεργειακής απόδοσης.
3ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου
Το νέο διώροφο κτίριο θα περιλαμβάνει:
• 9 αίθουσες διδασκαλίας
• Αίθουσα Η/Υ και Φυσικοχημείας
• Βιβλιοθήκη
• Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
• Αίθουσα διδασκόντων
• Τραπεζαρία και κουζίνα
• Υποδομές εξυπηρέτησης ΑμεΑ
3ο Νηπιαγωγείο Ξυλοκάστρου
Το νέο ισόγειο κτίριο θα περιλαμβάνει:
• 2 αίθουσες διδασκαλίας
• Αίθουσα ανάπαυσης και τραπεζαρίας
• Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
• Αίθουσα διδασκόντων
• Υποδομές εξυπηρέτησης ΑμεΑ
Ο Δήμαρχος Ξυλοκάστρου–Ευρωστίνης Βλάσης Τσιώτος δήλωσε «Το νέο σχολικό συγκρότημα είναι έργο ζωτικής σημασίας για τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας. Προχωράμε δημιουργικά μαζί, για ένα καλύτερο αύριο στην εκπαίδευση».
Η κατασκευή του νέου σχολικού συγκροτήματος δίνει καθοριστική λύση σε ένα χρόνιο ζήτημα, ενισχύοντας την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την ποιότητα της εκπαιδευτικής ζωής στο Ξυλόκαστρο”.



Κ.Ν
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: “Βουίζει” η Κορινθία για το ΣΟΒΑΡΟ θέμα στο επιμελητήριο με πρόεδρο τον Λουζιώτη!!! -…Συνεχίζουν να γράφουν ιστορία!
Τελειώνει ο χρόνος και ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Κορινθίας Π. Λουζιώτης δεν έχει βγάλει ακόμα μία ανακοίνωση στα ΜΜΕ, ούτε έχει κάνει κάποια ανάρτηση στο facebook (που συνήθως ενημερώνει …που βρίσκεται και …ποιους συναντά) για το θέμα που έχουν ασχοληθεί αρκετά ΜΜΕ και γράψαμε στις 27 Νοεμβρίου 2025 όπου υπήρχε και το εξής ερώτημα: ΠΟΙΟΙ κρύβονται πίσω από τη σύμβαση των 136.400 ευρώ για καμπάνια μόλις 5 ημερών; (για υπενθύμιση δείτε αναλυτικά την ανάρτηση: “Βουίζει” η Κορινθία για το ΣΟΒΑΡΟ θέμα στο επιμελητήριο με πρόεδρο τον Λουζιώτη!!! -…Συνεχίζουν να γράφουν ιστορία!)
Ίσως με το νέο έτος ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Κορινθίας αναγκαστεί να απαντήσει ξεκάθαρα στα ερωτήματα αυτά για το οποίο το γράφουμε ξανά “βουίζει” το επιμελητήριο Κορινθίας και υπάρχουν πολλά ερωτηματικά!!!

Ανακοίνωση στα ΜΜΕ δεν βγάζει και ο πρώην αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών, όπου η νόμιμη εκπρόσωπος της εταιρείας φέρεται να είναι η σύζυγός του ενώ μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του επιμελητηρίου είναι ο αδελφός του ίδιου προσώπου!!!
Δεν ξέρουμε ποιες είναι οι βλέψεις του πρώην αντιδημάρχου αλλά όταν και ο ίδιος δεν παίρνει θέση για ένα θέμα που αφορά την οικογένειά του αργά η γρήγορα θα έχει πολιτικές επιπτώσεις και στον ίδιο! …Εκτός και αν δεν επιθυμεί να ασχοληθεί μελλοντικά με την πολιτική!
Για την ώρα κλείνουμε (για το 2025) το θέμα εδώ και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με το νέο έτος …γράφοντας περισσότερα!
“…Γράφουν ιστορία αυτά που συμβαίνουν επι θητείας του Λουζιώτη στο επιμελητήριο Κορινθίας!
“Έσκασε” ένα θέμα το οποίο έχει πάρει πολύ μεγάλη έκταση και υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για την ΟΛΗ στάση του προέδρου Π. Λουζιώτη (τόσο πριν βγουν οι αποκαλύψεις αλλά και στη συνέχεια)!!!
Όσο αφήνουν ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ερωτήματα ΤΟΣΟ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Κορινθίας Π. Λουζιώτης!
Βουίζει η Κορινθία στο εξής ερώτημα των ΜΜΕ: ΠΟΙΟΙ κρύβονται πίσω από τη σύμβαση των 136.400 ευρώ για καμπάνια μόλις 5 ημερών;
Και ποιο είναι το παράδοξο; Αντί ο Λουζιώτης να βγει και να απαντήσει με στοιχεία ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ βάζοντας ένα- ένα τα πράγματα στη θέση τους …το ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ και απαντάει με γενικότητες!!!
Τέτοιο γεγονός δεν πρέπει να έχει υπάρξει ξανα στο επιμελητήριο Κορινθίας! Συνέβη όμως επι θητείας Λουζιώτη! Εξακολουθούν για μέρες μετά τις αποκαλύψεις (!!!) να αφήνονται ΣΚΙΕΣ σε ένα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ θέμα!
Άραγε είναι σε ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ο πρόεδρος Π. Λουζιώτης και “αποφεύγει” να πει περισσότερα φοβούμενος ότι θα εκτεθεί περισσότερο;
Επειδή το θέμα έχει πάρει τεράστια διάσταση δεν ξέρουμε ποιες θα είναι οι εξελίξεις στο εξής σε ότι αφορά τη διοίκηση του Λουζιώτη στο επιμελητήριο Κορινθίας! Σε ότι αφορά τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα ο Λουζιώτης …μάλλον θα γραφτεί στην ιστορία του επιμελητηρίου στην Κορινθία!

Και πλέον φτάσαμε στο σημείο, που δεν φανταζόμασταν, να λέμε δηλαδή το εξής:
Κατάφεραν επι θητείας Λουζιώτη …να βουίξει η Κορινθία σε ότι αφορά το επιμελητήριο ξεπερνώντας ακόμα και τα άλλα “τραγελαφικά” που συνέβαιναν επι θητείας του τέως προέδρου Π. Πιτσάκη (ούτε εμείς θυμόμαστε πόσα είχαμε γράψει για την περίοδο αυτή με πρόεδρο τον Πιτσάκη)!!! …Αυτό και μόνο μάλλον θεωρείται “επίτευγμα” για τον Λουζιώτη και τους συνεργάτες του!!!
Δείτε αναλυτικά παρακάτω τι συνέβη με τα 136.400 ευρώ… και ας βγάλουν οι Κορίνθιοι πολίτες και οι επιχειρηματίες του νομού τα συμπεράσματά τους για το τι συμβαίνει επι διοίκησης Λουζιώτη στο επιμελητήριο Κορινθίας!”











Αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά η δημοτική αρχή του Γ. Γκιώνη και φυσικά ο ίδιος ο δήμαρχος πέτυχαν ακόμα μεγαλύτερη προβολή για το δήμο τους καθώς το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 θα διεξαχθεί από 25 έως 28 Ιουνίου, ΜΕ ΝΕΑ ΕΔΡΑ το Λουτράκι!!!
Οι επαφές που είχε όλο αυτό το διάστημα ο δήμαρχος για να επιτευχθεί το παραπάνω …ήταν αμέτρητες!
Τελικά τα κατάφεραν και ο δήμος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ και ειδικά το Λουτράκι το 2026 θα τύχουν για ακόμα μία φορά ακόμα μεγαλύτερης προβολής!
Αξίζουν συγχαρητήρια στη δημοτική αρχή του Γ. Γκιώνη καθώς εκτός από την παραπάνω σημαντική διοργάνωση που θα γίνει το 2026 στο Λουτράκι έχουν καταφέρει ως δημοτική αρχή και την μεγάλη (παγκόσμια) προβολή του δήμου και από άλλες ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ διοργανώσεις που έγιναν και το 2025, επίσης στο Λουτράκι.
Το 2025 έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο σε ότι αφορά την προβολή του Λουτρακίου και το 2026 τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα!
Μακάρι και άλλοι δήμοι στην Κορινθία να πετύχαιναν …έστω στο μισό αυτό που έχουν καταφέρει στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ

“Στην εκδήλωση απολογισμού του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ, συμμετείχε και απηύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Γιώργος Γκιώνης.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα αναγνώρισης της συλλογικής προσπάθειας όλων όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση του αγώνα και ανέδειξε τον πολυδιάστατο ρόλο του Ράλλυ Ακρόπολις, τόσο ως κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης με ισχυρή διεθνή απήχηση, όσο και ως φορέα κοινωνικών μηνυμάτων, με ιδιαίτερη έμφαση στην οδική ασφάλεια.
Τους προσκεκλημένους καλωσόρισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, καθώς και την αφοσίωση των ανθρώπων που εργάζονται συστηματικά για την επιτυχία του θεσμού. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην καμπάνια οδικής ασφάλειας «Μειώστε Ταχύτητα», στο πλαίσιο του προγράμματος EKO AcropolisRallyRoadSafety.
Σημαντικό μέρος της εκδήλωσης αφιερώθηκε στη νέα σελίδα που ανοίγει για τον θεσμό, με τη μεταφορά της έδρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο Λουτράκι, μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια στη Λαμία. Όπως τονίστηκε, η επιλογή βασίστηκε σε αντικειμενικά κριτήρια και εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της διεθνούς εξωστρέφειας του αγώνα.
Στον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης επισήμανε ότι η ανάληψη της φιλοξενίας του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί μεγάλη τιμή αλλά και ουσιαστική ευθύνη για τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου, με έμφαση στην ασφάλεια, τον άρτιο συντονισμό και τον σεβασμό στην ιστορία του θεσμού.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 θα διεξαχθεί από 25 έως 28 Ιουνίου, με νέα έδρα το Λουτράκι».
Κ.Ν
Άλλη μία αναβολή σήμερα!
Πριν λίγες μέρες υπήρξε και άλλη αναβολή για άλλο θέμα!
Και οι 2 αναβολές αφορούν τον δήμαρχο Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλο!
…Τι έρχεται τους 2 πρώτους μήνες του νέου έτους για τον δήμαρχο;
Εύκολο το σημερινό κουίζ…
Τα υπόλοιπα με το νέο έτος…
Κ.Ν