Αρχική Blog Σελίδα 131

Πυροβολισμοί στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη Κορινθίας -Δύο νεκρά αγριογούρουνα -Τι συνέβη με τους δράστες! (φωτο)

“ΛΑΘΡΟΘΗΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΘΗΡΟΦΥΛΑΚΗΣ

Ένα μεγάλο μπράβο στους ομοσπονδιακούς Θηροφυλακες.

Σύσσωμοι όλοι οι κυνηγετικοί σύλλογοι καταδικάζουμε την λαθροθηρία και κάνουμε προσπάθειες για να την εξαλείψουμε.

Την Δευτέρα και ώρα 11:30 οι ομοσπονδιακοί θηροφυλακες Του Κ.Σ Κορίνθου και Κ.Σ Κιάτου( Συντονιστής) έπειτα από τηλεφώνημα που δέχτηκαν ότι έπεσαν πυροβολισμοί στην περιοχή του Αγ.Ιωαννη Κορινθίας Έσπευσαν γρήγορα στο σημείο και βρήκανε κάλυκες κατάλληλους για το κυνήγι του αγριόχοιρου και ένα νεκρό αγριόχοιρο.

Οι δράστες τράπηκαν σε φυγή πιθανόν αντιλήφθηκαν την παρουσία της θηροφυλακης.

Η έρευνα συνεχίστηκε σήμερα το πρωί όπου έγινε περισυλλογή όλων των καλύκων (για να ερευνηθούν)και βρέθηκε ένας ακόμα σκοτωμένος αγριόχοιρος.

Οι έρευνες είναι σε πλήρη εξέλιξη για την ταυτοποίηση των ΛΑΘΡΟΘΗΡΩΝ και η υπόθεση έχει πάρει την νόμιμη οδό, όπως επίσης και οι σκοτωμένοι αγριόχοιροι όπου βγήκαν όπως προβλέπει ο νόμος σε δημοπρασία σε συνεργασία με την Δασική Αρχή.

Στην επιχείρηση και στην περισυλλογή των σκοτωμένων ζώων έλαβε μέρος ο πρόεδρος του ΚΣ Κορίνθου και Μέλοι από τον ΚΣ Τενέας σε συνεργασία με τους Ομοσπονδιακούς θηροφυλακες”, αναρτήθηκε στον 1ο κυνηγετικό σύλλογο Κορίνθου.

Εκλογές στον φαρμακευτικό σύλλογο Κορινθίας -Αναλυτικά οι ψήφοι…

Η ανάρτηση από τον φαρμακευτικό σύλλογο Κορινθίας:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Ο κόμβος παραμένει κλειστός με απόφαση των αρμόδιων αρχών και όχι με ευθύνη των αγροτών -Οι αγρότες δεν επιδιώκουν σύγκρουση με την κοινωνία ή τη δημόσια τάξη”! 

Σε ανακοίνωση από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας αναφέρεται:

“Για την πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση της κοινωνίας της Κορινθίας κρίνεται αναγκαίο να παρουσιαστούν με ακρίβεια τόσο το πλαίσιο όσο και τα πραγματικά γεγονότα των κινητοποιήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη. 

Οι αγροτικές κινητοποιήσεις δεν εξελίσσονται αυθαίρετα ούτε ανεξέλεγκτα. Είναι ανακοινωμένες εκ των προτέρων, χρονικά περιορισμένες και ενταγμένες σε συγκεκριμένο σχεδιασμό, με σαφή πρόθεση να αναδειχθεί το πρόβλημα χωρίς να υπονομευθεί η κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου.

Συγκεκριμένα, τη δεύτερη ημέρα των κινητοποιήσεων η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας υπέβαλε προφορικό αίτημα για συμβολικό κλείσιμο της Ολυμπίας Οδού από τρακτέρ, αποκλειστικά για μία ώρα! 

Το αίτημα αυτό στόχευε σε μια απολύτως περιορισμένη χρονικά παρέμβαση, ώστε το μήνυμα να γίνει ορατό σε πανελλαδικό επίπεδο χωρίς να προκληθεί γενικευμένη αναστάτωση. Το αίτημα δεν έγινε αποδεκτό από την Αστυνομική Διεύθυνση και η Συντονιστική Επιτροπή το σεβάστηκε πλήρως, χωρίς καμία απόκλιση ή αυθαίρετη ενέργεια.

Στη συνέχεια για καθαρά επιχειρησιακούς λόγους, αστυνομικά οχήματα προχώρησαν στο κλείσιμο της εισόδου και εξόδου του Κόμβου Κιάτου προς την Εθνική Οδό. Ο κόμβος παραμένει κλειστός με απόφαση των αρμόδιων αρχών και όχι με ευθύνη των αγροτών! 

Ο έλεγχος της κυκλοφορίας και της διέλευσης των οχημάτων ανήκει αποκλειστικά στην Ελληνική Αστυνομία και δεν ασκείται από τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα ή από τους συμμετέχοντες στις κινητοποιήσεις.

Είναι σημαντικό να καταστεί σαφές ότι εάν είχε επιτραπεί από την Αστυνομική Διεύθυνση το συμβολικό κλείσιμο μίας ώρας της Ολυμπίας Οδού από τα τρακτέρ, όπως είχε ζητηθεί, η συνολική ταλαιπωρία της τοπικής κοινότητας θα ήταν χρονικά απολύτως προσδιορισμένη και σαφώς μικρότερη. Παρ’ όλα αυτά, οι αγρότες επέλεξαν τον δρόμο της θεσμικής ευθύνης και του σεβασμού στις αποφάσεις των Αστυνομικών Αρχών, αποδεικνύοντας ότι δεν επιδιώκουν σύγκρουση με την κοινωνία ή τη δημόσια τάξη.

Η πρόσκαιρη όχληση που καταγράφεται δεν μπορεί να αποκοπεί από το πραγματικό διακύβευμα. Η κατάρρευση του πρωτογενούς τομέα προκαλεί μόνιμες και βαθιές πληγές στην τοπική οικονομία: επιχειρήσεις κλείνουν, οι τιμές των τροφίμων αυξάνονται, θέσεις εργασίας χάνονται και τα χωριά μας ερημώνουν. Αυτό δεν αφορά μόνο τους αγρότες αλλά κάθε πολίτη της Κορινθίας.

Οι άνθρωποι που κινητοποιούνται δεν στέκονται απέναντι στην κοινωνία. Είναι οι ίδιοι πολίτες που βιώνουν καθημερινά την ακρίβεια, την ανασφάλεια και τη συρρίκνωση της τοπικής οικονομίας. Ο αγώνας τους δεν γίνεται εις βάρος της κοινωνίας, αλλά ακριβώς για να μη μεταφερθεί σε αυτήν το κόστος της εγκατάλειψης της υπαίθρου.

Τέλος πρέπει να ειπωθεί καθαρά ότι η κινητοποίηση δεν είναι επιλογή ευκολίας ούτε επίδειξη δύναμης. Προηγήθηκαν χρόνια συζητήσεων μ’ όλες τις κυβερνήσεις, υπομνημάτων και αναμονής χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. 

Σε μια δημοκρατία καμία διεκδίκηση που οδηγεί σε λύσεις δεν είναι απολύτως ανώδυνη. Το πραγματικό ζήτημα δεν είναι η πρόσκαιρη ενόχληση, αλλά το αν θα επιτρέψουμε να γίνει κανονικότητα η σιωπηλή κατάρρευση του αγροτικού κόσμου, με συνέπειες που αργά ή γρήγορα θα επιβαρύνουν ολόκληρη την κοινωνία της Κορινθίας”.

“Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας χαιρετίζει και στηρίζει τα μπλόκα που έχουν στηθεί από τους αγρότες-κτηνοτρόφους, μεταξύ των οποίων και στο Κιάτο…”

0

Η ανακοίνωση από την Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας:

“Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας χαιρετίζει και στηρίζει τις μεγάλες αγροτικές κινητοποιήσεις, τα μπλόκα που έχουν στηθεί από τους αγωνιστές αγρότες-κτηνοτρόφους σε πολλά σημεία της χώρας, μεταξύ των οποίων και στο Κιάτο. Συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα του αγροτικού κόσμου σε όλη την Ευρώπη. Ώστε να ζουν με αξιοπρέπεια από εισόδημά τους και όχι να τους εκμεταλλεύονται κυβερνήσεις, έμποροι, μεσάζοντες και λογής επιτήδειοι. 

Είμαστε απέναντι στην πολιτική που εμπορευματοποιεί, υποβαθμίζει το δικαίωμα στη μόρφωση για όλα τα παιδιά, που έχει διαμορφώσει μια αφόρητη κατάσταση μέσα στα σχολεία, που επιβάλλει περικοπές στο όνομα ενός δημοσιονομικού εξορθολογισμού. Είναι αυτή η πολιτική που χτυπά κάθε εργασιακό μας δικαίωμα, που διαμορφώνει ένα πλαίσιο θεσμικής λειτουργίας και νοοτροπιών που λειτουργεί ως «θερμοκήπιο» για σκάνδαλα όπως αυτό του ΟΠΕΚΕΠΕ, που επιβάλλει την 13ωρη εργασία στον ιδιωτικό τομέα, την ευελιξία στα ωράρια, τους μισθούς πείνας, που δεν παίρνει μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς γιατί τα θεωρεί ότι έχουν κόστος! Ταυτόχρονα προετοιμάζονται πολεμικά σχέδια, και επανέρχεται στο προσκήνιο η πολεμική οικονομία με τεράστια ποσά να δίνονται στους εξοπλισμούς, που αποβαίνουν σε βάρος των κοινωνικών δαπανών, οι οποίες περικόπτονται. 

Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση της ΝΔ που αντί να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των αγροτών έστειλε για άλλη μια φορά τις δυνάμεις καταστολής για να εμποδίσει τις δίκαιες αγροτικές κινητοποιήσεις.

Στέλνουμε μήνυμα στήριξης και αλληλεγγύης. Το εργατικό κίνημα, εργαζόμενες και εργαζόμενοι, μαζί με το κίνημα των αγροτών παλεύουμε για να μπορούμε σήμερα να ζούμε με αξιοπρέπεια στη βάση των σύγχρονων αναγκών μας.

Στον αγώνα των αγροτών αλλά και όλων των εργαζόμενων πρέπει να αποφευχθεί κάθε μορφή κοινωνικού αυτοματισμού, ώστε να μη ενοχοποιείται καμία κοινωνική ομάδα και να μη μετατρέπεται η αγωνιστική κινητοποίηση των παραγωγών σε αιτία αντιπαράθεσης μέσα στην κοινωνία.

Ο αγώνας των αγροτών είναι δίκαιος και γι’ αυτό θα δικαιωθεί”.

Το επιμελητήριο Κορινθίας ενημερώνει τα μέλη του για τα πρόστιμα!

0

Η ανακοίνωση από το επιμελητήριο Κορινθίας:

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Του είπε: “Έλα να με βαρέσεις” τείνοντας τα χέρια σε θέση γροθιάς!!! -…Το επίπεδο του δημάρχου!

Με μία ανακοίνωσή του ο π. δήμαρχος Βέλου -Βόχας Α. Παπακυριάκος …τα είπε όλα σε ότι αφορά την προκλητική και περίεργη συμπεριφορά του δημάρχου Θ. Μανάβη!

Φυσικά δεν χρειαζόταν η παρακάτω ανακοίνωση του Παπακυριάκου για να βγάλει κάποιος συμπέρασμα για τον χαρακτήρα των Παπακυριάκου και Μανάβη! Είναι εντελώς διαφορετικό σε όλα τα επίπεδα!

Ο Θ. Μανάβης όσο περνάει ο καιρός ξεδιπλώνεται όλο αι περισσότερο και με τις πράξεις του δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα, τον οποίο πλέο μαθαίνουν όλο και περισσότεροι στο δήμο Βέλου Βόχας!

Σε ότι αφορά την korinthiannews.gr με τις παρακάτω 2 αναρτήσεις την περασμένη εβδομάδα ξεκαθαρίσαμε τη θέση μας σε ότι αφορά την περίεργη- επικίνδυνη συμπεριφορά του Θ. Μανάβη:

 ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Επίπεδο δημάρχου είναι αυτό; -Έφτασε στο σημείο να σπρώξει τον Παπακυριάκο!!! -Η ανακοίνωση με τα πολλά ερωτηματικά!!!

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Έχασε εντελώς τον έλεγχο! -Οι πράξεις του πλέον δεν ταιριάζουν σε πρόσωπο που επιθυμεί να φέρει τον τίτλο του δημάρχου!

Σε ανακοίνωση από τον π. δήμαρχο Βέλου- Βόχας Α. Παπακυριάκο πριν από 3 μέρες αναφέρεται:

“Καλημέρα σε όλες και σε όλους .

Δεν ήθελα να αναφερθώ στα γεγονότα που έλαβαν χώρα στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, καθώς αποτελούν πλήρη απαξίωση του θεσμού που υπηρετώ 30 χρόνια, αλλά επειδή τα ψέματα πλέον έχουν πάρει άλλη διάσταση, είμαι υποχρεωμένος.

Είμαι υποχρεωμένος γιατί ο εγκέφαλος υπεράσπισης του Δημάρχου ανακάλυψε ” σχέδιο” -σχέδιο για να φάμε ξύλο δηλαδή-, προκλήσεις από τους ανεξαρτητοποιημένους συμβούλους που έγιναν άχρηστοι και άλλα όμορφα.

Σε ένα λοιπόν εύκολο θεματολογικά συμβούλιο, στο οποίο θα ψηφίζαμε όλα τα θέματα, ο κος Δήμαρχος πήρε το λόγο, όχι για να κάνει κάποια ανακοίνωση, αλλά για να μας πει τι γράφονται στο f.b .

Να αρχίσει αντεγκλήσεις με την πρώην δημοτική αρχή και βγάζοντας ένα απίστευτο μένος με κάκιστες εκφράσεις για τους πρώην δημοτικούς συμβούλους του που ανεξαρτητοποιήθηκαν.

Το συμβούλιο αντί για αυτοδιοικητική συζήτηση μετατράπηκε άνευ λόγου σε κατηγορητήριο όποιου τολμούσε να μιλήσει, κάκιστο ύφος και κάκιστο λεκτικό επίπεδο.

Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες ειλικρινά.

Είπα μετά από αυτά στην ομάδα μας ότι δεν υπάρχει λόγος να καθόμαστε και να αποχωρήσουμε.

Προσωπικά βγήκα έξω και βλέπονταςνα συνεχίζονται οι διαπληκτισμοί πήγα να φύγω.

Εκείνη την στιγμή ακούω τον κο Δήμαρχο που βγήκε έξω να μου φωνάζει..”τον έστειλα για xanax!!”

Γύρισα και του είπα ότι δεν με έστειλε για xanax απλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τέτοιες διαδικασίες που κάνουν το Δημοτικό συμβούλιο να μοιάζει με βόθρο.

Με πλησίασε σε απόσταση αναπνοής, φύσηξε τον καπνό από το τσιγάρο του στο πρόσωπο μου, μου ψιθύρισε κάτι γαλλικά -δεν θα αναφερθώ -στο αυτί, και ξαφνικά με σπρώχνει με το στομάχι του δυνατά και πήγα 2 μέτρα πίσω…

Τί κάνεις του λέω;;; Και απάντησε. “Έλα να με βαρέσεις” τείνοντας τα χέρια σε θέση γροθιάς.

Αυτά… δυστυχώς.

Όποιος γνωρίζει ελάχιστα πρόσωπα, συμπεριφορές και χαρακτήρες καταλαβαίνει.

Ένα μεγάλο συγνώμη στους δημότες μας από μέρους μου”.

ΣΣ. Το συγνώμη κε Παπακυριάκο δεν πρέπει να το ζητήστε εσείς από τους δημότες …αλλά άλλοι! …Αλλά δυστυχώς!

Στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Κορίνθου χοροστάτησε ο μητροπολίτης Παύλος…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Κορίνθου χοροστάτησε κατά τον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Παύλος, πλαισιούμενος από τους εφημερίους του Ι. Ναού και ιερείς από την Κόρινθο και άλλες πόλεις.

Την επομένη το πρωί ο Σεβ. Μητροπολίτης προεξήρχε της Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας στον ως άνω Ιερό Ναό

Τόσο κατά τον εσπερινό της παραμονής όσο και ανήμερα της εορτής ο Ι. Ναός κατακλύστηκε από πιστούς, μεταξύ των οποίων και Ανώτατοι Αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος, οι οποίοι προσήλθαν για να τιμήσουν τον προστάτη Άγιό τους

Στο τέλος της Θ. Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ευχήθηκε σε όλους τους εορτάζοντες…”

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τρίτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Στο Κιάτο ο μητροπολίτης Κορίνθου (φωτο)

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Παύλος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ι. Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κιάτου, πλαισιωμένος από τον Αρχιερατικό Επίτροπο Σικυώνος και προϊστάμενο του Ι. Ναού Πανοσ. Αρχιμ. π. Κλαύδιο Καλαρά, τον Πανοσ. Αρχιμ. π. Δαμασκηνό Γεννηματά και τους Διακόνους π. Χρήστο Χίλια, π. Σωτήριο Κουτσούρη και π. Άγγελο Σαλάτα.

Από νωρίς το πρωί οι πιστοί γέμισαν το Ι. Ναό προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά και να λάβουν την ευλογία του νέου Πνευματικού τους Πατέρα, μεταξύ των οποίον ο Δήμαρχος Σικυωνίων κ. Σπυρίδων Σταματόπουλος, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σικυωνίων κ. Δημήτριος Πιστεύος, εκπρόσωποι της Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος Κιάτου.

Με το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας ευχήθηκε σε όλους έτη πολλά και καλά Χριστούγεννα».